Bij een lange vrouw valt het minder gauw op, als ze wat molliger is.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik heb dan maat 44 en ben niet zo lang, maar ik kan me voorstellen die veel langer is dan ik, zeg 1.85 of zo, met maat 44 niet echt dik is hoor.
Niet om te zeurenquote:
Zie tekst die er onder staatquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar de meest linker meid, die bovenarmen, noem ik niet slank
![]()
Nee, iemand die 1.85 is en maat 44 heeft is groot èn dikquote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik heb dan maat 44 en ben niet zo lang, maar ik kan me voorstellen die veel langer is dan ik, zeg 1.85 of zo, met maat 44 niet echt dik is hoor.
"Van mollig naar slank" Dan is ze volgens die zin toch slank?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Zie tekst die er onder staat.
Ik vind Heidi dus een mollig meid.
Van links naar rechts.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Van mollig naar slank" Dan is ze volgens die zin toch slank?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Van links naar rechts.
Van mollig naar slank.
Is die maat gevaarlijk voor je gezondheid?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Nee, iemand die 1.85 is en maat 44 heeft is groot èn dik
Sorry hoor maar we hebben het hier niet over gewicht maar over een kledingmaat.. Je kan mij niet vertellen, óngeacht lengte van de vrouw, dat maat 44 slank is en dus niet op zijn minst mollig (of dus dik)
Over maat 40 kan nog gediscussieerd worden, de een vindt het nog net slank, de ander vindt het weer dik. Maar maat 44 is een ander verhaal m.i.
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef WAT het volgende:
[..]
Is die maat gevaarlijk voor je gezondheid?
Zo ja, o.
Zo nee, nou en?
Je ziet er niet dik uit op die foto's (is dat topje wat je aan hebt ook maat 44?) en aan je houding en door de lagen kleding en het feit dat je heupen niet zo goed te zien zijn op de foto kan ik niet zo goed zien of je mollig bent. Het zou best kunnen dat ik jou toen mollig vond, maar daarvoor heet dit topic ook' wat is voor jou dik etc....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mirage het volgende:
maat 44 dik of in ieder geval mollig ?
Ik denk dat de maat niet zo heel veel zegt.
Op onderstaande foto's had ik maat 44 en was ik een paar weken zwanger.
Dik ?
Niet naar mijn maatstaven en echt mollig ook nog niet.
Ik zie er verder een beetje verhit uit.. het was na een nacht lang dansen op een surinaams feest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Natuurlijk is die maat niet gevaarlijk,maar je bent wel dik.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef WAT het volgende:
[..]
Is die maat gevaarlijk voor je gezondheid?
Zo ja, o.
Zo nee, nou en?
Sommige mannen kunnen het alleen op een paar handjes vol heupen en billenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Natuurlijk is die maat niet gevaarlijk,maar je bent wel dik.....
O, zal wel. Ik heb geen verstand van maten en dik en niet dik. Boeit me eigenlijk geen ene hol.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Natuurlijk is die maat niet gevaarlijk,maar je bent wel dik.....
Blijkbaar niet!Maatje 44 is echt gewoon dik of op z'n minst mollig te noemen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef WAT het volgende:
[..]
O, zal wel. Ik heb geen verstand van maten en dik en niet dik. Boeit me eigenlijk geen ene hol.
heb jij die foto's hierboven gezien ??quote:Op woensdag 28 december 2005 23:46 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Blijkbaar niet!Maatje 44 is echt gewoon dik of op z'n minst mollig te noemen.....
Ik zeg ook: of op z'n minst mollig.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb jij die foto's hierboven gezien ??
Ik vind je mening echt extreem als je dat "echt dik" noemt.
Beetje onrealistisch en zelfs ongezond.
maar goed "dat is dan weer mijn mening"
Ik vind jou niet mollig ogen omdat jouw bovenlichaam proportie heeft.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mirage het volgende:
Ik zie er verder een beetje verhit uit.. het was na een nacht lang dansen op een surinaams feest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens en mooi gesproken, zo zie ik dat ook (ongeveer).quote:Op woensdag 28 december 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:
Dat is dus de redenering waar het steeds door misgaat. Omdat iemand Kate Moss prima vindt zoals ze is, moeten vrouwen dus zo zijn? Dat zegt niemand. Dat maak jij ervan.
Er zijn gruwelijk mooie dunne mensen en Kate Moss is daar een van. Er zijn ook gruwelijk mooie vollere mensen. En mensen met een grafkop en een rampzalige uitstraling vind je ook in beide categorieen. Waarom die vreemde verbindingen leggen? En waarom altijd die conclusie dat als iemand een vrouw met een ander figuur, andere haarkleur, andere lengte, andere huidskleur dan ik mooi vindt, dat hij mij dan automatisch niet mooi vindt? Waarom?
En vanwaar de daaruit voortvloeiende neiging om vrouwen die er anders uitzien dan jijzelf dus maar af te kraken? Ik vind dit echt zo jammer...ik heb een vriendin met een lichaam als van zo'n prehistorische vruchtbaarheidsgodin en ik vind haar prachtig. Ik heb een totaal ander lichaam, en vind mezelf ook prachtig. Als vrouwen gewoon eens wat meer bezig zouden gaan zijn met tevreden zijn met zichzelf, door zich te concentreren op zichzelf, in plaats van met tevreden worden met jezelf door het afkraken van anderen of van "het verderfelijke schoonheidsideaal".
Slanke vrouwen kun je niet goed vastpakken.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef sweetgirly het volgende:
Maar hallo, is er wat mis dan met slanke vrouwen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |