Ik vatte dat op als... ik ga slapenquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
FB is eerder een beetje moe denk ik![]()
Als "trusten voor degenen die gaan slapen" al niet meer begrepen wordt, moet de kerstmoeheid als een bom zijn ingeslagen bij hem.
En je had het rustig aan gedaan zei je netquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vatte dat op als... ik ga slapen![]()
En inderdaad... ik heb wel last van kerstmoeheid ja
Maakt niet uit hoor FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vatte dat op als... ik ga slapen![]()
En inderdaad... ik heb wel last van kerstmoeheid ja
5 eters. Met mij erbij 6. Het was reuze gezellig. Een soort kerstmis waar ik eigenlijk principieeel tegen ben. Maar zulke fijne vrienden, ik vond het echt leuk ook met die cadeautjes en zo. Ja klinkt raar voor iemand die sinds zijn 15e nooit meer iets aan dat commerciële feest gedaan heeft.quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen. Was het gezellig met je 6 eters vandaag ?
Ik poste mee onder M-en-A was makkelijker voor het streamverslag en caps daarin, maar sta nu op eigen benen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verrek ja... Geregistreerd op: vrijdag 23 december 2005 @ 01:14
Wie gaat er nog meer mee??quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens zou niet eens zo'n slecht idee zijn
even in de jacuzzi![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor FB![]()
Denk dat bijna iedereen daar nu wel last van heeft.
Dat zal het zijn denk ik.quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
FB is eerder een beetje moe denk ik![]()
Als "trusten voor degenen die gaan slapen" al niet meer begrepen wordt, moet de kerstmoeheid als een bom zijn ingeslagen bij hem.
Draai ik effen een paar paffiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja lekker, ik maak vast een wijntje open![]()
![]()
Kan je nagaan als ik me helemaal laat gaan... komt er helemaal niks zinnigs meer uit mequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En je had het rustig aan gedaan zei je net![]()
fijn dat je er zo van genoten hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
5 eters. Met mij erbij 6. Het was reuze gezellig. Een soort kerstmis waar ik eigenlijk principieeel tegen ben. Maar zulke fijne vrienden, ik vond het echt leuk ook met die cadeautjes en zo. Ja klinkt raar voor iemand die sinds zijn 15e nooit meer iets aan dat commerciële feest gedaan heeft.![]()
Geeft niks hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik me helemaal laat gaan... komt er helemaal niks zinnigs meer uit me
Whahaha dat denk jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft niks hooreven een aai over je bol
en je bent tevreden hahaha
![]()
Daar was ik nou net aan toequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef M-en-A het volgende:
Wie gaat er mee ff chillen![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Hallo mede BB afkickers!! Leuke 2de kerstdag gehad?
Ja we gaan even lekker chillen, Coos doet de pafkesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef M-en-A het volgende:
Wie gaat er mee ff chillen![]()
![]()
[afbeelding]
Haquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Dat is geen schamen!! Anders hou ik mijn mond wel dicht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
fijn dat je er zo van genoten hebtEn je hoeft je er niet voor te schamen hoor
![]()
Hallo Melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Wrijf het er maar in. Zo schiet ik regelrecht uit de ontkennings-fasequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef M-en-A het volgende:
Om het aftellen nog even te onderstrepen de meest up-to-date cap van de streams![]()
[afbeelding]
Het geluid van de werkmannen is nu ook niet te horen, want ook die hebben feestdagen![]()
nee, ik doe de pafkesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik de wijn doe jij even de hapjes dan?![]()
Is goed, ik zag in de keuken van het BB-huis nog een stuk door muis aangevreten kaas liggen en een stuk uitgedroogde worstquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja we gaan even lekker chillen, Coos doet de pafkes
ik de wijn doe jij even de hapjes dan?![]()
Ja, stelt bij mij nooit zoveel voor. Just another two days.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef melke het volgende:
[..]
Hallo Doka! De kerst ook weer overleefd?
Hoi melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is geen schamen!! Anders hou ik mijn mond wel dicht.Nee, oprechte verbazing dat ik het leuk vond. Maar met dit ploegje eten we wel vaker en dan is het ook speciaal. Maar dan zonder cadeautjes. Blowtje, goed wijntje, goed gesprek en kwaliteitsvoedsel.
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is goed, ik zag in de keuken van het BB-huis nog een stuk door muis aangevreten kaas liggen en een stuk uitgedroogde worst![]()
Hallo Melke, welkom.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef melke het volgende:
Is ook goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahaow laat dan maar
dan heb ik nog wel wat over
Heb me goed vermaakt ja! Nu op naar oud en nieuw, dat vind ik helaas minder..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Melke![]()
Ja een leuke dag gehad, jij ook?
No way! aan laten die handelquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is ook goedZal ik de jetstream vast aanzetten, of heb je die vanwege het geluid op de streams liever uit staan vandaag
![]()
Hoe weet je mijn geboorte jaar en waar staat die lijst en waarvoor is deze lijst?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Melke, welkom.
We hebben je geboortejaar maar in de lijst gezet, de rest mag je aanvullen als je wilt.
Ja heb me ook wel vermaakt hoor, en ja op naar oud en nieuw,quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:15 schreef melke het volgende:
[..]
Heb me goed vermaakt ja! Nu op naar oud en nieuw, dat vind ik helaas minder..
De rode is het mannetje, de gele het vrouwtjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef melke het volgende:
Trouwens, wat is het verschil tussen de rode en de gele roos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |