Ik is ALTIJD zonder T achter de Dquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
pcies, ik heb dus gewoon gezegd ik MOET zakgeld en mij ma heeft toch niets te zeggen dus die doet dat maar
Toen ik geen zakgeld kreeg, betaalde zij namelijk nog mijn verzekering toen ik net 18 was, dus toen wou ze da tik het zelf ging betalen en ik zei maar ik wil dan wel zakgeld. Zij besloot zelf dat er steeds meer moet komen als ik ouder wordt, daar kan ik nix aandoen
wel 10 gerbrils?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
klinkt bekend...... ( alleen ben ik nog geen 28 en heb ik geen twee katten)
en niet vrouwelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
klinkt bekend...... ( alleen ben ik nog geen 28 en heb ik geen twee katten)
Ik heb nu al een jaar niet meer rood gestaanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog nooit meer dan 1500 euro op me bankrekening gehad
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik is ALTIJD zonder T achter de D
ikke wel, elke maandquote:Op donderdag 29 december 2005 19:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb nog nooit meer dan 1500 euro op me bankrekening gehad
ik wordquote:
Dat vergeten we effe danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Maar jij woont ook nog thuis![]()
o, mijn nederlands is echt slechtquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik word dus niet ik wordt
jij wordt wij worden
wat dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef M5 het volgende:
'k heb nog nooit rood gestaan. kan ik niet eens. maar 'k heb dan ook nog niet echt een eigen huishouden ezno
Dat noemen ze in de volksmond: "DOM"quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
o, mijn nederlands is echt slechtEn het boeit me ook niets, ik doe gewoon een beetje en het kan me allemaal nix verotten als iedereen het maar snapt
ik ga ook maar eens met de mijne pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Kut als ik die 20 miljoen niet win moet ik met m'n baas gaan praten
En als hij niet 400 euro per maand meer gaat betalen moet ik nog een andere baan gaan zoeken ook
Lekker vooruitzicht
Mij kan het ook allemaal niet zo verrotten maar dat d/t/dt verhaal probeer ik toch wel op orde te hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
o, mijn nederlands is echt slechtEn het boeit me ook niets, ik doe gewoon een beetje en het kan me allemaal nix verotten als iedereen het maar snapt
dom en wel een havo diplomaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat noemen ze in de volksmond: "DOM"
nu niet meer dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef M5 het volgende:
[..]
heb wel tijdje een kamer gehuurd enzo. kost je ook geld.
Ikquote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
dom en wel een havo diplomaEn aan het eind van dit jaar een hbo papiertje, wie is er dan dom, ik of het onderwijsysteem ?
les Nederlandsquote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
lol
Nederlandse les hier.
stam + t verhaal ook gewoon (klas 5 lagere school)
en als je er jij achter kan zetten, mag het zonder T
400 is een flink bedrag, vraag me af wat je nu verdient danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Kut als ik die 20 miljoen niet win moet ik met m'n baas gaan praten
En als hij niet 400 euro per maand meer gaat betalen moet ik nog een andere baan gaan zoeken ook
Lekker vooruitzicht
Ik ben er niet zo geweldig in, maar ik heb toch echt besloten om niet met minder dan 400 akkoord te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ga ook maar eens met de mijne praten
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
dom en wel een havo diplomaEn aan het eind van dit jaar een hbo papiertje, wie is er dan dom, ik of het onderwijsysteem ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
les Nederlands![]()
ik ben te flauw vandaag
ik zou het al hebben gekregen na de zomervakantie, maar geen gesprek gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo geweldig in, maar ik heb toch echt besloten om niet met minder dan 400 akkoord te gaan
Helaas is die vent zo stug als een blok schokbeton dus dat zal wel andere baan zoeken worden
Niksquote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
400 is een flink bedrag, vraag me af wat je nu verdient dan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogen
Ik zat in Kerkrade op school.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
misschien in Maastricht ja, maar bij ons is het gewoon Nederlandse les![]()
waarom laat je je naaien dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NiksSchandalig weinig, triest gewoon.
En dan werk ik me helemaal uit de naad en leid projecten waarvoor ze me niet betalen
Alle bazen zijn hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou het al hebben gekregen na de zomervakantie, maar geen gesprek gehad.
Dus na de vakantie nog eens proberen.
heb het hem al op een mailtje gezet
Ja dat kloptquote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zat in Kerkrade op school.
En het is ook leraar Nederlands, niet nederlandse leraar
ik weet nog wel een leuk kantoorbaantje op Schiphol-Rijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NiksSchandalig weinig, triest gewoon.
En dan werk ik me helemaal uit de naad en leid projecten waarvoor ze me niet betalen
ik rij opel, ik heb geen voorkeur kwa auto's voor de rest. En die opel heb ik gekregen, niet zelf gekocht.quote:
mja zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogen
Omdat ik pas het laatste half jaar echt ben uit gaan zoeken wat ik hoor te verdienen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom laat je je naaien dan?
kan je niet mee patsen ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we het ff niet over werk en inkomen hebben?![]()
Mwah mij was de loonsverhoging beloofd toen ik bij IT begon.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle bazen zijn hetzelfde
Ik had laatst ook een of ander gesprek en toen bracht ik het ook al naar voren en toen vertelde hij dat salarisbespreking in het nieuwe jaar zou zijn
Dus hij zal al wel nattigheid voelen.
Maar ik heb de instelling in woon thuis en heb geen kosten. Dus het is aan hem of hij me wil houden ja of nee
ik reken alleen per maand en per standbydienstquote:Op donderdag 29 december 2005 19:44 schreef Fugie het volgende:
ik verdien wel 9 euro per uur!
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald wordquote:
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald word![]()
je deed het goedquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald word![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |