Even een samenvatting voor diegene die de streams gemist hebben en de SC topics niet willen doorlopen:
Roel heeft de laatste avond voor BB met zijn ex Ellen doorgebracht in een hotel (ik wist dit niet dus meld het maar even) Volgens de verhalen heeft zij het toen uitgemaakt, waar Roel het nog steeds moeilijk mee heeft aangezien hij maar over haar blijft door kletsen en door kletsen. (en dat is niets voor Roel dus dit zegt wel iets over zijn gevoel)
Hij ging vaak (3 x per maand naar partys en zij bleef dan thuis en hij snapte niet waar zij dan een probleem van maakte? Je moet toch zo af en toe uit je pannelap gaan?)
Hij gaat door over zijn ex en zegt: ik hoop dat ze iemand vind die er vrede mee heeft dat ze zo is....
Dido heeft volgens Roel nog nooit een rave party meegemaakt en is dus nog nooit los gegaan...
Ingrid schijnt de zijde van zijn ex te nemen aangezien ze Ellen wel begrijpt.
Roel en Ingrid trekken nog een flesje rose open terwijl ze van Hummie vroeg naar bed moesten ...
Ingrid zegt dus eigenlijk dat Roel meer rekening moet houden met....
Ingrid snapt de ex van Roel maar kan het niet uitleggen....
Roel zijn ex heeft tegen Roel gezegd dat ze zich nog nooit zo sexy had gevoeld als bij hem ...
Als Roel sex wilde in zijn vorige relatie en zijn vriendin wilde niet, snapte hij dat niet, en Ingrid snapt dat wel ...
Ingrid zegt nu, dat het je dwars kan zitten als vrouw, als je vriend te perfect en onaantastbaar is ...
Lieske zat Ingrid op te roepn om in bed met z'n tween te gaan 'kletsen'.
Roel schreeuwde: kom op, laatste avond, We trekken nog een fles open.
![]()
(odie22)
Toen zei Ingrid tegen Lieske. : ik kom zo...... ze kwam niet want bleef bij Roel kletsen
Ondertussen (tussen het goede gesprek Ingrid-Roel) slapen Lieske en Joost
![]()
(Muerte)
[ Bericht 7% gewijzigd door SuperMOM op 22-12-2005 02:16:20 ]