M'n ouders willen niet dat ik ga werken.. En ik wou niet per se m'n rijbewijs vind het wel heel aardig dat ik het krijgquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
zal wel 200.000 zijn
enne een baantje nemen wilt helpen met de centjes, want daar komt nog benzine bij, verzekering, onderhoud etc...
juistemquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me too...
Daardoor ben je echt wel 10x zuiniger op je spullen![]()
Mja ze willen het niet en zo lang ik thuis woon blabla..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja so?
Ik kreeg vroeger een 10tje per week max
gulden he![]()
ik ben altijd al zunig geweest op mijn spullenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me too...
Daardoor ben je echt wel 10x zuiniger op je spullen![]()
Ik waardeer de waarde van geld wel maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
juistem
waarde van geld apprecieer je ook meer
Oeh ik 26,25 en in maart wordt dat 27,50quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef Fugie het volgende:
ik krijg nog steeds 70 euro per maand zakgeld
bij mij wordt het 80 euro in maart....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh ik 26,25 en in maart wordt dat 27,50![]()
incl. kleedgeld? waarom ook in maartquote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij wordt het 80 euro in maart....
rechtdoor waar ik rechts moet, paaltje net niet geraakt maar wel bijna een hartstilstandquote:
kleedgeldquote:Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
incl. kleedgeld? waarom ook in maart![]()
damn ouders van tegenwoordigquote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mja ze willen het niet en zo lang ik thuis woon blabla..
doe ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik waardeer de waarde van geld wel maak je daar maar geen zorgen om.
die zilveren ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
rechtdoor waar ik rechts moet, paaltje net niet geraakt maar wel bijna een hartstilstand
* Alfisti mompelt iets van "volgende week kijken voor een Q4"
dat meen je nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij wordt het 80 euro in maart....
minder hard rijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
rechtdoor waar ik rechts moet, paaltje net niet geraakt maar wel bijna een hartstilstand
das wel kut...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
het is ik WORD verdommequote:
pff ik heb veel kosten hoor, en mijn ma vangt nog steeds alimentatie voor me dus ze kan het ook makkelijk missenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en dat is nu een "volwassen vent"
Ik verdien en geef zelf mijn eigen geld uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en dat is nu een "volwassen vent"
vertel eensquote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
das wel kut...
Maar je hebt hem kunnen ontwijken, dat kan ik van sommigen hiero niet zeggen
jama ok, dan nogquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
pff ik heb veel kosten hoor, en mijn ma vangt nog steeds alimentatie voor me dus ze kan het ook makkelijk missen
top.gear.s07e06.ws.pdtv.xvid-gothicquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef BoJo het volgende:
gouwe ouwe trouwens op tv, "Witches" op Net5![]()
al gezienquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
top.gear.s07e06.ws.pdtv.xvid-gothic
hier in de buurt bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
vertel eens
* Alfisti heeft geen zin om terug te lezen
en allemaal met spellingcheckerquote:
Zo hoort het.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik verdien en geef zelf mijn eigen geld uit.
* ook_gek is een echte vent![]()
een normale maand heb ik 350 euro aan inkomsten, minus wegenbelasting verzekering tel rekening etc ben ik zo 200 euro lichter. Weet je hoe weinig 150 euro per maand is als je 20 bentquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
jama ok, dan nog
damn, k begin drin te geloven dat ik spartaans opgevoed ben![]()
ah okequote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
hier in de buurt bedoel ik
Heb hier een 45 graden bocht en een paar jochies zijn druit gevlogen, tegen de bloembak aan of tegen de brievenbus
Ik woon ook thuisquote:Op donderdag 29 december 2005 19:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Maar jij woont ook nog thuis![]()
ik heb wel wat gezien hier, huur of koop maar verdien niet genoeg en nog geen vast contract.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon ook thuismaar dat komt meer omdat er gewoon geen huizen zijn waar ik in wil wonen.
En ik veuuulll te weinig verdien om een huis te kopen
Erm ik ben er 28 en ja dat weet ikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
een normale maand heb ik 350 euro aan inkomsten, minus wegenbelasting verzekering tel rekening etc ben ik zo 200 euro lichter. Weet je hoe weinig 150 euro per maand is als je 20 bent![]()
ach als ik overweg kon met mn ouders zou ik ook thuis zitten zodat ik kon sparen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon ook thuismaar dat komt meer omdat er gewoon geen huizen zijn waar ik in wil wonen.
En ik veuuulll te weinig verdien om een huis te kopen
sparen...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ach als ik overweg kon met mn ouders zou ik ook thuis zitten zodat ik kon sparen.
Maar ben teveel op mn vrijheid gesteld enzo
pcies, ik heb dus gewoon gezegd ik MOET zakgeld en mij ma heeft toch niets te zeggen dus die doet dat maarquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik ben er 28 en ja dat weet ik
Heb iets meer aan inkomsten, maar heb dan nog een flat, auto, verzekeringen (auto, zorg, inboedel, aanpsrakelijkheid, dieren) wegenbelasting, 2 katten, 10 gerbils, eten, belastingaanslagen, pensioensopbouw, gemeentelijke belastingen en nog wat meer kosten waar je niet vrolijk van wordt
klinkt bekend...... ( alleen ben ik nog geen 28 en heb ik geen twee kattenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik ben er 28 en ja dat weet ik
Heb iets meer aan inkomsten, maar heb dan nog een flat, auto, verzekeringen (auto, zorg, inboedel, aanpsrakelijkheid, dieren) wegenbelasting, 2 katten, 10 gerbils, eten, belastingaanslagen, pensioensopbouw, gemeentelijke belastingen en nog wat meer kosten waar je niet vrolijk van wordt
Auto's kopen, kart kopen, grote TV + installatie, altijd nieuwe computer....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |