abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 17:35:23 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33475756
Ik wou eigenlijk Dik, Mollig, Slank, Mager op basis van fokkers die ik in het echt ontmoet heb doen. Kan dat ook?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33475777

Nou okee, wat is je definitie hiervan
  woensdag 28 december 2005 @ 17:37:57 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33475814
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
Die zou ik op Mollig tot Dik zetten. Echt dik is ie niet op deze foto, maar ik heb hem wel eens anders gezien!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33476094
quote:
[afbeelding]
Dik en gay.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33476798
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef Maeghan het volgende:
En iemand die Kate Moss niet mager vindt, dat vind ik gewoon eng. Hoe dun moeten vrouwen zijn, zeg? Brr.
Dat is dus de redenering waar het steeds door misgaat. Omdat iemand Kate Moss prima vindt zoals ze is, moeten vrouwen dus zo zijn? Dat zegt niemand. Dat maak jij ervan.

Er zijn gruwelijk mooie dunne mensen en Kate Moss is daar een van. Er zijn ook gruwelijk mooie vollere mensen. En mensen met een grafkop en een rampzalige uitstraling vind je ook in beide categorieen. Waarom die vreemde verbindingen leggen? En waarom altijd die conclusie dat als iemand een vrouw met een ander figuur, andere haarkleur, andere lengte, andere huidskleur dan ik mooi vindt, dat hij mij dan automatisch niet mooi vindt? Waarom?

En vanwaar de daaruit voortvloeiende neiging om vrouwen die er anders uitzien dan jijzelf dus maar af te kraken? Ik vind dit echt zo jammer...ik heb een vriendin met een lichaam als van zo'n prehistorische vruchtbaarheidsgodin en ik vind haar prachtig. Ik heb een totaal ander lichaam, en vind mezelf ook prachtig. Als vrouwen gewoon eens wat meer bezig zouden gaan zijn met tevreden zijn met zichzelf, door zich te concentreren op zichzelf, in plaats van met tevreden worden met jezelf door het afkraken van anderen of van "het verderfelijke schoonheidsideaal".
pi_33476809
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik wou eigenlijk Dik, Mollig, Slank, Mager op basis van fokkers die ik in het echt ontmoet heb doen. Kan dat ook?
Met foto's graag!
pi_33477153
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat is dus de redenering waar het steeds door misgaat. Omdat iemand Kate Moss prima vindt zoals ze is, moeten vrouwen dus zo zijn? Dat zegt niemand. Dat maak jij ervan.
Dat maken de media ervan..............

En ja zo mager als modelletjes zijn is niet gezond. En nee ik ben geen vrouw met een minderwaardigheidscomplex maar een man die realistisch inziet dat de invloed van de media wel wat minder kan af en toe. Het is niet bepaald positief te noemen dat de ene helft van de vrouwelijke pubers in dit land half naakt op internet staat en de andere helft last krijgt van een eetprobleem.

En ja dat laatste is mischien wat overdreven maar niemand kan ontkennen dat de problemen er zijn.
pi_33477231
[edit]Excuses, ik wil niet lullig doen, maar in herhaling vallen lijkt me ook weer niet nodig.

Wat iemand ook van 'de media' mag vinden en ongeacht of ik het met zijn beeld eens ben, het blijft zo dat er geen enkele reden is om mensen die een ander figuur hebben dan jij enkel daarom de grond in te boren....en door "de verderfelijke media" menen velen dat recht wel te hebben. "Boehoe, de media maken het me ZOOO moeilijk, ik MOET mezelf wel verdedigen en dat kan alleen maar door mijn slanke buurmeisje af te kraken en te zeggen dat ik de botten hoor rammelen als ze het met d'r vriendje doet. Ik kan het ook niet helpen, het is allemaal de schuld van de media"

Groei op en leer tevreden zijn met jezelf, zeg. Ik lees die bladen gewoon niet, en de pulpprogramma's op tv mijd ik ook liever.

[ Bericht 92% gewijzigd door thaleia op 28-12-2005 18:44:09 ]
pi_33477706
quote:
[afbeelding]
Ik vind dit overgewicht...Dik dus.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_33478144
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef thaleia het volgende:
[edit]Excuses, ik wil niet lullig doen, maar in herhaling vallen lijkt me ook weer niet nodig.

Wat iemand ook van 'de media' mag vinden en ongeacht of ik het met zijn beeld eens ben, het blijft zo dat er geen enkele reden is om mensen die een ander figuur hebben dan jij enkel daarom de grond in te boren....en door "de verderfelijke media" menen velen dat recht wel te hebben. "Boehoe, de media maken het me ZOOO moeilijk, ik MOET mezelf wel verdedigen en dat kan alleen maar door mijn slanke buurmeisje af te kraken en te zeggen dat ik de botten hoor rammelen als ze het met d'r vriendje doet. Ik kan het ook niet helpen, het is allemaal de schuld van de media"

Groei op en leer tevreden zijn met jezelf, zeg. Ik lees die bladen gewoon niet, en de pulpprogramma's op tv mijd ik ook liever.
Precies. Er zit een knop op de tv.
pi_33478292
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef Letterman het volgende:

[..]

Ik vind dit overgewicht...Dik dus.
Overgewicht = Te dik

Dik is gewoon een bijvoeglijk naamwoord als groot, klein, mooi, lelijk etc.
pi_33478800
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef Demophon het volgende:
Het gewicht van een vrouw is een slechte indicator of zij, qua figuur dan, knap gevonden zal worden door een man. Een betere indicator is de taille-heup verhouding (Waist-Hip ratio of WHR). Het blijkt dat bij vrouwen deze 0.8 of lager moet zijn en bij mannen 0.89 of lager. Bij een hogere ratio is er een verhoogde kans op het krijgen van allerlei gezondheidsklachten zoals hart en vaatziekten. Vrouwen die te dik zijn hebben de zogenaamde tonnetjesfiguur, mannen vinden dit er begrijpelijkerwijs niet mooi uitzien. Dit is ook een indicatie voor verlaagde vruchtbaarheid bij vrouwen (en mannen), lagere kans op het krijgen van gezonde kinderen, etc. Echter, vrouwen met een te afgetrainde lichaam, m.a.w. al het vet rond de beuk en heupen helemaal weggetraint, wordt ook niet mooi gevonden door mannen. Vrouwen met zo'n lichaam of te magere vrouwen hebben ook een te hoge taille-heup verhouding (te platte beuk en geen vet rond de heupen), dit schijnt ook niet gezond te zijn.

Het ideale figuur van vrouwen schijnt 0.72 WHR te zijn. Mannen vinden dit uitermate aantrekkelijk: een vrouw met een slanke middel en enigzins ronde heupen en billen. Hierbij maakt het gewicht niet zo uit: vrouwen van afrikaanse oorsprong kunnen wat zwaarder zijn en die van Aziatische afkomst veel lichter, echter de verhouding blijft hetzelfde.
Het grappige van al die plaatjes met knappe vrouwen die volslank zijn is dat de taille-heup verhouding (Waist-Hip ratio of WHR) bij hun nog steeds klopt (0,8) en daarom worden ze knap bevonden, de proporties kloppen nog steeds

Dus:

Dik: WHR > 0,8; BMI is ook te hoog
Mollig: WHR = 0,8; BMI net goed of te hoog
Volslank: WHR < 0,8; BMI net goed of misschien te hoog
Slank: WHR < 0,8; BMI is goed
Te mager: WHR > 0,8 (!); BMI te laag
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 28 december 2005 @ 19:44:38 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33479581
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

44 is niet eens dik. 42 is de meest voorkomende maat.
Mwaoh, feit dat het de meest voorkomende maat zou zijn zegt nog niets over het al dan niet dik/mollig/slank zijn van de drager ervan.
Stel dat over 20 jaar de meest gangbare maat 46 is (tja, we schijnen Amerika te volgen wat dat betreft...), noem je dat dan ook niet dik?

Ik vind maat 44 op zijn minst 'mollig'.... maar in de meeste gevallen toch echt dik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_33479638
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Mwaoh, feit dat het de meest voorkomende maat zou zijn zegt nog niets over het al dan niet dik/mollig/slank zijn van de drager ervan.
Stel dat over 20 jaar de meest gangbare maat 46 is (tja, we schijnen Amerika te volgen wat dat betreft...), noem je dat dan ook niet dik?
Nee. Want dan is dat weer normaal.

Anders wordt het wanneer het slecht wordt voor de gezondheid.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:47:56 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33479712
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef WAT het volgende:

[..]

Nee. Want dan is dat weer normaal.
Dus 'slank' is in die redenering gelijk aan 'de meest gangbare maat'?

Jezelf voor de gek houden noem ik dat.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:49:00 #216
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33479763
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Het hangt ook voor het grootste deel af van de drager. Het merendeel van de vrouwen die ikken met maatje 42 zijn echter niet mollig of dik.
quote:
Het zou dan waarschijnlijk de norm zijn.
quote:
Ik vind maat 44 op zijn minst 'mollig'.... maar in de meeste gevallen toch echt dik.
Het hangt puur af van lichaamsbouw. 44 is niet per definitie mollig of dik.
pi_33479862
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Eh, ja?

Nogmaals: Niet wanneer er gezondheidsproblemen bij komen te kijken, dan wordt het anders.
quote:
Jezelf voor de gek houden noem ik dat.
Klopt. Dat heet mode.
pi_33480360
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet!Was dat maar waar....
pi_33485143
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Om nog maar eens wat meningen te horen

edit - linken mocht niet

[afbeelding] [afbeelding]
Dik? Vet? Stevig?
Die is hartstikke vet...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_33485157
quote:
[afbeelding]
Dik. Je ziet zo dat zijn vetpercentage veel te hoog is.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 28 december 2005 @ 22:10:32 #221
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33485508
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:

Voor een vrouw is 44 zeker mollig, of ze nou 1.55m is of 1.80m.

Slank en maat 44 gaat er bij mij echt niet in
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33487116
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Voor een vrouw is 44 zeker mollig, of ze nou 1.55m is of 1.80m.

Slank en maat 44 gaat er bij mij echt niet in
Een waarheid als een koe (hahahaha).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33487248
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het hangt ook voor het grootste deel af van de drager. Het merendeel van de vrouwen die ikken met maatje 42 zijn echter niet mollig of dik.
[..]

Het zou dan waarschijnlijk de norm zijn.
[..]

pi_33487664
Wat een struisvogelpolitiek weer... maat 42 - 44 niet dik of op zijn minst mollig ? kom nou....
pi_33487875
Nou, ik heb dan maat 44 en ben niet zo lang, maar ik kan me voorstellen die veel langer is dan ik, zeg 1.85 of zo, met maat 44 niet echt dik is hoor.
Sanity is (not) statistical
pi_33487879

Van mollig naar slank .
pi_33488016
Oh ja, op die foto zie je wel goed dat ze niet zo dun is. Ik had wel gezocht naar foto's omdat mensen haar noemden, maar daar stond ze een stuk gunstiger op.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 28 december 2005 @ 23:03:42 #228
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33488047
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik heb dan maat 44 en ben niet zo lang, maar ik kan me voorstellen die veel langer is dan ik, zeg 1.85 of zo, met maat 44 niet echt dik is hoor.
Bij een lange vrouw valt het minder gauw op, als ze wat molliger is.
Een korte mollige vrouw is meteen een worst op poten en een prop.
And know what you want,
  woensdag 28 december 2005 @ 23:04:36 #229
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33488091
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Van mollig naar slank .
Niet om te zeuren , maar de meest linker meid, die bovenarmen, noem ik niet slank
And know what you want,
pi_33488305
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Niet om te zeuren , maar de meest linker meid, die bovenarmen, noem ik niet slank
Zie tekst die er onder staat .

Ik vind Heidi dus een mollig meid.
pi_33488740
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Nee, iemand die 1.85 is en maat 44 heeft is groot èn dik

Sorry hoor maar we hebben het hier niet over gewicht maar over een kledingmaat.. Je kan mij niet vertellen, óngeacht lengte van de vrouw, dat maat 44 slank is en dus niet op zijn minst mollig (of dus dik)

Over maat 40 kan nog gediscussieerd worden, de een vindt het nog net slank, de ander vindt het weer dik. Maar maat 44 is een ander verhaal m.i.
  woensdag 28 december 2005 @ 23:20:50 #232
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33488829
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Zie tekst die er onder staat .

Ik vind Heidi dus een mollig meid.
"Van mollig naar slank" Dan is ze volgens die zin toch slank?
And know what you want,
pi_33488975
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:

[..]

"Van mollig naar slank" Dan is ze volgens die zin toch slank?
Van links naar rechts.
Van mollig naar slank.
  woensdag 28 december 2005 @ 23:25:00 #234
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33489012
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Van links naar rechts.
Van mollig naar slank.
And know what you want,
pi_33489175
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef linda22222 het volgende:

[..]

Nee, iemand die 1.85 is en maat 44 heeft is groot èn dik

Sorry hoor maar we hebben het hier niet over gewicht maar over een kledingmaat.. Je kan mij niet vertellen, óngeacht lengte van de vrouw, dat maat 44 slank is en dus niet op zijn minst mollig (of dus dik)

Over maat 40 kan nog gediscussieerd worden, de een vindt het nog net slank, de ander vindt het weer dik. Maar maat 44 is een ander verhaal m.i.
Is die maat gevaarlijk voor je gezondheid?

Zo ja, o.

Zo nee, nou en?
pi_33489236
maat 44 dik of in ieder geval mollig ?
Ik denk dat de maat niet zo heel veel zegt.

Op onderstaande foto's had ik maat 44 en was ik een paar weken zwanger.

Dik ?
Niet naar mijn maatstaven en echt mollig ook nog niet.

Ik zie er verder een beetje verhit uit.. het was na een nacht lang dansen op een surinaams feest.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33489297
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef WAT het volgende:

[..]

Zo ja, o.

Zo nee, nou en?
Hoor je mij dat zeggen?
Zo ja, o.
pi_33489425
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mirage het volgende:
maat 44 dik of in ieder geval mollig ?
Ik denk dat de maat niet zo heel veel zegt.

Op onderstaande foto's had ik maat 44 en was ik een paar weken zwanger.

Dik ?
Niet naar mijn maatstaven en echt mollig ook nog niet.

Ik zie er verder een beetje verhit uit.. het was na een nacht lang dansen op een surinaams feest.

[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet er niet dik uit op die foto's (is dat topje wat je aan hebt ook maat 44?) en aan je houding en door de lagen kleding en het feit dat je heupen niet zo goed te zien zijn op de foto kan ik niet zo goed zien of je mollig bent. Het zou best kunnen dat ik jou toen mollig vond, maar daarvoor heet dit topic ook' wat is voor jou dik etc....
pi_33489522
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef WAT het volgende:

[..]

Zo ja, o.

Zo nee, nou en?
Natuurlijk is die maat niet gevaarlijk,maar je bent wel dik.....
  woensdag 28 december 2005 @ 23:39:08 #240
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33489643
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Sommige mannen kunnen het alleen op een paar handjes vol heupen en billen
And know what you want,
pi_33489658
Zo natuurlijk is dat trouwens niet, dat die maat niet gevaarlijk is voor je gezondheid. Wanneer je een dikke buik hebt is dat wel degelijk gevaarlijk voor je gezondheid

En onder de maat-44-ers (zwangeren niet meegeteld :p) zal dat regelmatig voorkomen vermoed ik

En verder had ik in mijn stukje tekst met geen woord gerept over gezondheid en zoals ik al zei, mag ik hier mijn mening geven over wat ik dik danwel mollig vind
pi_33489688
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

O, zal wel. Ik heb geen verstand van maten en dik en niet dik. Boeit me eigenlijk geen ene hol.

Dit topic past beter in LIF trouwens ..
pi_33489939
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef WAT het volgende:

[..]

O, zal wel. Ik heb geen verstand van maten en dik en niet dik. Boeit me eigenlijk geen ene hol.
Blijkbaar niet!Maatje 44 is echt gewoon dik of op z'n minst mollig te noemen.....
pi_33490001
-edit-
pi_33490033
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:46 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Blijkbaar niet!Maatje 44 is echt gewoon dik of op z'n minst mollig te noemen.....
heb jij die foto's hierboven gezien ??

Ik vind je mening echt extreem als je dat "echt dik" noemt.
Beetje onrealistisch en zelfs ongezond.

maar goed "dat is dan weer mijn mening"

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33490082
Nee op die foto's ben je inderdaad 'normaal' wat mij betreft.
pi_33490140
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

heb jij die foto's hierboven gezien ??

Ik vind je mening echt extreem als je dat "echt dik" noemt.
Beetje onrealistisch en zelfs ongezond.

maar goed "dat is dan weer mijn mening"

Ik zeg ook: of op z'n minst mollig.....
pi_33490611
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind jou niet mollig ogen omdat jouw bovenlichaam proportie heeft.
Of hoe zeg je dat beter. Jouw hals/neklijn circa belijning 'oogt' slank. Je hebt zelfs wat van die jukbeenderen. Armen ogen ook in verhouding met rug (lijkt holle rug ook) slank. Er zit lijn in. Ivm die foto van Heidi idd lijkt zij veel of iig molliger te ogen.
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:

Er zijn gruwelijk mooie dunne mensen en Kate Moss is daar een van. Er zijn ook gruwelijk mooie vollere mensen. En mensen met een grafkop en een rampzalige uitstraling vind je ook in beide categorieen. Waarom die vreemde verbindingen leggen? En waarom altijd die conclusie dat als iemand een vrouw met een ander figuur, andere haarkleur, andere lengte, andere huidskleur dan ik mooi vindt, dat hij mij dan automatisch niet mooi vindt? Waarom?

En vanwaar de daaruit voortvloeiende neiging om vrouwen die er anders uitzien dan jijzelf dus maar af te kraken? Ik vind dit echt zo jammer...ik heb een vriendin met een lichaam als van zo'n prehistorische vruchtbaarheidsgodin en ik vind haar prachtig. Ik heb een totaal ander lichaam, en vind mezelf ook prachtig. Als vrouwen gewoon eens wat meer bezig zouden gaan zijn met tevreden zijn met zichzelf, door zich te concentreren op zichzelf, in plaats van met tevreden worden met jezelf door het afkraken van anderen of van "het verderfelijke schoonheidsideaal".
Eens en mooi gesproken, zo zie ik dat ook (ongeveer).
Ik heb soms opmerkingen van wat molligere meiden en zelfs volwassen vrouwen naar mijn hoofd gekregen. Of even tegen elkaar (als er natuurlijk mannen bij waren, anders zaten ze mij alleen maar te complimenteren en te verafgoden dat ze wouden dat ze ook zo'n figuurtje hadden * scheel kijkt ervan) tussen neus en lippen door zgn quasi grappig wat vermelden maar ondertussen mij daarmee kwetsen.

En waarom?
Goeie vraag, omdat ik fijn gebouwd geboren ben (althans geboren, ik was erg dik bij mijn geboorte: kaal, dik en beetje flaporen ), en zij niet. Ik snapte dat al vroeg, helaas veel of sommige mensen (nog) niet . Diezelde mensen die mij kwetsten, of dat soms probeerden, niet bewust wrs, maar puur om er zelf beter uit te komen, die dieëtte zichzelf wel gek, om over sommige acties nog maar niet te spreken. Prima, moet iedereen voor zichzelf weten. Maar zoals Thaleia ook al half of anders zegt, waarom een ander dan nog even of ook de grond in boren bij het gebrek aan eigen zelfvertrouwen?

Good question.
Maatschappij? Die waren wij toch zelf, juist.
En ik zie het overal gebeuren, cultuur wordt vanzelf gecreeërd en/of in stand gehouden om er aan mee te doen, want dat is wel zo veilig. Voor onze eigen zelfvertrouwen ja. Maar ook dat is prima.

blegh, wat een te stomme, wijze woorden komen er weer uit mijn mond.. zucht

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetgirly op 29-12-2005 00:11:12 ]
pi_33491245
Wat ik trouwens, itt vele andere mensen die het wrs niet met mij eens zullen zijn, stom vind, is die tegenreactie die je krijgt ervan. Zoals de Doveeeereclames: mollige vrouwen die ook mooi zijn en niet mis mee is.

Prachtig en hartstikke mooi.
Maar hallo, is er wat mis dan met slanke vrouwen?!
Het is altijd óf óf, of allemaal slanke dennen of allemaal mollige meiden. Of een magazine vol met slanke schoonheidsidealen of een magazine vol met mollige(re) schoonheidsidealen. Ok, voor ieder wat wils. Mijn punt, waarom niet én én.

Zou de wereld daar niet een, ook al is het klein stukje, vrolijker van worden?
* zet haar utopische hoed weer even op en weg vliegt....

Stom gezeik altijd * moppert
pi_33491513
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef sweetgirly het volgende:
Maar hallo, is er wat mis dan met slanke vrouwen?!
Slanke vrouwen kun je niet goed vastpakken.
Slanke vrouwen hebben geen tieten waar je mee kunt spelen.
Slanke vrouwen zijn niet lekker zacht.
Slanke vrouwen hebben geen dikke kont waar je lekker tegenaan kunt liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')