quote:Op maandag 26 december 2005 09:17 schreef Githa het volgende:
Gaat helemaal goed komen Wennie en een traantje laten, omdat je hem moet missen is toch helemaal niet erg, het zou pas moeilijk worden als je hem dan ook niet achter liet.
Ohw, wat bij mij overigens goed helpt, is niet bellen!Als ik bel en ik hoor hem huilen dat bevestigd dat alleen mijn gevoel van 'zie je wel' dus wat niet weet wat niet deert en een beetje vertrouwen dat ze me wel bellen als er iets is.
Maar dat Robin 2 dagen naar familie kan, is natuurlijk erg fijn.
Na 4 weken moet er al een bepaalde verbetering zijn om al meer mobiliteit te krijgen/hebben. Dan gaat de oefentherapie al licht van start en mag je de 1 kilo naar de 2 kilo opvoeren. Gezien het feit dat ik net een half uur kan zitten en dan vervolgens 2 uur moet liggen om weer een beetje naar de wc te kunnen waggelen en gezien de stijging van de pijn is de conclusie dus dat het niet geslaagd is. Ik had dus al veel meer moeten kunnen doen omdat de wond genezen is voor het grootste deel en in het begin zeiden ze dat de pijn dus van de wond af kwam als ik wees waar het zat. Die pijn is dus uit gaan breiden en erger geworden ipv minder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef bixister het volgende:
oh wat erg anitra... maar hoe zat het dan met dat er pas na 6 weken echt een conclusie kon worden getrokken?
Randa, ga echt op je strepen staan wat betreft het kraambezoek. Ik dacht dat wij het goed verdeeld hadden maar het was me alsnog soms teveel. En als jij moe bent gooi het bezoek dan gewoon zonder pardon de deur weer uit. En als er veel mensen tegelijk komen is het voor Merlijn rustiger om even een show-rondje te doen en dan lekker apart te slapen. (ik heb Emma een keer beneden gehad toen de kamer vol bezoek zatquote:Op maandag 2 januari 2006 17:59 schreef Randa_v het volgende:
Ik kom me hier nu ook maar even melden.
Morgen komt de kraamhulp alweer voor de laatste keer, gelukkig valt het, op de borstvoeding na, niet tegen en ben ik ook weer wat mobieler en minder moe. Wel zie ik op tegen de hoeveelheid bezoek wat er nog komen gaat.
Afgelopen zaterdag had ik de eerste kraamtraantjes na een vermoeiende nacht met stuwing, pijnlijk bloedende tepels en een wakkere Merlijn. Gelukkig zag ik het door de kraamhulp ook al gauw weer een stuk positiever in.
Ben benieuwd hoe het komende dagen zal zijn als de kraamhulp weg is.
Dat was ook wel mijn plan ja, mijn haar gaat nu elke morgen standaard in een paardestaart en dan nog ziet het het er niet echt leuk uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:57 schreef Lishe het volgende:
Jelief, naar de kapper op de eerste KDV oefendag! Dan weet je zeker dat je niet weg kunt!
arme jij. wat ontzettend Naar. met een hoofdletter ja. Knuf dame...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:35 schreef Anitra het volgende:
Renzell hoe gaat het met jou?
Hier een minder leuke update. Gezien het verlopp van herstel kunnen we nu na ruim 4 weken zeggen dat de operatie niet geslaagd is. Of de cyste toch groter is geworden ondanks de drain of dat er een zenuw beschadigt is dat weten we nog niet. Dat word allemaal 23 januari pas duidelijk wanneer dat uit gezocht kan worden. Ik kan nu nog minder dan voor de operatie. Toen kon ik nog redelijk met veel medicijnen de dag zittend door brengen. Momenteel is dat onmogelijk. Het is een behoorlijke klap en wat de toekomst hier brengt moeten we afwachten.
Wel wil ik iedereen bedanken voor de steun, tijdens en na de operatie!!!
Randa ik kan je sperti aanraden. Werkte hier binnen 2 dagen al, echt een superoplossing tegen aambeien.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:08 schreef Randa_v het volgende:
Zo heb ik door de bevalling last van aambeien, zo erg dat ik eigenlijk niet eens meer naar de wc durf.Ook heb ik wat last van mijn bekken volgens mij, wil eigenlijk toch wel graag weten waar ik op moet letten. Zal meteen ook maar naar anticonceptie vragen, hoop dat ik toch weer aan de implanon mag ook al geef ik borstvoeding. De pil is een te groot risico voor mij, omdat ik die altijd vergeet.
Verder heb ik een allergie rond mijn tepels, jeukt zo lekker. Jeeh, ben benieuwd of ik een afspraak kan krijgen van een half uur.
![]()
![]()
ik heb dta nooit gelikt maar nu dus op recept van de arts in het zkh.. ik vind het zo raar maar niemand weet waaromquote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef Rottdog het volgende:
Foliumzuur is alleen voor de eerste 3 mnd zwangerschap
Foliumzuur is een belangrijke B-vitamine, die een rol speelt bij de aanmaak van DNA.
Lijkt me dus niet echt van toepassing op jou toch?quote:In een recent advies noemt de American Dietetic Association foliumzuursupplementen niet alleen nodig voor zwangere vrouwen, maar ook voor ouderen, strikte veganisten en iedereen die onvoldoende groenten en fruit eet. Foliumzuur zou namelijk ook een belangrijke rol spelen in de preventie van hart- en vaatziekten.
Wat voor soort oefeningen doe je dan? en kan het kwaad zo'n verzakking?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef Ladybos het volgende:
Fuente dat drukgevoel klinkt een beetje als een verzakking, ik heb dat ook. Ook als ik lang gestaan heb trouwens. Het is op te lossen met bekkenbodemspier oefeningen.
Het aanspannen van de kringspieren van de blaas, anus en vagina is zo een oefening, dit moet je verschillende keren achterelkaar doen. Heb ik op de yoga gehad. Een verzakking kan oa incontinentie tot gevolg hebben volgens mij. Ik ga in iedergeval beginnen met deze oefeningen. Als het niet helpt, laat ik me doorverzijzen naar de fysio.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wat voor soort oefeningen doe je dan? en kan het kwaad zo'n verzakking?
Tja ik heb daar ook last van en Chantel is nu al 8 maanden oud. Ik had dit probleem ook na de geboorte van Joshua. Het schijnt een verschijnsel te zijn dat komt van als je een bevalling gehad met zo'n zuignap of verlostang. Enige wat je hieraan kan doen is je bekkenbodemspier oefeningen doen. De dokter heeft daar helaas geen andere alternatief voor. Jij bent nog niet zo lang geleden bevallen. Doe je wel je oefeningen om al je spieren weer in werking te krijgen zoals buikspier oefeningen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef Randa_v het volgende:
Oké Sperti, ga ik onthouden.
Trouwens mijn lijstje voor de huisarts is niet eens compleet. De pijn in mijn bekken, zijn de bekkenbodem spieren, want ik ben dus ook nog hartstikke incontinent.
Die oefeningen schijn je je hele leven elke dag te moeten doen, en dat is me verteld door een exper die ik had geraadpleegd. Ik schaamde me namelijk rot af en toe. Even in een deuk liggen eindigde dan in tranen bij mij, want ik moest hard naar boven lopen en de rest kan je wel raden. Het was niet zo heel erg hoor. Maar erg genoeg voor mijzelf.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Het aanspannen van de kringspieren van de blaas, anus en vagina is zo een oefening, dit moet je verschillende keren achterelkaar doen. Heb ik op de yoga gehad. Een verzakking kan oa incontinentie tot gevolg hebben volgens mij. Ik ga in iedergeval beginnen met deze oefeningen.
Dat werd mij toen bij zwangerschapsmensendieck juist afgeraden. Gewoon plassen en dat aanspannen beter op andere momenten oefenen. Ik weet niet meer precies waarom maar goed was het iig niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef Quinny het volgende:
Je kan ook blaastraining doen dmv tijdens het plassen iedere keer even te stoppen. Wel zorgen dat je goed uitplast. Tenminste het werkte bij mij.
Oh dat wist ik niet. Nouja niet meer doen dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat werd mij toen bij zwangerschapsmensendieck juist afgeraden. Gewoon plassen en dat aanspannen beter op andere momenten oefenen. Ik weet niet meer precies waarom maar goed was het iig niet.
Ja, die oefening heb ik ook gehad, alleen gebruikte wij 6 verdiepingen en hadden we ook nog een kelder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef Vicky het volgende:
tijdens yoga leerde ik "de lift". Bekkenbodemspieren in fases aanspannen. Eerst heel licht (de 1e etage), dan iets steviger (de 2e etage) en dan volledig aanspannen (de 3e etage) en dan langzaam los, van 3e naar 2e, naar 1e etage en dan los.
mijn gedcahte was dan ook: heb ik datquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is vandaag het navelstompje afgevallenen uiteraard net op de dag dat mannetje er niet was
![]()
Al met al viel het me toch reuze meenachtmerries gehad voor niks
![]()
Op mijn groep is de jongste een maand of vijf. Emma had mee gekund maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen als ik op de ene groep werk en Emma huilt op de andere. Daarnaast heb ik niet zo'n vertrouwen in de collega's van de groepen waar ze eventueel zou komen en staat het voedingsbeleid mij niet aan. Het kdv waar ze nu heen gaat is bij ons aan de overkant dus makkelijk met halen en brengen. Het voedingsbeleid sluit beter aan bij wat ik voor Emma wil, geen tot weinig suiker en o.a. geen varkensvlees (dusook geen smeerworstquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Ladybos het volgende:
Jelief gecondoleerd![]()
Werk je op het kdv ook met zulke kleine kindjes ? Kan je Emma niet meenemen ?
Fijn! dankjewel, ik kijk uit naar bezoek van Amber en LadySquote:Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef Githa het volgende:
Jelief, de slaapzakjes zijn met LadyS mee
Dat had ik ook de eerste paar weken.. en tevens de gedachte.. "waar ben ik mee bezig, wat doe ik hier?!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:02 schreef Wennie het volgende:
Ik zit nu op me werk. Ben vanaf 8 uur bezig en ik heb eigenlijk nog niks gedaan. Ik weet het allemaal niet meer zo goed
Ow Wennie het is zo herkenbaar! Echt de eerste week weer op mijn werk heb ik als een wezeloos vrouwtje voor me uit zitten staren, beetje mailbox lezen en wat rondlopen. Er kwam echt geen jota uit mijn handen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd![]()
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen![]()
![]()
Gaat wel weer over hoor Wennie, ik heb de eerste 2 weken nodig gehad om alleen maar m'n mailbox door te worstelen en alle nieuwsbrieven te lezen, dus ik vind nog dat je aardig wat gedaan hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd![]()
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen![]()
![]()
Dankjewel voor je zorgen, lief van je. Depressief ben ik gelukkig alleen als ik zwanger ben (en hoogst waarschijnlijk ook in de overgang straks). Normaal ben ik het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef m@x het volgende:
Beterschap zieken!
Fijn om te lezen dat het zo lekker gaat Tink. Ik schrok een beetje van je stukje in het hormonen en depressie-topic. Ik heb me nooit gerealiseerd dat het zo heftig was. Gelukkig gaat het nu beter![]()
Haai tink, fijn dat alles goed gaat met je! Klinkt idd als een fijn evenwicht zo, precies zoals ik het ook hebben wilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap allemaal!
Voor wie het interesseert: hier gaat alles zo als het moet. De kindjes slapen op het moment zowaar eens allebei, ik heb plezier in mijn werk, voor het schoonmaken heb ik een schoonmaakster gevonden, de dagen dat ik thuis ben doe ik leuke dingen met de kinderen, de zon schijnt..... Ja, ik ben tevreden.
Voor mij werkt de combinatie werk-thuis dus heel goed. Drie dagen fijn werken zorgt ervoor dat ik van de 4 dagen thuis echt kan genieten. Voor mij is dit het perfecte evenwicht.
Duur is relatiefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:34 schreef Jdee het volgende:Tink> wat eeng eweldig idee, een schoonmaaksteris dat duur eigenlijk?
Is voor een stichting die bemiddeld in kinderopvang, als consulente. Lekker flexibel, je gaat bij mensen thuis langs. Lijkt me dus echt helemaal geweldig. Ik ben met de brief bezig (zit 'm telkens rond te sturen voor feedback) en ben gewoon nu al zenuwachtigquote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef renzell het volgende:
Idd snel Randa... ik ben ook pas net weer ongesteld geworden. Maar wel fijn dat je lichaam zich blijkbaar zo snel weer heeft 'hersteld' van de zwangerschap.
Oeh, spannend Fuente!!! Wat voor baan is het?
Dat is kl*te!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook gemenstrueerdmaar vloeide in die vijf dagen 10 keer zoveel als de afgelopen 10 jaar bij elkaar
![]()
Mannetje en ik zijn nogal ziek geweest, frieten verkeerd gevallen vier mand beroerd van de frietenons meisje is naar opa vanaf vanmiddag en blijft daar slapen zodat wij wat uit kunnen zieken en aan kunnen sterken..
Maar mijn god was mis ik mijn meissie![]()
Fuente Succes!!!!
ik dacht dat het trouwens met bv geven veel langer duurde voor je menstrueerdeof ligt dat er aan omdat je niet volledig bv gegeven hebt in den beginne?
Ja, als je volledige borstvoeding geeft is de kans heel groot dat het een half jaar duurt voor je menstrueerd. Maar ik heb in de eerste weken geen vlledige borstvoeding gegeven. De keren dat ik kolfde waren er maar 5 op een dag, terwijl volledige borstvoeding in beginsel zelfs om de 2 a 3 uur is. Maar ik ben blij dat ik het heb gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
ik dacht dat het trouwens met bv geven veel langer duurde voor je menstrueerdeof ligt dat er aan omdat je niet volledig bv gegeven hebt in den beginne?
Als het goed is niet. De bult van de vacuum wat rond 18.00 ( ben om 13.39 bevallen) alweer zo goed als verdwenen, alsof ze helemaal niet zo hard hebben hoeven trekken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:44 schreef pinquit het volgende:
hopen dat merlijn het ook niet al te heftig heeft ervaren![]()
![]()
![]()
Oh nee, dat is het niet. Het lopen gaat prima. Alleen met dit regenweer en Merlijn langs de akkers moeten lopen van het ene dorp naar het andere is niet alles. Een paraplu houdt het dan niet en overal zeiknat aankomen, niet echt prettig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa 30 minuten wandelen is voor jou nog erg zwaar.. is het beneden daar nog zo'n rommeltje dan? of is het meer een angst voor eventuele pijn.
Misschien een beetje lomp/raar maar ik zou toch verwachten dat je nu wel langer als 30 minuten kon wandelen.
Argh hoop dat dit niet verkeerd overkomt.. en beetje me vraag duidelijk is.. tis iig niet geen aanval of kritiek ofzo![]()
Maakt niet uit, maar ik woon dus echt buiten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:21 schreef _evenstar_ het volgende:
ah oke dan had ik het verkeerd negrepenoops
En hoe beviel de eerste werkdag. Lijkt me wel moeilijk om juist na zo een nacht voor het eerst aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier gaat het lekker, ben wel moe maar komt door de eerste werkdag en de nacht ervoor Thijs die niet lekker kon slapen ivm verkoudheid.
Ja maar jij woont in groot durup vergeleken bij mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe was het gegaan randa?
Bar leuk dt je werk zo bevalt![]()
en Anitra een durrupke is niet altijd slechtdit dorp heeft hier van alles en dat op loop afstand
![]()
Vandaag de nacontrole gehad, was binnen 2 minuten weer wegstelt ook geen reet voor
![]()
Wel heel trots op mezelf, ik ben snel iemand die geen nee durft te zeggen en over zich heen laat walsen, met heel dat geziekenhuis e.d. rondom ons meissie laat ik dus niet over me heen walsen ook toen de arts niet zelf begon over de heupfoto vroeg ik daar zelf om ioets wat ik voorheen echt nooit durfdede komst van de kleine heeft mij al heel wat zekerder gemaakt
en dan mag ik toch best wel eens trots op mezelf zijn
![]()
Hehe, dat alles op loopafstand is ook in het dorp hier naast, maar daar woon ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef _evenstar_ het volgende:
en Anitra een durrupke is niet altijd slechtdit dorp heeft hier van alles en dat op loop afstand
![]()
Heftig Anitra, hoop dat het snel iets beter gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef Anitra het volgende:
Ik ben 23 januari al terug geweest bij de neurochirurg, maar het was zo heftig dat ik er niks over verteld heb. Het kan zijn dat de pijn minder gaat worden maar dan moet er over termijnen van ongeveer een jaar gedacht worden. De kans dat de pijn minder word is heel klein iig. Sinds vandaag hogere medicatie gekregen en dat moeten we een week aan kijken. Doordat ik die nierstuwing tijdens de zwangerschap van Djulian heb gehad is het oppassen met mijn nieren en daarom durft de arts de medicatie ook niet zomaar te verhogen.
Wel druk bezig met cesartherapie om toch voor Djulian te kunnen zorgen en deze week gaat mij dat redelijk af![]()
Randa: ik denk dat die slechte stoelgang juist voortkomt uit jouw eetpatroon. Als ik bovenstaande zo lees krijg je te weinig vezels binnen. Als je die kitkat's nu eens vervangt door fruit, de snoepjes door kleine pakjes musli (die je ook zonder melk kunt eten), 's morgens brood (volkoren) smeert voor de hele dag zodat je altijd brood kunt eten zonder dat je het extra tijd kost en ervoor zorgt dat je goed drinkt en beweegt, dan is een verstopping ook zo verdwenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef Randa_v het volgende:
Drinken heb ik wel altijd in de buurt staan. Naast de bank staat een mand gevuld met sultana's, snoepjes en kitkat chunky's, zodat ik altijd wat kan eten. Maar iets te vaak schiet het ontbijt of de lunch erbij in, terwijl het echt nodig is. ...........KNIP ........ Verder heb ik nu dus een hele slechte stoelgang, mag blij zijn als het lukt om om de dag naar de wc te gaan.En dat zou bij mij dus echt iedere dag moeten zijn. Nu het zo gaat levert het veel krampen op. Als het zo doorgaat toch maar weer bij de dokter aan de bel trekken.
Het zou eigenlijk wel moeten kunnen ja en dat is gewoon een ritme dat ik niet kan vinden en ik dus verschrikkelijk van baal. Tijdens het voeden eet ik liever niet want dan zit Merlijn onder de kruimels en ik moet mijn handen vrij hebben om hem opnieuw aan te kunnen leggen omdat hij veel loslaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef Sugar het volgende:
Maar Randa, je kunt toch wel 2 keer op een dag een half uur vinden om te eten?Lukt zelfs dát niet? Desnoods tijdens het voeden dus? Of als Merlijn net slaapt?
Ja maar dat is het dus, ik dacht al dat ik raar was.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef Vicky het volgende:
Je moet goed aan jezelf denken. Ik ben soms zo met Amber bezig dat ik er om 16.00 uur achter kom dat ik nog moet lunchen... ook niet echt goed...
ik zeg neit dat je je moet verdedigen, maar ik heb geen darmproblemen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, ik dacht al dat ik raar was.En dan moet ik mij verdedigen.
tis geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef _evenstar_ het volgende:
pinquit hoe beval het moederschap jou intussen? en hoe is het met max
![]()
Dat komt bijna niet voor, Evenstar (dat er niet genoeg voedingsstoffen in de melk zitten) dus dat kan het eigenlijk niet zijn...ik denk dat het heel normaal is dat Randa nog niet in een ritme is, dat komt echt vaak voor. Was bij mij ook zo toen ik Noa kreeg, ik kwam bijna niet aan slaap toe, was voor m'n gevoel constant met haar bezig en at ook heel weinig toen. Dat komt vanzelf wel goed, denk ik persoonlijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:02 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het eerlijk gezegd ook wel "raar" dat je niet twee keer een half uurtje kunt nemen .. misschien heel onlogisch gedacht, maar kan het niet zijn dat merlijn zovaak komt en huilt omdat hij niet genoeg voedingsstoffen binnekrijgt doordat jij die ook niet altijd genoeg krijgt?
dus er minder goede voedingsstoffen in de melk zitten.
en die smiley reeks dat geeft nou precies weer hoe ik me voel. dankbaar, blij, triest, ongelukkig... alles tegelijk. Vermoeiend, maar wel ok. En ik schaam me er niet echt voor, maar toch een beetje: i mis Ela niet nu. het is goed dat ze in goede handen is maar ik ben blij dat ik niet ook haar nu heb om voor te zorgen. Die roze wolk heb ik niet lang gehad, maar ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt Lishe, ik donderde er na haar geboorte van af. Sterkte en inderdaad: neem de dag hoe ie is en kijk naar je dametje als ze leuke dingen doet, dat doet goed. En de tijd gaat vanzelf voorbij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef renzell het volgende:
Ik was nog een heel verhaal aan het typen.... maar nee, toch niet. Heb het weg gehaald. Wat valt er te zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Pfffff! Nee, gewoon alleen een dikke kus.
Je kan het, Emma kan het ook, en Mike ook. Jullie doen t geweldig nu, en volhouden betekent ook jezelf toestaan af en toe toe te geven. Dat mag. Hup hup!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef Jelief het volgende:
Jemig wat moeilijk, Mike geeft Emma een flesje boven, en ik hoor haar huilen...
Ik wil eigenlijk naar boven rennen en haar lekkerde borst gevenmaarja ze moet het leren hè
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |