Dat werd mij toen bij zwangerschapsmensendieck juist afgeraden. Gewoon plassen en dat aanspannen beter op andere momenten oefenen. Ik weet niet meer precies waarom maar goed was het iig niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef Quinny het volgende:
Je kan ook blaastraining doen dmv tijdens het plassen iedere keer even te stoppen. Wel zorgen dat je goed uitplast. Tenminste het werkte bij mij.
Oh dat wist ik niet. Nouja niet meer doen dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat werd mij toen bij zwangerschapsmensendieck juist afgeraden. Gewoon plassen en dat aanspannen beter op andere momenten oefenen. Ik weet niet meer precies waarom maar goed was het iig niet.
Ja, die oefening heb ik ook gehad, alleen gebruikte wij 6 verdiepingen en hadden we ook nog een kelder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef Vicky het volgende:
tijdens yoga leerde ik "de lift". Bekkenbodemspieren in fases aanspannen. Eerst heel licht (de 1e etage), dan iets steviger (de 2e etage) en dan volledig aanspannen (de 3e etage) en dan langzaam los, van 3e naar 2e, naar 1e etage en dan los.
mijn gedcahte was dan ook: heb ik datquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is vandaag het navelstompje afgevallenen uiteraard net op de dag dat mannetje er niet was
![]()
Al met al viel het me toch reuze meenachtmerries gehad voor niks
![]()
Op mijn groep is de jongste een maand of vijf. Emma had mee gekund maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen als ik op de ene groep werk en Emma huilt op de andere. Daarnaast heb ik niet zo'n vertrouwen in de collega's van de groepen waar ze eventueel zou komen en staat het voedingsbeleid mij niet aan. Het kdv waar ze nu heen gaat is bij ons aan de overkant dus makkelijk met halen en brengen. Het voedingsbeleid sluit beter aan bij wat ik voor Emma wil, geen tot weinig suiker en o.a. geen varkensvlees (dusook geen smeerworstquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Ladybos het volgende:
Jelief gecondoleerd![]()
Werk je op het kdv ook met zulke kleine kindjes ? Kan je Emma niet meenemen ?
Fijn! dankjewel, ik kijk uit naar bezoek van Amber en LadySquote:Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef Githa het volgende:
Jelief, de slaapzakjes zijn met LadyS mee
Dat had ik ook de eerste paar weken.. en tevens de gedachte.. "waar ben ik mee bezig, wat doe ik hier?!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:02 schreef Wennie het volgende:
Ik zit nu op me werk. Ben vanaf 8 uur bezig en ik heb eigenlijk nog niks gedaan. Ik weet het allemaal niet meer zo goed
Ow Wennie het is zo herkenbaar! Echt de eerste week weer op mijn werk heb ik als een wezeloos vrouwtje voor me uit zitten staren, beetje mailbox lezen en wat rondlopen. Er kwam echt geen jota uit mijn handen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd![]()
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen![]()
![]()
Gaat wel weer over hoor Wennie, ik heb de eerste 2 weken nodig gehad om alleen maar m'n mailbox door te worstelen en alle nieuwsbrieven te lezen, dus ik vind nog dat je aardig wat gedaan hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd![]()
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |