Oh moet ik dan weer mee?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik zometeen.
Blech, heb geen zin, tis veels te koud op de badkamer
Hij klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik geloof eigenlijk ook nog niet helemaal of ie wel bestaat. Of hij wel KAN bestaan! Het is natuurlijk menselijk om af en toe wat doms te doen... maar zoals hij constant op dagelijkse basis loopt te klunzen... Ik denk dat het een mooi studieobject is. Sowieso. Hier kunnen hele groepen studenten afstudeerscripties over schrijven!
Wilde je meedoen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En je hebt niet eens op mij gewacht???![]()
Neuh. Ik zet de verwarming wel wat hoger (of leg de badjas en joggingbroek en trui pal naast de douche neerquote:
Kijk in godsnaam uit op de badkamer! Neem in ieder geval GEEN losse dingen mee de badkamer in liefurt!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik zometeen.
Blech, heb geen zin, tis veels te koud op de badkamer
O, ik wilde je net gaan bellen vanonder de douche uitquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kijk in godsnaam uit op de badkamer! Neem in ieder geval GEEN losse dingen mee de badkamer in liefurt!
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik zet de verwarming wel wat hoger (of leg de badjas en joggingbroek en trui pal naast de douche neer)
Dat gaat niet he... want je GSM moet nog drogen van de keer dat je hem mee naar de wc hebt genomen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik wilde je net gaan bellen vanonder de douche uit
Ja of jij houdt de badjas vast zodta ik er direct in kan stappen, dat kan ook.quote:
Ik heb meerdere GSM-metjes!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat gaat niet he... want je GSM moet nog drogen van de keer dat je hem mee naar de wc hebt genomen!
Maar ik walg al bij het idee dat er alleen abba-nummers in zitten. Ik heb het niet zo op abba. Mij te gayquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Angel, mamma mia is echt keigrappig en het gaat helemaal niet over Abba, maar over een meisje met drie mogelijke vaders en die probeert dus uit te vinden welke van de drie haar vader is. Echt geniaal, ik ben al vier keer geweest
Zo dacht ik er ook over hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is abba....wat kan er leuk aan zijnBrrrrrrrrrrr.
Het is echt 1 van de weinige musicals die me TE zoet lijkt (en musicals zijn nogal vaak erg zoet, maar deze lijkt me ECHT over de top).
Klinkt als die Cartman's mother is a dirty slut episode van South Parkquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Angel, mamma mia is echt keigrappig en het gaat helemaal niet over Abba, maar over een meisje met drie mogelijke vaders en die probeert dus uit te vinden welke van de drie haar vader is. Echt geniaal, ik ben al vier keer geweest
Owh... meerdere nog wel... je houdt er rekening mee dat er af en toe eentje verloren gaat?quote:
gay gehalte viel me erg mee trouwens.. (van de bezoekers dan)quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik walg al bij het idee dat er alleen abba-nummers in zitten. Ik heb het niet zo op abba. Mij te gay
ik ga wel als ie in belgië speelt, das toch al gauw zo'n 15 tot 25 euro goedkoperquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Ja. maar je krijgt het nr nietquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... meerdere nog wel... je houdt er rekening mee dat er af en toe eentje verloren gaat?
dat wordt gecompenseerd met de spelers en de werknemersquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gay gehalte viel me erg mee trouwens.. (van de bezoekers dan)
Ga je niet 12 februari met Ryan mee dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef creno het volgende:
[..]
ik ga wel als ie in belgië speelt, das toch al gauw zo'n 15 tot 25 euro goedkoper
Sorry to keep you in the darkquote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon zegt, dan weet ik ook waar ik aan toe ben
Pfff neequote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of jij houdt de badjas vast zodta ik er direct in kan stappen, dat kan ook.
Volgens mij valt het met de acteurs nog wel mee... itt Sweet Charityquote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef creno het volgende:
[..]
dat wordt gecompenseerd met de spelers en de werknemers
Dan moet je ook nietquote:
ik doequote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je ook nietdoen als je niet meemag!
12 februari is helemaal uitverkocht, en ryan_r moet werken. Maar hij gaat stage lopen bij mamma mia in belgië, dus vandaarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je niet 12 februari met Ryan mee dan?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik doeals ik
wil doen tegen jou
Het geeft niet joh.. nee hoor...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sorry to keep you in the dark
Who is the father of Eric Cartmanquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klinkt als die Cartman's mother is a dirty slut episode van South Park
Slaap lekker meneerquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef creno het volgende:
maar ik duik mijn bedje in, twas kort maar aangenaam, truste
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je bent wel lief als je zo doet![]()
Sweet Dreams Crenoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef creno het volgende:
maar ik duik mijn bedje in, twas kort maar aangenaam, truste
Ahh, ja. Ik ga nog wel 12 februariquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
12 februari is helemaal uitverkocht, en ryan_r moet werken. Maar hij gaat stage lopen bij mamma mia in belgië, dus vandaar
Ik kom wel weer een keer langs binnenkortquote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
How can I make it up with you?
Doe je mee aan de Miss-verkiezing?quote:
Gei... ehm gezelligquote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom wel weer een keer langs binnenkort
Als ik Miss word dan wil ik overal vredequote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Miss-verkiezing?
En hoe had je de jury omgekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:ik heb zojuist de titel LEUKSTE CHATTER VAN 2005 gewonnen
Ik gooide m'n gsm in de wcquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe had je de jury omgekocht![]()
*gooit rozen*quote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als ik Miss word dan wil ik overal vrede
*applaus*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |