Dylan? Die had vast nooit Idols gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Moeten ze nog leven?
Zo niet dan is Freddie Mercury de beste zanger.
Als ze nog moeten leven dan ga ik ook voor zanger Bob.
Neen, niet die ongetalenteerde kneus Bob Dylan... ik bedoel DE zanger Bob.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Dylan? Die had vast nooit Idols gewonnen.![]()
Ah, de jongen die er uitziet alsof hij zojuist een vrachtwagen in heeft geslikt. Daar is Dylan inderdaad geen partij voor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Neen, niet die ongetalenteerde kneus Bob Dylan... ik bedoel DE zanger Bob.
http://www.zangerbob.nl
Dat kun je niet menenquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal aftrappen: mijn favoriete zanger is Bruce Dickinson. Juist, de zanger van Iron Maiden![]()
![]()
![]()
Vrachtwagen ingeslikt? Hij is echt een enorm lekker ding hoor, z'n gastenboek bewijst dat:quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah, de jongen die er uitziet alsof hij zojuist een vrachtwagen in heeft geslikt. Daar is Dylan inderdaad geen partij voor.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef nozem het volgende:
Jeff Buckley.
ik vind Chris Martin juist best wel een aardige stem hebben, een eigen sound, dat zeker. Maar absoluut niet lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:47 schreef Lkw het volgende:
Ik weet nog steeds dat Richard Ashcroft op Live8 enorm goed Bitter Sweet Symphony zong (optreden samen met Coldplay, wiens zanger trouwens totaal niet kan zingen).
Sorry, ik meen 't wel... Bruce is naar mijn mening een donders goeie zanger.... Hij kan zingen met zo vreselijk veel gevoel in zijn stem...En hij heeft zo'n goeie uitstraling naar mijn mening...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat kun je niet menenDickinsons stem is een van de redenen dat ik zelden nog naar Iron Maiden luister, net zoals Dave Mustaines stem Megadeth enigszins voor mij verknalt.
Beste zanger: Sting, tenminste in zijn vroege Police-periode - fel en expressief. En verder Freddie Mercury, ik hou niet echt van Queen, maar om zijn stem kun je niet heen. Bono van de vroege U2 is ook bijzonder.
En klassieke zangers zullen hier ongetwijfeld niet bedoeld worden, maar ik noem toch maar Dietrich Fischer-Dieskau en Peter Schreier, de beste Bach-vocalisten die er ooit zijn geweest![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zangeres: Anneke Van Giersbergen - The Gathering.
Phil Collins is inderdaad ook 1 van mijn favoriete zangersquote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef TLC het volgende:
Zangeres ; Katie Melua
Zanger ; Phil Collins / Boudewijn de Groot
Waarom niet? Mooie liedjes, prettige stem. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Er is vast niemand die me gelooft als ik Belle and Sebastian's Stuart Murdoch ga noemen
Omdat, nou ja laten we zeggen dat ik op mn werk een licht B&S embargo heb. Mn kamergenoot waardeert de falsetto die soms net van de goede noot afslipt niet altijd even zeerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie liedjes, prettige stem. Ik zie het probleem niet.
Ach, hij moet niet zeikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Omdat, nou ja laten we zeggen dat ik op mn werk een licht B&S embargo heb. Mn kamergenoot waardeert de falsetto die soms net van de goede noot afslipt niet altijd even zeer
Ik heb een toffe kamergenootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach, hij moet niet zeiken
Wel tof trouwens dat je zulke muziek kunt draaien op het werk. Op de meeste werkplekken staat nooit iets anders dan 538 of Sky Radio aan.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik heb een toffe kamergenootWe wissellen elkaar redelijk af met de funk/jazz/latin van hem en de alternatieve pop van mij. Met de jaren negentigrock als gemeenschappelijke basis. Maar hij valt nogal eens over technische kwaliteiten, en een ongestemde blokfluit als in Judy and the Dream of Horses kon ik hem niet echt uitleggen. Terwijl die zo leuk is
Geweldige zanger en schitterende muziek iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:50 schreef InsertCredit het volgende:
Anthony ( van Anthony and the Johnsons ). Werkelijk een fenomeen.
![]()
![]()
Als beidenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:53 schreef thaleia het volgende:
Als beste zanger of als beste zangeres?
Ik zeker niet, ik vind hem de meest irritante zanger die ik ooit gehoord heb, hij kan wel zingen opzich.. maar een irritante stem dat die man heeft zeg, gadverdamme..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als beiden![]()
Edit: pleur er maar gewoon neer wie jij de beste zangers/zangeressen vind...
Valt me op dat niemand m'n mening deelt over Bruce Dickinson![]()
Ik geef je om 't dikgedrukte helemaal gelijk, geweldige band!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik vind hem de meest irritante zanger die ik ooit gehoord heb, hij kan wel zingen opzich.. maar een irritante stem dat die man heeft zeg, gadverdamme..![]()
![]()
Vandeweek had ik het nog met een vriend over mn haat voor Dickinson en of zijn stem erger is dan die van een random pop-Emo zanger.. ik weet het nog niet.
Vind het ook wel jammer dat Dickinson zo verneukt irritant zingt, want Iron Maiden zelf is heel goed, maar luisteren kan ik het niet.. bedankt Bruce..
Ja johnny cash is ook cool! ik vind zelf ship song een heel mooi nummer maar die vind heeft me een teksten geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef DarkMinded het volgende:
Nick Cave is idd geweldig , The mercy seat! verder is ook de Johnny Cash uitvoering van dit nummer geweldig.
Guess yer tonedeaf... Ik hou ook niet van de stijl maar mijn god, je hebt het recht niet om te zeggen dat hij niet kon zingen. Is gewoon absoluut niet waar!quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:08 schreef Lkw het volgende:
Jeff Buckley!?
Ongelooflijk ik heb juist de cd Grace van hem weggeven.
Reden: de muziek is wel okee, maar de man kan echt niet zingen. Alles gaat zooo moeizaam.
En dat vind ik nog echt ook.
Smaken kunnen wel héél erg verschillen dus
en dat noemt zich verdomme "Guitarist"quote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Johnny Cash...was dat niet die man van A Ring of Fire?
Wat heeft dát ermee te maken?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
en dat noemt zich verdomme "Guitarist"
Freddie Mercury torent qua zang boven iedere artiest uit.
Jepsquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Johnny Cash...was dat niet die man van A Ring of Fire?
DIT zijn nou posts waar ik van houquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef metalheadBOC het volgende:
zijn meerdere goede zangers:
Chino Moreno (deftones)
James Hetfield (metallica)
Anders Fridén (In Flames)
Bruce Dickenson (Iron Maiden)
Maynard (Tool)
Freddy Mercury (Queen)
Chuck Schuldner (Death)
kan zo nog wel f door gaan
voor Zangeressen geld ongeveer wel het zelfde zijn er ook teveel
Anneke van Giesbergen (The Gathering)
Angela Nathalie Gossow (Arch Enemy)
Kimberly Goss (Sinergy)
Astrid van der veen (Ambeon/Ayreon)
Sarah Bettens (k's Choice/solo carierre)
ben metaalhoofdje dus weinig vrouwlijke zangeressenvooral respect voor Angela van Arch Enemy! die kan een strot op zetten waar de gemiddelde vent jaloers op zou zijn
ah jah duitsers he
![]()
Alle respect voor Chuck, maar de beste zanger was ie niet, hij kon wel aardig zingen, maar daar blijft het bij, Angela Gossow is best ok, maar persoonlijk vind ik de zangeres van Shadow VEEL beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef metalheadBOC het volgende:
Chino Moreno (deftones)
Anders Fridén (In Flames)
Bruce Dickenson (Iron Maiden)
Maynard (Tool)
Freddy Mercury (Queen)
Chuck Schuldner (Death)
kan zo nog wel f door gaan
voor Zangeressen geld ongeveer wel het zelfde zijn er ook teveel
Anneke van Giesbergen (The Gathering)
Angela Nathalie Gossow (Arch Enemy)
Kimberly Goss (Sinergy)
Astrid van der veen (Ambeon/Ayreon)
Sarah Bettens (k's Choice/solo carierre)
ben metaalhoofdje dus weinig vrouwlijke zangeressenvooral respect voor Angela van Arch Enemy! die kan een strot op zetten waar de gemiddelde vent jaloers op zou zijn
ah jah duitsers he
![]()
Zanger van Dark Tranquillity is idd ook zeer goed maar Dark Tranquillity rockt ook gewoon hardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alle respect voor Chuck, maar de beste zanger was ie niet, hij kon wel aardig zingen, maar daar blijft het bij, Angela Gossow is best ok, maar persoonlijk vind ik de zangeres van Shadow VEEL beter.
Anders Friden is ook ok, maar de zanger van Dark Tranquillity is beter imo.
Ugh, dat vind ik nou niet bepaald goede zangers. Ze doen absoluut hun ding in de band waar ze in spelen, maar om ze nou goed te noemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef metalheadBOC het volgende:
Chino Moreno (deftones)
Eens, ik denk niet dat het beter verwoord kan worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Esproc het volgende:
[..]
Ugh, dat vind ik nou niet bepaald goede zangers. Ze doen absoluut hun ding in de band waar ze in spelen, maar om ze nou goed te noemen.
Misschien vergeet je effe dat jij er compleet geen fuck over te zeggen hebt of die ene gast die zangers al dan niet goed vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Esproc het volgende:
[..]
Ugh, dat vind ik nou niet bepaald goede zangers. Ze doen absoluut hun ding in de band waar ze in spelen, maar om ze nou goed te noemen.
Knul deze zangers zijn 10 keer beter dan die hakkelende r&b/rap sukkels die niet eens weten wat zingen is en alleen maar een tekst uit hun hoofd op dreunenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Esproc het volgende:
[..]
someone with brains finallyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
DIT zijn nou posts waar ik van hou![]()
Misschiet vergeet je dat het hier niet verboden is om je mening ergens over te geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Misschien vergeet je effe dat jij er compleet geen fuck over te zeggen hebt of die ene gast die zangers al dan niet goed vindt.
Ik lachtequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zanger: Nate Dogg
Zangeres: Olivia![]()
.
Ben niet zo erg bekend met Deftones, maar voor zover ik ze ken is het wel een aardige zanger, past goed bij zn muziek, maar ECHT heel goed is ie niet, zelfde geld voor Hedfield, die ik op Master Of Puppets veel meer kan waarderen dan de slickere versie van nu, al hoewel hij zangkwalitatief wel beter is geworden, maar ietwat 'gewoon' naar mn mening.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Knul deze zangers zijn 10 keer beter dan die hakkelende r&b/rap sukkels die niet eens weten wat zingen is en alleen maar een tekst uit hun hoofd op dreunen! ten 2de wat deze 2 zangers met hun stem kunnen doet het gemiddelde zangertje tegenwoordig niet na!!! daar red een blof zangertje of een marco borsato het bij langena niet bij
[..]
Hm, ik vind niet bepaald dat hij kan zingen. Gewoon een leuke entertainer maar verder vind ik er weinig aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is zeker wel een goeie zanger...alleen niet mijn stijl muziek
Ik zag vandaag The Rise And Rise Of Whitney en ik wil even benadrukken dat zij dus echt wel de beste zangeres isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
Beste zanger: R. Kelly
Beste zangeres: Whitney Houston
Tsja, wees blij dat er zoiets bestaat als smaakverschilquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hm, ik vind niet bepaald dat hij kan zingen. Gewoon een leuke entertainer maar verder vind ik er weinig aan eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:49 schreef S_T_W het volgende:
zangeres: Emiliana Torrini, Leela James, Sia
zanger: Jim Morrison, Kurt Cobain, Otis Redding
Ja eindelijk iemand van jouw niveau...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Knul deze zangers zijn 10 keer beter dan die hakkelende r&b/rap sukkels die niet eens weten wat zingen is en alleen maar een tekst uit hun hoofd op dreunen! ten 2de wat deze 2 zangers met hun stem kunnen doet het gemiddelde zangertje tegenwoordig niet na!!! daar red een blof zangertje of een marco borsato het bij langena niet bij
[..]
someone with brains finally![]()
![]()
Inderdaad, een goeie zanger!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef Esproc het volgende:
[..]
Ja eindelijk iemand van jouw niveau...
Nee, logisch dat de gemiddelde zanger James of Chino niet na doet, omdat het hun doelgroep ook helemaal niet is... Zoals ik dus al zei het past goed bij de muziek die ze maken, maar beluister ze maar eens live en dan snap je misschien wel wat ik bedoel waarom die 2 geen geweldige zangers zijn.
Luister voor de grap eens het laatste album van Symphony X en je snapt misschien wat ik met een geweldige zanger (Russel Allen in dit geval) bedoel. Die kan zoveel meer met z'n stem dan die 2 bijvoorbeeld.
Sneu dat je er rappers erbij betrekt... Dat kun je toch helemaal niet vergelijken.
Was op Dauwpop zeker een van de beteren jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef PPWB84 het volgende:
Zanger: Adam Duritz, Phil Collins, Paul Simon, Art Garfunkel
Zangeres: Amy Lee, Alanis Morissette
Ik denk dat Laura Pausini ook een hele goede zangeres is, al heb ik weinig nummers van haar en ken ik geen Italiaans.
Haar wilde ik eigenlijk neerzetten maar live zingt ze niet echt lekker...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef PPWB84 het volgende:
Zanger: Adam Duritz, Phil Collins, Paul Simon, Art Garfunkel
Zangeres: Amy Lee, Alanis Morissette
Ik denk dat Laura Pausini ook een hele goede zangeres is, al heb ik weinig nummers van haar en ken ik geen Italiaans.
Nou, ik ben na een minuut of vijf in slaap gevallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was op Dauwpop zeker een van de beteren ja![]()
heuj! daar was ik ook bij!quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was op Dauwpop zeker een van de beteren ja![]()
JAAAAAAAAAAAAAA...eindelijk!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef DRIZZEN het volgende:
Zanger : Bruce Dickinson (Iron Maiden) , wat een strot
Zangeres : Tarja (Ex-zangeres van Nightwish)
Tarja??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef DRIZZEN het volgende:
Zanger : Bruce Dickinson (Iron Maiden) , wat een strot
Zangeres : Tarja (Ex-zangeres van Nightwish)
't is een meningquote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tarja??![]()
Ze zingt alsof ze de microfoon half opvreet.
Ik heb echt wel betere zangeressen gehoord.
Hij is inderdaad donders goed, die man kon mensen betoveren met z'n stemquote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef satecl het volgende:
Freddie Mercury. zonder enige twijfel...
Samplequote:Op zondag 29 januari 2006 13:55 schreef C2C het volgende:
ikzelf natuurlijk, ik heb zo'n ongeloofelijke stem, niet normaal man
kuch
Geen slechte keus!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Levende zanger: Phil Collins
Dode zanger: Freddy Mercury
Zangeres: Annie Lennox
Zangers als die gozer van Metallica hebben lang niet zo'n kwaliteitsstem als veel r&b-zangers. Kwaliteit definieer ik als zuiverheid, helderheid, zachtheid, dat moet wel duidelijk genoeg zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Die thrill van Fiona Apple blijft anders best leuk hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zangers als die gozer van Metallica hebben lang niet zo'n kwaliteitsstem als veel r&b-zangers. Kwaliteit definieer ik als zuiverheid, helderheid, zachtheid, dat moet wel duidelijk genoeg zijn.
Zangtechnisch doen ze ook onder voor r&b-zangers, ik kan me niet voorstellen dat 'rock'zangers buiginkjes met hun stem kunnen maken.
die chick lijkt op een indierquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:29 schreef Relayer het volgende:
Mijn favo zangeres is Heather Findlay van de band Mostly Autumn
[afbeelding]
En mijn favo zanger is Jon Anderson (Yes)
Bruce Dickinsonquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef Djaser het volgende:
Bruce Dickinson en Rob Halford staan bij mij op de eerste plaats.
Beste zangeres zou ik niet weten.
Ok, techniek laten we buiten beschouwing. Onder 'warmte' kunnen we ook beide iets anders verstaan, dus laten we het over helderheid hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:02 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Die thrill van Fiona Apple blijft anders best leuk hoor...
Het onderwerp was beste zanger, niet degene die het beste toonladders op en neer kan razen. Persoonlijk vind ik iemand die warmte en genegenheid in zn stem kan leggen veel interessanter. Maar ga je toch voor de techniek, dan denk ik dat je bij de klassieke muziek uit gaat komen.
R. Kelly is volgens het conservatorium boekje uiteraard beter dan Jon Bon Jovi. Een probleem: Die kweelerige sound van Kelly, juist dat gladde dat door die helderheid komt, maakt hem wat mij betreft ongeloofwaardig. En dus voor mij niet de beste zanger. Overigens vind ik ook als je puur op techniek gaat kijken R. Kelly niet de beste zanger/zangeres; dan mag je (om maar een paar willekeurige voorbeelden te noemen) Pavarotti of Maria Callas toch ook niet vergeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rockzangers hebben, in verschillende mate, een schorre sound. R&b-zangers hebben heldere stemmen. Vergelijk R. Kelly eens met Bon Jovi.
is inderdaad erg goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef mistermaniac het volgende:
Tarja van Nightwish (inmiddels niet meer, maargoed)
Hahaha, ik denk dat je de kerel bedoelt, en die is wel half-Surinamer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die chick lijkt op een indier
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Joostebrood het volgende:
Otis Redding
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Moeten ze nog leven?
Zo niet dan is Freddie Mercury de beste zanger.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:26 schreef kamagurka het volgende:
Dave Gahan (depeche mode)
Late reactie, maar goed zit niet zo vaak op dit subforum. Anneke heeft inderdaad een fantastische zangstem, bewees ze in the gathering en nu met haar project Agua de Annique.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zangeres: Anneke van Giersbergen (The Gathering). Zelfs als ze verkouden is klinkt ze live nog geweldig
Zoals jij het stelt vind ik het totaal onbelangrijk. Het gaat er mij om dat wat ik hoor mooi is. Als ik iemand mooi vind zingen vind ik dat dus een goede zanger(es), vind ik een nummer lelijk interesseert me de zang niets.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef Fakkan het volgende:
Wie de beste zanger/zangeres is heeft toch niks te maken met persoonlijke voorkeur? Daar komt stijl, techniek, bereik e.d. bij kijken. Eén van de beste zangers is Frank Sinatra. Of ik fan van hem ben is een andere vraag.
Oke, dat kan ook. Voor mij is er een verschil tussen wie de beste zanger is en wie het lekkerste stemgeluid heeft. Wie een lekker stemgeluid heeft is puur persoonlijke voorkeur, dat kan Britney Spears zijn of Whitney Houston. Als er gevraagd wordt naar de beste zanger, dan ga ik kijken naar stijl, techniek etc. Dat kan, naar mijn mening, dus nooit iemand als Britney Spears zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:53 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zoals jij het stelt vind ik het totaal onbelangrijk. Het gaat er mij om dat wat ik hoor mooi is. Als ik iemand mooi vind zingen vind ik dat dus een goede zanger(es), vind ik een nummer lelijk interesseert me de zang niets.
Ook is het zo moeilijk om een artiest op zang te beoordelen vanuit een cd. Net zoals street spirit van Radiohead vind ik super gezongen, maar als ik ze dan live hoor valt de stem van Tom York me tegen.
Die naam zegt me niet veel. Je hebt wel gelijk met dat stemgeluid, maar ik vind bijvoold de beste pianist ook niet de persoon die het meeste noten foutloos speelt in een zo kort mogelijke tijd, maar die de naar mijn mening mooiste muziek erop speelt. En dat vind ik bij zang ook zo, de techniek, stijl en alles bij elkaar maakt hoe goed de zanger zingt, maar het hoeft voor mij niet zo te zijn dat die zanger per definitie met een ingewikkelde techniek een moeilijke stijl zingt.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:20 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Oke, dat kan ook. Voor mij is er een verschil tussen wie de beste zanger is en wie het lekkerste stemgeluid heeft. Wie een lekker stemgeluid heeft is puur persoonlijke voorkeur, dat kan Britney Spears zijn of Whitney Houston. Als er gevraagd wordt naar de beste zanger, dan ga ik kijken naar stijl, techniek etc. Dat kan, naar mijn mening, dus nooit iemand als Britney Spears zijn.
Over dat zang beoordelen vanuit een cd geef ik je helemaal gelijk. Ik noem maar een naam: Adam Levine.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Misstique het volgende:
Zanger: Jeff Buckley, op de voet gevolgd door Matthew Bellamy
Zangeres: Kate Bush
John Waite staat op woensdag 24 februari in De Boerderij te Zoetermeer. Ik had willen gaan, ware het niet dat ik voor werk in het buitenland ben...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef ranja het volgende:
Man: John Waite
ik heb nu 2 namen genoemd, als ik zou uitbreiden naar 5 zou ze ook in mijn lijstje staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:00 schreef Frollo het volgende:
Ik noem Karen Carpenter nog een keer. Gewoon, omdat het zo sneu is dat niemand anders het doet.
Toen ik het topic zag vroeg ik me af wie ik genoemd zou hebben en daarbij ging Karen Carpenter ook door m'n gedachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:00 schreef Frollo het volgende:
Ik noem Karen Carpenter nog een keer. Gewoon, omdat het zo sneu is dat niemand anders het doet.
Die gaat door voor beide categorieën. Beste zanger EN zangeres.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef Miam het volgende:
Valensia
Het is je smaak niet maar die man had enorme techniek in huis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:08 schreef Lkw het volgende:
Jeff Buckley!?
Ongelooflijk ik heb juist de cd Grace van hem weggeven.
Reden: de muziek is wel okee, maar de man kan echt niet zingen. Alles gaat zooo moeizaam.
En dat vind ik nog echt ook.
Smaken kunnen wel héél erg verschillen dus
Hmm, kan 'ie het live ook? (Het James LaBrie-effect: geweldig in de studio, een schreeuwlelijk live) En zo ja, ik vind een bereik van 4 octaven heel knap maar z'n stem doet me helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:03 schreef Reddiablo het volgende:
Daniel Gildenlow, Daniel Gildenlow, Daniel Gildenlow
4 octaven, op z'n sloffen.
Het begin alleen al.... ik zie namen voorbij komen die zijn schoenen niet eens mogen poetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |