Waarom niet? Mooie liedjes, prettige stem. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef thijsdetweede het volgende:
Er is vast niemand die me gelooft als ik Belle and Sebastian's Stuart Murdoch ga noemen
Omdat, nou ja laten we zeggen dat ik op mn werk een licht B&S embargo heb. Mn kamergenoot waardeert de falsetto die soms net van de goede noot afslipt niet altijd even zeerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie liedjes, prettige stem. Ik zie het probleem niet.
Ach, hij moet niet zeikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Omdat, nou ja laten we zeggen dat ik op mn werk een licht B&S embargo heb. Mn kamergenoot waardeert de falsetto die soms net van de goede noot afslipt niet altijd even zeer
Ik heb een toffe kamergenootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach, hij moet niet zeiken
Wel tof trouwens dat je zulke muziek kunt draaien op het werk. Op de meeste werkplekken staat nooit iets anders dan 538 of Sky Radio aan.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik heb een toffe kamergenootWe wissellen elkaar redelijk af met de funk/jazz/latin van hem en de alternatieve pop van mij. Met de jaren negentigrock als gemeenschappelijke basis. Maar hij valt nogal eens over technische kwaliteiten, en een ongestemde blokfluit als in Judy and the Dream of Horses kon ik hem niet echt uitleggen. Terwijl die zo leuk is
Geweldige zanger en schitterende muziek iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:50 schreef InsertCredit het volgende:
Anthony ( van Anthony and the Johnsons ). Werkelijk een fenomeen.
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |