Een JLo kont is toch wel welkom hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
inderdaad. Heb jij ook al zo'n hekel aan dikke konten?
* PeuRac linkje doorstuurtquote:
sure thingquote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef M5 het volgende:
Kan iemand ff de TT in Ferrari veranderen![]()
dan maak ik een OP..
heb jij daarnaar gekeken dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, precies Mukie heeft een heel fraai kontje
2.5 of nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ff een late reactie maar goed.
in de VS heb je idd ook een MR2 met een 2.2, vanwege de emissie, trage bak is dat!
ow, erm ja dat kloptquote:
en geslotenquote:
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?quote:
dan plak ik het erop verdommequote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.5 bestaat niet in een MR2
alleen in een Supra en een Crown
ow ja en een Hiace
Naiefquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?![]()
erm eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je niet doorhebt dat als je in de stad loopt dat er mannen omkijken om naar jou kont te kijken?![]()
Cresta, Brevis en Verossa.. d'r zijn wel meer toyota's met 2.5 hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.5 bestaat niet in een MR2
alleen in een Supra en een Crown
ow ja en een Hiace
bewijs.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb geen dikke kont
en heb niet meer gefietst sinds mn 16e ofzo
Duhquote:
maar weet je wat het verschil is?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou bij deze dan
Elke man doet dat die een aantrekkelijke vrouw voorbij ziet lopen
![]()
die zijn niet leverbaar in NLquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Cresta, Brevis en Verossa.. d'r zijn wel meer toyota's met 2.5 hoor
Heb ze slechter gezienquote:
oh ging het daar omquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die zijn niet leverbaar in NL
ja hoe mooi een vrouw ook is... ze zijn nooit tevreden met zichzelf op een of andere manierquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar weet je wat het verschil is?
Zo voel ik me niet en dus valt me dat ook niet op
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bibbert![]()
Nee niks mis mee, jij mag blijven in pta sc![]()
Misschien toch maar eens op letten, kan nog goed zijn voor je ego ook (soms TE goedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar weet je wat het verschil is?
Zo voel ik me niet en dus valt me dat ook niet op
ow ik ben tevreden hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja hoe mooi een vrouw ook is... ze zijn nooit tevreden met zichzelf op een of andere manier![]()
nah, dan struikel ik geheidquote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens op letten, kan nog goed zijn voor je ego ook (soms TE goed)
Ik snap wat je bedoeld, maar dat is ook maar goed ook dat je je zo niet voelt, want dat zijn van die verwaande rotwijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow ik ben tevreden hoor
Maar voel me geen vamp
sinds 8:00 vanochtendquote:
lekker drukquote:
lekkere werkverdelingquote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
sinds 8:00 vanochtend![]()
Ik dacht dat het veel drukker was, maar dat kwam omdat ik alle emails aan het doen was![]()
Lekker toch? Schiet de tijd tenminste een beetje op. Ik heb vannacht gewoon 11u geslapen trouwensquote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het veel drukker was, maar dat kwam omdat ik alle emails aan het doen was![]()
lekker rustig dagje is ook niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik dacht dat ze allemaal druk bezig waren en wilde niet teveel druk op ze zetten![]()
wat voor honden?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ik haat het als er de hele dag pupkopers over de vloer komen om die beestjes te komen bekijken
Dan zet je ze toch bij het grofvuilquote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ik haat het als er de hele dag pupkopers over de vloer komen om die beestjes te komen bekijken
mjah nog 4 uur te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch? Schiet de tijd tenminste een beetje op. Ik heb vannacht gewoon 11u geslapen trouwens![]()
Neequote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zet je ze toch bij het grofvuil
lief hèquote:
Groenbak dan?quote:
Ja dat is ook zo, alleen ze zijn allemaal al verkochtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Groenbak dan?Ghehe maar wees blij dat er mensen komen kijken anders heb je straks 18 volwassen labradors
Idd, dat zijn wel droppies zegquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
lief hèAls het een beetje meezit krijgen wij binnenkort ook weer een nestje pups
(Duitse herdertjes)
Arme mammaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja alleen beginnen ze tandjes te kijken nuDat zijn net naalden
![]()
Mooie beestjes zegquote:
wees blij, bij een project bij ons hadden we 500 calls op een kwartierquote:
wat een schatjesquote:
DUITSEquote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie beestjes zeg![]()
Al moet ik zeggen dat ik Duitse Herders mooier vind
niet opeten hequote:
Duitse herders heb ik als puppy's nog nooit gezien maar als ze groot zijn vind ik het helemaal niksquote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie beestjes zeg![]()
Al moet ik zeggen dat ik Duitse Herders mooier vind
Ik heb d'r een opgegeten met mn dagelijkse fles pokonquote:
moet ik toch maar eens een keertje langskomenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
lief hèAls het een beetje meezit krijgen wij binnenkort ook weer een nestje pups
(Duitse herdertjes)
ghihihiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb d'r een opgegeten met mn dagelijkse fles pokon
en van autofabrieken een oorlogsmaterieelfabriek.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
wees blij, bij een project bij ons hadden we 500 calls op een kwartier
ik zou daar niet tegen kunnen denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
wees blij, bij een project bij ons hadden we 500 calls op een kwartier
Konden auto's maken, na de 190D is er geen fatsoenlijke duitse auto meer geweestquote:
190D 4 LIFEquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Konden auto's maken, na de 190D is er geen fatsoenlijke duitse auto meer geweest
Jij stinkt ook, jij moet jezelf ook uitlaten, jij kwijlt ook als je een lekker wijf ziet en je likt ook nog eens aan datzelfde wijfquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
![]()
Honden
![]()
![]()
![]()
stinken, je moet ze uitlaten, kwijlen, likken aan vanalles en nog wat
kap nah
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Fwnk het volgende:
als dit zo doorgaat knoopt ik mezelf zo op
Mercedes bah nee ik heb het over Porschequote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Konden auto's maken, na de 190D is er geen fatsoenlijke duitse auto meer geweest
Laffe kappersauto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mercedes bah nee ik heb het over Porsche![]()
Ga jij weg.quote:
GT2quote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De boxer jamaar de GT2 en GT3 zijn echte mannenauto's
![]()
kopen?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
* BoJo dol van duitse herdertjes is![]()
http://www.germancarfans.(...).001/mercedes/1.htmlquote:Op donderdag 29 december 2005 13:22 schreef Fugie het volgende:
ik vind die benz dtm anders niet verkeerd
Nou ik vind elke porsche geil behalve die Boxer en die cayman ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GT2Dat is echt een mislukte kar, GT3-RS
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.germancarfans.(...).001/mercedes/1.html![]()
Kutbak die boxerquote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef eer-ik het volgende:
gast in men klas komt altijd met zen boxer altijd op school
En helemaal stoer doen, midden op het schoolplein parkeren.
Is echt zo'n metrosexuele gast
weet je al wat een goed scherm is?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik vind elke porsche geil behalve die Boxer en die cayman ofzo![]()
De cayenne zou ik voor m'n vriendin kopen![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef eer-ik het volgende:
't is ook echt een pauper...
effe keertje in de fik steken die bak...
veul te weinig natuurlijkquote:
Je zit niet toevallig op de IVA??quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef eer-ik het volgende:
gast in men klas komt altijd met zen boxer altijd op school
En helemaal stoer doen, midden op het schoolplein parkeren.
Is echt zo'n metrosexuele gast
82cm wat is dat in inches?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je al wat een goed scherm is?
82 cm
want ik ben opzoek
32 inch geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
82cm wat is dat in inches?
Maar ik ben nu ook 2 weken vrij, daarna kan ik aan een verkoper wel eens vragen wat nou echt een goed scherm is.
Nee, ik ben men havo aan het afmakenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit niet toevallig op de IVA??
Een vriend me heeft een klasgenoot met een aantal bedrijven, die jongen was op zijn 18e al miljonair, heeft 30 man in dienst en rijdt een Porsche Boxster, maar hij vind er eigenlijk niks aan, hij had em in beslag genomen toen een van zijn klanten niet betaalde![]()
Knap dat je een boxer in beslag kan nemen en er vervolgens in kan rijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriend me heeft een klasgenoot met een aantal bedrijven, die jongen was op zijn 18e al miljonair, heeft 30 man in dienst en rijdt een Porsche Boxster, maar hij vind er eigenlijk niks aan, hij had em in beslag genomen toen een van zijn klanten niet betaalde![]()
Als je miljonair bent en een boxer koopt bent je echt niet lekker wijsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is dan wel weer een beetje een pauper actie.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef eer-ik het volgende:
't is ook echt een pauper...
effe keertje in de fik steken die bak...
ohja, had je verteldquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik ben men havo aan het afmaken
Wij snappen dit niet, wij leven in een compleet andere wereld als Peuquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Knap dat je een boxer in beslag kan nemen en er vervolgens in kan rijden
maar euh, waarom zit iemand op school die al miljonair is...
niet gekocht, in beslag genomenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je miljonair bent en een boxer koopt bent je echt niet lekker wijs
Dat lijkt erop jaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wij snappen dit niet, wij leven in een compleet andere wereld als Peu
Omdat je als particulier niks in beslag mag nemen, dat is voorbehouden aan incassobureau's en deurwaarders.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef eer-ik het volgende:
waarom zou je niet in een wagen kunnen rijden als jij die in beslag genomen hebt?
Volgens mij mag dat niet hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef eer-ik het volgende:
waarom zou je niet in een wagen kunnen rijden als jij die in beslag genomen hebt?
Had verdiende op zijn 16e al een ton, met zijn eigen bedrijven (hij koopt/verkoopt grote overgebleven partijen computer(s)/(onderdelen)) en hij doet nu een opleiding omdat hij de tijd heeft en het wel leuk vind. Hij heeft ook al een eigen huis enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Knap dat je een boxer in beslag kan nemen en er vervolgens in kan rijden
maar euh, waarom zit iemand op school die al miljonair is...
omdat je zelf niet zomaar ff wat in beslag kan nemen, dat kan alleen een deurwaarder.. dan nog is het vreemd dat je als miljoenair een boxster rijdtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef eer-ik het volgende:
boxer zijn hondenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
het is nog steeds wel een Boxster eh dames, geen Boxer
dat zeg ik, gozer loopt ook alleen in de duurste merkkleding, maar hij geeft geen ruk om auto's (snap niet waarom je dan de IVA doet, maar ala), daarom rijdt hij ook die Boxster, eerder reed hij een of ander oud brikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef eer-ik het volgende:
moet ie wel overgeschreven worden enzo neem ik aan.
Verder: prima geregeld als je op die leeftijd zo zulke pieken verdient
ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had verdiende op zijn 16e al een ton, met zijn eigen bedrijven (hij koopt/verkoopt grote overgebleven partijen computer(s)/(onderdelen)) en hij doet nu een opleiding omdat hij de tijd heeft en het wel leuk vind. Hij heeft ook al een eigen huis enzoIk weet niet hoe dat precies zo gegaan is, ik hoor het verhaal ook alleen maar, maar hij scheen een klant te hebben die echt niet kon betalen, toen had hij gezegd: Doe me je Porsche dan maar. Dus sindsdien rijdt hij die Boxer.
Edit - hij had em dus niet echt in beslag genomen, die auto was dus een soort van afkoopsom.
Wat maakt dat nou toch uitquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
het is nog steeds wel een Boxster eh dames, geen Boxer
Als beide partijen niet naar de overheid gaan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat je zelf niet zomaar ff wat in beslag kan nemen, dat kan alleen een deurwaarder.. dan nog is het vreemd dat je als miljoenair een boxster rijdt![]()
edit: wel dus als je het aanneemt als vorm van betaling maat dat is niet inbeslag nemen
Maar in jou sociale milieu bevinden zich dan ook de echte Gangsta'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als beide partijen niet naar de overheid gaan is er niets aan de hand.
Ik weet nog een mooie 2003 Merc S500 te staan in de schuur van een vriend van me van iemand die niet met genoeg pecunia op de proppen is gekomen bij een transactie, en die meneer gaat echt niet mauwen bij de overheid heur
Dat zijn er een stuk minderquote:
hihiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar in jou sociale milieu bevinden zich dan ook de echte Gangsta's![]()
Het is twee uur smiddagsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef eer-ik het volgende:
emmertje zelfs...
Jij gaat voorlopig nog niet naar bed denk?
Oh ik heb zo een 5 liter jerrycan gekocht voor 6 euro ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
Dadelijk eens kijken of het ruitensproeier reservoir al bevroren is
Ik had nogal zuinig gemengt met die antivries rommel
foto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
eens onder de douche gaat en om kleden
HF met je emmertje danquote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is twee uur smiddagsIk drink minstens een liter per dag, en ik sta nu nog op 0 dus
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:52 schreef BoJo het volgende:
ik had ook zo'n grote fles gekocht voor m'n 205 maar daar bevroren de sproeiertjes steeds dus had ik er nog geen fuck aan![]()
Waarom joh, je wil toch niet naar buiten met deze kouquote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
eens onder de douche gaat en om kleden
zou je denken jaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]das ook lekker handig.
Maar dat ontdooit wel toch als de motor beetje warm is?
Mogen ook 2 verschillende zijn, had ik ook, 1tje is voor op je OV-chip-pas ofzo...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Hugster het volgende:
Ik moet m'n OV halen nog, ik pasfoto's zoeken, heb ik er nog maar 1
Eerst weer fototjes laten maken
Moeilijk he lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mogen ook 2 verschillende zijn, had ik ook, 1tje is voor op je OV-chip-pas ofzo...
uit mijn reactie kan je herleiden dat dat niet het geval isquote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef eer-ik het volgende:
maar?
Ja die wilde ik ook kopen maar die hadden ze nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oh ik heb zo een 5 liter jerrycan gekocht voor 6 euro ofzo
Werkt prima en is net zo makkelijk
Dat wordt ooit nieuwquote:
kutspulquote:Op donderdag 29 december 2005 13:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
uit mijn reactie kan je herleiden dat dat niet het geval is![]()
Ohja, krijg je dat weer...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
In de rotterdams en amsterdams metro wordt ergens in 2006 een nieuw poortjes systeem met chipkaarten ingevoerd, ongeveer zoals in Oostenrijk op de skipistes.
Houdt je kaartje/ov tegen een ding, bliep, doorlopen.
Maar er schijnen behoorlijk wat kinderziektes in te zitten.
Rijbewijs en OV worden volgens mij allebei op creditcard-formaatquote:Op donderdag 29 december 2005 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, krijg je dat weer...
waarom maken ze die dingen ook altijd op de meest onlogische formaten?
Net als dat rijbewijs
Dacht ik ookquote:
April ga ik beginnenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij wacht tot ze op een normaal formaat zijn voordat je je rijbewijs gaat halen ?
ik heb al in die 6 jaar dat ik hem heb een nieuwe moeten laten maken want m'n eerste was gescheurtquote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi want dat vatzige roze papiertje is in verre staat van ontbinding in mijn porto
ik heb hem eigenlijk altijd bij me, maar eerst zat ie in zo'n vage plastic hoes waar je hem in moet vlechten bijna. Vandaar dat ie ook scheurde nadat ik hem een aantal keer moest trekken bij controlesquote:Op donderdag 29 december 2005 14:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb alleen een kopietje bij me meestal
ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met mijn kopietje, dus ik hou het lekker zo!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hem eigenlijk altijd bij me, maar eerst zat ie in zo'n vage plastic hoes waar je hem in moet vlechten bijna. Vandaar dat ie ook scheurde nadat ik hem een aantal keer moest trekken bij controles
Nu heb ik hem in een mooie lederen ding in m'n kontzak![]()
t gaat hier ook hard, effe pics van me cam halenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het sneeuwt hier nu behoorlijk
ligt al een heel "pak"
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik geloof er niets van.
t gaat steeds harder hierquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef eer-ik het volgende:
hier is alles alweer weggegaan door de zon
ik vind het een beetje een vreemd verhaal.quote:
Ik weet het niet, ik heb die jongen een keer gezien (niet gesproken) en hij was idd met een Boxster toen en liep in een Armani pak, verder leek het me een hele verlegen jongen, maar dat zegt niksquote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind het een beetje een vreemd verhaal.
ik denk dat het een beetje overdreven is door derde.
hehe..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Waar wonen de mensen met sneeuw? want ik wil ook sneeuw![]()
En stroom!
Als het gaat sneeuwen ga ik me winterbanden testenvolgends mij werkt dat namelijk voor geen ene fuck.
moet eten halen voor met nieuwjaarquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom joh, je wil toch niet naar buiten met deze kou![]()
er hoeft maar iemand een scheet te laten en de stroom valt uit daar bij jullie?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Waar wonen de mensen met sneeuw? want ik wil ook sneeuw![]()
En stroom!
Als het gaat sneeuwen ga ik me winterbanden testenvolgends mij werkt dat namelijk voor geen ene fuck.
kan morgen ookquote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
moet eten halen voor met nieuwjaar
Nee de vorige sneeuwbui pleurde de hoogspanningskabels naar beneden over de A58quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe..
stroom?
Zit je op een laptop te werken ofzo?
hehe... nah ik moet zien en ruiken wat ik koopquote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef eer-ik het volgende:
@ Mukie: http://www.albert.nl/
lekker makkelijk
morgen wilde ik lekker op de bank gaan hangen met mn nieuwe boekenquote:
Nou dat niet maar ik heb er niet echt vertrouwen in neequote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
er hoeft maar iemand een scheet te laten en de stroom valt uit daar bij jullie?![]()
Daarom moet je het ook gewoon laten bezorgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
morgen wilde ik lekker op de bank gaan hangen met mn nieuwe boeken
en absoluut niets doen cq niemand zien
kabels boven de grond?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik heb er niet echt vertrouwen in nee
Zeker niet met windkracht 8 dan pleuren die kabels zeker te weten naar beneden
Ja zo'n polder is het jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef eer-ik het volgende:
relaxed
veel verkeer door de polder zuigt.
Vooral als het zo'n weg is waar je idd ook met 2 wielen in de berm moet als je tegenliggers hebt...
daar heb ik ook zo'n zin in.... had ik al gezegd dat ik uit huis wil?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
morgen wilde ik lekker op de bank gaan hangen met mn nieuwe boeken
en absoluut niets doen cq niemand zien
ook in mijn dorp?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook gewoon laten bezorgen.
Kost 5 euro extra ofzo.
' Vet rielekst '
gatenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik heb er niet echt vertrouwen in nee
Zeker niet met windkracht 8 dan pleuren die kabels zeker te weten naar beneden
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar heb ik ook zo'n zin in.... had ik al gezegd dat ik uit huis wil?![]()
Ja van die hoge masten weet je wel...quote:
heb je dat kreng nou nog niet afquote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
ik ga maar eens aan mn paper beginnen, na 2/3 kan koffie zit ik hier lekker te stuiteren
ben ik ff blij dat hier alles berekend is op de aardbevingen en shit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja van die hoge masten weet je wel...
Niet zoals in belgie, maar de masten waar echt veel power doorheen gaat.
Die blijken door ijs/sneeuw vorming in combinatie met wind te kunnen breken
Toen hadden we dus 7 uur geen stroom
Ik zit nu op 11, en daar komen er nog wel 11 bijquote:
ohjaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die had ik allang gezien, als je het topic in de ARTC gevolgt had![]()
Maar hele mooie 155![]()
hoelang heb je nog ?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit nu op 11, en daar komen er nog wel 11 bij
ik zou dat zwarte lederen bekleding wel willen in mijnequote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjaIs zeker een mooie auto
en alles erop en aan wat je wil, er zijn iig niet veel opties meer mogelijk tov die auto
Ze zijn maar beperkt geproduceerd, dat maakt ze exclsief en dat maakt ze weer mooi, vergelijk het met een Ferrari Enzo, je maakt mij niet wijs dat je die mooi vind, maar hij is wel begheerlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
en ik snap niet dat iedereen zo geilt op die velgen![]()
![]()
Ze zijn niet lelijk maar ook niet he-le-maal gewelidg tof tiptop flaflip super
Zeg dat maar niet op de Alfa clubquote:
Zeker mooie autoquote:
Is koud in de zomer/heet in de winter, alleen in combinatie met stoelverwarming zou ik dat willen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou dat zwarte lederen bekleding wel willen in mijne![]()
Dat geloof ik wel, en ik weet wel dat iedereen ze wil....quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet op de Alfa clubZijn de felst begeerde velgen voor op de 155/145/146
ach ik ben wel tevreden met mijn sport interieurtje, wellicht een keer goed laten schoonmaken.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is koud in de zomer/heet in de winter, alleen in combinatie met stoelverwarming zou ik dat willen.
Altijd leuk mensen die kikkertjes postenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, en ik weet wel dat iedereen ze wil....
Ik ben zelf enorm fan van deze (lancia) velgen:
[afbeelding]
kikkerquote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, en ik weet wel dat iedereen ze wil....
Ik ben zelf enorm fan van deze (lancia) velgen:
[afbeelding]
Daar knapt het zeker van opquote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben wel tevreden met mijn sport interieurtje, wellicht een keer goed laten schoonmaken.![]()
Die velgen staan niet onder een grote autoquote:
Tot 2 januari dan moet ik de voorlopige versie inleveren, en dat lukt makkelijk. De opzet staat er, nu is het een kwestie van de argumenten erbij schrijven.quote:
Ik vind ze extreem geil onder een Delta Nuova HPEquote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die velgen staan niet onder een grote autoonder een wat kleinere wel
![]()
De kleur is teh sexyquote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef BaraCuda het volgende:
Godverdomme ik geil echt op die alfa 155 die net gepost werd![]()
dies echt rete strak![]()
1e keer dat ik een 155 echt mooi vind![]()
Alleen die haalt het niet kwa powah hequote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi manquote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tot 2 januari dan moet ik de voorlopige versie inleveren, en dat lukt makkelijk. De opzet staat er, nu is het een kwestie van de argumenten erbij schrijven.
Ik ben erg tevreden tot nu toe
Nee daar moeten minimaal 4 turbo's opquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alleen die haalt het niet kwa powah he![]()
Alleen jammer dat die 'maar' 155pk heeft, al veranderd een bezoekje aan Squadra tuning en ik meende 230 euro dat tot over de 165pk (meer als Bo standaard heeft iigquote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef BaraCuda het volgende:
Met 1 Turbo is er een clublid die de 340pk haaltquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee daar moeten minimaal 4 turbo's op
Geen ruk te doenquote:
het is zeker een van de mooiste kleuren op een 155quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die 'maar' 155pk heeft, al veranderd een bezoekje aan Squadra tuning en ik meende 230 euro dat tot over de 165pk (meer als Bo standaard heeft iig)
http://www.squadra-tuning.com/alfa_155_20_16v.htmquote:toeren standaard chip winst
6200 150 163 13
geilquote:Op donderdag 29 december 2005 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met 1 Turbo is er een clublid die de 340pk haalt2.0 16v Turbo
scheelt dat jouw auto standaard volgens Squadra maar: 5800 161 173 (161pk dus) heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
http://www.squadra-tuning.com/alfa_155_20_16v.htm
ga iemand anders bashenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt dat jouw auto standaard volgens Squadra maar: 5800 161 173 (161pk dus) heeft.![]()
Ding is ook wel wat meer waard als jou Volvoquote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
geil
maar ik ga m'n ovlov niet nu al inruilen
quote:
danquote:Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is ook wel wat meer waard als jou Volvoeen hele goede 155 Q4 (= 2.0 16v Turbo) zit als je mazzel hebt rond de 7.000 euro tot over de 10.000 euro en dan heeft die ongeveer 190pk, als je die op 340pk wilt hebben ben je dus nog wel ff bezig
![]()
Sorry, ik kan het niet helpenquote:
Q4s zullen niet zo snel in waarde zakken daar ze zeer zeldzaam zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef BaraCuda het volgende:
10000 euro voor een alfa is weer zo zondena een jaar is dat nog maar 5000
* BoJo wijst naar Sjoewequote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef Fwnk het volgende:
Iemand heeft een vette kras op de rover gezet gisteravond
Als je de auto goed onderhoudt en em netjes houdt, zal een Q4 niet zo snel in waarde dalenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef BaraCuda het volgende:
10000 euro voor een alfa is weer zo zondena een jaar is dat nog maar 5000
Die opleiding is in het engelsquote:
200+pk op de voorwielen = onzinquote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef BaraCuda het volgende:
En opzich is 155pk zat natuurlijk
200+ pk is eigenlijk gewoon onzin maarja
Dat is kutquote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef Fwnk het volgende:
Iemand heeft een vette kras op de rover gezet gisteravond
dat zegt meneer die een week geleden niet eens tevreden was met het huidige aantal pksquote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef BaraCuda het volgende:
En opzich is 155pk zat natuurlijk
200+ pk is eigenlijk gewoon onzin maarja
Hoezo is dat nou weer onzinquote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
200+pk op de voorwielen = onzin
200+pk op alle wielen is![]()
200+pk op de achterwielen is sex
Er is eens onderzocht dat meer als 250pk op de voorwielen onrijdbaar is, dat je dan minimaal AWD moet hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zegt meneer die een week geleden niet eens tevreden was met het huidige aantal pks![]()
Welnee, vermogen is lekker, gewoon weten dat je de auto die voor je rijdt langzamer is, gewoon weten dat je die sjonnie naast je bij het verkeerslicht makkelijk kunt verslaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer onzin
zolang je er normaal mee over de weg rijdt is 200pk in het algemeen gewoon onzin
ja ik meen er ook geen zak van maar ik probeer minder bedeelde mensen zoals jullie een beetje moed in te pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zegt meneer die een week geleden niet eens tevreden was met het huidige aantal pks
ik had het tegen Barracudaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is eens onderzocht dat meer als 250pk op de voorwielen onrijdbaar is, dat je dan minimaal AWD moet hebben.
En ik ben nog steeds een grote fan van RWD, blijft altijd beter als FWD, hoe goed die FWD auto ook is (oke, er zijn FWD auto's welke beter rijden als sommige RWD autos, maar dat zijn uitzonderingen).
Je moet een 2.3 5-cilinder (20v ??) Turbo ook niet gaan vergelijken met een 2.5 v6 12v.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja ik meen er ook geen zak van maar ik probeer minder bedeelde mensen zoals jullie een beetje moed in te praten![]()
![]()
Ik heb naar RWD gekeken maar er zijn geen fatsoenlijke bmw's te krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is eens onderzocht dat meer als 250pk op de voorwielen onrijdbaar is, dat je dan minimaal AWD moet hebben.
En ik ben nog steeds een grote fan van RWD, blijft altijd beter als FWD, hoe goed die FWD auto ook is (oke, er zijn FWD auto's welke beter rijden als sommige RWD autos, maar dat zijn uitzonderingen).
Zat niet op te lettenquote:
Wie zegt dat het leven bij BMW ophoudt? Er zijn genoeg RWD auto's te krijgen, of anders AWD, maar je moet niet naar de standaard BMW's/Merc's kijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb naar RWD gekeken maar er zijn geen fatsoenlijke bmw's te krijgen.
Dus tja dan houd het snel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |