ik rij opel, ik heb geen voorkeur kwa auto's voor de rest. En die opel heb ik gekregen, niet zelf gekocht.quote:
mja zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
het onderwijssysteem moet zn eisen verhogen
Omdat ik pas het laatste half jaar echt ben uit gaan zoeken wat ik hoor te verdienen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom laat je je naaien dan?
kan je niet mee patsen ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we het ff niet over werk en inkomen hebben?![]()
Mwah mij was de loonsverhoging beloofd toen ik bij IT begon.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle bazen zijn hetzelfde
Ik had laatst ook een of ander gesprek en toen bracht ik het ook al naar voren en toen vertelde hij dat salarisbespreking in het nieuwe jaar zou zijn
Dus hij zal al wel nattigheid voelen.
Maar ik heb de instelling in woon thuis en heb geen kosten. Dus het is aan hem of hij me wil houden ja of nee
ik reken alleen per maand en per standbydienstquote:Op donderdag 29 december 2005 19:44 schreef Fugie het volgende:
ik verdien wel 9 euro per uur!
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald wordquote:
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald word![]()
je deed het goedquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan alleen patsen met hoe slecht ik betaald word![]()
Nou ik vertrouw ze voor geen centquote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah mij was de loonsverhoging beloofd toen ik bij IT begon.
Maar ze wilden me geen 500 euro in 1 keer geven. Dus dan wordt het maar in 2 keer
Ben het dubbel en dwars waard, dus waarom zouden ze het niet betalen?
Beetje voor jou komen werken zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet nog wel een leuk kantoorbaantje op Schiphol-Rijk![]()
ik ga ook over m'n salaris praten eind januari.![]()
Ik krijg goed betaald en heb een fijne baas.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isen hoe slecht ik betaald krijg
178 euro per maand !quote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik reken alleen per maand en per standbydienst
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje voor jou komen werken zeker![]()
![]()
Das bij ons gelukkig niet zoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik vertrouw ze voor geen cent
Iedereen doet ook aan asskissing bij de baas bij ons...
Ik houd het allemaal beetje afstandelijk want bij hem is het echt uit het oog uit het hart
ik heb gelukkig al een andere baas op het oog.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik krijg goed betaald en heb een fijne baas.
Maar ik wil meer, das het verschil
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruikenquote:
quote:
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik alleen met hoe slecht m'n werkgever isen hoe slecht ik betaald krijg
gebruik ze gewoon beide..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruiken![]()
Schiphol is prima te bereiken vanuit veel hoeken heurquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zou ook betekenen dat ik naar Amsterdam moet verhuizen.....
Nee dank je
mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet oppassen als Bo erbij is, ik durf bijna geen als/dan meer te gebruiken![]()
vaste uren dan, afgelopen maanden verdien ik gemiddeld het dubbele. En over die vaste uren werk ik bovendien ook nog 15% nietquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik verdiende al 360 gulden per maand op mn 16e![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
shit ik moet rennen, zometeen sneakpreview
Tot later
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
shit ik moet rennen, zometeen sneakpreview
Tot later
das wle beter geregeld danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
vaste uren dan, afgelopen maanden verdien ik gemiddeld het dubbele. En over die vaste uren werk ik bovendien ook nog 15% niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |