GT2quote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De boxer jamaar de GT2 en GT3 zijn echte mannenauto's
![]()
kopen?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
* BoJo dol van duitse herdertjes is![]()
http://www.germancarfans.(...).001/mercedes/1.htmlquote:Op donderdag 29 december 2005 13:22 schreef Fugie het volgende:
ik vind die benz dtm anders niet verkeerd
Nou ik vind elke porsche geil behalve die Boxer en die cayman ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GT2Dat is echt een mislukte kar, GT3-RS
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.germancarfans.(...).001/mercedes/1.html![]()
Kutbak die boxerquote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef eer-ik het volgende:
gast in men klas komt altijd met zen boxer altijd op school
En helemaal stoer doen, midden op het schoolplein parkeren.
Is echt zo'n metrosexuele gast
weet je al wat een goed scherm is?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik vind elke porsche geil behalve die Boxer en die cayman ofzo![]()
De cayenne zou ik voor m'n vriendin kopen![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef eer-ik het volgende:
't is ook echt een pauper...
effe keertje in de fik steken die bak...
veul te weinig natuurlijkquote:
Je zit niet toevallig op de IVA??quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef eer-ik het volgende:
gast in men klas komt altijd met zen boxer altijd op school
En helemaal stoer doen, midden op het schoolplein parkeren.
Is echt zo'n metrosexuele gast
82cm wat is dat in inches?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je al wat een goed scherm is?
82 cm
want ik ben opzoek
32 inch geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
82cm wat is dat in inches?
Maar ik ben nu ook 2 weken vrij, daarna kan ik aan een verkoper wel eens vragen wat nou echt een goed scherm is.
Nee, ik ben men havo aan het afmakenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit niet toevallig op de IVA??
Een vriend me heeft een klasgenoot met een aantal bedrijven, die jongen was op zijn 18e al miljonair, heeft 30 man in dienst en rijdt een Porsche Boxster, maar hij vind er eigenlijk niks aan, hij had em in beslag genomen toen een van zijn klanten niet betaalde![]()
Knap dat je een boxer in beslag kan nemen en er vervolgens in kan rijdenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriend me heeft een klasgenoot met een aantal bedrijven, die jongen was op zijn 18e al miljonair, heeft 30 man in dienst en rijdt een Porsche Boxster, maar hij vind er eigenlijk niks aan, hij had em in beslag genomen toen een van zijn klanten niet betaalde![]()
Als je miljonair bent en een boxer koopt bent je echt niet lekker wijsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is dan wel weer een beetje een pauper actie.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef eer-ik het volgende:
't is ook echt een pauper...
effe keertje in de fik steken die bak...
ohja, had je verteldquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik ben men havo aan het afmaken
Wij snappen dit niet, wij leven in een compleet andere wereld als Peuquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Knap dat je een boxer in beslag kan nemen en er vervolgens in kan rijden
maar euh, waarom zit iemand op school die al miljonair is...
niet gekocht, in beslag genomenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je miljonair bent en een boxer koopt bent je echt niet lekker wijs
Dat lijkt erop jaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wij snappen dit niet, wij leven in een compleet andere wereld als Peu
Omdat je als particulier niks in beslag mag nemen, dat is voorbehouden aan incassobureau's en deurwaarders.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef eer-ik het volgende:
waarom zou je niet in een wagen kunnen rijden als jij die in beslag genomen hebt?
Volgens mij mag dat niet hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef eer-ik het volgende:
waarom zou je niet in een wagen kunnen rijden als jij die in beslag genomen hebt?
Had verdiende op zijn 16e al een ton, met zijn eigen bedrijven (hij koopt/verkoopt grote overgebleven partijen computer(s)/(onderdelen)) en hij doet nu een opleiding omdat hij de tijd heeft en het wel leuk vind. Hij heeft ook al een eigen huis enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Knap dat je een boxer in beslag kan nemen en er vervolgens in kan rijden
maar euh, waarom zit iemand op school die al miljonair is...
omdat je zelf niet zomaar ff wat in beslag kan nemen, dat kan alleen een deurwaarder.. dan nog is het vreemd dat je als miljoenair een boxster rijdtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef eer-ik het volgende:
boxer zijn hondenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
het is nog steeds wel een Boxster eh dames, geen Boxer
dat zeg ik, gozer loopt ook alleen in de duurste merkkleding, maar hij geeft geen ruk om auto's (snap niet waarom je dan de IVA doet, maar ala), daarom rijdt hij ook die Boxster, eerder reed hij een of ander oud brikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef eer-ik het volgende:
moet ie wel overgeschreven worden enzo neem ik aan.
Verder: prima geregeld als je op die leeftijd zo zulke pieken verdient
ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had verdiende op zijn 16e al een ton, met zijn eigen bedrijven (hij koopt/verkoopt grote overgebleven partijen computer(s)/(onderdelen)) en hij doet nu een opleiding omdat hij de tijd heeft en het wel leuk vind. Hij heeft ook al een eigen huis enzoIk weet niet hoe dat precies zo gegaan is, ik hoor het verhaal ook alleen maar, maar hij scheen een klant te hebben die echt niet kon betalen, toen had hij gezegd: Doe me je Porsche dan maar. Dus sindsdien rijdt hij die Boxer.
Edit - hij had em dus niet echt in beslag genomen, die auto was dus een soort van afkoopsom.
Wat maakt dat nou toch uitquote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
het is nog steeds wel een Boxster eh dames, geen Boxer
Als beide partijen niet naar de overheid gaan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat je zelf niet zomaar ff wat in beslag kan nemen, dat kan alleen een deurwaarder.. dan nog is het vreemd dat je als miljoenair een boxster rijdt![]()
edit: wel dus als je het aanneemt als vorm van betaling maat dat is niet inbeslag nemen
Maar in jou sociale milieu bevinden zich dan ook de echte Gangsta'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als beide partijen niet naar de overheid gaan is er niets aan de hand.
Ik weet nog een mooie 2003 Merc S500 te staan in de schuur van een vriend van me van iemand die niet met genoeg pecunia op de proppen is gekomen bij een transactie, en die meneer gaat echt niet mauwen bij de overheid heur
Dat zijn er een stuk minderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |