liggen nog onder de kerstboomquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar alle vaste klanten toch zitten... zoals WP, WA, Cuall, m en a, a en m en die ik nog vergeten ben verder...
Of zijn meegenomen in de zak naar Spanje... o nee, dat is weer een ander feestquote:
Brak van de kerst ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar alle vaste klanten toch zitten... zoals WP, WA, Cuall, m en a, a en m en die ik nog vergeten ben verder...
quote:
quote:
Kijk... je vraagt je af waar ze zijn... en ze duiken bij bosjes op ineensquote:
quote:
Ha die Manquote:
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voorquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Manu, hoe is het met de ziekenboeg, knappen ze al weer een beetje op?
Ja hoor we zijn er weer, en we zijn de kerst ook weer goed doorgekomen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn er ook weer![]()
Ook goeie dagen gehad?
Ha Flugel... goed gedaan. Hoe was je kerst verder, op de beroving na?quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik kwam ook op tijd voorbij zwaaien om een topicje te sluiten zag ik...
quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ha die flugelquote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Wacht maar tot APK en Gert terug zijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
het is nu wel lekker rustig voor jouw
Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat.quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voor
gelukkig dat die toch wat aanslaat nu. En ja kerst of niet, je wilt toch ook zo goed mogelijk genieten van de momenten dat je weer terug bent in nederland natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voor
quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja hoor we zijn er weer, en we zijn de kerst ook weer goed doorgekomen.
Goed hoor, het standaard werk zeg maar... Kerstavond bij 'ons mam' en eerste kerstdag dus uit eten inclusief spektakelquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Flugel... goed gedaan. Hoe was je kerst verder, op de beroving na?
Komen die weer terug?quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wacht maar tot APK en Gert terug zijn![]()
nee, helaasquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Zw0rld het volgende:
Welkom terug Regenworm!!!![]()
![]()
Geen Lieske meer om te cappen
Sterkte ermee Manu... hoop dat het snel beter gaat met je vriendin. Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nu slapen, ben er even klaar mee en ben doodmoe. Tot morgen maar weer![]()
![]()
Hahaha, ja... daar heb ik gisteren ook een stukje naar gekeken. Muppets blijven leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goed hoor, het standaard werk zeg maar... Kerstavond bij 'ons mam' en eerste kerstdag dus uit eten inclusief spektakelVandaag geen hol uitgevoerd. Samen wat eten op de steengril gemikt en voor de zoveelste keer 'A Muppets Chrismass Carol' gekeken...
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nu slapen, ben er even klaar mee en ben doodmoe. Tot morgen maar weer![]()
![]()
Droom fijn en slaap zachtquote:
truste zw0rldquote:
Trusten Manu, hopelijk is je vriendin weer snel op de beenquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Nee hoor ik ga nog nergens heenquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
truste zw0rld![]()
![]()
(ligt dat nou aan mij dat iedereen gaat slapen![]()
)
Ik denk dat er morgen nog wel wat stumpers moeten werken. (ik ook trouwensquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
truste zw0rld![]()
![]()
(ligt dat nou aan mij dat iedereen gaat slapen![]()
)
quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef Anitra het volgende:
goeie avond
Ohjee leeftijden en datums er in gegooid?
Hmm die van mij is 27-01(73)
ga nu ook mijn bedje opzoeken
dank je wel.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Foreverblue het volgende:
En de laatste dan maar voor Regenworm
[afbeelding]
Oke....quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef Anitra het volgende:
goeie avond
Ohjee leeftijden en datums er in gegooid?
Hmm die van mij is 27-01(73)
ga nu ook mijn bedje opzoeken
truste tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga er ook maar in... Morgen weer vroeg op
Ik moet ook werken, kan wel lekker rustig naar mijn werk rijden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen nog wel wat stumpers moeten werken. (ik ook trouwens)
Slaap lekker flugeltjequote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Arme flugelquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Vindt jij het goed dat ik de caps plaats van de laatste minuten van BB5, zoals de streamers dat gezien hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen nog wel wat stumpers moeten werken. (ik ook trouwens)
Go joor geng....quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Vindt jij het goed dat ik de caps plaats van de laatste minuten van BB5, zoals de streamers dat gezien hebben?
Dat vraag ik omdat het meer dan 10 caps zijn en daarom nogal een stempel drukken op deze pagina.
Ik wil ze wel zien, want ik heb het gemist. (Eventueel in een apart topic)quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Vindt jij het goed dat ik de caps plaats van de laatste minuten van BB5, zoals de streamers dat gezien hebben?
Dat vraag ik omdat het meer dan 10 caps zijn en daarom nogal een stempel drukken op deze pagina.
Welnee joh... niks van aantrekken en gewoon plaatsenquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, geef me 10 minuten en het staat er!quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, geef me 10 minuten en het staat er!![]()
Hoi Bartoliquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
Het is je geluktquote:15023 (gemiddeld 14 per dag)
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
Helemaal topquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, geef me 10 minuten en het staat er!![]()
Wees welkom in dit knusse gezelschapquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
Slaap lekker voor degene die gaan slapenquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiii Parel in de nachtquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
ik kom nog even spieken
nog een paar
minuutjes en kerst 2005 is weer voorbij, ik hoop dat jullie een
leuke2e kerstdag hebben gehad.
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker... ga maar bijkomen van de kerstquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker voor degene die gaan slapen![]()
Slaap lekker Regenworm...quote:
hoi hoi pareltjequote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
ik kom nog even spieken
nog een paar
minuutjes en kerst 2005 is weer voorbij, ik hoop dat jullie een
leuke2e kerstdag hebben gehad.
![]()
![]()
![]()
Sweet dreamsquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Mabelle het volgende:
kerst vieren is gewoon vermoeiend .... ben finaal versleten ... iedereen teruste voor strakjes ... of veel plezier nog![]()
![]()
Ha Coos... ook de yellow stone road afgelopen en hier uitgekomenquote:
Hahahaquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii Parel in de nacht![]()
Jaja, kerst is haast weer voorbij... op naar de oliebollen, appelflappen en champagne
truste, slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Mabelle het volgende:
kerst vieren is gewoon vermoeiend .... ben finaal versleten ... iedereen teruste voor strakjes ... of veel plezier nog![]()
![]()
Hihihi, ik zwaaiden mensen welterusten..... Ik ga nog nietquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker... ga maar bijkomen van de kerst
Even chillen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Coos... ook de yellow stone road afgelopen en hier uitgekomen
Hihi... dan ben je of niet duidelijk of ik begreep het verkeerd. Of allebeiquote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hihihi, ik zwaaiden mensen welterusten..... Ik ga nog niet![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef A-en-M het volgende:
Streamverslagen van donderdag 22 december
Ik zou wel aan een jacuzzi toe zijn nu!! Maar ik heb er geen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kijk ff bij de jacuzzi hoe laat het is..![]()
Ik moet ook nog veel leren he, ik ben nog zoooooo nieuwquote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi... dan ben je of niet duidelijk of ik begreep het verkeerd. Of allebei![]()
Ja dat had ik al begrepen. Was het gezellig met je 6 eters vandaag ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou wel aan een jacuzzi toe zijn nu!! Maar ik heb er geen.
Twee dagen in de keuken gestaan. Ik ben moe. Maar ik mag niet klagen want ik kook graag.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kijk ff bij de jacuzzi hoe laat het is..![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik moet ook nog veel leren he, ik ben nog zoooooo nieuw![]()
Verrek ja... Geregistreerd op: vrijdag 23 december 2005 @ 01:14quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik moet ook nog veel leren he, ik ben nog zoooooo nieuw![]()
Ik vatte dat op als... ik ga slapenquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
FB is eerder een beetje moe denk ik![]()
Als "trusten voor degenen die gaan slapen" al niet meer begrepen wordt, moet de kerstmoeheid als een bom zijn ingeslagen bij hem.
En je had het rustig aan gedaan zei je netquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vatte dat op als... ik ga slapen![]()
En inderdaad... ik heb wel last van kerstmoeheid ja
Maakt niet uit hoor FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vatte dat op als... ik ga slapen![]()
En inderdaad... ik heb wel last van kerstmoeheid ja
5 eters. Met mij erbij 6. Het was reuze gezellig. Een soort kerstmis waar ik eigenlijk principieeel tegen ben. Maar zulke fijne vrienden, ik vond het echt leuk ook met die cadeautjes en zo. Ja klinkt raar voor iemand die sinds zijn 15e nooit meer iets aan dat commerciële feest gedaan heeft.quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen. Was het gezellig met je 6 eters vandaag ?
Ik poste mee onder M-en-A was makkelijker voor het streamverslag en caps daarin, maar sta nu op eigen benen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verrek ja... Geregistreerd op: vrijdag 23 december 2005 @ 01:14
Wie gaat er nog meer mee??quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens zou niet eens zo'n slecht idee zijn
even in de jacuzzi![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor FB![]()
Denk dat bijna iedereen daar nu wel last van heeft.
Dat zal het zijn denk ik.quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
FB is eerder een beetje moe denk ik![]()
Als "trusten voor degenen die gaan slapen" al niet meer begrepen wordt, moet de kerstmoeheid als een bom zijn ingeslagen bij hem.
Draai ik effen een paar paffiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja lekker, ik maak vast een wijntje open![]()
![]()
Kan je nagaan als ik me helemaal laat gaan... komt er helemaal niks zinnigs meer uit mequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En je had het rustig aan gedaan zei je net![]()
fijn dat je er zo van genoten hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
5 eters. Met mij erbij 6. Het was reuze gezellig. Een soort kerstmis waar ik eigenlijk principieeel tegen ben. Maar zulke fijne vrienden, ik vond het echt leuk ook met die cadeautjes en zo. Ja klinkt raar voor iemand die sinds zijn 15e nooit meer iets aan dat commerciële feest gedaan heeft.![]()
Geeft niks hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik me helemaal laat gaan... komt er helemaal niks zinnigs meer uit me
Whahaha dat denk jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft niks hooreven een aai over je bol
en je bent tevreden hahaha
![]()
Daar was ik nou net aan toequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef M-en-A het volgende:
Wie gaat er mee ff chillen![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Hallo mede BB afkickers!! Leuke 2de kerstdag gehad?
Ja we gaan even lekker chillen, Coos doet de pafkesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef M-en-A het volgende:
Wie gaat er mee ff chillen![]()
![]()
[afbeelding]
Haquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Dat is geen schamen!! Anders hou ik mijn mond wel dicht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
fijn dat je er zo van genoten hebtEn je hoeft je er niet voor te schamen hoor
![]()
Hallo Melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Wrijf het er maar in. Zo schiet ik regelrecht uit de ontkennings-fasequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef M-en-A het volgende:
Om het aftellen nog even te onderstrepen de meest up-to-date cap van de streams![]()
[afbeelding]
Het geluid van de werkmannen is nu ook niet te horen, want ook die hebben feestdagen![]()
nee, ik doe de pafkesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik de wijn doe jij even de hapjes dan?![]()
Is goed, ik zag in de keuken van het BB-huis nog een stuk door muis aangevreten kaas liggen en een stuk uitgedroogde worstquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja we gaan even lekker chillen, Coos doet de pafkes
ik de wijn doe jij even de hapjes dan?![]()
Ja, stelt bij mij nooit zoveel voor. Just another two days.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef melke het volgende:
[..]
Hallo Doka! De kerst ook weer overleefd?
Hoi melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is geen schamen!! Anders hou ik mijn mond wel dicht.Nee, oprechte verbazing dat ik het leuk vond. Maar met dit ploegje eten we wel vaker en dan is het ook speciaal. Maar dan zonder cadeautjes. Blowtje, goed wijntje, goed gesprek en kwaliteitsvoedsel.
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is goed, ik zag in de keuken van het BB-huis nog een stuk door muis aangevreten kaas liggen en een stuk uitgedroogde worst![]()
Hallo Melke, welkom.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Is ook goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahaow laat dan maar
dan heb ik nog wel wat over
Heb me goed vermaakt ja! Nu op naar oud en nieuw, dat vind ik helaas minder..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Melke![]()
Ja een leuke dag gehad, jij ook?
No way! aan laten die handelquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is ook goedZal ik de jetstream vast aanzetten, of heb je die vanwege het geluid op de streams liever uit staan vandaag
![]()
Hoe weet je mijn geboorte jaar en waar staat die lijst en waarvoor is deze lijst?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Melke, welkom.
We hebben je geboortejaar maar in de lijst gezet, de rest mag je aanvullen als je wilt.
Ja heb me ook wel vermaakt hoor, en ja op naar oud en nieuw,quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef melke het volgende:
[..]
Heb me goed vermaakt ja! Nu op naar oud en nieuw, dat vind ik helaas minder..
De rode is het mannetje, de gele het vrouwtjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef melke het volgende:
Trouwens, wat is het verschil tussen de rode en de gele roos?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding][[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/15aaa.jpg]afbeelding[/url]][[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/17aaa.jpg]afbeelding[/url]][afbeelding]
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/2aaa.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[imghttp://www.filedump.nl/plaatjes/11aaa.jpg[/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weet je mijn geboorte jaar en waar staat die lijst en waarvoor is deze lijst?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef melke het volgende:
Maar goed, ik ben 22 en ik schaam me er niet voor!
Zie de lijst op pagina 1quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weet je mijn geboorte jaar en waar staat die lijst en waarvoor is deze lijst?![]()
Helemaal goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef doka het volgende:
[..]
De rode is het mannetje, de gele het vrouwtje
Foutje gemaakt is nu goed, sorry!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi Odie...quote:
Op 2 na is alles nu correct.quote:
Zeer goed gedaan Muertequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/2aaa.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[imghttp://www.filedump.nl/plaatjes/11aaa.jpg[/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Odie...
Je bent 363 dagen te vroeg
Je slaapdipje is weer helemaal wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Odie...
Je bent 363 dagen te vroeg
Ik ben weer vlijmscherpquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je slaapdipje is weer helemaal weg![]()
Zie het onderschrift boven het FB plaatjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef odie22 het volgende:
Het wordt wel stil he , zo zonder streams![]()
De romantiek van de 21ste eeuw... Samen achter de computerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef doka het volgende:
[..]
whahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef odie22 het volgende:
Deze kerst was net zo snel voorbij als bb5
Lolquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie het onderschrift boven het FB plaatje![]()
Niet als je er uit ziet als 50 hoor. Maar dat is gelukkig niet het geval! Scheeltquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zou ik ook vooral niet doen Melke prachtige leeftijd!![]()
Zo zijn er nog een paar hier op het BB5-forum. Ik vind het welquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef melke het volgende:
[..]
De romantiek van de 21ste eeuw... Samen achter de computer
Oepsss...... als 2 dagen kerst voor jou gevoel net zo snel is gegaan als BB5..... dan is of het één heeeel snel gegaan, of het ander erg langzaamquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:28 schreef odie22 het volgende:
Deze kerst was net zo snel voorbij als bb5
Ieder achter onze eigen computerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef melke het volgende:
[..]
De romantiek van de 21ste eeuw... Samen achter de computer
Kijk maar uit dat jullie geen virus oplopen zo samenquote:
Jah eeeh , relatief gezien , ehh god ja , ja ik heb een vriendin, en die zei ook eehhh ja god , snel wel he , ehhquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oepsss...... als 2 dagen kerst voor jou gevoel net zo snel is gegaan als BB5..... dan is of het één heeeel snel gegaan, of het ander erg langzaam![]()
Nahquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef melke het volgende:
[..]
Niet als je er uit ziet als 50 hoor. Maar dat is gelukkig niet het geval! Scheelt![]()
Hhhh... HHhhh....HHHHhhhhh...... HATSJOEEEEquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat jullie geen virus oplopen zo samen
Ik vind het wel apart. Mijn ding is het niet. Maar gelukkig is niet iederee hetzelfde!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zijn er nog een paar hier op het BB5-forum. Ik vind het wel![]()
Nou oke.. je hebt me door. Ik zie er niet uit als 50, maar als 60.... En dat op m'n 22ste...quote:
En het leuke is... uiteindelijk gaan toch de berichtjes, die ze op hun eigen pc tikken, door hetzelfde lijntje de wijde boze wereld inquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zijn er nog een paar hier op het BB5-forum. Ik vind het wel![]()
Hahaha wijsneus! en ik heb geenens wijn gehadquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:36 schreef melke het volgende:
[..]
Nou oke.. je hebt me door. Ik zie er niet uit als 50, maar als 60.... En dat op m'n 22ste...![]()
Gezondheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hhhh... HHhhh....HHHHhhhhh...... HATSJOEEEE![]()
Volgens mij is dat heel normaal, waarom zou de een niet op Fok! kunnen komen en de ander wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart. Mijn ding is het niet. Maar gelukkig is niet iederee hetzelfde!![]()
Laterquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef Bartoli het volgende:
leuke caps Muerte
(ik ga weer verder met dvd kijken, zal zo af en toe eens checken)
Toch niet die vriendin uit Groningen, die in Haaksbergen woonde en in Enschede studeerde op het conservatorium die muziekschool heette, en toen ze in Rotterdam is wezen winkelen, ja die winkels in Amsterdam wel uhhhh... .nou ja in Utrecht waar haar vader iets gehuurd heeft, en ja ach, consentieus gezien, de peer valt niet ver van de beerput, je snapt wel wat ik niet bedoel, of toch???quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jah eeeh , relatief gezien , ehh god ja , ja ik heb een vriendin, en die zei ook eehhh ja god , snel wel he , ehh
Ikke ook niet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha wijsneus! en ik heb geenens wijn gehad![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Lieske op Fok!!!! Dekkinggggg...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch niet die vriendin uit Groningen, die in Haaksbergen woonde en in Enschede studeerde op het conservatorium die muziekschool heette, en toen ze in Rotterdam is wezen winkelen, ja die winkels in Amsterdam wel uhhhh... .nou ja in Utrecht waar haar vader iets gehuurd heeft, en ja ach, consentieus gezien, de peer valt niet ver van de beerput, je snapt wel wat ik niet bedoel, of toch???![]()
![]()
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En het leuke is... uiteindelijk gaan toch de berichtjes, die ze op hun eigen pc tikken, door hetzelfde lijntje de wijde boze wereld in
Nee die was het niet , die andere , je weet wel , waar ik over verteld heb, die ene, die bij mij , weet je wel ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch niet die vriendin uit Groningen, die in Haaksbergen woonde en in Enschede studeerde op het conservatorium die muziekschool heette, en toen ze in Rotterdam is wezen winkelen, ja die winkels in Amsterdam wel uhhhh... .nou ja in Utrecht waar haar vader iets gehuurd heeft, en ja ach, consentieus gezien, de peer valt niet ver van de beerput, je snapt wel wat ik niet bedoel, of toch???![]()
![]()
Veel kijkplezier en tot laterzzzquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef Bartoli het volgende:
leuke caps Muerte
(ik ga weer verder met dvd kijken, zal zo af en toe eens checken)
Ik zie de humor van zulke langdradige nietszeggende verhalen wel in hoor! Vriendin van mij ook. Ik was in de stad, daar kwam ik Kevin tegen. Je weet wel, een vriend van de buurjongen van de neef van Peter. Ik zeg hee Kevin, hij zegt hee terug... En toen? Nou dat was het.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
uhhh, ja die vriendin die een broer had en daar de schoonzus haar grootmoeder van. Je weet wel die naast de slager op de hoek van de rotonde woonde, daar uhhh waar "vrouw zuurtje" de zoete suikerspinnen van de groenteboer zijn aardappelschrapmachine-leverancier zijn... DIE TOCH????quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee die was het niet , die andere , je weet wel , waar ik over verteld heb, die ene, die bij mij , weet je wel ?
Weet je? Jij hebt humor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
uhhh, ja die vriendin die een broer had en daar de schoonzus haar grootmoeder van. Je weet wel die naast de slager op de hoek van de rotonde woonde, daar uhhh waar "vrouw zuurtje" de zoete suikerspinnen van de groenteboer zijn aardappelschrapmachine-leverancier zijn... DIE TOCH????![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
uhhh, ja die vriendin die een broer had en daar de schoonzus haar grootmoeder van. Je weet wel die naast de slager op de hoek van de rotonde woonde, daar uhhh waar "vrouw zuurtje" de zoete suikerspinnen van de groenteboer zijn aardappelschrapmachine-leverancier zijn... DIE TOCH????![]()
Vond hem wel ff toepasselijk jaquote:
Nou je zit me te fucken nu , wapperquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen slee valt me nu in...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hier ligt een klein laagje, dan slijt de slee zo hard, bij jouw danmaar doen ?
Geen witte kerst nee... maar niet getreurd... er is ooit nog een elfstedentocht gereden op mijn verjaardag... dus nog genoeg kans op winterpretquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
beetje laat alleen, de kerst is voorbij![]()
![]()
relatief gezien, in het kader van de lijnen die uitgezet zijn om de verschillen weer te geven tussen de samenhang van de eenzelvigheid van de roterende delen van de door de hersenchirurg geconstateerde aanwezigheid van meligheidscellen..... zou je wel eens gelijk kunnen hebbenquote:
ikke ook niet , wel een sneeuwschuif, kan je ook op zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen slee valt me nu in...
Oja? wanneer dan? vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen witte kerst nee... maar niet getreurd... er is ooit nog een elfstedentocht gereden op mijn verjaardag... dus nog genoeg kans op winterpret
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
relatief gezien, in het kader van de lijnen die uitgezet zijn om de verschillen weer te geven tussen de samenhang van de eenzelvigheid van de roterende delen van de door de hersenchirurg geconstateerde aanwezigheid van meligheidscellen..... zou je wel eens gelijk kunnen hebben![]()
Zo ziet ze er wel lief uit jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef melke het volgende:
Toch vond ik Liekse een lieve meid. Wel erg eigenwijs, maar ze had ook iets liefs.
Je kan haar wel erg goed nadoen zeg!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
relatief gezien, in het kader van de lijnen die uitgezet zijn om de verschillen weer te geven tussen de samenhang van de eenzelvigheid van de roterende delen van de door de hersenchirurg geconstateerde aanwezigheid van meligheidscellen..... zou je wel eens gelijk kunnen hebben![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef odie22 het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen voor 1.00 op bed te liggen![]()
Okeee, slaap lekker Odie, en strakkies veel sneeuwplezier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef odie22 het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen voor 1.00 op bed te liggen![]()
"Tower to groundcontrol...... there is a flying object that is unidentified trying to take of like a helicopter with two wing"s. The call it an IALWO, so please be alert".quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou je zit me te fucken nu , wapperde wapper
, piep piep
In '86... zoek zelf de datum er maar bijquote:
Dat is al eeeuwen zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je je usericon aangepast , of vallen die zzz me nu pas op ?
Lolquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
"Tower to groundcontrol...... there is a flying object that is unidentified trying to take of like a helicopter with two wing"s. The call it an IALWO, so please be alert".
IALWO = Identified As Lieske Wapper Object![]()
Ik heb ook wel heeeeel veel uren naar haar gekeken en geluisterd om de vele streamverslagen te maken. Toen moest ik objectief bljiven, maar nu komt de stress er in volle hevigheid uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef melke het volgende:
[..]
Je kan haar wel erg goed nadoen zeg!
Whahahaha hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
IALWO = Identified As Lieske Wapper Object![]()
Beetje laat.... maar hier is een paracetamol.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hhhh... HHhhh....HHHHhhhhh...... HATSJOEEEE![]()
Hè!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef melke het volgende:
Toch vond ik Liekse een lieve meid. Wel erg eigenwijs, maar ze had ook iets liefs.
Vallen je nu pas opquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je je usericon aangepast , of vallen die zzz me nu pas op ?
26-02quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In '86... zoek zelf de datum er maar bij
Evert van Bentem, was in Februariquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb ook wel heeeeel veel uren naar haar gekeken en geluisterd om de vele streamverslagen te maken. Toen moest ik objectief bljiven, maar nu komt de stress er in volle hevigheid uit![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Evert van Bentem, was in Februari
Klopt... zet er maar bij hoor M en Aquote:
Succesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens even blindstaren op dat klote raadsel![]()
Ha I_dquote:
Slaap lekker Odiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef odie22 het volgende:
en nu ga ik echt , doeiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef odie22 het volgende:
en nu ga ik echt , doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Heel stiekempiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha I_d![]()
Stiekem binnen komen sluipen
Afscheid nemen bestaat niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het leven is alleen maar afscheid nemen
![]()
Ik zei de gekquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
Blijft er ook nog iemand?
Baai Baai Zwaai Zwaaiquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
vanuit een wit Noord-Drenthe
![]()
Trusten en tot morg![]()
Heb ik al tegen M en A gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah vul dat lijstje dan nu ook maar in![]()
Halloquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het leven is alleen maar afscheid nemen
![]()
Dank je zal 't nodig hebben. Zit e pas vanaf vannacht 3 uur naar te staren.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik al tegen M en A gezegd
Zo is het inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat niet...
Ik ga wel weg, maar verlaat je niet
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad
De afstand wordt tijdelijk wat groter gemaakt, of qua tijd of qua afstand
Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topicquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Klopt... zet er maar bij hoor M en A
Amenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
(de consequentie van jullie aanwezigheid is een uitbreiding van het forumgehalte op BB met een aantal van twee. Als we de mensen die al te bed gaan gewoon mee blijven tellen als aanwezigen en de mensen die eerder op de dag geweest zijn ook tot het totaal aantal meerekenen dan hebben we vandaag relatief gezien weer een volle bak aan verslaafden kunnen constateren. Dit alles in het kader van onze poging om het BB-forum open te houden tot we plek krijgen in het hotel waar een aantal minder bekende bekende Nederlanders plaats zullen nemen om ons in het vervolg van de dagen die dan komen gaan te proberen te vermaken onder het toeziend oog van de nimmer tot compromieloos te beschuldigen zijnde lijdster genaamd Hummie, mede-oprichtster van de Privé, die alle privédingen van bekendere bekende Nederlanders in het land bekend maakt aan de onbekende onbekende Nederlanders. En dan op die manier zoiets bedenkt van..... nou ja je snapt wel waar ik heen wil. Gewoon het BB-forum van Fok open houden tot er geen eind meer in zicht is en de moderators ongedwongen gedwongen worden om de slotjes weg te gooien naar het hiernamaals zodat ze in het heden niet gebruikt kunnen worden. ALLES DUIDELIJK)
Niet veel straling meer hoor hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi, stralende witte parel vd nacht.![]()
Helemaal, en ook goeie avondquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
(de consequentie van jullie aanwezigheid is een uitbreiding van het forumgehalte op BB met een aantal van twee. Als we de mensen die al te bed gaan gewoon mee blijven tellen als aanwezigen en de mensen die eerder op de dag geweest zijn ook tot het totaal aantal meerekenen dan hebben we vandaag relatief gezien weer een volle bak aan verslaafden kunnen constateren. Dit alles in het kader van onze poging om het BB-forum open te houden tot we plek krijgen in het hotel waar een aantal minder bekende bekende Nederlanders plaats zullen nemen om ons in het vervolg van de dagen die dan komen gaan te proberen te vermaken onder het toeziend oog van de nimmer tot compromieloos te beschuldigen zijnde lijdster genaamd Hummie, mede-oprichtster van de Privé, die alle privédingen van bekendere bekende Nederlanders in het land bekend maakt aan de onbekende onbekende Nederlanders. En dan op die manier zoiets bedenkt van..... nou ja je snapt wel waar ik heen wil. Gewoon het BB-forum van Fok open houden tot er geen eind meer in zicht is en de moderators ongedwongen gedwongen worden om de slotjes weg te gooien naar het hiernamaals zodat ze in het heden niet gebruikt kunnen worden. ALLES DUIDELIJK)
Ja, helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet veel straling meer hoor hahaha![]()
![]()
beetje dof lolll
![]()
Dizzyyyyyyquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat we door moeten gaan tot Hummie terug is om ons te vermaken![]()
Ze heeft zich nog niet afgemeld...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is Melke nog aanwezig ?? Wil nog ff wat tegen haar zeggen, iets Liefs zelfs![]()
Slaap z8 Pearlquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen, ik ga hier nog een beetje opruimen pfffttt![]()
en dan lekker![]()
voor nu of later slaap lekker allemaal
en nog veel plezier tot morgen,![]()
![]()
![]()
Is goed.... succes ermee en slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
Zit ik die paffies helemaal alleen op te roken![]()
En zitten er nog vlokken in??quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
is het water in de jacuzzi nog wel warm???
Slaap lekker pareltjequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
Droom fijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Liefffff (slijm slijm ) nu ben ik er echt vandoor![]()
![]()
![]()
Hallo nog M_Aquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
Slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
truste tot morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
Zeg maar een soort digitale opvangplek voor bb-verslaafdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo nog M_A [afbeelding]
Ik ben begonnen in de Feedback om argumenten bij elkaar te verzamelen om de continuïteit van dit subforum te kunnen waarborgen.
Uiteraard zoek ik verder naar mooie, emotionele en rationele en zinloze argumenten![]()
Het belang van een verzamelplaats van gelijkgestemden is basis voor het bestaansrecht van een subforum.
En alleen daarom is Fok genoodzaakt dit subforum te ondersteunen, ook in moeilijke tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |