liggen nog onder de kerstboomquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar alle vaste klanten toch zitten... zoals WP, WA, Cuall, m en a, a en m en die ik nog vergeten ben verder...
Of zijn meegenomen in de zak naar Spanje... o nee, dat is weer een ander feestquote:
Brak van de kerst ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af waar alle vaste klanten toch zitten... zoals WP, WA, Cuall, m en a, a en m en die ik nog vergeten ben verder...
quote:
quote:
Kijk... je vraagt je af waar ze zijn... en ze duiken bij bosjes op ineensquote:
quote:
Ha die Manquote:
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voorquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Manu, hoe is het met de ziekenboeg, knappen ze al weer een beetje op?
Ja hoor we zijn er weer, en we zijn de kerst ook weer goed doorgekomen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn er ook weer![]()
Ook goeie dagen gehad?
Ha Flugel... goed gedaan. Hoe was je kerst verder, op de beroving na?quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik kwam ook op tijd voorbij zwaaien om een topicje te sluiten zag ik...
quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ha die flugelquote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Wacht maar tot APK en Gert terug zijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
het is nu wel lekker rustig voor jouw
Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat.quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voor
gelukkig dat die toch wat aanslaat nu. En ja kerst of niet, je wilt toch ook zo goed mogelijk genieten van de momenten dat je weer terug bent in nederland natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, peniciline kuur van m'n vriendin slaat eindelijk aan, dus misschien dat ze morgen meekan naar mijn ouders. Voor de rest was dit echt de eennasaaiste kerst die ik ooit gehad heb. Mja, daar is het kerst voor
quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja hoor we zijn er weer, en we zijn de kerst ook weer goed doorgekomen.
Goed hoor, het standaard werk zeg maar... Kerstavond bij 'ons mam' en eerste kerstdag dus uit eten inclusief spektakelquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Flugel... goed gedaan. Hoe was je kerst verder, op de beroving na?
Komen die weer terug?quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wacht maar tot APK en Gert terug zijn![]()
nee, helaasquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef Zw0rld het volgende:
Welkom terug Regenworm!!!![]()
![]()
Geen Lieske meer om te cappen
Sterkte ermee Manu... hoop dat het snel beter gaat met je vriendin. Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nu slapen, ben er even klaar mee en ben doodmoe. Tot morgen maar weer![]()
![]()
Hahaha, ja... daar heb ik gisteren ook een stukje naar gekeken. Muppets blijven leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goed hoor, het standaard werk zeg maar... Kerstavond bij 'ons mam' en eerste kerstdag dus uit eten inclusief spektakelVandaag geen hol uitgevoerd. Samen wat eten op de steengril gemikt en voor de zoveelste keer 'A Muppets Chrismass Carol' gekeken...
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nu slapen, ben er even klaar mee en ben doodmoe. Tot morgen maar weer![]()
![]()
Droom fijn en slaap zachtquote:
truste zw0rldquote:
Trusten Manu, hopelijk is je vriendin weer snel op de beenquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Nee hoor ik ga nog nergens heenquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
truste zw0rld![]()
![]()
(ligt dat nou aan mij dat iedereen gaat slapen![]()
)
Ik denk dat er morgen nog wel wat stumpers moeten werken. (ik ook trouwensquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
truste zw0rld![]()
![]()
(ligt dat nou aan mij dat iedereen gaat slapen![]()
)
quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef Anitra het volgende:
goeie avond
Ohjee leeftijden en datums er in gegooid?
Hmm die van mij is 27-01(73)
ga nu ook mijn bedje opzoeken
dank je wel.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Foreverblue het volgende:
En de laatste dan maar voor Regenworm
[afbeelding]
Oke....quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef Anitra het volgende:
goeie avond
Ohjee leeftijden en datums er in gegooid?
Hmm die van mij is 27-01(73)
ga nu ook mijn bedje opzoeken
truste tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga er ook maar in... Morgen weer vroeg op
Ik moet ook werken, kan wel lekker rustig naar mijn werk rijden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen nog wel wat stumpers moeten werken. (ik ook trouwens)
Slaap lekker flugeltjequote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Arme flugelquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Vindt jij het goed dat ik de caps plaats van de laatste minuten van BB5, zoals de streamers dat gezien hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen nog wel wat stumpers moeten werken. (ik ook trouwens)
Go joor geng....quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Vindt jij het goed dat ik de caps plaats van de laatste minuten van BB5, zoals de streamers dat gezien hebben?
Dat vraag ik omdat het meer dan 10 caps zijn en daarom nogal een stempel drukken op deze pagina.
Ik wil ze wel zien, want ik heb het gemist. (Eventueel in een apart topic)quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Vindt jij het goed dat ik de caps plaats van de laatste minuten van BB5, zoals de streamers dat gezien hebben?
Dat vraag ik omdat het meer dan 10 caps zijn en daarom nogal een stempel drukken op deze pagina.
Welnee joh... niks van aantrekken en gewoon plaatsenquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, geef me 10 minuten en het staat er!quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, geef me 10 minuten en het staat er!![]()
Hoi Bartoliquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
Het is je geluktquote:15023 (gemiddeld 14 per dag)
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
Helemaal topquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, geef me 10 minuten en het staat er!![]()
Wees welkom in dit knusse gezelschapquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:ik kom ook maar weer eens piepen voor ff. Van mij mag je ze plaatsen Muerte
Slaap lekker voor degene die gaan slapenquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |