quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Misstique het volgende:
Zanger: Jeff Buckley, op de voet gevolgd door Matthew Bellamy
Zangeres: Kate Bush
John Waite staat op woensdag 24 februari in De Boerderij te Zoetermeer. Ik had willen gaan, ware het niet dat ik voor werk in het buitenland ben...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef ranja het volgende:
Man: John Waite
ik heb nu 2 namen genoemd, als ik zou uitbreiden naar 5 zou ze ook in mijn lijstje staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:00 schreef Frollo het volgende:
Ik noem Karen Carpenter nog een keer. Gewoon, omdat het zo sneu is dat niemand anders het doet.
Toen ik het topic zag vroeg ik me af wie ik genoemd zou hebben en daarbij ging Karen Carpenter ook door m'n gedachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:00 schreef Frollo het volgende:
Ik noem Karen Carpenter nog een keer. Gewoon, omdat het zo sneu is dat niemand anders het doet.
Die gaat door voor beide categorieën. Beste zanger EN zangeres.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef Miam het volgende:
Valensia
Het is je smaak niet maar die man had enorme techniek in huis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:08 schreef Lkw het volgende:
Jeff Buckley!?
Ongelooflijk ik heb juist de cd Grace van hem weggeven.
Reden: de muziek is wel okee, maar de man kan echt niet zingen. Alles gaat zooo moeizaam.
En dat vind ik nog echt ook.
Smaken kunnen wel héél erg verschillen dus
Hmm, kan 'ie het live ook? (Het James LaBrie-effect: geweldig in de studio, een schreeuwlelijk live) En zo ja, ik vind een bereik van 4 octaven heel knap maar z'n stem doet me helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:03 schreef Reddiablo het volgende:
Daniel Gildenlow, Daniel Gildenlow, Daniel Gildenlow
4 octaven, op z'n sloffen.
Het begin alleen al.... ik zie namen voorbij komen die zijn schoenen niet eens mogen poetsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |