t gaat steeds harder hierquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef eer-ik het volgende:
hier is alles alweer weggegaan door de zon
ik vind het een beetje een vreemd verhaal.quote:
Ik weet het niet, ik heb die jongen een keer gezien (niet gesproken) en hij was idd met een Boxster toen en liep in een Armani pak, verder leek het me een hele verlegen jongen, maar dat zegt niksquote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind het een beetje een vreemd verhaal.
ik denk dat het een beetje overdreven is door derde.
hehe..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Waar wonen de mensen met sneeuw? want ik wil ook sneeuw![]()
En stroom!
Als het gaat sneeuwen ga ik me winterbanden testenvolgends mij werkt dat namelijk voor geen ene fuck.
moet eten halen voor met nieuwjaarquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom joh, je wil toch niet naar buiten met deze kou![]()
er hoeft maar iemand een scheet te laten en de stroom valt uit daar bij jullie?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Waar wonen de mensen met sneeuw? want ik wil ook sneeuw![]()
En stroom!
Als het gaat sneeuwen ga ik me winterbanden testenvolgends mij werkt dat namelijk voor geen ene fuck.
kan morgen ookquote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
moet eten halen voor met nieuwjaar
Nee de vorige sneeuwbui pleurde de hoogspanningskabels naar beneden over de A58quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe..
stroom?
Zit je op een laptop te werken ofzo?
hehe... nah ik moet zien en ruiken wat ik koopquote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef eer-ik het volgende:
@ Mukie: http://www.albert.nl/
lekker makkelijk
morgen wilde ik lekker op de bank gaan hangen met mn nieuwe boekenquote:
Nou dat niet maar ik heb er niet echt vertrouwen in neequote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
er hoeft maar iemand een scheet te laten en de stroom valt uit daar bij jullie?![]()
Daarom moet je het ook gewoon laten bezorgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
morgen wilde ik lekker op de bank gaan hangen met mn nieuwe boeken
en absoluut niets doen cq niemand zien
kabels boven de grond?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik heb er niet echt vertrouwen in nee
Zeker niet met windkracht 8 dan pleuren die kabels zeker te weten naar beneden
Ja zo'n polder is het jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef eer-ik het volgende:
relaxed
veel verkeer door de polder zuigt.
Vooral als het zo'n weg is waar je idd ook met 2 wielen in de berm moet als je tegenliggers hebt...
daar heb ik ook zo'n zin in.... had ik al gezegd dat ik uit huis wil?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
morgen wilde ik lekker op de bank gaan hangen met mn nieuwe boeken
en absoluut niets doen cq niemand zien
ook in mijn dorp?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook gewoon laten bezorgen.
Kost 5 euro extra ofzo.
' Vet rielekst '
gatenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik heb er niet echt vertrouwen in nee
Zeker niet met windkracht 8 dan pleuren die kabels zeker te weten naar beneden
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar heb ik ook zo'n zin in.... had ik al gezegd dat ik uit huis wil?![]()
Ja van die hoge masten weet je wel...quote:
heb je dat kreng nou nog niet afquote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
ik ga maar eens aan mn paper beginnen, na 2/3 kan koffie zit ik hier lekker te stuiteren
ben ik ff blij dat hier alles berekend is op de aardbevingen en shit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja van die hoge masten weet je wel...
Niet zoals in belgie, maar de masten waar echt veel power doorheen gaat.
Die blijken door ijs/sneeuw vorming in combinatie met wind te kunnen breken
Toen hadden we dus 7 uur geen stroom
Ik zit nu op 11, en daar komen er nog wel 11 bijquote:
ohjaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die had ik allang gezien, als je het topic in de ARTC gevolgt had![]()
Maar hele mooie 155![]()
hoelang heb je nog ?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit nu op 11, en daar komen er nog wel 11 bij
ik zou dat zwarte lederen bekleding wel willen in mijnequote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjaIs zeker een mooie auto
en alles erop en aan wat je wil, er zijn iig niet veel opties meer mogelijk tov die auto
Ze zijn maar beperkt geproduceerd, dat maakt ze exclsief en dat maakt ze weer mooi, vergelijk het met een Ferrari Enzo, je maakt mij niet wijs dat je die mooi vind, maar hij is wel begheerlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
en ik snap niet dat iedereen zo geilt op die velgen![]()
![]()
Ze zijn niet lelijk maar ook niet he-le-maal gewelidg tof tiptop flaflip super
Zeg dat maar niet op de Alfa clubquote:
Zeker mooie autoquote:
Is koud in de zomer/heet in de winter, alleen in combinatie met stoelverwarming zou ik dat willen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou dat zwarte lederen bekleding wel willen in mijne![]()
Dat geloof ik wel, en ik weet wel dat iedereen ze wil....quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet op de Alfa clubZijn de felst begeerde velgen voor op de 155/145/146
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |