quote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thnx..ben benieuwd wat t word...
Als ze gaat aanvallen, ga ik niet terugkatten maar heel zakelijk wat eisen op tafel leggen,
Geweldig nog meer vers bloedquote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo Hé
iemand die ter intruduktie direct maar het lijstje ingevuld heeft in zijn allereerste post![]()
Welkom hier![]()
Het is wel een gesprek met je begeleider erbij? Misschien is het dan wel goed als ze uitvalt, dan ziet je begeleider ook eens wat er allemaal aan de hand is....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thnx..ben benieuwd wat t word...
Als ze gaat aanvallen, ga ik niet terugkatten maar heel zakelijk wat eisen op tafel leggen,
Jij hebt liever 30+ ersquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Geweldig nog meer vers bloed
Een beetje jong maar ok
Nee die had ik alquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is wel een gesprek met je begeleider erbij? Misschien is het dan wel goed als ze uitvalt, dan ziet je begeleider ook eens wat er allemaal aan de hand is....
En tevens fipo? niet dus
Laagquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt liever 30+ ers?
yup..begeleider is erbij en t is ook niet thuis.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is wel een gesprek met je begeleider erbij? Misschien is het dan wel goed als ze uitvalt, dan ziet je begeleider ook eens wat er allemaal aan de hand is....
En tevens fipo? niet dus
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij zat gewoon op F5 te rammen tot het topic er stond, geef maar toe!
Mag ik ook eens plezier hebben?quote:
Oh nou ben k opeens wel weer leuk?quote:
Hoi wax...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou poeh joh goh
*stress*
Dat blijft altijd het moeilijkste voor mij: stress, druk en gedoe en vloekwaardige gebeurtenissen in mijzélf verwerken zonder dat ik me tegen iemand verbaal kan uiten, dus gewoon met een stem kan zeggen hoe de vork in de steel zit waardoor ik in de betreffende situatie zit (het betreft hier deadline- en afsprakenstress, bij de weg). Dan ga ik hyperen.
Naja, hoi goeienoav'nd en harrrrrrrrtelijk donderdag
GMTAquote:
Dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nou ben k opeens wel weer leuk?![]()
In plaats van bloed zijn er dan ook mensen die direct gaan roepenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Geweldig nog meer vers bloed
Een beetje jong maar ok
Zo werd je wel verwelkomd hier toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik een breezah?
En dat zeg jij.
Ja ..t was ook een complimentquote:
Huw?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nou ben k opeens wel weer leuk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |