Ik ben nu 49 en over 2 maanden 50, maar zo voel ik me helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Zeg, hoe oud zijn jullie allemaal?
Ach ja...quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
APK weet ze wel uit te delen, maar incasseren ho maar hè?![]()
We hebben een tijdelijke winnaar: Coos.quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal aan het strijden om de senioren titel in deze BB arena![]()
Ik weet waar hij naar toe is en als hij nu maar een kranje in het water geeft gegooitquote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
APK weet ze wel uit te delen, maar incasseren ho maar hè?![]()
Ik wil wedden dat hij IRL om dood te knuffelen isquote:
Henk, ik ben bijna 73 maar ik voel me 37.quote:Op maandag 26 december 2005 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben nu 49 en over 2 maanden 50, maar zo voel ik me helemaal niet![]()
Wij hebben ook geen kinderen misschien dat dat het is![]()
Scheelt drie of vier jaar zoveel in muziek ?quote:
Flessenpost?quote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet waar hij naar toe is en als hij nu maar een kranje in het water geeft gegooit![]()
Hoezo tijdelijk??quote:Op maandag 26 december 2005 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben een tijdelijke winnaar: Coos.
Oww, dan ben je weer jonger dan ikquote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, ik ben bijna 73 maar ik voel me 37.![]()
Dus treur niet.
Al sal reg kom![]()
Neee doe ff normaal! Ben jij echt al bijna 73?!quote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus treur niet.
Al sal reg kom![]()
Je weet nooit wie er nog komt opdagen in dit fijne (sub)forum. Iemand van 93, misschien.quote:
Lukt dat nog 73? Ik hoop hetquote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus treur niet.
Al sal reg kom![]()
teer?quote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou niet naar Coos luisteren, als ik jou was. Zo goed kent ie mij nou ook weer niet. Ik ben in het bezit van een teer zieltje.
Is dit de Thaise wijze om te zeggen:quote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet waar hij naar toe is en als hij nu maar een kranje in het water geeft gegooit![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Neee doe ff normaal! Ben jij echt al bijna 73?!
Van harrut zekâhquote:Op maandag 26 december 2005 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww, dan ben je weer jonger dan ik![]()
Ja, ga mij eens effe lekker analyseren, op dit late uurquote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
teer?
Teer wordt niet voor niets gebruikt om de Nederlandse wegen voldoende stevig te maken voor vele miljoenen auto's. En jouw ziel is van teer?
Dat is eigenlijk een vrijkaartje om groot materiaal in te schakelen.....![]()
Want wat zoeken wij?
Wij zoeken de basis van WA's ziel.
De bron van haar leven, haar bestaan.
Ga dóór.......quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
teer?
Teer wordt niet voor niets gebruikt om de Nederlandse wegen voldoende stevig te maken voor vele miljoenen auto's. En jouw ziel is van teer?
Dat is eigenlijk een vrijkaartje om groot materiaal in te schakelen.....![]()
Want wat zoeken wij?
Wij zoeken de basis van WA's ziel.
De bron van haar leven, haar bestaan.
Dan schaamt zich hier blijkbaar iedereen, op henk na, voor z'n leeftijd aangezien niemand de waarheid durft te zeggen..quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Niet alles geloven wat je leest
Mag eigelijk niet bij zo'n ramp, maar tochquote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit de Thaise wijze om te zeggen:
dat hij maar een temeier in het water heeft gegooid??
Een soort van kunstzinnige flashback van de Tsunami??![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Dan schaamt zich hier blijkbaar iedereen, op henk na, voor z'n leeftijd aangezien niemand de waarheid durft te zeggen..
Zo vals als je maar kan bedenken.quote:
Melke ik heb altijd gezegd wie ik ben en daarom ben ik ook niet bang voor mijn uitspraken.quote:Op maandag 26 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Dan schaamt zich hier blijkbaar iedereen, op henk na, voor z'n leeftijd aangezien niemand de waarheid durft te zeggen..
Ergens in de 40 (hoezo vaag?), senioren titel (ook weer vaag..) Zegt me niet echt veel hoor. Maar goed, ik ben 22 en ik schaam me er niet voor!quote:Op maandag 26 december 2005 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je moet gewoon even teruglezen.
Jij suggereert dat ik niet douche?quote:Op maandag 26 december 2005 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo vals als je maar kan bedenken.![]()
Maar jongens ik moet kappen want morgen zes man te vreten geven met verse vis dus ik moet effe opletten. Misschien moet ik nog wel even aan je denken WA als ik die bordjes vis ruik.![]()
![]()
Ik zeg toch 19.quote:Op maandag 26 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Je zou het ons heel makkelijk kunnen maken, om op dit late uur niet alleen een tipje vd sluier te verwijderen, maar de hele sluier met een galante zwaai van je af te nemen en jezelf in de zuiverste zin van het woord te demonstreren.quote:Op maandag 26 december 2005 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ga mij eens effe lekker analyseren, op dit late uur![]()
Waarom zou ikquote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je zou het ons heel makkelijk kunnen maken, om op dit late uur niet alleen een tipje vd sluier te verwijderen, maar de hele sluier met een galante zwaai van je af te nemen en jezelf in de zuiverste zin van het woord te demonstreren.
Helaas, ijdele hoop,
![]()
Doe effe dan.....quote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je zou het ons heel makkelijk kunnen maken, om op dit late uur niet alleen een tipje vd sluier te verwijderen, maar de hele sluier met een galante zwaai van je af te nemen en jezelf in de zuiverste zin van het woord te demonstreren.
Helaas, ijdele hoop,
![]()
100 euro graag!quote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Melke ik heb altijd gezegd wie ik ben en daarom ben ik ook niet bang voor mijn uitspraken.
Ik ben eerlijk en lieg nooit.
Daarom durf ik ook een grote foto van mezelf te plaatsen.
Als iemand wat van me wil komen ze maar naar me toe![]()
Coos, slaap lekker alvast.quote:Op maandag 26 december 2005 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo vals als je maar kan bedenken.![]()
Maar jongens ik moet kappen want morgen zes man te vreten geven met verse vis dus ik moet effe opletten. Misschien moet ik nog wel even aan je denken WA als ik die bordjes vis ruik.![]()
![]()
Wat bedoel jequote:Op maandag 26 december 2005 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
WA, was die goed?
19, bijna 20, 37, 73... Wat volgt hierna..quote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zeg toch 19.
Oké bijna 20.
Dus.........?????![]()
JIJ GING SLAPEN!!!!!!!!!!!!! OPGEROT DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Biertje is nog net niet op.quote:
over die foto's, laat ze maar bewijzen leveren, dat hoeven wij nietquote:
Wat is het hier weer gezellig!!quote:Op maandag 26 december 2005 03:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JIJ GING SLAPEN!!!!!!!!!!!!! OPGEROT DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Owwww zo, ja die was goedquote:Op maandag 26 december 2005 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
over die foto's, laat ze maar bewijzen leveren, dat hoeven wij niet![]()
146quote:Op maandag 26 december 2005 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
19, bijna 20, 37, 73... Wat volgt hierna..
Coos begrijpt de geest waarin dit is geschrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |