Je was iets te vroeg WA.quote:Op maandag 26 december 2005 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou precies. Dat is heel scherp.
Niet sarcastisch bedoeld hè, ik zeg 't maar even
Typisch weer mannen om meisjes sloeries te noemen...quote:Op maandag 26 december 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
De één een kind, en daar kom je niet aan.
De ander een sloerie, en die woon je uit.
![]()
Kijk, daar heb je het al. Allemaal praatjes en meneer durft gewoon niet.quote:
Ik probeerde uit alle macht je post te negerenquote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was iets te vroeg WA.
zie antwoord hierboven.
Ik heb faalangstquote:Op maandag 26 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Allemaal praatjes en meneer durft gewoon niet.
Hahahaha.quote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wilde hem nog maal een keer posten voor alle mensen die wakker zijn en hun gelijk nog een fijne 2e kerstdag toewensen..
[afbeelding]
Ik denk dat ik precies ben waar ik wil zijnquote:Op maandag 26 december 2005 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en zo kom je nog eens ergens![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2005 03:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies ben waar ik wil zijn![]()
Niet zo kattig doos!!quote:
Hij was te overduidelijk. Als je er op zou reageren maak je in feite een bal voor open doel.quote:Op maandag 26 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh mên, dit is echt de leukste post van de hele avond/nacht![]()
Denk je nou echt dat ik zo narcistisch benHeet ik Dido ofzo.
Ik msn niet met mannen die mij een doos noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet zo kattig doos!!![]()
Anders moet je me maar even streng op msn toespreken.![]()
Geen voetbalfan zeker? Het is 'voor open doel schieten'.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij was te overduidelijk. Als je er op zou reageren maak je in feite een bal voor open doel.
Die kon door iedereen ingekopt worden, zodat je op een simpele manier een pispaaltje zou worden.
En dat is mijn intentie niet.
Daarom trok ik hem terug.
.
Jo hohoquote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wilde hem nog maal een keer posten voor alle mensen die wakker zijn en hun gelijk nog een fijne 2e kerstdag toewensen..
[afbeelding]
De buren zouden er niet blij mee zijn. Maar ik heb mijn iPod opquote:Op maandag 26 december 2005 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
Ik weet niet of iemand er een plezier mee doe, maar op WDR is een leuk muziek programma bezig met oude duitse hits
Sorry als je het niets vind
Ge-wel-dig!quote:Op maandag 26 december 2005 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
Ik weet niet of iemand er een plezier mee doe, maar op WDR is een leuk muziek programma bezig met oude duitse hits
Sorry als je het niets vind
Welke muziek staat op je iPod?quote:Op maandag 26 december 2005 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De buren zouden er niet blij mee zijn. Maar ik heb mijn iPod op![]()
Wat, fuck de buren, ik zit in een 55+ flat met 300 burenquote:Op maandag 26 december 2005 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De buren zouden er niet blij mee zijn. Maar ik heb mijn iPod op![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen voetbalfan zeker? Het is 'voor open doel schieten'.
![]()
Ik ben (altijd) aan het shuffelen, momenteel Van Morrison en the Chieftains. Ik heb er een hoop Ierse muziek op.quote:
Ik denk dat je wel een toffe meid ben.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij was te overduidelijk. Als je er op zou reageren maak je in feite een bal voor open doel.
Die kon door iedereen ingekopt worden, zodat je op een simpele manier een pispaaltje zou worden.
En dat is mijn intentie niet.
Daarom trok ik hem terug.
.
Ga je voor de hattrick?quote:Op maandag 26 december 2005 03:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
(1-0 voor mij)
Dido, het narcisje kon het niet laten, Dido is back in town![]()
Beetje zo van euhh, tussen 40- en 45 ??quote:Op maandag 26 december 2005 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt een dochter?quote:Op maandag 26 december 2005 03:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een toffe meid ben.
Jammer dat ik je al gekwoot had. Maar dat kan ik niet laten. Gaat vanzelf.
Mijn dochter is een half jaar jonger dan jij.
Maar dat je je over dit soort dingen zorgen maakt is lief. WA kan echt wel tegen een stootje hoor.![]()
Dat is dan wel weer een minpuntje.....quote:Op maandag 26 december 2005 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop Ierse muziek op.
Slaap ook lekker SuperMOMquote:Op maandag 26 december 2005 03:33 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve mensen, ik lees morgen wel weer bij maar nu duik ik het bedje in aangezien we morgen weer gaan vreten en zuipen![]()
Doeg doeg![]()
1956, is dat ook goed?quote:Op maandag 26 december 2005 03:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje zo van euhh, tussen 40- en 45 ??![]()
![]()
Hoezoquote:Op maandag 26 december 2005 03:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een minpuntje.....![]()
Hááállóóóó.....welbekend bij de users van de buren.quote:Op maandag 26 december 2005 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt een dochter?
Trusten Supermom![]()
Heb wel eens bij sgop gekeken, is me te veel een inteeltclubje. Sorry.quote:Op maandag 26 december 2005 03:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Hááállóóóó.....welbekend bij de users van de buren.
Is weleens Bobette geweest voor mij bij een sgopmeet.
enz.. enz...![]()
Ik neem een glaasje wijn, stroop mijn mouwen op, zet mijn vingers in de aanslag wacht op het juiste moment en sla onverhoeds (zonder mededogen, want Coos heeft expliciet toestemming gegevenquote:
Nee, die muziek Arie!!quote:
Ik zou niet naar Coos luisteren, als ik jou was. Zo goed kent ie mij nou ook weer niet. Ik ben in het bezit van een teer zieltje.quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik neem een glaasje wijn, stroop mijn mouwen op, zet mijn vingers in de aanslag wacht op het juiste moment en sla onverhoeds (zonder mededogen, want Coos heeft expliciet toestemming gegeven)
toe.
Die was er net niet bij, maar in Duistland hebben ze hele andere hits die nooit in Nederland bekend geworden zijn.quote:
Nu is Anika uit de jaren 80quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, die muziek Arie!!
Niet je leeftijd!!![]()
Mij ook!!quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb wel eens bij sgop gekeken, is me te veel een inteeltclubje. Sorry.
Niks mis met Duitsland, wat mij betreft.quote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die was er net niet bij, maar in Duistland hebben ze hele andere hits die nooit in Nederland bekend geworden zijn.
Ik ga al vele jaren naar Duitsland op vakantie en kijk veel duitse tv dus voor mij zijn de meeste wel bekend![]()
Daarvoor schreef ik als je het niets vind ook goed sorry![]()
19quote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Zeg, hoe oud zijn jullie allemaal?
APK weet ze wel uit te delen, maar incasseren ho maar hè?quote:Op maandag 26 december 2005 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Mij ook!!
APK heeft weleens een ban voor mij aangevraagd omdat hij kreeg wat hij zelf altijd doet, de wind van voren, en nog gekregen ook!! Dat is inteelt!!!
![]()
Maar het is openbaar hè??![]()
Wij zijn allemaal aan het strijden om de senioren titel in deze BB arenaquote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Zeg, hoe oud zijn jullie allemaal?
Nog nooit van gehoord.quote:
Dan heb ik verloren...quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal aan het strijden om de senioren titel in deze BB arena![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |