Ha I_dquote:
Slaap lekker Odiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef odie22 het volgende:
en nu ga ik echt , doeiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef odie22 het volgende:
en nu ga ik echt , doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Heel stiekempiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha I_d![]()
Stiekem binnen komen sluipen
Afscheid nemen bestaat niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het leven is alleen maar afscheid nemen
![]()
Ik zei de gekquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
Blijft er ook nog iemand?
Baai Baai Zwaai Zwaaiquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
vanuit een wit Noord-Drenthe
![]()
Trusten en tot morg![]()
Heb ik al tegen M en A gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah vul dat lijstje dan nu ook maar in![]()
Halloquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het leven is alleen maar afscheid nemen
![]()
Dank je zal 't nodig hebben. Zit e pas vanaf vannacht 3 uur naar te staren.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik al tegen M en A gezegd
Zo is het inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat niet...
Ik ga wel weg, maar verlaat je niet
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad
De afstand wordt tijdelijk wat groter gemaakt, of qua tijd of qua afstand
Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topicquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Klopt... zet er maar bij hoor M en A
Amenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
(de consequentie van jullie aanwezigheid is een uitbreiding van het forumgehalte op BB met een aantal van twee. Als we de mensen die al te bed gaan gewoon mee blijven tellen als aanwezigen en de mensen die eerder op de dag geweest zijn ook tot het totaal aantal meerekenen dan hebben we vandaag relatief gezien weer een volle bak aan verslaafden kunnen constateren. Dit alles in het kader van onze poging om het BB-forum open te houden tot we plek krijgen in het hotel waar een aantal minder bekende bekende Nederlanders plaats zullen nemen om ons in het vervolg van de dagen die dan komen gaan te proberen te vermaken onder het toeziend oog van de nimmer tot compromieloos te beschuldigen zijnde lijdster genaamd Hummie, mede-oprichtster van de Privé, die alle privédingen van bekendere bekende Nederlanders in het land bekend maakt aan de onbekende onbekende Nederlanders. En dan op die manier zoiets bedenkt van..... nou ja je snapt wel waar ik heen wil. Gewoon het BB-forum van Fok open houden tot er geen eind meer in zicht is en de moderators ongedwongen gedwongen worden om de slotjes weg te gooien naar het hiernamaals zodat ze in het heden niet gebruikt kunnen worden. ALLES DUIDELIJK)
Niet veel straling meer hoor hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi, stralende witte parel vd nacht.![]()
Helemaal, en ook goeie avondquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
(de consequentie van jullie aanwezigheid is een uitbreiding van het forumgehalte op BB met een aantal van twee. Als we de mensen die al te bed gaan gewoon mee blijven tellen als aanwezigen en de mensen die eerder op de dag geweest zijn ook tot het totaal aantal meerekenen dan hebben we vandaag relatief gezien weer een volle bak aan verslaafden kunnen constateren. Dit alles in het kader van onze poging om het BB-forum open te houden tot we plek krijgen in het hotel waar een aantal minder bekende bekende Nederlanders plaats zullen nemen om ons in het vervolg van de dagen die dan komen gaan te proberen te vermaken onder het toeziend oog van de nimmer tot compromieloos te beschuldigen zijnde lijdster genaamd Hummie, mede-oprichtster van de Privé, die alle privédingen van bekendere bekende Nederlanders in het land bekend maakt aan de onbekende onbekende Nederlanders. En dan op die manier zoiets bedenkt van..... nou ja je snapt wel waar ik heen wil. Gewoon het BB-forum van Fok open houden tot er geen eind meer in zicht is en de moderators ongedwongen gedwongen worden om de slotjes weg te gooien naar het hiernamaals zodat ze in het heden niet gebruikt kunnen worden. ALLES DUIDELIJK)
Ja, helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet veel straling meer hoor hahaha![]()
![]()
beetje dof lolll
![]()
Dizzyyyyyyquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat we door moeten gaan tot Hummie terug is om ons te vermaken![]()
Ze heeft zich nog niet afgemeld...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is Melke nog aanwezig ?? Wil nog ff wat tegen haar zeggen, iets Liefs zelfs![]()
Slaap z8 Pearlquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen, ik ga hier nog een beetje opruimen pfffttt![]()
en dan lekker![]()
voor nu of later slaap lekker allemaal
en nog veel plezier tot morgen,![]()
![]()
![]()
Is goed.... succes ermee en slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
Zit ik die paffies helemaal alleen op te roken![]()
En zitten er nog vlokken in??quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
is het water in de jacuzzi nog wel warm???
Slaap lekker pareltjequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
Droom fijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Liefffff (slijm slijm ) nu ben ik er echt vandoor![]()
![]()
![]()
Hallo nog M_Aquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
hallo I-Doubt![]()
Hallo Dizzy-Lizzy![]()
Slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
truste tot morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
en dan lekker![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |