abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33466549
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef Mleentje het volgende:
Nog even over die heupbotten. Bij mij zie je die heupbotten ook, maar ik ben gewon erg tenger gebouwd. Ben nog nooit in mijn leven zwaarder geweest dan dit. (1.72 m en 53-54 kg). Het past best bij mij. Maar die heupbotten die een beetje uitsteken tonen niet aan dat ik te mager ben hoor. Ik ken iemand met maat 44 die uitstekende heupbotten heeft. Zij is ietsje kleiner dan ik. Je hebt gewoon vrij bede, uitstekende heupbotten of niet en bij iets slankere dames zie je ze wat sneller ja, maar dat betekent niet meteen dat ze te dun zijn.
Die heupbottenheb ik ook wel.
Net als mijn sleutelbotjes.

De enige keren dat mijn heupbotten "verdwenen" zijn is tijdens de laatste maanden van mijn zwangerschappen. ( zoals op dit moment )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33466627
M'n vriendin is niet dik, mager of slank. Meer richting mollig/volslank. Precies waar ik op val Vrouwelijke (ronde) vormen met een kont en tieten. Kort door de bocht

Zelf ben ik met 1.77 en 70 kilo vrij 'normaal' denk ik.
Unspoken words were understood
pi_33466731
Dit is dus mijn ideaalbeeld van 'n mooi slank figuur:

pi_33466763
Het gewicht van een vrouw is een slechte indicator of zij, qua figuur dan, knap gevonden zal worden door een man. Een betere indicator is de taille-heup verhouding (Waist-Hip ratio of WHR). Het blijkt dat bij vrouwen deze 0.8 of lager moet zijn en bij mannen 0.89 of lager. Bij een hogere ratio is er een verhoogde kans op het krijgen van allerlei gezondheidsklachten zoals hart en vaatziekten. Vrouwen die te dik zijn hebben de zogenaamde tonnetjesfiguur, mannen vinden dit er begrijpelijkerwijs niet mooi uitzien. Dit is ook een indicatie voor verlaagde vruchtbaarheid bij vrouwen (en mannen), lagere kans op het krijgen van gezonde kinderen, etc. Echter, vrouwen met een te afgetrainde lichaam, m.a.w. al het vet rond de beuk en heupen helemaal weggetraint, wordt ook niet mooi gevonden door mannen. Vrouwen met zo'n lichaam of te magere vrouwen hebben ook een te hoge taille-heup verhouding (te platte beuk en geen vet rond de heupen), dit schijnt ook niet gezond te zijn.

Het ideale figuur van vrouwen schijnt 0.72 WHR te zijn. Mannen vinden dit uitermate aantrekkelijk: een vrouw met een slanke middel en enigzins ronde heupen en billen. Hierbij maakt het gewicht niet zo uit: vrouwen van afrikaanse oorsprong kunnen wat zwaarder zijn en die van Aziatische afkomst veel lichter, echter de verhouding blijft hetzelfde.

Ik denk trouwens dat het meisje in het plaatje van de posting hierboven een ideale Waist-Hip ratio heeft
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_33466912
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef Mleentje het volgende:
Nog even over die heupbotten. Bij mij zie je die heupbotten ook, maar ik ben gewon erg tenger gebouwd. Ben nog nooit in mijn leven zwaarder geweest dan dit. (1.72 m en 53-54 kg). Het past best bij mij. Maar die heupbotten die een beetje uitsteken tonen niet aan dat ik te mager ben hoor. Ik ken iemand met maat 44 die uitstekende heupbotten heeft. Zij is ietsje kleiner dan ik. Je hebt gewoon vrij bede, uitstekende heupbotten of niet en bij iets slankere dames zie je ze wat sneller ja, maar dat betekent niet meteen dat ze te dun zijn.
Voor mij persoonlijk wel. Ik vind het niet prettig. Smaken verschillen (gelukkig).
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33467050
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk wel. Ik vind het niet prettig. Smaken verschillen (gelukkig).
Ja, tuurlijk, of je dit mooi vindt of niet is geheel persoonlijk. Maar het betekent dus niet meteen dat je te dun bent als die heupbotten uitsteken. Of wil je beweren dat het meisje met maat 44 te dun is?
pi_33467104
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

Die heupbottenheb ik ook wel.
Net als mijn sleutelbotjes.

De enige keren dat mijn heupbotten "verdwenen" zijn is tijdens de laatste maanden van mijn zwangerschappen. ( zoals op dit moment )
Sleutelbotjes heb ik ook wel. Jammer hoor, niets aan te doen.. Als ik dat weg wil hebben, moet ik wel heeeeel veel vet krijgen. Of zwanger worden idd om van die heupbotten af te komen. Maar lijkt me niet echt een slimme reden om zwanger te worden...
pi_33467439
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef Demophon het volgende:

Het ideale figuur van vrouwen schijnt 0.72 WHR te zijn. Mannen vinden dit uitermate aantrekkelijk: een vrouw met een slanke middel en enigzins ronde heupen en billen. Hierbij maakt het gewicht niet zo uit: vrouwen van afrikaanse oorsprong kunnen wat zwaarder zijn en die van Aziatische afkomst veel lichter, echter de verhouding blijft hetzelfde.
Pakt rekenmachine...

0,71153846153846153846153846153846 (74 / 104)

Woei!
pi_33467549
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:56 schreef Toeps het volgende:

[..]

Pakt rekenmachine...

0,71153846153846153846153846153846 (74 / 104)

Woei!
Foto???
pi_33467731
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Foto???
Klik!
pi_33467800
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef Toeps het volgende:

[..]

Klik!
pi_33467822
Meer foto's Toeps!
pi_33467846
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meer foto's Toeps!
Hieronder staan twee linkjes...
pi_33468150
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef Demophon het volgende:
Het gewicht van een vrouw is een slechte indicator of zij, qua figuur dan, knap gevonden zal worden door een man. Een betere indicator is de taille-heup verhouding (Waist-Hip ratio of WHR). Het blijkt dat bij vrouwen deze 0.8 of lager moet zijn en bij mannen 0.89 of lager. Bij een hogere ratio is er een verhoogde kans op het krijgen van allerlei gezondheidsklachten zoals hart en vaatziekten. Vrouwen die te dik zijn hebben de zogenaamde tonnetjesfiguur, mannen vinden dit er begrijpelijkerwijs niet mooi uitzien. Dit is ook een indicatie voor verlaagde vruchtbaarheid bij vrouwen (en mannen), lagere kans op het krijgen van gezonde kinderen, etc. Echter, vrouwen met een te afgetrainde lichaam, m.a.w. al het vet rond de beuk en heupen helemaal weggetraint, wordt ook niet mooi gevonden door mannen. Vrouwen met zo'n lichaam of te magere vrouwen hebben ook een te hoge taille-heup verhouding (te platte beuk en geen vet rond de heupen), dit schijnt ook niet gezond te zijn.

Ik denk trouwens dat het meisje in het plaatje van de posting hierboven een ideale Waist-Hip ratio heeft
Dit is slechts gedeeltelijk waar. Het is waar dat mannen op een taille-heupverhouding vallen die tussen een bepaalde grens valt. Dat het ideale vrouwenlichaam volgens mannen bijv. 0,72 is is uiteraard BS omdat niet elke man op hetzelfde figuur valt. Een gemiddelde zou het kunnen zijn. Verder is het ook helemaaaaal niet waar dat mensen met deze taille-heup ratio vruchtbaarder zijn dan vrouwen met een afwijkende ratio. Wat een onzin. In de pre-historie selecteerden mannen vrouwen op bredere heupen, omdat die beter zouden kunnen baren. Over de hart en vaatziekten heb je weer wel gelijk, wat dat betreft kan de t-h ratio (bijna) niet laag genoeg zijn.

Als je de bronnen wil roep maar
pi_33468178
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:10 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hieronder staan twee linkjes...
Okay, okay,ik vind je ziet er leuk uit zien
Maar dat kon je waarschijnlijk zelf ook wel vaststellen, aangezien je een eigen portfolio hebt modelfoto's van jezelf
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_33468251
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:22 schreef Demophon het volgende:

[..]

Okay, okay,ik vind je ziet er leuk uit zien
Maar dat kon je waarschijnlijk zelf ook wel vaststellen, aangezien je een eigen portfolio hebt modelfoto's van jezelf
Dank je. Het is oude zooi hoor, die portfolio. Moet binnenkort maar eens een nieuwe gaan bouwen. Het is voor mij wel goed om te doen, dat modellenwerk, om zelfvertrouwen op te bouwen. Vroeger kon het voor mij niet dun genoeg zijn, hoe meer bot hoe beter. Gelukkig ben ik daar nu vanaf.
pi_33468322
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dank je. Het is oude zooi hoor, die portfolio. Moet binnenkort maar eens een nieuwe gaan bouwen. Het is voor mij wel goed om te doen, dat modellenwerk, om zelfvertrouwen op te bouwen. Vroeger kon het voor mij niet dun genoeg zijn, hoe meer bot hoe beter. Gelukkig ben ik daar nu vanaf.
Is niks mis met dun hoor,zolang 't als compleet plaatje maar mooi uitziet....
pi_33468365
Een pols omtrek van 13cm vind ik mager.

Tis alleen jammer dat ik het zelf heb
pi_33468476
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Dat is toch niet dun en mager???Ik vind dit gewoon slank.....
Alles met ribben = dun, mager.

Vind ik.
pi_33468483
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef Pakspul het volgende:

Volgens mij kom ik nog niet eens aan de helft.
pi_33468568
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:33 schreef WAT het volgende:

[..]

Alles met ribben = dun, mager.

Vind ik.
Heb jij geen ribben dan......
pi_33468673
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:37 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Heb jij geen ribben dan......
Die kun je niet tellen nee.
pi_33468688
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij kom ik nog niet eens aan de helft.
Lijkt me onmogelijk, als ik mijn hand plat op tafel leg is de bovenkant van me pols 4.5cm en 4cm hoog. Teken daar maar eens een cirkel van. Het is vergelijkbaar met de afvoer van een wasbak... alleen die is groter
pi_33468789
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:41 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Lijkt me onmogelijk, als ik mijn hand plat op tafel leg is de bovenkant van me pols 4.5cm en 4cm hoog. Teken daar maar eens een cirkel van. Het is vergelijkbaar met de afvoer van een wasbak... alleen die is groter
Alleen is dit niet het topic om het over je onvrede over je eigen lichaam te hebben mijns inziens(verder is de breedte van je pols m.n. een manier om je skeletbreeddte te meten en niet om te meten of je te dik bent........ zal jij wel smal gebouwd zijn, nu niet meer huilen in dit topic )

Genoeg hierover,
Terug naar wat vind jij mager / slank / mollig / dik?
pi_33468852
Ik vind Pakspul wel een beetje mager
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33468868
pi_33468893
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef Pakspul het volgende:

Haha, ik heb ook een polsomtrek van 13 cm Voor de rest ben ik echt niet dun, heb gewoon hele smalle polsjes, dus daaraan kan je echt niet bepalen of iemand dun is.
pi_33469713
Ik post ff links om te laten zien wat ik vind als vrouw zijnde .

http://aoluar.blogs.sapo.pt/arquivo/anorexia_25.JPG
Dun, maar dan wel het vieze dun.

http://www.sachsreport.co(...)er%20than%20hell.jpg
Normaal postuur, maar wel vrouwelijke rondingen ^_^.

http://blogs.warwick.ac.u(...)5/03/18/dscn0642.jpg
Mollig

http://www.maskworld.com/(...)-sniper-fat-suit.jpg
Zoals de url zegt: fat, dik.

Voorbeelden van iets tussen dun en normaal in zou ik zo snel niet kunnen bewoorden . Ik heb even gegoogled enzo dus . Als die foto's weg moeten just say so dan verwijder ik ze wel.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  woensdag 28 december 2005 @ 16:02:25 #129
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33473021
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:43 schreef Aequalitas het volgende:

Dat is toch niet dun en mager???Ik vind dit gewoon slank.....
Als je Kate Moss daar "gewoon slank" vindt, dan is 99% van alle vrouwen in NL moddervet.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33473230
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef -Delta- het volgende:
Als je Kate Moss daar "gewoon slank" vindt, dan is 99% van alle vrouwen in NL moddervet.
Welnee, iemand kan toch ook gewoon een ruime definitie hebben van 'gewoon slank' of een ruime definitie van 'dit vind ik er okee uitzien'?
Het is juist de conclusie dat iemand die Kate Moss niet lelijk mager vindt, alle andere vrouwen dan wel per definitie moddervet zal vinden waardoor meisjes zich genoodzaakt gaan voelen af te geven op types a la Kate Moss. Terwijl het feit dat iemand haar mooi vindt helemaal niet zegt dat ie jou dan dus lelijk vindt. Als ik een bos woeste rode krullen supersexy vind betekent dat niet dat Angelina Jolie per definitie een grafkop heeft voor mij.
pi_33473342
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef thaleia het volgende:

[..]

Welnee, iemand kan toch ook gewoon een ruime definitie hebben van 'gewoon slank' of een ruime definitie van 'dit vind ik er okee uitzien'?
Het is juist de conclusie dat iemand die Kate Moss niet lelijk mager vindt, alle andere vrouwen dan wel per definitie moddervet zal vinden waardoor meisjes zich genoodzaakt gaan voelen af te geven op types a la Kate Moss. Terwijl het feit dat iemand haar mooi vindt helemaal niet zegt dat ie jou dan dus lelijk vindt. Als ik een bos woeste rode krullen supersexy vind betekent dat niet dat Angelina Jolie per definitie een grafkop heeft voor mij.
Dat ben ik met je eens. Ik vind Kate Moss ook niet lelijk op die onderste foto, ze heeft een ontzettend mooie uitstraling. Dit topic is alleen grappig om te zien hoe mensen in het algemeen denken over 'dik' en 'dun'. Grappig om te lezen dat wat voor de één 'mager' is, voor de ander 'slank' heet en bij de ander al bijna 'mollig' is. Ik vind zoveel mensen mooi, van ronde vormen tot magere mensen

Ik vind het vaak mooi als iemand de verhoudingen heeft die bij een lichaam passen. Je ziet het gewoon als iemand magerder of dikker is dan hij/zij zou moeten zijn, je kan vaak merken aan de uitstraling van iemand of hij/zij gelukkig is met dat gewicht, en daar gaat het om. Als je dat uitstraalt kan je onmogelijk nog 'lelijk' overkomen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 16:14:30 ]
pi_33473472
Kate Moss heeft ingevallen wangen op die foto, dus ja daar is ze mager. Ik vind het niet mooi, maar te dik vind ik nog veel lelijker.

Wat de meesten 'volslank' noemen vind ik overigens meestal gewoon 'dik'. 'Volslank' gebruik je puur om iemand niet te kwetsen. Noem het beestje gewoon bij de naam zou ik zeggen. Echt veel 'moddervette' jonge mensen kennen we sowieso niet in Nederland. Vandaar dat je iemand echt wel wat sneller dik mag noemen hier.

Waar ik echt een hekel aan heb zijn dikke meiden die doen alsof ze zichzelf helemaal geweldig en mooi vinden. Ze zien er niet uit, maar doen alsof ze zo de catwalk op kunnen. Dan heb ik nog meer respect voor dikke mensen die hun probleem onderkennen en er iets aan proberen te doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33473665
Ik ben het helemaal met Razztwizzle eens eigenlijk, goede foto's en indeling. En iemand die Kate Moss niet mager vindt, dat vind ik gewoon eng. Hoe dun moeten vrouwen zijn, zeg? Brr. Volgens mij hebben veel mensen (vooral mannen) toch een heel vertekend beeld van hoe vrouwen horen te zijn. Het aantal mannen dat zeurt over cellulitis valt me ook op trouwens, en dat terwijl ik persoonlijk eigenlijk geen vrouwen ken die het niet hebben. Maar goed, als Beyonce en JLo al mollig worden gevonden dan ben ik toch zeker een moddervet slagschip.
Sanity is (not) statistical
pi_33473703
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Kate Moss heeft ingevallen wangen op die foto, dus ja daar is ze mager. Ik vind het niet mooi, maar te dik vind ik nog veel lelijker.

Wat de meesten 'volslank' noemen vind ik overigens meestal gewoon 'dik'. 'Volslank' gebruik je puur om iemand niet te kwetsen. Noem het beestje gewoon bij de naam zou ik zeggen. Echt veel 'moddervette' jonge mensen kennen we sowieso niet in Nederland. Vandaar dat je iemand echt wel wat sneller dik mag noemen hier.

Waar ik echt een hekel aan heb zijn dikke meiden die doen alsof ze zichzelf helemaal geweldig en mooi vinden. Ze zien er niet uit, maar doen alsof ze zo de catwalk op kunnen. Dan heb ik nog meer respect voor dikke mensen die hun probleem onderkennen en er iets aan proberen te doen.
Hm, ik moet zeggen dat ik bepaalde (wat ik dan zo noem) 'volslanke' mensen toch echt niet 'lelijk' dik vind. Neem nou zoiets:

Dat zijn toch prachtige foto's van wat men noemt 'plus size models' die ik persoonlijk niet eens zo 'plus size' vind, maar soit. Ik vind dit mooi, en 'volslank'.

Ik denk dat het verschil zit in 'vetrol' en 'mooie ronde vormen'

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 16:31:01 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 16:26:32 #135
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33473714
quote:

Er zijn ook mensen die wel tevreden zijn met hun mollige figuur en zelfverzekerd zijn
Ik vind het altijd wel mooi om te zien, dat ze gewoon trots op zichzelf zijn, ondanks dat ze geen maatje 36 hebben.
And know what you want,
pi_33473765
quote:

Wat ik trouwens nog erger vind zijn mensen die wat dikkere mensen aanpraten dat ze een 'probleem' hebben wat ze moeten onderkennen. Ieder z'n ding toch, als ik gelukkig ben in maat 44, fijn toch?
pi_33473768
quote:
Je hebt een hekel aan mensen die tevreden zijn met zichzelf? .... Typisch ...

Voor jou is dik zijn misschien een probleem, maar voor anderen niet ...
  woensdag 28 december 2005 @ 16:30:17 #138
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33473828
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat ik trouwens nog erger vind zijn mensen die wat dikkere mensen aanpraten dat ze een 'probleem' hebben wat ze moeten onderkennen. Ieder z'n ding toch, als ik gelukkig ben in maat 44, fijn toch?
Idd

Als mensen alleen maar zeuren, ja dan denk ik wel "doe er wat aan", alleen maar jammeren en niks doen is vervelend.

Maar als je tevreden bent, prima toch
Mensen denken altijd voor te kunnen schrijven hoe iemand moet zijn.
Ik was vroeger altijd te mager, t'is toch nooit goed
And know what you want,
pi_33473840
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef WAT het volgende:

[..]

Je hebt een hekel aan mensen die tevreden zijn met zichzelf? .... Typisch ...

Voor jou is dik zijn misschien een probleem, maar voor anderen niet ...
Voor anderen ook, want het is hartstikke ongezond, overgewicht. Ik vind het trouwens niet mooi die plus-modellen. Ik zou het er niet op kunnen denk ik
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:31:03 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33473854
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:26 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die wel tevreden zijn met hun mollige figuur en zelfverzekerd zijn
Ik vind het altijd wel mooi om te zien, dat ze gewoon trots op zichzelf zijn, ondanks dat ze geen maatje 36 hebben.
Ik vind iemand die mollig is doorgaans mooier dan iemand bij wie de ribben te tellen zijn (Voor mezelf geldt dat net zo. Dat laatste heb ik ook nog wel eens in de zomer).
  woensdag 28 december 2005 @ 16:32:09 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33473894
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voor anderen ook, want het is hartstikke ongezond, overgewicht. Ik vind het trouwens niet mooi die plus-modellen. Ik zou het er niet op kunnen denk ik
Veel mannen vinden vrouwen met een gezond gewicht al dik. Overgewicht is niet gezond, maar ondergewicht is nog veel ongezonder, en door de absurde normen die her en der gelden is van dat laatste ook vaak sprake.
pi_33473897
quote:

[..]

Voor anderen ook, want het is hartstikke ongezond, overgewicht.
Ja, hallo. Dat is een heel ander verhaal. Dat is té dik.
pi_33473903
Overgewicht is lang zo ongezond niet als men beweert. Jojo'en en ondergewicht zijn ongezonder dan matig overgewicht. Andersom is het ook geen garantie dat als je op een goed gewicht zit je gezond bent, want van roken en eenzijdig eten val je wel af, maar gezond is het niet. Die vlieger van jou gaat dus mooi niet op, American Nightmare.
pi_33473908
quote:

[..]

Dat is natuurlijk gewoon een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik ben wel van mening dat mensen steeds sneller iets 'dik' noemen wat naar mijn mening niet 'dik' is.
Er zit een groot grijs gebied tussen slank en dik, en woorden als 'volslank' vind ik daar goed in passen
  woensdag 28 december 2005 @ 16:33:12 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33473930
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

44 is niet eens dik. 42 is de meest voorkomende maat.
pi_33473959
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

44 is niet eens dik. 42 is de meest voorkomende maat.
Dat was om maar eens aan te geven wat mensen al niet 'dik' vinden. Op één of andere manier schijnt het in mensen hun hoofd te zitten dat 36 standaard is. Nou, als ik een boel vrouwen naga die ik ken ligt het gemiddelde toch echt inderdaad op 40/42, met een uitzondering hier en daar.
pi_33473964
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef Maeghan het volgende:
Overgewicht is lang zo ongezond niet als men beweert. Jojo'en en ondergewicht zijn ongezonder dan matig overgewicht. Andersom is het ook geen garantie dat als je op een goed gewicht zit je gezond bent, want van roken en eenzijdig eten val je wel af, maar gezond is het niet. Die vlieger van jou gaat dus mooi niet op, American Nightmare.
Die vlieger gaat wel op. Ondergewicht zal best ongezond zijn en misschien wel ongezonder. So? Dat vind ik ook lelijk. Normaal gewicht is het gezondste en mooiste. Zelfde geldt voor dat eten. De meeste mensen op een normaal gewicht en mooi figuur zullen gezond eten en voldoende bewegen.
pi_33474007
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Die vlieger gaat wel op. Ondergewicht zal best ongezond zijn en misschien wel ongezonder. So? Dat vind ik ook lelijk. Normaal gewicht is het gezondste en mooiste.
En toch blijf ik erbij dat wat een gezond 'normaal' gewicht/postuur is door het gros van de mannen al gezien wordt als 'dik'. Ik zit nu op een gezond gewicht voor mijn bouw en lengte en vooral voor m'n humeur ( ) maar volgens m'n schoonmoeder ben ik 'mollig'.. tja.
Als we mensen een beetje gezond willen houden gaan we ze leren zo gezond mogelijk te leven, en niet zo dun mogelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2005 16:36:33 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 16:36:20 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33474014
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat was om maar eens aan te geven wat mensen al niet 'dik' vinden. Op één of andere manier schijnt het in mensen hun hoofd te zitten dat 36 standaard is. Nou, als ik een boel vrouwen naga die ik ken ligt het gemiddelde toch echt inderdaad op 40/42, met een uitzondering hier en daar.
Ik ben op FOK! hier inderdaad ook al voor walvis uitgemaakt met mijn maatje (nu) 38. In de zomer trek ik naar maatje 36 toe, maar dan kan ik mijn ribben tellen, en het lijkt mij niet dat dat hoort cq standaard is.
pi_33474026
Dat ligt er maar aan he. Als je een 'normaal' gewicht bereikt door kotsen, laxeren en speed gebruiken is het ook niet gezond.
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Als we mensen een beetje gezond willen houden gaan we ze leren zo gezond mogelijk te leven, en niet zo dun mogelijk.
Inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')