quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm nou hij is rood en een station en er pas veel in
Heeft ie ook 4 wielen?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm nou hij is rood en een station en er pas veel in
hehehequote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze doet nu al aan spellingscontrole
![]()
Ik haat dat spellingfoutcorrigeergedoequote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe
anders wassut bojo geweest denk k
Die BMW rijdt als een natte dweil, totaal geen wegliggingquote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Fugie het volgende:
ik heb die beemer al in nfsmw en die damen en heren, ja die is echt dik
Uhm nou ik heb dus bijna m'n rijbewijsquote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heeft ie ook 4 wielen?
Ik wilde al zeggen :"Typisch vrouwen"
Maar k ben er ook een
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe
anders wassut bojo geweest denk k
ik kan niet tegen als als het dan moet zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik haat dat spellingfoutcorrigeergedoe![]()
sja wat? dan kwam je iets minder puberachtig over?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm nou ik heb dus bijna m'n rijbewijs& dan mag ik de peugeot (schrijf je dat zo) 405 aan stukjes rijden. Dan koopt mijn papa een 406 & hij heeft een motor waar hij meestal op rijdt.
Mja ik wou niet zeggen ja uh een peugeot 405 glt station want sjaaaa..
das pas rilekstquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
8 calls over de hele dag, zo weinig hebben we nog nooit meegemaakt![]()
![]()
ik doe er alleen aan als ik me gruwelijk ergens aan ergerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik haat dat spellingfoutcorrigeergedoe![]()
Ik wil niet eens dat ze een auto voor me kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
sja wat? dan kwam je iets minder puberachtig over?
wel handig dat een papa een auto voor je koopt.
ik heb het altijd zelf moeten doen![]()
mjah al het achterstallige van m'n agents laten opruimen... morgen en maandag is de supervisor vrij...en wie mag er invallenquote:
Ja dat was het woord dat ik zochtquote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
sja wat? dan kwam je iets minder puberachtig over?
wel handig dat een papa een auto voor je koopt.
ik heb het altijd zelf moeten doen![]()
dat heb ik dus!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe er alleen aan als ik me gruwelijk ergens aan erger
ja idd, ze hadden me een auto beloofd maar die kwam maar niet dus toen heb ik hem zelf maar gekocht en dat was uiteindelijk een stuk relaxterquote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat ze een auto voor me kopen![]()
Ik was echt keitrots op mijn 1e eigen gekochte auto![]()
Als ze een auto voor je kopen kunnen ze die altijd weer innemen als "straf"
ghihihi... dat probleem heb ik dus nooit gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat ze een auto voor me kopen![]()
Ik was echt keitrots op mijn 1e eigen gekochte auto![]()
Als ze een auto voor je kopen kunnen ze die altijd weer innemen als "straf"
erm jij?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah al het achterstallige van m'n agents laten opruimen... morgen en maandag is de supervisor vrij...en wie mag er invallen![]()
Als ik ga werken krijg ik geen zakgeld meerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi... dat probleem heb ik dus nooit gehad.
Werk al sinds mn 14e ofzo? in de weekenden, vakanties etc...
dus ik kocht mn eigen dingen altijd
zal wel 200.000 zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat was het woord dat ik zocht
Nou ja zijn auto is op.. En dan mag ik daar in oefenen en dan gaat ie ook weg (Had al uhm.. heel veel gereden? Is 20.000 veel? Dan 2/3x zoveel! ) Wel lief dat het mag& hij betaalt m'n rijbewijs ook al!
Ik heb geen centjes voor een eigen sowieso geen eens centjes voor een rijbewijs.
ja so?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ik ga werken krijg ik geen zakgeld meer
Me too...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi... dat probleem heb ik dus nooit gehad.
Werk al sinds mn 14e ofzo? in de weekenden, vakanties etc...
dus ik kocht mn eigen dingen altijd
nee dat weer nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm jij?
wel 125% betaald dan?
gewoon zomaar voor je moeite enzo
enige of enigste bvbquote:
ik ook. anders gewoon lekker gaan werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja so?
Ik kreeg vroeger een 10tje per week max
gulden he![]()
Hoezo 125%quote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm jij?
wel 125% betaald dan?
gewoon zomaar voor je moeite enzo
M'n ouders willen niet dat ik ga werken.. En ik wou niet per se m'n rijbewijs vind het wel heel aardig dat ik het krijgquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
zal wel 200.000 zijn
enne een baantje nemen wilt helpen met de centjes, want daar komt nog benzine bij, verzekering, onderhoud etc...
juistemquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me too...
Daardoor ben je echt wel 10x zuiniger op je spullen![]()
Mja ze willen het niet en zo lang ik thuis woon blabla..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja so?
Ik kreeg vroeger een 10tje per week max
gulden he![]()
ik ben altijd al zunig geweest op mijn spullenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me too...
Daardoor ben je echt wel 10x zuiniger op je spullen![]()
Ik waardeer de waarde van geld wel maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
juistem
waarde van geld apprecieer je ook meer
Oeh ik 26,25 en in maart wordt dat 27,50quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef Fugie het volgende:
ik krijg nog steeds 70 euro per maand zakgeld
bij mij wordt het 80 euro in maart....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh ik 26,25 en in maart wordt dat 27,50![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |