Veel kijkplezier en tot laterzzzquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef Bartoli het volgende:
leuke caps Muerte
(ik ga weer verder met dvd kijken, zal zo af en toe eens checken)
Ik zie de humor van zulke langdradige nietszeggende verhalen wel in hoor! Vriendin van mij ook. Ik was in de stad, daar kwam ik Kevin tegen. Je weet wel, een vriend van de buurjongen van de neef van Peter. Ik zeg hee Kevin, hij zegt hee terug... En toen? Nou dat was het.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch niet die vriendin uit Groningen, die in Haaksbergen woonde en in Enschede studeerde op het conservatorium die muziekschool heette, en toen ze in Rotterdam is wezen winkelen, ja die winkels in Amsterdam wel uhhhh... .nou ja in Utrecht waar haar vader iets gehuurd heeft, en ja ach, consentieus gezien, de peer valt niet ver van de beerput, je snapt wel wat ik niet bedoel, of toch???![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch niet die vriendin uit Groningen, die in Haaksbergen woonde en in Enschede studeerde op het conservatorium die muziekschool heette, en toen ze in Rotterdam is wezen winkelen, ja die winkels in Amsterdam wel uhhhh... .nou ja in Utrecht waar haar vader iets gehuurd heeft, en ja ach, consentieus gezien, de peer valt niet ver van de beerput, je snapt wel wat ik niet bedoel, of toch???![]()
![]()
uhhh, ja die vriendin die een broer had en daar de schoonzus haar grootmoeder van. Je weet wel die naast de slager op de hoek van de rotonde woonde, daar uhhh waar "vrouw zuurtje" de zoete suikerspinnen van de groenteboer zijn aardappelschrapmachine-leverancier zijn... DIE TOCH????quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee die was het niet , die andere , je weet wel , waar ik over verteld heb, die ene, die bij mij , weet je wel ?
Weet je? Jij hebt humor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
uhhh, ja die vriendin die een broer had en daar de schoonzus haar grootmoeder van. Je weet wel die naast de slager op de hoek van de rotonde woonde, daar uhhh waar "vrouw zuurtje" de zoete suikerspinnen van de groenteboer zijn aardappelschrapmachine-leverancier zijn... DIE TOCH????![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
uhhh, ja die vriendin die een broer had en daar de schoonzus haar grootmoeder van. Je weet wel die naast de slager op de hoek van de rotonde woonde, daar uhhh waar "vrouw zuurtje" de zoete suikerspinnen van de groenteboer zijn aardappelschrapmachine-leverancier zijn... DIE TOCH????![]()
Vond hem wel ff toepasselijk jaquote:
Nou je zit me te fucken nu , wapperquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen slee valt me nu in...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hier ligt een klein laagje, dan slijt de slee zo hard, bij jouw danmaar doen ?
Geen witte kerst nee... maar niet getreurd... er is ooit nog een elfstedentocht gereden op mijn verjaardag... dus nog genoeg kans op winterpretquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
beetje laat alleen, de kerst is voorbij![]()
![]()
relatief gezien, in het kader van de lijnen die uitgezet zijn om de verschillen weer te geven tussen de samenhang van de eenzelvigheid van de roterende delen van de door de hersenchirurg geconstateerde aanwezigheid van meligheidscellen..... zou je wel eens gelijk kunnen hebbenquote:
ikke ook niet , wel een sneeuwschuif, kan je ook op zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen slee valt me nu in...
Oja? wanneer dan? vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen witte kerst nee... maar niet getreurd... er is ooit nog een elfstedentocht gereden op mijn verjaardag... dus nog genoeg kans op winterpret
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
relatief gezien, in het kader van de lijnen die uitgezet zijn om de verschillen weer te geven tussen de samenhang van de eenzelvigheid van de roterende delen van de door de hersenchirurg geconstateerde aanwezigheid van meligheidscellen..... zou je wel eens gelijk kunnen hebben![]()
Zo ziet ze er wel lief uit jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef melke het volgende:
Toch vond ik Liekse een lieve meid. Wel erg eigenwijs, maar ze had ook iets liefs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |