Name onequote:Op donderdag 29 december 2005 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leven bij BMW ophoudt? Er zijn genoeg RWD auto's te krijgen, of anders AWD, maar je moet niet naar de standaard BMW's/Merc's kijken![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Jimmeh het volgende:
http://members.home.nl/davidbonfrer/dslboost05.wmv
Iets voor de fanboy gangsters
Een kleinschalig broeikaseffect als je je 190D tuned
Wat een rook braken die dingen uit zegquote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die verbruiken helemaal niet veel
dat zie je zo.
Dacht ik alquote:
Maak je niet druk, als ik het was geweest stond er een uitgefikt karkasquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als ik het was geweest stond er een uitgefikt karkas
Vandalisme wordt niet gedektquote:Op donderdag 29 december 2005 16:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]ik zal er om denken
Geef je je polisnummer vast?
wtfquote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef Jimmeh het volgende:
http://members.home.nl/davidbonfrer/dslboost05.wmv
Iets voor de fanboy gangsters
Een kleinschalig broeikaseffect als je je 190D tuned
Die zal niet ver komen met dit weerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg wie heeft Nuna 3 gejat, delft is 'm kwijt!
jaja, maar die witte+zwarte rook geeft wel een supervet effect natuurlijkquote:
De mijne welquote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jaja, maar die witte+zwarte rook geeft wel een supervet effect natuurlijk![]()
Geen auto die hem dat nadoet
Maffe moggie tochquote:
bron?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg wie heeft Nuna 3 gejat, delft is 'm kwijt!
Nee maar die staat ook niet op de fotoquote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
correct. Maar niet bepaald de eerste met een 190
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee maar die staat ook niet op de foto
In stadskanaal zijn er niet zoveel vrouwen zegt ie op MSNquote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Moggie is in staat te rukken op sararaats haar naaktfoto's
![]()
Ik ga een minimeet houden met Unimogquote:Op donderdag 29 december 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In stadskanaal zijn er niet zoveel vrouwen zegt ie op MSN
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.auto-gt.nl/?xmlfile=collection%5Ccollection.xml&xslfile=collection%5Cdetails.xsl&colid=29
Deze Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione Stradale is wel heel bruut![]()
Beetje duur alleen...
En hij heeft integrale velgen zoals Fwnk zo mooi vindt![]()
Jij mag foto's maken EN je mag een stukje rijden als "vergoeding" ?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga een minimeet houden met UnimogDan ga ik mijn XD-card volschieten met foto's van zijn mogje, en in ruil daarvoor mag ik een stukje rijden (hij heeft een die als tractor gekeurd is)
* Fwnk ejaculeert.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.auto-gt.nl/?xmlfile=collection%5Ccollection.xml&xslfile=collection%5Cdetails.xsl&colid=29
Deze Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione Stradale is wel heel bruut![]()
Beetje duur alleen...
En hij heeft integrale velgen zoals Fwnk zo mooi vindt![]()
Ja, ik ga natuurlijk niet voor de kat zn kralen foto's makenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij mag foto's maken EN je mag een stukje rijden als "vergoeding" ?
*schakelt negeermodis aan*quote:Op donderdag 29 december 2005 17:20 schreef MaRySe het volgende:
Hoi piepelois!
Weet jij dan ook waar je over praat als je het hebt over ejaculeren?quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet jij dan ook waar je over praat als je het hebt over ejaculeren?
Je bent Mukie vergeten?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Hey een vrouw in pta sc....
Hmmmm vreemd......
Hoooooooi!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Hey een vrouw in pta sc....
Hmmmm vreemd......
En dus niet vrouwelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar die is bewezen autoliefhebsteren heeft een lekkere kont dus tja.
Over achterhaalde alfa'squote:
Wat mag het wezen?quote:
Ik heb alleen nog ingevroren ovenfritesquote:
samen met m'n broer morgen de 130 PK en 310 Nm TDI van m'n broer op halen .quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Fugie het volgende:
bara, zon cayman is nog best vet hoor. Gewoon een goeie aftermarkt bodykit en gaan
en het is hier weer vet ana het sneeuwen, en onder die sneeuw is de ouwe sneeuw vastgevroren![]()
Lekker glijden dus
en morgen moet ik naar de andere kant van nl rijden, kan niet wachten
Bij voorkeur niet de 1e 2 bouwjaren kopen (2000 en 2001) daarna zijn ze prima, 1.4i overslaan en de 90pk HDi is ook niet bepaalt de snelste.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef M5 het volgende:
ff 'n vraag heeft iemand ervaring met peugeot 307's? (3-deurs bij voorkeur)
Zeeland? net over de A58 gebaggerd. veel harder dan 70 kwam het niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef PeuRac het volgende:
M'n ouwelui zitten ergens waar het heel hard is gaan sneeuwen![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:20 schreef Xtreem het volgende:
12k voor een outdated all time classic alfa
Neuh, ergens in het noordenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Zeeland? net over de A58 gebaggerd. veel harder dan 70 kwam het niet.
dat weet ik al, ik wilde eigenlijk weten of het normaal is als je het gevoel hebt op een trilplaat te zitten bij zo'n 50 km/h over een redelijk goede asfalt weg.?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet de 1e 2 bouwjaren kopen (2000 en 2001) daarna zijn ze prima, 1.4i overslaan en de 90pk HDi is ook niet bepaalt de snelste.
Makkelijk he, zinnen van iemand anders gebruikenquote:
Dat laatste klopt, dat eerste ligt meestal aan de uitlijning/balancering van de wielen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef M5 het volgende:
[..]
dat weet ik al, ik wilde eigenlijk weten of het normaal is als je het gevoel hebt op een trilplaat te zitten bij zo'n 50 km/h over een redelijk goede asfalt weg.?
en hoort het dat bij de neutraal stand van het stuur een paar centimeter erg vaag gevoel hebt?
Hey, psst, er zit zo'n knopje rechtsboven elke post, "quote" genaamd, het leest makkelijker als je die gebruiktquote:
welke andere kant van nl?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Fugie het volgende:
bara, zon cayman is nog best vet hoor. Gewoon een goeie aftermarkt bodykit en gaan
en het is hier weer vet ana het sneeuwen, en onder die sneeuw is de ouwe sneeuw vastgevroren![]()
Lekker glijden dus
en morgen moet ik naar de andere kant van nl rijden, kan niet wachten
balancering voor het trillen idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, dat eerste ligt meestal aan de uitlijning/balancering van de wielen.
Mooi, dan weet ik dat.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, dat eerste ligt meestal aan de uitlijning/balancering van de wielen.
niet zo hèquote:Op donderdag 29 december 2005 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, psst, er zit zo'n knopje rechtsboven elke post, "quote" genaamd, het leest makkelijker als je die gebruikt
ZO erg hoort het niet te zijn hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 17:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik dat.![]()
Stuurt lekker kut op de snelweg, wordt geen 307 voor m'n ma denk ik dan
lekker 390 km/h karren met je turbochargerd Carrera GT zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
ff need for speed most wanted spelen. (NFSMW tikt makkelijker)
Zitten je remmen er al onder?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
ff need for speed most wanted spelen. (NFSMW tikt makkelijker)
390 maar?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:01 schreef M5 het volgende:
[..]
lekker 390 km/h karren met je turbochargerd Carrera GT zeker
mja. tis maar wat je gewent bent. Seat Ibiza stuurt snaar strak bijvoorbeeld. ach, nog maar eens een keer kijken als je normaal door 'n woonwijk kan rijden zonder met 20 km/h onderstuurd de bocht uit te gaan door de sneeuw/ijs.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ZO erg hoort het niet te zijn hoorwij hadden dan een 307 SW met 2.0 motor, maar die stuurde best wel strak
![]()
HIj stuurt niet zo strak als mn 155, maar die is ook niet helemaal standaard meer. Maar hij stuurde strakker als de Zafira die we daarvoor reden.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. tis maar wat je gewent bent. Seat Ibiza stuurt snaar strak bijvoorbeeld. ach, nog maar eens een keer kijken als je normaal door 'n woonwijk kan rijden zonder met 20 km/h onderstuurd de bocht uit te gaan door de sneeuw/ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |