is inderdaad erg goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef mistermaniac het volgende:
Tarja van Nightwish (inmiddels niet meer, maargoed)
Hahaha, ik denk dat je de kerel bedoelt, en die is wel half-Surinamer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die chick lijkt op een indier
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Joostebrood het volgende:
Otis Redding
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Moeten ze nog leven?
Zo niet dan is Freddie Mercury de beste zanger.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:26 schreef kamagurka het volgende:
Dave Gahan (depeche mode)
Late reactie, maar goed zit niet zo vaak op dit subforum. Anneke heeft inderdaad een fantastische zangstem, bewees ze in the gathering en nu met haar project Agua de Annique.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zangeres: Anneke van Giersbergen (The Gathering). Zelfs als ze verkouden is klinkt ze live nog geweldig
Zoals jij het stelt vind ik het totaal onbelangrijk. Het gaat er mij om dat wat ik hoor mooi is. Als ik iemand mooi vind zingen vind ik dat dus een goede zanger(es), vind ik een nummer lelijk interesseert me de zang niets.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef Fakkan het volgende:
Wie de beste zanger/zangeres is heeft toch niks te maken met persoonlijke voorkeur? Daar komt stijl, techniek, bereik e.d. bij kijken. Eén van de beste zangers is Frank Sinatra. Of ik fan van hem ben is een andere vraag.
Oke, dat kan ook. Voor mij is er een verschil tussen wie de beste zanger is en wie het lekkerste stemgeluid heeft. Wie een lekker stemgeluid heeft is puur persoonlijke voorkeur, dat kan Britney Spears zijn of Whitney Houston. Als er gevraagd wordt naar de beste zanger, dan ga ik kijken naar stijl, techniek etc. Dat kan, naar mijn mening, dus nooit iemand als Britney Spears zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:53 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zoals jij het stelt vind ik het totaal onbelangrijk. Het gaat er mij om dat wat ik hoor mooi is. Als ik iemand mooi vind zingen vind ik dat dus een goede zanger(es), vind ik een nummer lelijk interesseert me de zang niets.
Ook is het zo moeilijk om een artiest op zang te beoordelen vanuit een cd. Net zoals street spirit van Radiohead vind ik super gezongen, maar als ik ze dan live hoor valt de stem van Tom York me tegen.
Die naam zegt me niet veel. Je hebt wel gelijk met dat stemgeluid, maar ik vind bijvoold de beste pianist ook niet de persoon die het meeste noten foutloos speelt in een zo kort mogelijke tijd, maar die de naar mijn mening mooiste muziek erop speelt. En dat vind ik bij zang ook zo, de techniek, stijl en alles bij elkaar maakt hoe goed de zanger zingt, maar het hoeft voor mij niet zo te zijn dat die zanger per definitie met een ingewikkelde techniek een moeilijke stijl zingt.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:20 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Oke, dat kan ook. Voor mij is er een verschil tussen wie de beste zanger is en wie het lekkerste stemgeluid heeft. Wie een lekker stemgeluid heeft is puur persoonlijke voorkeur, dat kan Britney Spears zijn of Whitney Houston. Als er gevraagd wordt naar de beste zanger, dan ga ik kijken naar stijl, techniek etc. Dat kan, naar mijn mening, dus nooit iemand als Britney Spears zijn.
Over dat zang beoordelen vanuit een cd geef ik je helemaal gelijk. Ik noem maar een naam: Adam Levine.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |