Dit zijn mijn favo's:
1. Prince. Heeft een enorm bereik.
2. Dave Gahan (Depeche Mode). Erg hoog kippenvel-gehalte.
3. Dolores O'Riordan (The Cranberries). Heel herkenbaar.
4. Michael Stipe (R.E.M.). Beetje zoals Dave Gahan.
5. Sarah Bettens (K's Choice). Niet de zuiverste, maar wel errug fraai.
6. Michael Jackson. Errug onderschat als zanger.
7. De dames All Saints. Ooooh wat lekker. Vormen een heerlijke harmonie. Zoals ze bijvoorbeeld "I've got Something That's All Mine" in "Pure Shores" zingen... brrrrrr wat mooi!
8. Alanis Morissette. Die kan echt bijzondere dingen met d'r stem. Zoals ze bijvoorbeeld "how 'bout grieving it all one at a time" in Thank U zingt, schitterend.
9. Nina Persson (The Cardigans). De meest opwindende stem. Welhaast erotisch. Erase & Rewind bijvoorbeeld. Brrrrr wat zwoel..
10. Enya. "You turn silence into music", zei Frits Spits ook, en zo is 't ook.
11. Sinead O'Connor. Kan ook bijzondere dingen met d'r stem. Erg herkenbaar ook.
12. Aaliyah. Heerlijke stem. Zeer zuiver.
13. Sara Nelson. Die heeft een door-merg-en-been stem, zeg. "Unfinished Sympathy", nuff said.
14. Annie Lennox. Die kan echt prachtig uithalen.
15. Freddie Mercury. En die ook.
16. Karen Carpenter. Niet direct favoriet, maar ontegenzeggelijk een welhaast perfecte stem. Erg fraai.
17. Art Garfunkel. Mooi zuiver wel.
18. Whitney Houston. Bepaald niet favoriet (zeker niet sinds SKY-radio haar om de 5 minuten draait), maar heeft toch wel een prachtige stem, moet ik zeggen.
Nou, volgens mij ben ik aardig compleet geweest..
Wat zijn jullie favo's?
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 20-09-2000 20:13]
Maar persoonlijk vind ik Michael McDonald de mooiste stem hebben. (denk aan "Yah Mo B there")
quote:Maar wel te overtreffen: Geoff Tate (Queensryche) heeft een groter bereik...
Op 20 september 2000 21:00 schreef Guus Muisarm het volgende:
uhhhhh de beste is Freddy Mercury met zijn 4 octaven bereik. Niet te evenaren door iemand.
Heren:
Geoff Tate (Queensryche), Messiah Marcolin (Candlemass), Eddie Vedder (Pearl Jam). Misselijkmakend jaloers wordt je er van
1 Ed Kowalcky
en allerallerallerallerbeste vocalist ever: Mike Patton (Faith No More, Mr. Bungle)
Tokus
Freddy mercury.
en natuurlijk jop.
quote:Geef mij maar Bono
Op 21 september 2000 17:19 schreef Public Enemy het volgende:
Paul Hewson
quote:
Op 21 september 2000 18:36 schreef MuadDib het volgende:
Geef mij maar Bono
quote:uugghhh creed zijn toch wel van die gigantische losers ! ze jatten werkelijk ALLES van pearl Jam !!!
Op 20 september 2000 20:54 schreef GrandmasteR het volgende:
Scott Stap
Doe mij maar Eddie Vedder
quote:Goeie vraag! Je kunt 't zo gek niet bedenken of ik heb 'r wel een lijstje van... vooral op 't gebied van films en muziek.
Op 21 september 2000 17:12 schreef Tweek het volgende:
[offtopic]
Zeg Arcee waar hou jij allemaal wel niet lijstjes van bij.
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |