Daarvoor ben je in Nederland gelukkig aan het verkeerde adres.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goede zorg kost nou eenmaal geld. Sommige willen dat niet dan krijg je minder goede zorg.
Zolang ik maar niet hoef te werken voor een ander die foute keuzes maakt vind ik het best.
1 keer pech, leven wegquote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
Tja als jij een systeem van 1 keer pech, leven weg kan steunen moet je dat vooral doen. Maar dan ben hier in Nederland voorlopig gelukkig nog op de verkeerde plaats.
hier ga jij al de fout inquote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goede zorg kost nou eenmaal geld. Sommige willen dat niet dan krijg je minder goede zorg.
Zolang ik maar niet hoef te werken voor een ander die foute keuzes maakt vind ik het best.
Dat is niet mijn probleem. Werk jezelf maar op.Genoeg mogelijkheden voor als je maar wilt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef du_ke het volgende:
Daarvoor ben je in Nederland gelukkig aan het verkeerde adres.
Maar hoe sta je tegenover verkeerde keuzes van ouders? b.v. met het verkeerde kleurtje of in de verkeerde buurt geboren worden?
Tis godverdomme niet een kwestie van wille dommertquote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Erg menselijke visie.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem. Werk jezelf maar op.Genoeg mogelijkheden voor als je maar wilt.
quote:Michael Moore describing Americans to the Daily Mirror, "They are possibly the dumbest people on the planet... in thrall to conniving, thieving, smug pricks. We Americans suffer from an enforced ignorance. We don't know about anything that's happening outside our country. Our stupidity is embarrassing. National Geographic produced a survey which showed that 60 per cent of 18-25 year olds don't know where Great Britain is on a map. And 92 per cent of us don't own a passport."
Nee van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1 keer pech, leven weg.
Uitspraak van zure Clairy?
Omdat ze niet zonder kunnen functioneren. Eigenlijk is het een verkapte vorm van belasting maar dan onder morele dwang in plaats van door regelgeving.quote:In de VS doen ze veel meer aan liefdadigheid dan hier. Hoe bedoel je asociale Amerikanen.
Oh jij werkt graag voor een ander? Ik zal mijn bankrekeningnummer geven kan je het direct overmakenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Erg menselijke visie.
Tja sorry je wilt het blijkbaar nog steeds niet snappen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem. Werk jezelf maar op.Genoeg mogelijkheden voor als je maar wilt.
Klassemaatschappij.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef DionysuZ het volgende:
of je naar de dokter moet of niet hoeft helemaal niets met je keuzes te maken te hebben. Waarom heeft iemand met weinig geld minder recht op goede gezondheidszorg dan mensen met veel geld?
Ik heb er niet zoveel moeite mee te werken voor een goede gezondheidszorg voor iedereen. Of voor goede wegen, de brandweer, de politie etc.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh jij werkt graag voor een ander? Ik zal mijn bankrekeningnummer geven kan je het direct overmaken.
Wordt doodziek van dat soort kanker praat als "Ik werk voor een ander", ophoeren naar de VS dan als het je hier niet zint, vooruit, opkankeren!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh jij werkt graag voor een ander? Ik zal mijn bankrekeningnummer geven kan je het direct overmaken.
Oh ja racisme natuurlijk, bijna vergetenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef du_ke het volgende:
Tja sorry je wilt het blijkbaar nog steeds niet snappen.
Nee gewoon goede gezondheidszorg en onderwijs. klaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja racisme natuurlijk, bijna vergeten.
Geef al die zielige mensen in Amerikaanse ghetto's die zwichten onder het racisme gewoon $10 miljoen betaald door de blanke overheersers.
nee maar gewoon veel minder kansen. Als je uit een mindere klasse of buurt komt zijn er gewoon veel en veel minder mogelijkheden je op te werken en veel en veel meer verleidingen in de verkeerde richting. Zie je dat echt niet in?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja racisme natuurlijk, bijna vergeten.
Geef al die zielige mensen in Amerikaanse ghetto's die zwichten onder het racisme gewoon $10 miljoen betaald door de blanke overheersers.
Wel eerst een flinke vergoeding voor het hier genoten onderwijs aubquote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wordt doodziek van dat soort kanker praat als "Ik werk voor een ander", ophoeren naar de VS dan als het je hier niet zint, vooruit, opkankeren!
Dat is er als je maar betaalt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef DionysuZ het volgende:
Nee gewoon goede gezondheidszorg en onderwijs. klaar.
Oh ja, waarom niet daar gewoon naar een college? Alles is daar toch zo goed?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel eerst een flinke vergoeding voor het hier genoten onderwijs aub.
En die mensen kunnen dat niet betalen en komen dus nooit meer uit die buurt waardoor hun kinderen het ook niet kunnen betalen of uit die buurt komen etc. etc. etc. nou lekker dan. Ik vind dat ieder kind recht heeft op goede scholing, ongeacht de portomonee van de ouders, en als je ziek bent moet je gewoon geholpen kunnen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |