abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 15:28:45 #51
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33471985
ik kom ook weer eens meelurken.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33472031
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goede zorg kost nou eenmaal geld. Sommige willen dat niet dan krijg je minder goede zorg.

Zolang ik maar niet hoef te werken voor een ander die foute keuzes maakt vind ik het best.
Daarvoor ben je in Nederland gelukkig aan het verkeerde adres.
Maar hoe sta je tegenover verkeerde keuzes van ouders? b.v. met het verkeerde kleurtje of in de verkeerde buurt geboren worden?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33472037
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
Tja als jij een systeem van 1 keer pech, leven weg kan steunen moet je dat vooral doen . Maar dan ben hier in Nederland voorlopig gelukkig nog op de verkeerde plaats.
1 keer pech, leven weg .

Uitspraak van zure Clairy?

In de VS doen ze veel meer aan liefdadigheid dan hier. Hoe bedoel je asociale Amerikanen .
pi_33472044
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef DionysuZ het volgende:
ik kom ook weer eens meelurken.
Nou vooruit, dat mag .
pi_33472047
quote:

[..]

Goede zorg kost nou eenmaal geld. Sommige willen dat niet dan krijg je minder goede zorg.

Zolang ik maar niet hoef te werken voor een ander die foute keuzes maakt vind ik het best.
hier ga jij al de fout in
pi_33472080
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef du_ke het volgende:
Daarvoor ben je in Nederland gelukkig aan het verkeerde adres.
Maar hoe sta je tegenover verkeerde keuzes van ouders? b.v. met het verkeerde kleurtje of in de verkeerde buurt geboren worden?
Dat is niet mijn probleem. Werk jezelf maar op.Genoeg mogelijkheden voor als je maar wilt.
pi_33472098
quote:

[..]

Tis godverdomme niet een kwestie van wille dommert

Maar goed, ga maar lekker egoistisch wezen. Ik hoop voor je dat als het bij jou ff tegenzit ze je wel willen helpen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33472105
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is niet mijn probleem. Werk jezelf maar op.Genoeg mogelijkheden voor als je maar wilt.
Erg menselijke visie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33472108
quote:
Michael Moore describing Americans to the Daily Mirror, "They are possibly the dumbest people on the planet... in thrall to conniving, thieving, smug pricks. We Americans suffer from an enforced ignorance. We don't know about anything that's happening outside our country. Our stupidity is embarrassing. National Geographic produced a survey which showed that 60 per cent of 18-25 year olds don't know where Great Britain is on a map. And 92 per cent of us don't own a passport."
.
pi_33472139
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

1 keer pech, leven weg .

Uitspraak van zure Clairy?
Nee van mij . Je hebt daar veel minder kans als het eenmaal mis is gegaan.
quote:
In de VS doen ze veel meer aan liefdadigheid dan hier. Hoe bedoel je asociale Amerikanen .
Omdat ze niet zonder kunnen functioneren. Eigenlijk is het een verkapte vorm van belasting maar dan onder morele dwang in plaats van door regelgeving.
pi_33472163
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Erg menselijke visie.
Oh jij werkt graag voor een ander? Ik zal mijn bankrekeningnummer geven kan je het direct overmaken .
  woensdag 28 december 2005 @ 15:34:42 #62
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33472165
of je naar de dokter moet of niet hoeft helemaal niets met je keuzes te maken te hebben. Waarom heeft iemand met weinig geld minder recht op goede gezondheidszorg dan mensen met veel geld?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_33472169
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tja sorry je wilt het blijkbaar nog steeds niet snappen.
pi_33472181
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef DionysuZ het volgende:
of je naar de dokter moet of niet hoeft helemaal niets met je keuzes te maken te hebben. Waarom heeft iemand met weinig geld minder recht op goede gezondheidszorg dan mensen met veel geld?
Klassemaatschappij.
pi_33472227
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh jij werkt graag voor een ander? Ik zal mijn bankrekeningnummer geven kan je het direct overmaken .
Ik heb er niet zoveel moeite mee te werken voor een goede gezondheidszorg voor iedereen. Of voor goede wegen, de brandweer, de politie etc.
pi_33472264
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wordt doodziek van dat soort kanker praat als "Ik werk voor een ander", ophoeren naar de VS dan als het je hier niet zint, vooruit, opkankeren!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33472271
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef du_ke het volgende:
Tja sorry je wilt het blijkbaar nog steeds niet snappen.
Oh ja racisme natuurlijk, bijna vergeten .

Geef al die zielige mensen in Amerikaanse ghetto's die zwichten onder het racisme gewoon $10 miljoen betaald door de "blanke overheersers".
  woensdag 28 december 2005 @ 15:38:35 #68
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33472296
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Geef al die zielige mensen in Amerikaanse ghetto's die zwichten onder het racisme gewoon $10 miljoen betaald door de blanke overheersers.
Nee gewoon goede gezondheidszorg en onderwijs. klaar.
pi_33472305
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Geef al die zielige mensen in Amerikaanse ghetto's die zwichten onder het racisme gewoon $10 miljoen betaald door de blanke overheersers.
nee maar gewoon veel minder kansen. Als je uit een mindere klasse of buurt komt zijn er gewoon veel en veel minder mogelijkheden je op te werken en veel en veel meer verleidingen in de verkeerde richting. Zie je dat echt niet in?
pi_33472329
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Wordt doodziek van dat soort kanker praat als "Ik werk voor een ander", ophoeren naar de VS dan als het je hier niet zint, vooruit, opkankeren!
Wel eerst een flinke vergoeding voor het hier genoten onderwijs aub .
pi_33472362
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef DionysuZ het volgende:
Nee gewoon goede gezondheidszorg en onderwijs. klaar.
Dat is er als je maar betaalt.
pi_33472363
hihihi hebben jullie het weer over hetzelfde. .
pi_33472371
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wel eerst een flinke vergoeding voor het hier genoten onderwijs aub .
Oh ja, waarom niet daar gewoon naar een college? Alles is daar toch zo goed?

Oh nee, dat kan pas met de nieuwe regel die het mogelijk maakt om een stufi mee te nemen naar een buitenlandse onderwijsinstelling.

Prutser
  woensdag 28 december 2005 @ 15:42:28 #74
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33472415
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is er als je maar betaalt.
En die mensen kunnen dat niet betalen en komen dus nooit meer uit die buurt waardoor hun kinderen het ook niet kunnen betalen of uit die buurt komen etc. etc. etc. nou lekker dan. Ik vind dat ieder kind recht heeft op goede scholing, ongeacht de portomonee van de ouders, en als je ziek bent moet je gewoon geholpen kunnen worden.
pi_33472419
Daar ben ik weer. En Amerika kan verbranden, wat mij betreft. Altijd maar weer Amerika en Bush in de POL-SC, om moe van te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')