hihiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar in jou sociale milieu bevinden zich dan ook de echte Gangsta's![]()
Het is twee uur smiddagsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef eer-ik het volgende:
emmertje zelfs...
Jij gaat voorlopig nog niet naar bed denk?
Oh ik heb zo een 5 liter jerrycan gekocht voor 6 euro ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
Dadelijk eens kijken of het ruitensproeier reservoir al bevroren is
Ik had nogal zuinig gemengt met die antivries rommel
foto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
eens onder de douche gaat en om kleden
HF met je emmertje danquote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is twee uur smiddagsIk drink minstens een liter per dag, en ik sta nu nog op 0 dus
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:52 schreef BoJo het volgende:
ik had ook zo'n grote fles gekocht voor m'n 205 maar daar bevroren de sproeiertjes steeds dus had ik er nog geen fuck aan![]()
Waarom joh, je wil toch niet naar buiten met deze kouquote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
eens onder de douche gaat en om kleden
zou je denken jaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]das ook lekker handig.
Maar dat ontdooit wel toch als de motor beetje warm is?
Mogen ook 2 verschillende zijn, had ik ook, 1tje is voor op je OV-chip-pas ofzo...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Hugster het volgende:
Ik moet m'n OV halen nog, ik pasfoto's zoeken, heb ik er nog maar 1
Eerst weer fototjes laten maken
Moeilijk he lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mogen ook 2 verschillende zijn, had ik ook, 1tje is voor op je OV-chip-pas ofzo...
uit mijn reactie kan je herleiden dat dat niet het geval isquote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef eer-ik het volgende:
maar?
Ja die wilde ik ook kopen maar die hadden ze nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oh ik heb zo een 5 liter jerrycan gekocht voor 6 euro ofzo
Werkt prima en is net zo makkelijk
Dat wordt ooit nieuwquote:
kutspulquote:Op donderdag 29 december 2005 13:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
uit mijn reactie kan je herleiden dat dat niet het geval is![]()
Ohja, krijg je dat weer...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
In de rotterdams en amsterdams metro wordt ergens in 2006 een nieuw poortjes systeem met chipkaarten ingevoerd, ongeveer zoals in Oostenrijk op de skipistes.
Houdt je kaartje/ov tegen een ding, bliep, doorlopen.
Maar er schijnen behoorlijk wat kinderziektes in te zitten.
Rijbewijs en OV worden volgens mij allebei op creditcard-formaatquote:Op donderdag 29 december 2005 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, krijg je dat weer...
waarom maken ze die dingen ook altijd op de meest onlogische formaten?
Net als dat rijbewijs
Dacht ik ookquote:
April ga ik beginnenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij wacht tot ze op een normaal formaat zijn voordat je je rijbewijs gaat halen ?
ik heb al in die 6 jaar dat ik hem heb een nieuwe moeten laten maken want m'n eerste was gescheurtquote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi want dat vatzige roze papiertje is in verre staat van ontbinding in mijn porto
ik heb hem eigenlijk altijd bij me, maar eerst zat ie in zo'n vage plastic hoes waar je hem in moet vlechten bijna. Vandaar dat ie ook scheurde nadat ik hem een aantal keer moest trekken bij controlesquote:Op donderdag 29 december 2005 14:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb alleen een kopietje bij me meestal
ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met mijn kopietje, dus ik hou het lekker zo!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hem eigenlijk altijd bij me, maar eerst zat ie in zo'n vage plastic hoes waar je hem in moet vlechten bijna. Vandaar dat ie ook scheurde nadat ik hem een aantal keer moest trekken bij controles
Nu heb ik hem in een mooie lederen ding in m'n kontzak![]()
t gaat hier ook hard, effe pics van me cam halenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het sneeuwt hier nu behoorlijk
ligt al een heel "pak"
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik geloof er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |