Je kan haar wel erg goed nadoen zeg!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
relatief gezien, in het kader van de lijnen die uitgezet zijn om de verschillen weer te geven tussen de samenhang van de eenzelvigheid van de roterende delen van de door de hersenchirurg geconstateerde aanwezigheid van meligheidscellen..... zou je wel eens gelijk kunnen hebben![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef odie22 het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen voor 1.00 op bed te liggen![]()
Okeee, slaap lekker Odie, en strakkies veel sneeuwplezier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef odie22 het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen voor 1.00 op bed te liggen![]()
"Tower to groundcontrol...... there is a flying object that is unidentified trying to take of like a helicopter with two wing"s. The call it an IALWO, so please be alert".quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou je zit me te fucken nu , wapperde wapper
, piep piep
In '86... zoek zelf de datum er maar bijquote:
Dat is al eeeuwen zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je je usericon aangepast , of vallen die zzz me nu pas op ?
Lolquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
"Tower to groundcontrol...... there is a flying object that is unidentified trying to take of like a helicopter with two wing"s. The call it an IALWO, so please be alert".
IALWO = Identified As Lieske Wapper Object![]()
Ik heb ook wel heeeeel veel uren naar haar gekeken en geluisterd om de vele streamverslagen te maken. Toen moest ik objectief bljiven, maar nu komt de stress er in volle hevigheid uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef melke het volgende:
[..]
Je kan haar wel erg goed nadoen zeg!
Whahahaha hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
IALWO = Identified As Lieske Wapper Object![]()
Beetje laat.... maar hier is een paracetamol.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hhhh... HHhhh....HHHHhhhhh...... HATSJOEEEE![]()
Hè!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef melke het volgende:
Toch vond ik Liekse een lieve meid. Wel erg eigenwijs, maar ze had ook iets liefs.
Vallen je nu pas opquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je je usericon aangepast , of vallen die zzz me nu pas op ?
26-02quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In '86... zoek zelf de datum er maar bij
Evert van Bentem, was in Februariquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb ook wel heeeeel veel uren naar haar gekeken en geluisterd om de vele streamverslagen te maken. Toen moest ik objectief bljiven, maar nu komt de stress er in volle hevigheid uit![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Evert van Bentem, was in Februari
Klopt... zet er maar bij hoor M en Aquote:
Succesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens even blindstaren op dat klote raadsel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |