Me ex heeft alles van haar, dus ik koester enige wrokquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef I_doubt het volgende:
Ik voel het hart echt breken, pure emotie![]()
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Queen![]()
![]()
Wie heeft ook de prachtige jubileum album van A Night at The Opera? (waar oa dit nummer opstaat) Echt suppermooi, in DTS geluid () en video's bij alle nummers. Echt supergeil DVD'tje is dat
![]()
Ik heb de plaat liggenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Queen![]()
![]()
Wie heeft ook de prachtige jubileum album van A Night at The Opera? (waar oa dit nummer opstaat) Echt suppermooi, in DTS geluid () en video's bij alle nummers. Echt supergeil DVD'tje is dat
![]()
Ik heb de gewone cd en de jubileum uitvoering (cd + dvd)quote:Op donderdag 29 december 2005 16:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb de plaat liggen
Ik ga daarin mee, ben toch al niet zo gek op de stones, maar dit was wel dramatisch slechtquote:
Oude lulquote:Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Nog op 7" single in mijn collectie...
Ik heb dit lied nog moeten leren voor Fransquote:Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef I_doubt het volgende:
Kan iedereen weer oefenen met zijn Fransin het volgend nummer
Die heb ik ook nog op singeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef I_doubt het volgende:
Een super super nummer !
Top 100 waardig, minstensquote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef Mister_Slide het volgende:
Wat een geweldig liedje is dit
Dit gevoel had ik idd de eerste keer in Ierlandquote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef I_doubt het volgende:
Tranen stromen uit mijn ogen van pure emotie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |