quote:Op donderdag 29 december 2005 16:01 schreef I_doubt het volgende:
Even oefenenvoor zometeen
701 George Harrison My sweet lord
My sweet lord
Hm, my lord
Hm, my lord
I really want to see you
Really want to be with you
Really want to see you lord
But it takes so long, my lord
My sweet lord
Hm, my lord
Hm, my lord
I really want to know you
Really want to go with you
Really want to show you lord
That it won’t take long, my lord (hallelujah)
My sweet lord (hallelujah)
Hm, my lord (hallelujah)
I really want to see you
Really want to see you
Really want to see you, lord
Really want to see you, lord
But it takes so long, my lord (hallelujah)
Hm, my lord (hallelujah)
My, my, my lord (hallelujah)
I really want to know you (hallelujah)
Really want to go with you (hallelujah)
Really want to show you lord (aaah)
That it won’t take long, my lord (hallelujah)
Hmm (hallelujah)
My, my, lord (hallelujah)
Hm, my lord (hare krishna)
My, my, my lord (hare krishna)
Oh hm, my sweet lord (krishna, krishna)
Oh-uuh-uh (hare hare)
Now, I really want to see you (hare rama)
Really want to be with you (hare rama)
Really want to see you lord (aaah)
But it takes so long, my lord (hallelujah)
Hm, my lord (hallelujah)
My, my, my lord (hare krishna)
My sweet lord (hare krishna)
My sweet lord (krishna krishna)
My lord (hare hare)
Hm, hm (gurur brahma)
Hm, hm (gurur vishnu)
Hm, hm (gurur devo)
Hm, hm (maheshwara)
My sweet lord (gurur sakshaat)
My sweet lord (parabrahma)
My, my, my lord (tasmayi shree)
My, my, my, my lord (guruve namah)
My sweet lord (hare rama)
[fade:]
(hare krishna)
My sweet lord (hare krishna)
My sweet lord (krishna krishna)
My lord (hare hare)
Op het digitaal kanaal wordt de Top 2000 toch constant gedraaid? Of was dat alleen maar in de aanloop naar deze editie?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik wou dat het altijd top2000 was
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef peaceman het volgende:
Dit uur:
701 George Harrison - My sweet lord 1970 654![]()
700 Ekseption - Air 1969 990![]()
699 John Denver - Calypso 1975 810![]()
698 Cock Robin - The promise you made 1986 567![]()
697 Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine 1976 612![]()
696 Jewel - Foolish games 1997 598![]()
695 Queen - You're my best friend 1976 620![]()
694 Rolling Stones - Fool to cry 1976 611![]()
693 Everly Brothers - On the wings of a nightingale 1984 738![]()
692 John Farnham - You're the voice 1987 781![]()
691 Michel Sardou - Les lacs du Connemara 1982 797![]()
690 Air - All i need 1999 ----![]()
689 Dusty Springfield - Son of a preacher man 1968 460![]()
688 Marianne Faithfull - The ballad of Lucy Jordan 1979 715![]()
was in de aanloop...maar misschien dat ze daar nu wel mee door gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 16:07 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Op het digitaal kanaal wordt de Top 2000 toch constant gedraaid? Of was dat alleen maar in de aanloop naar deze editie?
Welk kanaal?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:07 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Op het digitaal kanaal wordt de Top 2000 toch constant gedraaid? Of was dat alleen maar in de aanloop naar deze editie?
Daarvoor heb ik dus echt te weinig gezopenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef BrauN het volgende:
http://130.89.83.67:8000/listen.pls is veel beter.
Zou best kunnenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef I_doubt het volgende:
700 Ekseption Air
Ik dacht tekstloos
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef BrauN het volgende:
http://130.89.83.67:8000/listen.pls is veel beter.
Ik herken er wat in van de Procol Harum . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef I_doubt het volgende:
700 Ekseption Air
Ik dacht tekstloos
volgensmij ook via die dure UPC-digitaal...maar via internet ookquote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Welk kanaal?
En dat kan je zeker alleen via internet ontvangen...
Ik wat van Bachquote:Op donderdag 29 december 2005 16:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik herken er wat in van de Procol Harum . . .![]()
![]()
dacht ik al ja, ik ben niet zo thuis in klasiek maar dit is echt heel bekendquote:Op donderdag 29 december 2005 16:12 schreef zoom het volgende:
Air van Ekseption is een bewerking van Bach
Dat ook . . .quote:
Komt omdat beide nummers gebaseerd zijn op Bach's "Air for G String"quote:Op donderdag 29 december 2005 16:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik herken er wat in van de Procol Harum . . .![]()
![]()
Airquote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke van Bach is dit trouwens dan?
Lucht voor een g-string, wat een titelquote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt omdat beide nummers gebaseerd zijn op Bach's "Air for G String"
dank, dat wou ik wetenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt omdat beide nummers gebaseerd zijn op Bach's "Air for G String"
Bach hield zich meer bezig met het schrijven van geniale muziek, dan het bedenken van leuke namen voor liedjesquote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lucht voor een g-string, wat een titel
bach was zijn tijd ver vooruit..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lucht voor een g-string, wat een titel
dopequote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
bach was zijn tijd ver vooruit..
hij schreef ook de Thong-song voor Sisqo![]()
Ik vind Paganini een zich geiler bewegen op het podiumquote:Op donderdag 29 december 2005 16:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind je Bach live ook zo goed? Wat een podiumbeest![]()
Dat viel tegen hequote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb al behoorlijk wat jaren ervaring met dat nummer, gaat steeds beter. Godzijdank is mijn frans net zo slecht als dat van de McGarrigle'squote:
Me ex heeft alles van haar, dus ik koester enige wrokquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef I_doubt het volgende:
Ik voel het hart echt breken, pure emotie![]()
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Queen![]()
![]()
Wie heeft ook de prachtige jubileum album van A Night at The Opera? (waar oa dit nummer opstaat) Echt suppermooi, in DTS geluid () en video's bij alle nummers. Echt supergeil DVD'tje is dat
![]()
Ik heb de plaat liggenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Queen![]()
![]()
Wie heeft ook de prachtige jubileum album van A Night at The Opera? (waar oa dit nummer opstaat) Echt suppermooi, in DTS geluid () en video's bij alle nummers. Echt supergeil DVD'tje is dat
![]()
Ik heb de gewone cd en de jubileum uitvoering (cd + dvd)quote:Op donderdag 29 december 2005 16:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb de plaat liggen
Ik ga daarin mee, ben toch al niet zo gek op de stones, maar dit was wel dramatisch slechtquote:
Oude lulquote:Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Nog op 7" single in mijn collectie...
Ik heb dit lied nog moeten leren voor Fransquote:Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef I_doubt het volgende:
Kan iedereen weer oefenen met zijn Fransin het volgend nummer
Die heb ik ook nog op singeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef I_doubt het volgende:
Een super super nummer !
Top 100 waardig, minstensquote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef Mister_Slide het volgende:
Wat een geweldig liedje is dit
Dit gevoel had ik idd de eerste keer in Ierlandquote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
Tranen stromen uit mijn ogen van pure emotie![]()
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 16:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Een van de weinige blanke artiest met genoeg soul in dr lijf
Beetje jammer van de muziekquote:
dit kan mij ook maar weinig boeienquote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef Mister_Slide het volgende:
Dit is echt verschrikkelijk weer
Oww, hier heb ik herinneringen aan, doet me altijd denken aan m'n vrouw . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:02 schreef Gatalin het volgende:
685 Tim Hardin - How can we hang on to a dream 1967 564
IK heb ze al gehaald.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik moet eigelijk boodschappen doen maar wacht toch maar ff
Omdat ze al 10 jaar dood is . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:08 schreef Olmo het volgende:
Waarom moet je huilen als je aan je vrouw denkt?
Hij heeft gewoon een heerlijke stemquote:Op donderdag 29 december 2005 17:09 schreef Olmo het volgende:
Elvis behoort zeker niet tot één van mijn favoriete artiesten, maar zingen kan ie wel
Sorry te horen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Omdat ze al 10 jaar dood is . . .![]()
![]()
Ik laat m'n moeder het halenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik moet eigelijk boodschappen doen maar wacht toch maar ff
Hee ik was toen al bijna papaquote:Op donderdag 29 december 2005 17:12 schreef Olmo het volgende:
Pijnlijke, maar ook mooie herinnering dan
Maar... je bent uit '76? Was je dan op je 19e al getrouwd?![]()
quote:
Dank jequote:
Dat duurt nog wel even voor we daar zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nummer 578 is ook zo'n tearjerker voor me: Jim Croce - Time in a bottle . . .![]()
![]()
![]()
Oquote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zo heel oud was het nummer nog niet anders
Gelukkig wel, twee van zulke nummers trek ik ff niet . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat duurt nog wel even voor we daar zijn![]()
Pareltjes onderscheid je omdat er zoveel rotzooi ligtquote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n geweldig nummer,... jammer dat 'ie tussen al die pareltjes staat.
Hij doet het niet . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, hoort eigelijk niet in de lijst thuis, zeker dit nummer niet, maar toch![]()
Mine! Mine! Mine! Mine!Mine!Mine!Mine!Mine!Mine!Mine!Mine!Mine!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[afbeelding]
Rrrrrrrrrrrr!!!!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef Olmo het volgende:
Ik ben ook gelijk maar even eten danTot zo wellicht!
Zeker weten.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:32 schreef peaceman het volgende:
Het blijft een fantastische tekst!
Je komt nooit in een echte kroeg om je daar vervolgens onder het genot van een biertje de 'groten der Nederlandse muziek' tot je te nemen?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Waarom ken ik al die Nederlandse liedjes niet?![]()
En Stef Bos dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:38 schreef Olmo het volgende:
Nederlandse muziek staat bij mij anders zeer hoog aangeschrevenKan er intens van genieten!
Favorieten: Boudewijn de Groot en Henny Vrienten.
Ik ga gelijk een mailtje sturenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Altijd leuk, mensen die eventjes moeten vertellen hoe zielig ze zijn, en hopen daarmee op de radio te komen
En het lukt ze ook nog.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Altijd leuk, mensen die eventjes moeten vertellen hoe zielig ze zijn, en hopen daarmee op de radio te komen
En dan niet op de radio komenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En het lukt ze ook nog.
Wij kunnen ook een e-mail schrijven: van het grootste forum en het beste en het mooiste
en dan onszelf groeten
Het volgend uur komt City To City voorbij, dat hebben we nog op de crematie van mijn moeder laten draaien. Ik zal eens even met een zielig verhaal komen over hoe zwaar ik het nog altijd heb als ik dat nummer hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 17:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een mailtje sturen![]()
Of over Droomland van Paul de Leeuw en André Hazes, over hoe mij dat over mijn alcoholverslaving heen heeft gezet en de moeilijke tijden in de afkickkliniekquote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het volgend uur komt City To City voorbij, dat hebben we nog op de crematie van mijn moeder laten draaien. Ik zal eens even met een zielig verhaal komen over hoe zwaar ik het nog altijd heb als ik dat nummer hoor
Leen...dat doet me aan een bepaalde reclame denken. "Leen, hoe doe je dat?"quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Terreros85 het volgende:
goed idee om een mailtje sturen...ff van het Radio2 topic en dan met onze echte namen erbij. Iedereen zijn naam ff zeggen. Ik ben Leen trouwens
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Leen...dat doet me aan een bepaalde reclame denken. "Leen, hoe doe je dat?"![]()
Volgens de verhalen bij deze plaat ben ik niet de enige...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het volgend uur komt City To City voorbij, dat hebben we nog op de crematie van mijn moeder laten draaien. Ik zal eens even met een zielig verhaal komen over hoe zwaar ik het nog altijd heb als ik dat nummer hoor
Tis een moeder-verbrandings plaatquote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Volgens de verhalen bij deze plaat ben ik niet de enige...
Ja, geweldige stemquote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef I_doubt het volgende:
Mooie stem heeft die Anouk toch, Die heeft behoorlijk wat longen![]()
Leuk om te horen dat er ook andere users zijn die dat waarderen!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef ralfseltje het volgende:
Bij deze mijn complimenten voor dit topic. Ik volg de reeks al een tijdje en het maakt het luisteren (nog) leuker, super die songteksten en foto's bij elk nummer![]()
goh, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]Leen, van Frisia Financieringen
Wat is dit toch een GE-weldig nummer zegquote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef I_doubt het volgende:
674 Crowded House Into temptation
You opened up your door
I couldn’t believe my luck
You in your new blue dress
Taking away my breath
The cradle is soft and warm
Couldn’t do me no harm
You’re showing me how to give
Into temptation
Knowing full well the earth will rebel
Into temptation
In a muddle of nervous words
Could never amount to betrayal
The sentence is all my own
The price is to watch it fail
As I turn to go
You looked at me for half a second
An open invitation for me to go
Into temptation
Into temptation
Safe in the wide open arms of hell
We can go sailing in
Climb down
Lose yourself when you linger long
Into temptation
Right where you belong
The guilty get no sleep
In the last slow hours of morning
Experience is cheap
I should’ve listened to the warning
But the cradle is soft and warm
Into temptation
Into your wide open arms
No way to break the spell
Don’t tell
heel mooi idd, mooie afsluiter van dit uurquote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is dit toch een GE-weldig nummer zeg![]()
![]()
![]()
Ik voel een bepaalde afkeer tegen de Stones, waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Olmo het volgende:
Ah, Rolling Stones; kan ik mooi weer even naar de wc
Speciaal voor jou draaien we hem 2 keer achter elkaarquote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Olmo het volgende:
Wat vind je nou van Stef Bos? Ik wacht nog op antwoordquote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Olmo het volgende:
De top 5 van de top 2000 vullenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik blijf me afvragen wat je met 5 versies van Avond moet
Hij staat nog steeds in de top 2000 hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef Terreros85 het volgende:
Waiting on a friend, mijn favo Stonesnummer. Ik had hem de afgelopen jaren steevast op mijn lijstje staan, maar dit jaar niet. Ik moest dit jaar strepen en dat werd de Stones fataal
quote:
* I_doubtquote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke sukkel was ook alweer verantwoordelijk voor deze inmiddels running gag?
Ik weet dat ik wou zeggen dat het als Mick Jagger klonk, maar iemand was me net voor...weet zo niet wie me voor wasquote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke sukkel was ook alweer verantwoordelijk voor deze inmiddels running gag?
Nee dat zul jij niet wetenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik weet dat ik wou zeggen dat het als Mick Jagger klonk, maar iemand was me net voor...weet zo niet wie me voor was![]()
Het was mij totaal niet opgevallenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:22 schreef I_doubt het volgende:
(sorry verkeerde versie)
Eerste couplet ontbrak, rest klopte volgensmij welquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het was mij totaal niet opgevallen
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eerste couplet ontbrak, rest klopte volgensmij wel![]()
mij wel ik zong het hele lied verkeerdquote:Op donderdag 29 december 2005 18:26 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het was mij totaal niet opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |