Name onequote:Op donderdag 29 december 2005 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leven bij BMW ophoudt? Er zijn genoeg RWD auto's te krijgen, of anders AWD, maar je moet niet naar de standaard BMW's/Merc's kijken![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Jimmeh het volgende:
http://members.home.nl/davidbonfrer/dslboost05.wmv
Iets voor de fanboy gangsters
Een kleinschalig broeikaseffect als je je 190D tuned
Wat een rook braken die dingen uit zegquote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die verbruiken helemaal niet veel
dat zie je zo.
Dacht ik alquote:
Maak je niet druk, als ik het was geweest stond er een uitgefikt karkasquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als ik het was geweest stond er een uitgefikt karkas
Vandalisme wordt niet gedektquote:Op donderdag 29 december 2005 16:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]ik zal er om denken
Geef je je polisnummer vast?
wtfquote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Jimmeh het volgende:
http://members.home.nl/davidbonfrer/dslboost05.wmv
Iets voor de fanboy gangsters
Een kleinschalig broeikaseffect als je je 190D tuned
Die zal niet ver komen met dit weerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg wie heeft Nuna 3 gejat, delft is 'm kwijt!
jaja, maar die witte+zwarte rook geeft wel een supervet effect natuurlijkquote:
De mijne welquote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jaja, maar die witte+zwarte rook geeft wel een supervet effect natuurlijk![]()
Geen auto die hem dat nadoet
Maffe moggie tochquote:
bron?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg wie heeft Nuna 3 gejat, delft is 'm kwijt!
Nee maar die staat ook niet op de fotoquote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
correct. Maar niet bepaald de eerste met een 190
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee maar die staat ook niet op de foto
In stadskanaal zijn er niet zoveel vrouwen zegt ie op MSNquote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Moggie is in staat te rukken op sararaats haar naaktfoto's
![]()
Ik ga een minimeet houden met Unimogquote:Op donderdag 29 december 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In stadskanaal zijn er niet zoveel vrouwen zegt ie op MSN
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.auto-gt.nl/?xmlfile=collection%5Ccollection.xml&xslfile=collection%5Cdetails.xsl&colid=29
Deze Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione Stradale is wel heel bruut![]()
Beetje duur alleen...
En hij heeft integrale velgen zoals Fwnk zo mooi vindt![]()
Jij mag foto's maken EN je mag een stukje rijden als "vergoeding" ?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga een minimeet houden met UnimogDan ga ik mijn XD-card volschieten met foto's van zijn mogje, en in ruil daarvoor mag ik een stukje rijden (hij heeft een die als tractor gekeurd is)
* Fwnk ejaculeert.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.auto-gt.nl/?xmlfile=collection%5Ccollection.xml&xslfile=collection%5Cdetails.xsl&colid=29
Deze Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione Stradale is wel heel bruut![]()
Beetje duur alleen...
En hij heeft integrale velgen zoals Fwnk zo mooi vindt![]()
Ja, ik ga natuurlijk niet voor de kat zn kralen foto's makenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij mag foto's maken EN je mag een stukje rijden als "vergoeding" ?
*schakelt negeermodis aan*quote:Op donderdag 29 december 2005 17:20 schreef MaRySe het volgende:
Hoi piepelois!
Weet jij dan ook waar je over praat als je het hebt over ejaculeren?quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet jij dan ook waar je over praat als je het hebt over ejaculeren?
Je bent Mukie vergeten?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Hey een vrouw in pta sc....
Hmmmm vreemd......
Hoooooooi!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Hey een vrouw in pta sc....
Hmmmm vreemd......
En dus niet vrouwelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar die is bewezen autoliefhebsteren heeft een lekkere kont dus tja.
Over achterhaalde alfa'squote:
Wat mag het wezen?quote:
Ik heb alleen nog ingevroren ovenfritesquote:
samen met m'n broer morgen de 130 PK en 310 Nm TDI van m'n broer op halen .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Fugie het volgende:
bara, zon cayman is nog best vet hoor. Gewoon een goeie aftermarkt bodykit en gaan
en het is hier weer vet ana het sneeuwen, en onder die sneeuw is de ouwe sneeuw vastgevroren![]()
Lekker glijden dus
en morgen moet ik naar de andere kant van nl rijden, kan niet wachten
Bij voorkeur niet de 1e 2 bouwjaren kopen (2000 en 2001) daarna zijn ze prima, 1.4i overslaan en de 90pk HDi is ook niet bepaalt de snelste.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef M5 het volgende:
ff 'n vraag heeft iemand ervaring met peugeot 307's? (3-deurs bij voorkeur)
Zeeland? net over de A58 gebaggerd. veel harder dan 70 kwam het niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef PeuRac het volgende:
M'n ouwelui zitten ergens waar het heel hard is gaan sneeuwen![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:20 schreef Xtreem het volgende:
12k voor een outdated all time classic alfa
Neuh, ergens in het noordenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Zeeland? net over de A58 gebaggerd. veel harder dan 70 kwam het niet.
dat weet ik al, ik wilde eigenlijk weten of het normaal is als je het gevoel hebt op een trilplaat te zitten bij zo'n 50 km/h over een redelijk goede asfalt weg.?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet de 1e 2 bouwjaren kopen (2000 en 2001) daarna zijn ze prima, 1.4i overslaan en de 90pk HDi is ook niet bepaalt de snelste.
Makkelijk he, zinnen van iemand anders gebruikenquote:
Dat laatste klopt, dat eerste ligt meestal aan de uitlijning/balancering van de wielen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef M5 het volgende:
[..]
dat weet ik al, ik wilde eigenlijk weten of het normaal is als je het gevoel hebt op een trilplaat te zitten bij zo'n 50 km/h over een redelijk goede asfalt weg.?
en hoort het dat bij de neutraal stand van het stuur een paar centimeter erg vaag gevoel hebt?
Hey, psst, er zit zo'n knopje rechtsboven elke post, "quote" genaamd, het leest makkelijker als je die gebruiktquote:
welke andere kant van nl?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Fugie het volgende:
bara, zon cayman is nog best vet hoor. Gewoon een goeie aftermarkt bodykit en gaan
en het is hier weer vet ana het sneeuwen, en onder die sneeuw is de ouwe sneeuw vastgevroren![]()
Lekker glijden dus
en morgen moet ik naar de andere kant van nl rijden, kan niet wachten
balancering voor het trillen idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, dat eerste ligt meestal aan de uitlijning/balancering van de wielen.
Mooi, dan weet ik dat.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, dat eerste ligt meestal aan de uitlijning/balancering van de wielen.
niet zo hèquote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, psst, er zit zo'n knopje rechtsboven elke post, "quote" genaamd, het leest makkelijker als je die gebruikt
ZO erg hoort het niet te zijn hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 17:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik dat.![]()
Stuurt lekker kut op de snelweg, wordt geen 307 voor m'n ma denk ik dan
lekker 390 km/h karren met je turbochargerd Carrera GT zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
ff need for speed most wanted spelen. (NFSMW tikt makkelijker)
Zitten je remmen er al onder?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
ff need for speed most wanted spelen. (NFSMW tikt makkelijker)
390 maar?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:01 schreef M5 het volgende:
[..]
lekker 390 km/h karren met je turbochargerd Carrera GT zeker
mja. tis maar wat je gewent bent. Seat Ibiza stuurt snaar strak bijvoorbeeld. ach, nog maar eens een keer kijken als je normaal door 'n woonwijk kan rijden zonder met 20 km/h onderstuurd de bocht uit te gaan door de sneeuw/ijs.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ZO erg hoort het niet te zijn hoorwij hadden dan een 307 SW met 2.0 motor, maar die stuurde best wel strak
![]()
HIj stuurt niet zo strak als mn 155, maar die is ook niet helemaal standaard meer. Maar hij stuurde strakker als de Zafira die we daarvoor reden.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. tis maar wat je gewent bent. Seat Ibiza stuurt snaar strak bijvoorbeeld. ach, nog maar eens een keer kijken als je normaal door 'n woonwijk kan rijden zonder met 20 km/h onderstuurd de bocht uit te gaan door de sneeuw/ijs.
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar die is bewezen autoliefhebsteren heeft een lekkere kont dus tja.
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:36 schreef eer-ik het volgende:
Soprano's![]()
Toch maar eens een keer DVD box van kopen.
Nog gelukt met je boodschappen?
die van dr oudersquote:
ford, het zegt het alquote:Op donderdag 29 december 2005 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben wel erg benieuwd of de ford morgen nog wil starten. klote korte ritjes en een groot probleem bij de koude start. ik hoor 'm niet aanslaan, pas na vijf a zes keer starten hoor ik de motor echt aanslaan....
was daar te doen?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef eer-ik het volgende:
Klinkt prima
Ik kom bij jou eten ja?
--> Ben nu off naar amsterdam iig
Effe naar tuschinski
veel plezierquote:Op donderdag 29 december 2005 18:44 schreef eer-ik het volgende:
draaien films
Men familie wilde graag naar eeeeh...
Ga naar ' An Unfinished Life'
maar ben nu weg!
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm nou hij is rood en een station en er pas veel in
Heeft ie ook 4 wielen?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm nou hij is rood en een station en er pas veel in
hehehequote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze doet nu al aan spellingscontrole
![]()
Ik haat dat spellingfoutcorrigeergedoequote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe
anders wassut bojo geweest denk k
Die BMW rijdt als een natte dweil, totaal geen wegliggingquote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Fugie het volgende:
ik heb die beemer al in nfsmw en die damen en heren, ja die is echt dik
Uhm nou ik heb dus bijna m'n rijbewijsquote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heeft ie ook 4 wielen?
Ik wilde al zeggen :"Typisch vrouwen"
Maar k ben er ook een
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe
anders wassut bojo geweest denk k
ik kan niet tegen als als het dan moet zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik haat dat spellingfoutcorrigeergedoe![]()
sja wat? dan kwam je iets minder puberachtig over?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm nou ik heb dus bijna m'n rijbewijs& dan mag ik de peugeot (schrijf je dat zo) 405 aan stukjes rijden. Dan koopt mijn papa een 406 & hij heeft een motor waar hij meestal op rijdt.
Mja ik wou niet zeggen ja uh een peugeot 405 glt station want sjaaaa..
das pas rilekstquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
8 calls over de hele dag, zo weinig hebben we nog nooit meegemaakt![]()
![]()
ik doe er alleen aan als ik me gruwelijk ergens aan ergerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik haat dat spellingfoutcorrigeergedoe![]()
Ik wil niet eens dat ze een auto voor me kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
sja wat? dan kwam je iets minder puberachtig over?
wel handig dat een papa een auto voor je koopt.
ik heb het altijd zelf moeten doen![]()
mjah al het achterstallige van m'n agents laten opruimen... morgen en maandag is de supervisor vrij...en wie mag er invallenquote:
Ja dat was het woord dat ik zochtquote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
sja wat? dan kwam je iets minder puberachtig over?
wel handig dat een papa een auto voor je koopt.
ik heb het altijd zelf moeten doen![]()
dat heb ik dus!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe er alleen aan als ik me gruwelijk ergens aan erger
ja idd, ze hadden me een auto beloofd maar die kwam maar niet dus toen heb ik hem zelf maar gekocht en dat was uiteindelijk een stuk relaxterquote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat ze een auto voor me kopen![]()
Ik was echt keitrots op mijn 1e eigen gekochte auto![]()
Als ze een auto voor je kopen kunnen ze die altijd weer innemen als "straf"
ghihihi... dat probleem heb ik dus nooit gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat ze een auto voor me kopen![]()
Ik was echt keitrots op mijn 1e eigen gekochte auto![]()
Als ze een auto voor je kopen kunnen ze die altijd weer innemen als "straf"
erm jij?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah al het achterstallige van m'n agents laten opruimen... morgen en maandag is de supervisor vrij...en wie mag er invallen![]()
Als ik ga werken krijg ik geen zakgeld meerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi... dat probleem heb ik dus nooit gehad.
Werk al sinds mn 14e ofzo? in de weekenden, vakanties etc...
dus ik kocht mn eigen dingen altijd
zal wel 200.000 zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat was het woord dat ik zocht
Nou ja zijn auto is op.. En dan mag ik daar in oefenen en dan gaat ie ook weg (Had al uhm.. heel veel gereden? Is 20.000 veel? Dan 2/3x zoveel! ) Wel lief dat het mag& hij betaalt m'n rijbewijs ook al!
Ik heb geen centjes voor een eigen sowieso geen eens centjes voor een rijbewijs.
ja so?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ik ga werken krijg ik geen zakgeld meer
Me too...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi... dat probleem heb ik dus nooit gehad.
Werk al sinds mn 14e ofzo? in de weekenden, vakanties etc...
dus ik kocht mn eigen dingen altijd
nee dat weer nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm jij?
wel 125% betaald dan?
gewoon zomaar voor je moeite enzo
enige of enigste bvbquote:
ik ook. anders gewoon lekker gaan werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja so?
Ik kreeg vroeger een 10tje per week max
gulden he![]()
Hoezo 125%quote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm jij?
wel 125% betaald dan?
gewoon zomaar voor je moeite enzo
M'n ouders willen niet dat ik ga werken.. En ik wou niet per se m'n rijbewijs vind het wel heel aardig dat ik het krijgquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
zal wel 200.000 zijn
enne een baantje nemen wilt helpen met de centjes, want daar komt nog benzine bij, verzekering, onderhoud etc...
juistemquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me too...
Daardoor ben je echt wel 10x zuiniger op je spullen![]()
Mja ze willen het niet en zo lang ik thuis woon blabla..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja so?
Ik kreeg vroeger een 10tje per week max
gulden he![]()
ik ben altijd al zunig geweest op mijn spullenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me too...
Daardoor ben je echt wel 10x zuiniger op je spullen![]()
Ik waardeer de waarde van geld wel maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
juistem
waarde van geld apprecieer je ook meer
Oeh ik 26,25 en in maart wordt dat 27,50quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef Fugie het volgende:
ik krijg nog steeds 70 euro per maand zakgeld
bij mij wordt het 80 euro in maart....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh ik 26,25 en in maart wordt dat 27,50![]()
incl. kleedgeld? waarom ook in maartquote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij wordt het 80 euro in maart....
rechtdoor waar ik rechts moet, paaltje net niet geraakt maar wel bijna een hartstilstandquote:
kleedgeldquote:Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
incl. kleedgeld? waarom ook in maart![]()
damn ouders van tegenwoordigquote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mja ze willen het niet en zo lang ik thuis woon blabla..
doe ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik waardeer de waarde van geld wel maak je daar maar geen zorgen om.
die zilveren ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
rechtdoor waar ik rechts moet, paaltje net niet geraakt maar wel bijna een hartstilstand
* Alfisti mompelt iets van "volgende week kijken voor een Q4"
dat meen je nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij wordt het 80 euro in maart....
minder hard rijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
rechtdoor waar ik rechts moet, paaltje net niet geraakt maar wel bijna een hartstilstand
das wel kut...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
het is ik WORD verdommequote:
pff ik heb veel kosten hoor, en mijn ma vangt nog steeds alimentatie voor me dus ze kan het ook makkelijk missenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en dat is nu een "volwassen vent"
Ik verdien en geef zelf mijn eigen geld uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en dat is nu een "volwassen vent"
vertel eensquote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
das wel kut...
Maar je hebt hem kunnen ontwijken, dat kan ik van sommigen hiero niet zeggen
jama ok, dan nogquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
pff ik heb veel kosten hoor, en mijn ma vangt nog steeds alimentatie voor me dus ze kan het ook makkelijk missen
top.gear.s07e06.ws.pdtv.xvid-gothicquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef BoJo het volgende:
gouwe ouwe trouwens op tv, "Witches" op Net5![]()
al gezienquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
top.gear.s07e06.ws.pdtv.xvid-gothic
hier in de buurt bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
vertel eens
* Alfisti heeft geen zin om terug te lezen
en allemaal met spellingcheckerquote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik verdien en geef zelf mijn eigen geld uit.
* ook_gek is een echte vent![]()
een normale maand heb ik 350 euro aan inkomsten, minus wegenbelasting verzekering tel rekening etc ben ik zo 200 euro lichter. Weet je hoe weinig 150 euro per maand is als je 20 bentquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
jama ok, dan nog
damn, k begin drin te geloven dat ik spartaans opgevoed ben![]()
ah okequote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
hier in de buurt bedoel ik
Heb hier een 45 graden bocht en een paar jochies zijn druit gevlogen, tegen de bloembak aan of tegen de brievenbus
Ik woon ook thuisquote:Op donderdag 29 december 2005 19:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Maar jij woont ook nog thuis![]()
ik heb wel wat gezien hier, huur of koop maar verdien niet genoeg en nog geen vast contract.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon ook thuismaar dat komt meer omdat er gewoon geen huizen zijn waar ik in wil wonen.
En ik veuuulll te weinig verdien om een huis te kopen
Erm ik ben er 28 en ja dat weet ikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
een normale maand heb ik 350 euro aan inkomsten, minus wegenbelasting verzekering tel rekening etc ben ik zo 200 euro lichter. Weet je hoe weinig 150 euro per maand is als je 20 bent![]()
ach als ik overweg kon met mn ouders zou ik ook thuis zitten zodat ik kon sparen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon ook thuismaar dat komt meer omdat er gewoon geen huizen zijn waar ik in wil wonen.
En ik veuuulll te weinig verdien om een huis te kopen
sparen...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ach als ik overweg kon met mn ouders zou ik ook thuis zitten zodat ik kon sparen.
Maar ben teveel op mn vrijheid gesteld enzo
pcies, ik heb dus gewoon gezegd ik MOET zakgeld en mij ma heeft toch niets te zeggen dus die doet dat maarquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik ben er 28 en ja dat weet ik
Heb iets meer aan inkomsten, maar heb dan nog een flat, auto, verzekeringen (auto, zorg, inboedel, aanpsrakelijkheid, dieren) wegenbelasting, 2 katten, 10 gerbils, eten, belastingaanslagen, pensioensopbouw, gemeentelijke belastingen en nog wat meer kosten waar je niet vrolijk van wordt
klinkt bekend...... ( alleen ben ik nog geen 28 en heb ik geen twee kattenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik ben er 28 en ja dat weet ik
Heb iets meer aan inkomsten, maar heb dan nog een flat, auto, verzekeringen (auto, zorg, inboedel, aanpsrakelijkheid, dieren) wegenbelasting, 2 katten, 10 gerbils, eten, belastingaanslagen, pensioensopbouw, gemeentelijke belastingen en nog wat meer kosten waar je niet vrolijk van wordt
Auto's kopen, kart kopen, grote TV + installatie, altijd nieuwe computer....quote:
Ja sparen, niet uitgeven enzoquote:
Ik is ALTIJD zonder T achter de Dquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
pcies, ik heb dus gewoon gezegd ik MOET zakgeld en mij ma heeft toch niets te zeggen dus die doet dat maar
Toen ik geen zakgeld kreeg, betaalde zij namelijk nog mijn verzekering toen ik net 18 was, dus toen wou ze da tik het zelf ging betalen en ik zei maar ik wil dan wel zakgeld. Zij besloot zelf dat er steeds meer moet komen als ik ouder wordt, daar kan ik nix aandoen
wel 10 gerbrils?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
klinkt bekend...... ( alleen ben ik nog geen 28 en heb ik geen twee katten)
en niet vrouwelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
klinkt bekend...... ( alleen ben ik nog geen 28 en heb ik geen twee katten)
Ik heb nu al een jaar niet meer rood gestaanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog nooit meer dan 1500 euro op me bankrekening gehad
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik is ALTIJD zonder T achter de D
ikke wel, elke maandquote:Op donderdag 29 december 2005 19:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog nooit meer dan 1500 euro op me bankrekening gehad
ik wordquote:
Dat vergeten we effe danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Maar jij woont ook nog thuis![]()
o, mijn nederlands is echt slechtquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik word dus niet ik wordt
jij wordt wij worden
wat dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef M5 het volgende:
'k heb nog nooit rood gestaan. kan ik niet eens. maar 'k heb dan ook nog niet echt een eigen huishouden ezno
Dat noemen ze in de volksmond: "DOM"quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
o, mijn nederlands is echt slechtEn het boeit me ook niets, ik doe gewoon een beetje en het kan me allemaal nix verotten als iedereen het maar snapt
ik ga ook maar eens met de mijne pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Kut als ik die 20 miljoen niet win moet ik met m'n baas gaan praten
En als hij niet 400 euro per maand meer gaat betalen moet ik nog een andere baan gaan zoeken ook
Lekker vooruitzicht
Mij kan het ook allemaal niet zo verrotten maar dat d/t/dt verhaal probeer ik toch wel op orde te hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
o, mijn nederlands is echt slechtEn het boeit me ook niets, ik doe gewoon een beetje en het kan me allemaal nix verotten als iedereen het maar snapt
dom en wel een havo diplomaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat noemen ze in de volksmond: "DOM"
nu niet meer dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef M5 het volgende:
[..]
heb wel tijdje een kamer gehuurd enzo. kost je ook geld.
Ikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
dom en wel een havo diplomaEn aan het eind van dit jaar een hbo papiertje, wie is er dan dom, ik of het onderwijsysteem ?
les Nederlandsquote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
lol
Nederlandse les hier.
stam + t verhaal ook gewoon (klas 5 lagere school)
en als je er jij achter kan zetten, mag het zonder T
400 is een flink bedrag, vraag me af wat je nu verdient danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Kut als ik die 20 miljoen niet win moet ik met m'n baas gaan praten
En als hij niet 400 euro per maand meer gaat betalen moet ik nog een andere baan gaan zoeken ook
Lekker vooruitzicht
Ik ben er niet zo geweldig in, maar ik heb toch echt besloten om niet met minder dan 400 akkoord te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ga ook maar eens met de mijne praten
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
dom en wel een havo diplomaEn aan het eind van dit jaar een hbo papiertje, wie is er dan dom, ik of het onderwijsysteem ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
les Nederlands![]()
ik ben te flauw vandaag
ik zou het al hebben gekregen na de zomervakantie, maar geen gesprek gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo geweldig in, maar ik heb toch echt besloten om niet met minder dan 400 akkoord te gaan
Helaas is die vent zo stug als een blok schokbeton dus dat zal wel andere baan zoeken worden
Niksquote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
400 is een flink bedrag, vraag me af wat je nu verdient dan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogen
Ik zat in Kerkrade op school.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
misschien in Maastricht ja, maar bij ons is het gewoon Nederlandse les![]()
waarom laat je je naaien dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NiksSchandalig weinig, triest gewoon.
En dan werk ik me helemaal uit de naad en leid projecten waarvoor ze me niet betalen
Alle bazen zijn hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou het al hebben gekregen na de zomervakantie, maar geen gesprek gehad.
Dus na de vakantie nog eens proberen.
heb het hem al op een mailtje gezet
Ja dat kloptquote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zat in Kerkrade op school.
En het is ook leraar Nederlands, niet nederlandse leraar
ik weet nog wel een leuk kantoorbaantje op Schiphol-Rijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NiksSchandalig weinig, triest gewoon.
En dan werk ik me helemaal uit de naad en leid projecten waarvoor ze me niet betalen
ik rij opel, ik heb geen voorkeur kwa auto's voor de rest. En die opel heb ik gekregen, niet zelf gekocht.quote:
mja zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogen
Omdat ik pas het laatste half jaar echt ben uit gaan zoeken wat ik hoor te verdienen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom laat je je naaien dan?
kan je niet mee patsen ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we het ff niet over werk en inkomen hebben?![]()
Mwah mij was de loonsverhoging beloofd toen ik bij IT begon.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle bazen zijn hetzelfde
Ik had laatst ook een of ander gesprek en toen bracht ik het ook al naar voren en toen vertelde hij dat salarisbespreking in het nieuwe jaar zou zijn
Dus hij zal al wel nattigheid voelen.
Maar ik heb de instelling in woon thuis en heb geen kosten. Dus het is aan hem of hij me wil houden ja of nee
ik reken alleen per maand en per standbydienstquote:Op donderdag 29 december 2005 19:44 schreef Fugie het volgende:
ik verdien wel 9 euro per uur!
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald wordquote:
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald word![]()
je deed het goedquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald word![]()
Nou ik vertrouw ze voor geen centquote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah mij was de loonsverhoging beloofd toen ik bij IT begon.
Maar ze wilden me geen 500 euro in 1 keer geven. Dus dan wordt het maar in 2 keer
Ben het dubbel en dwars waard, dus waarom zouden ze het niet betalen?
Beetje voor jou komen werken zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet nog wel een leuk kantoorbaantje op Schiphol-Rijk![]()
ik ga ook over m'n salaris praten eind januari.![]()
Ik krijg goed betaald en heb een fijne baas.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isen hoe slecht ik betaald krijg
178 euro per maand !quote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik reken alleen per maand en per standbydienst
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje voor jou komen werken zeker![]()
![]()
Das bij ons gelukkig niet zoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik vertrouw ze voor geen cent
Iedereen doet ook aan asskissing bij de baas bij ons...
Ik houd het allemaal beetje afstandelijk want bij hem is het echt uit het oog uit het hart
ik heb gelukkig al een andere baas op het oog.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik krijg goed betaald en heb een fijne baas.
Maar ik wil meer, das het verschil
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruikenquote:
quote:
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isen hoe slecht ik betaald krijg
gebruik ze gewoon beide..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruiken![]()
Schiphol is prima te bereiken vanuit veel hoeken heurquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zou ook betekenen dat ik naar Amsterdam moet verhuizen.....
Nee dank je
mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruiken![]()
vaste uren dan, afgelopen maanden verdien ik gemiddeld het dubbele. En over die vaste uren werk ik bovendien ook nog 15% nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik verdiende al 360 gulden per maand op mn 16e![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
shit ik moet rennen, zometeen sneakpreview
Tot later
Tot later
das wle beter geregeld danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
vaste uren dan, afgelopen maanden verdien ik gemiddeld het dubbele. En over die vaste uren werk ik bovendien ook nog 15% niet
via Randstad uitzendbureau. Moest een 'verklaring van het gedrag' aanvragen op't gemeentekantoor, maar dat betalen ze niet. dus in feite heb ik betaald om te mogen komen werkenquote:
Ik heb ook gevraagd om loonsverhoging, of meer uren, maar ik denk dat als ik meer wil verdienen, ik ergens anders zal moeten gaan werken het komende half jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb gelukkig al een andere baas op het oog.maar wie die baas is...
Tot later
laterquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
Tot later
waar dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
via Randstad uitzendbureau. Moest een 'verklaring van het gedrag' aanvragen op't gemeentekantoor, maar dat betalen ze niet. dus in feite heb ik betaald om te mogen komen werkenen ze betalen stront weinig.
ik heb jou ook een geweldige kans aangeboden met uitzicht op vliegtuigjesquote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
via Randstad uitzendbureau. Moest een 'verklaring van het gedrag' aanvragen op't gemeentekantoor, maar dat betalen ze niet. dus in feite heb ik betaald om te mogen komen werkenen ze betalen stront weinig.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb jou ook een geweldige kans aangeboden met uitzicht op vliegtuigjes![]()
![]()
vakantie? eeeggg niequote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Maar het is vakantieDus we moeten niet over loon praten en werk enzo
Opzich wel interessant, toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Maar het is vakantieDus we moeten niet over loon praten en werk enzo
Unisys, Schiphol-Rijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar werk jij ook alweer?
Vergoeden ze ook OV kosten van Doetinchem - Schipholquote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Bwa ik ga 20 miljoen winnen dus ik hoef binnenkort niet meer te werken....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Opzich wel interessant, toch?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergoeden ze ook OV kosten van Doetinchem - Schiphol![]()
Dat is waar ook.quote:
Nee, ik 20 jij de 8 miljoenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bwa ik ga 20 miljoen winnen dus ik hoef binnenkort niet meer te werken....
Vind maar eens woonruimte in A'dam of omgeving in korte tijdquote:
Compagnie de Manutention RoRo BV in de haven van vlissingen-oostquote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar dan?
Wat een rare gang van zaken, ik zou dat never accepteren
dat weet ik nog.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ja er is zat.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind maar eens woonruimte in A'dam of omgeving in korte tijd
moet je voorstellen, peu heeft nu geen geld en loop nog constant op te scheppen, wat alstie dan 20 mil heeftquote:
Als je 1 miljoen wint moet je blijven werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou 1 miljoen ook wel goed vinden
koop ik een mooie Opel
Wat voor auto's komen daar aan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Compagnie de Manutention RoRo BV in de haven van vlissingen-oostRaar ja, dat wisten ze zelfs op het gemeente kantoor. Het is dus dat auto-overslag bedrijf. Hier heet dat eigenlijk gewoon Cobelfret, maar dat is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor't vervoer. CdMR regelt het terrein en het personeel.
[..]
ja je voert geen moer uit de hele dag, beetje van het uitzicht over heel Schiphol genieten en geld vangenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is waar ook.
Ik heb wel eens gehoord van derde dat ze daar niets doen, 8 calls per dag enzo..
mijn broertje is nog een tijdje bezig geweest bij cobelfret afgelopen weken, electrische shit van istimewa ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Compagnie de Manutention RoRo BV in de haven van vlissingen-oostRaar ja, dat wisten ze zelfs op het gemeente kantoor. Het is dus dat auto-overslag bedrijf. Hier heet dat eigenlijk gewoon Cobelfret, maar dat is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor't vervoer. CdMR regelt het terrein en het personeel.
[..]
dat weet ik nog.![]()
Ja dat vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen wint moet je blijven werken![]()
Ja that sucksquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen wint moet je blijven werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |