Dylan? Die had vast nooit Idols gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Moeten ze nog leven?
Zo niet dan is Freddie Mercury de beste zanger.
Als ze nog moeten leven dan ga ik ook voor zanger Bob.
Neen, niet die ongetalenteerde kneus Bob Dylan... ik bedoel DE zanger Bob.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Dylan? Die had vast nooit Idols gewonnen.![]()
Ah, de jongen die er uitziet alsof hij zojuist een vrachtwagen in heeft geslikt. Daar is Dylan inderdaad geen partij voor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Neen, niet die ongetalenteerde kneus Bob Dylan... ik bedoel DE zanger Bob.
http://www.zangerbob.nl
Dat kun je niet menenquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal aftrappen: mijn favoriete zanger is Bruce Dickinson. Juist, de zanger van Iron Maiden![]()
![]()
![]()
Vrachtwagen ingeslikt? Hij is echt een enorm lekker ding hoor, z'n gastenboek bewijst dat:quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah, de jongen die er uitziet alsof hij zojuist een vrachtwagen in heeft geslikt. Daar is Dylan inderdaad geen partij voor.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef nozem het volgende:
Jeff Buckley.
ik vind Chris Martin juist best wel een aardige stem hebben, een eigen sound, dat zeker. Maar absoluut niet lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:47 schreef Lkw het volgende:
Ik weet nog steeds dat Richard Ashcroft op Live8 enorm goed Bitter Sweet Symphony zong (optreden samen met Coldplay, wiens zanger trouwens totaal niet kan zingen).
Sorry, ik meen 't wel... Bruce is naar mijn mening een donders goeie zanger.... Hij kan zingen met zo vreselijk veel gevoel in zijn stem...En hij heeft zo'n goeie uitstraling naar mijn mening...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat kun je niet menenDickinsons stem is een van de redenen dat ik zelden nog naar Iron Maiden luister, net zoals Dave Mustaines stem Megadeth enigszins voor mij verknalt.
Beste zanger: Sting, tenminste in zijn vroege Police-periode - fel en expressief. En verder Freddie Mercury, ik hou niet echt van Queen, maar om zijn stem kun je niet heen. Bono van de vroege U2 is ook bijzonder.
En klassieke zangers zullen hier ongetwijfeld niet bedoeld worden, maar ik noem toch maar Dietrich Fischer-Dieskau en Peter Schreier, de beste Bach-vocalisten die er ooit zijn geweest![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zangeres: Anneke Van Giersbergen - The Gathering.
Phil Collins is inderdaad ook 1 van mijn favoriete zangersquote:Op donderdag 29 december 2005 15:43 schreef TLC het volgende:
Zangeres ; Katie Melua
Zanger ; Phil Collins / Boudewijn de Groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |