Als beidenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:53 schreef thaleia het volgende:
Als beste zanger of als beste zangeres?
Ik zeker niet, ik vind hem de meest irritante zanger die ik ooit gehoord heb, hij kan wel zingen opzich.. maar een irritante stem dat die man heeft zeg, gadverdamme..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als beiden![]()
Edit: pleur er maar gewoon neer wie jij de beste zangers/zangeressen vind...
Valt me op dat niemand m'n mening deelt over Bruce Dickinson![]()
Ik geef je om 't dikgedrukte helemaal gelijk, geweldige band!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik vind hem de meest irritante zanger die ik ooit gehoord heb, hij kan wel zingen opzich.. maar een irritante stem dat die man heeft zeg, gadverdamme..![]()
![]()
Vandeweek had ik het nog met een vriend over mn haat voor Dickinson en of zijn stem erger is dan die van een random pop-Emo zanger.. ik weet het nog niet.
Vind het ook wel jammer dat Dickinson zo verneukt irritant zingt, want Iron Maiden zelf is heel goed, maar luisteren kan ik het niet.. bedankt Bruce..
Ja johnny cash is ook cool! ik vind zelf ship song een heel mooi nummer maar die vind heeft me een teksten geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef DarkMinded het volgende:
Nick Cave is idd geweldig , The mercy seat! verder is ook de Johnny Cash uitvoering van dit nummer geweldig.
Guess yer tonedeaf... Ik hou ook niet van de stijl maar mijn god, je hebt het recht niet om te zeggen dat hij niet kon zingen. Is gewoon absoluut niet waar!quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:08 schreef Lkw het volgende:
Jeff Buckley!?
Ongelooflijk ik heb juist de cd Grace van hem weggeven.
Reden: de muziek is wel okee, maar de man kan echt niet zingen. Alles gaat zooo moeizaam.
En dat vind ik nog echt ook.
Smaken kunnen wel héél erg verschillen dus
en dat noemt zich verdomme "Guitarist"quote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Johnny Cash...was dat niet die man van A Ring of Fire?
Wat heeft dát ermee te maken?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
en dat noemt zich verdomme "Guitarist"
Freddie Mercury torent qua zang boven iedere artiest uit.
Jepsquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Johnny Cash...was dat niet die man van A Ring of Fire?
DIT zijn nou posts waar ik van houquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef metalheadBOC het volgende:
zijn meerdere goede zangers:
Chino Moreno (deftones)
James Hetfield (metallica)
Anders Fridén (In Flames)
Bruce Dickenson (Iron Maiden)
Maynard (Tool)
Freddy Mercury (Queen)
Chuck Schuldner (Death)
kan zo nog wel f door gaan
voor Zangeressen geld ongeveer wel het zelfde zijn er ook teveel
Anneke van Giesbergen (The Gathering)
Angela Nathalie Gossow (Arch Enemy)
Kimberly Goss (Sinergy)
Astrid van der veen (Ambeon/Ayreon)
Sarah Bettens (k's Choice/solo carierre)
ben metaalhoofdje dus weinig vrouwlijke zangeressenvooral respect voor Angela van Arch Enemy! die kan een strot op zetten waar de gemiddelde vent jaloers op zou zijn
ah jah duitsers he
![]()
Alle respect voor Chuck, maar de beste zanger was ie niet, hij kon wel aardig zingen, maar daar blijft het bij, Angela Gossow is best ok, maar persoonlijk vind ik de zangeres van Shadow VEEL beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef metalheadBOC het volgende:
Chino Moreno (deftones)
Anders Fridén (In Flames)
Bruce Dickenson (Iron Maiden)
Maynard (Tool)
Freddy Mercury (Queen)
Chuck Schuldner (Death)
kan zo nog wel f door gaan
voor Zangeressen geld ongeveer wel het zelfde zijn er ook teveel
Anneke van Giesbergen (The Gathering)
Angela Nathalie Gossow (Arch Enemy)
Kimberly Goss (Sinergy)
Astrid van der veen (Ambeon/Ayreon)
Sarah Bettens (k's Choice/solo carierre)
ben metaalhoofdje dus weinig vrouwlijke zangeressenvooral respect voor Angela van Arch Enemy! die kan een strot op zetten waar de gemiddelde vent jaloers op zou zijn
ah jah duitsers he
![]()
Zanger van Dark Tranquillity is idd ook zeer goed maar Dark Tranquillity rockt ook gewoon hardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alle respect voor Chuck, maar de beste zanger was ie niet, hij kon wel aardig zingen, maar daar blijft het bij, Angela Gossow is best ok, maar persoonlijk vind ik de zangeres van Shadow VEEL beter.
Anders Friden is ook ok, maar de zanger van Dark Tranquillity is beter imo.
Ugh, dat vind ik nou niet bepaald goede zangers. Ze doen absoluut hun ding in de band waar ze in spelen, maar om ze nou goed te noemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef metalheadBOC het volgende:
Chino Moreno (deftones)
Eens, ik denk niet dat het beter verwoord kan worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Esproc het volgende:
[..]
Ugh, dat vind ik nou niet bepaald goede zangers. Ze doen absoluut hun ding in de band waar ze in spelen, maar om ze nou goed te noemen.
Misschien vergeet je effe dat jij er compleet geen fuck over te zeggen hebt of die ene gast die zangers al dan niet goed vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Esproc het volgende:
[..]
Ugh, dat vind ik nou niet bepaald goede zangers. Ze doen absoluut hun ding in de band waar ze in spelen, maar om ze nou goed te noemen.
Knul deze zangers zijn 10 keer beter dan die hakkelende r&b/rap sukkels die niet eens weten wat zingen is en alleen maar een tekst uit hun hoofd op dreunenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Esproc het volgende:
[..]
someone with brains finallyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
DIT zijn nou posts waar ik van hou![]()
Misschiet vergeet je dat het hier niet verboden is om je mening ergens over te geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Misschien vergeet je effe dat jij er compleet geen fuck over te zeggen hebt of die ene gast die zangers al dan niet goed vindt.
Ik lachtequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zanger: Nate Dogg
Zangeres: Olivia![]()
.
Ben niet zo erg bekend met Deftones, maar voor zover ik ze ken is het wel een aardige zanger, past goed bij zn muziek, maar ECHT heel goed is ie niet, zelfde geld voor Hedfield, die ik op Master Of Puppets veel meer kan waarderen dan de slickere versie van nu, al hoewel hij zangkwalitatief wel beter is geworden, maar ietwat 'gewoon' naar mn mening.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Knul deze zangers zijn 10 keer beter dan die hakkelende r&b/rap sukkels die niet eens weten wat zingen is en alleen maar een tekst uit hun hoofd op dreunen! ten 2de wat deze 2 zangers met hun stem kunnen doet het gemiddelde zangertje tegenwoordig niet na!!! daar red een blof zangertje of een marco borsato het bij langena niet bij
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |