Nou ik vertrouw ze voor geen centquote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah mij was de loonsverhoging beloofd toen ik bij IT begon.
Maar ze wilden me geen 500 euro in 1 keer geven. Dus dan wordt het maar in 2 keer
Ben het dubbel en dwars waard, dus waarom zouden ze het niet betalen?
Beetje voor jou komen werken zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet nog wel een leuk kantoorbaantje op Schiphol-Rijk![]()
ik ga ook over m'n salaris praten eind januari.![]()
Ik krijg goed betaald en heb een fijne baas.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isen hoe slecht ik betaald krijg
178 euro per maand !quote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik reken alleen per maand en per standbydienst
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje voor jou komen werken zeker![]()
![]()
Das bij ons gelukkig niet zoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik vertrouw ze voor geen cent
Iedereen doet ook aan asskissing bij de baas bij ons...
Ik houd het allemaal beetje afstandelijk want bij hem is het echt uit het oog uit het hart
ik heb gelukkig al een andere baas op het oog.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik krijg goed betaald en heb een fijne baas.
Maar ik wil meer, das het verschil
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruikenquote:
quote:
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isen hoe slecht ik betaald krijg
gebruik ze gewoon beide..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruiken![]()
Schiphol is prima te bereiken vanuit veel hoeken heurquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zou ook betekenen dat ik naar Amsterdam moet verhuizen.....
Nee dank je
mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruiken![]()
vaste uren dan, afgelopen maanden verdien ik gemiddeld het dubbele. En over die vaste uren werk ik bovendien ook nog 15% nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik verdiende al 360 gulden per maand op mn 16e![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
shit ik moet rennen, zometeen sneakpreview
Tot later
Tot later
das wle beter geregeld danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
vaste uren dan, afgelopen maanden verdien ik gemiddeld het dubbele. En over die vaste uren werk ik bovendien ook nog 15% niet
via Randstad uitzendbureau. Moest een 'verklaring van het gedrag' aanvragen op't gemeentekantoor, maar dat betalen ze niet. dus in feite heb ik betaald om te mogen komen werkenquote:
Ik heb ook gevraagd om loonsverhoging, of meer uren, maar ik denk dat als ik meer wil verdienen, ik ergens anders zal moeten gaan werken het komende half jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb gelukkig al een andere baas op het oog.maar wie die baas is...
Tot later
laterquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
Tot later
waar dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
via Randstad uitzendbureau. Moest een 'verklaring van het gedrag' aanvragen op't gemeentekantoor, maar dat betalen ze niet. dus in feite heb ik betaald om te mogen komen werkenen ze betalen stront weinig.
ik heb jou ook een geweldige kans aangeboden met uitzicht op vliegtuigjesquote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
via Randstad uitzendbureau. Moest een 'verklaring van het gedrag' aanvragen op't gemeentekantoor, maar dat betalen ze niet. dus in feite heb ik betaald om te mogen komen werkenen ze betalen stront weinig.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb jou ook een geweldige kans aangeboden met uitzicht op vliegtuigjes![]()
![]()
vakantie? eeeggg niequote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Maar het is vakantieDus we moeten niet over loon praten en werk enzo
Opzich wel interessant, toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Maar het is vakantieDus we moeten niet over loon praten en werk enzo
Unisys, Schiphol-Rijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar werk jij ook alweer?
Vergoeden ze ook OV kosten van Doetinchem - Schipholquote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Bwa ik ga 20 miljoen winnen dus ik hoef binnenkort niet meer te werken....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Opzich wel interessant, toch?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergoeden ze ook OV kosten van Doetinchem - Schiphol![]()
Dat is waar ook.quote:
Nee, ik 20 jij de 8 miljoenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bwa ik ga 20 miljoen winnen dus ik hoef binnenkort niet meer te werken....
Vind maar eens woonruimte in A'dam of omgeving in korte tijdquote:
Compagnie de Manutention RoRo BV in de haven van vlissingen-oostquote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar dan?
Wat een rare gang van zaken, ik zou dat never accepteren
dat weet ik nog.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ja er is zat.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind maar eens woonruimte in A'dam of omgeving in korte tijd
moet je voorstellen, peu heeft nu geen geld en loop nog constant op te scheppen, wat alstie dan 20 mil heeftquote:
Als je 1 miljoen wint moet je blijven werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou 1 miljoen ook wel goed vinden
koop ik een mooie Opel
Wat voor auto's komen daar aan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Compagnie de Manutention RoRo BV in de haven van vlissingen-oostRaar ja, dat wisten ze zelfs op het gemeente kantoor. Het is dus dat auto-overslag bedrijf. Hier heet dat eigenlijk gewoon Cobelfret, maar dat is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor't vervoer. CdMR regelt het terrein en het personeel.
[..]
ja je voert geen moer uit de hele dag, beetje van het uitzicht over heel Schiphol genieten en geld vangenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is waar ook.
Ik heb wel eens gehoord van derde dat ze daar niets doen, 8 calls per dag enzo..
mijn broertje is nog een tijdje bezig geweest bij cobelfret afgelopen weken, electrische shit van istimewa ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Compagnie de Manutention RoRo BV in de haven van vlissingen-oostRaar ja, dat wisten ze zelfs op het gemeente kantoor. Het is dus dat auto-overslag bedrijf. Hier heet dat eigenlijk gewoon Cobelfret, maar dat is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor't vervoer. CdMR regelt het terrein en het personeel.
[..]
dat weet ik nog.![]()
Ja dat vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen wint moet je blijven werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |