abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:17:18 #51
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33779684
Fuente, ik begin de 23ste weer. Ik heb tot 4 weken voor m'n bevalling doorgewerkt.

Ik ben wel al ongesteld geweest (weet alleen niet meer wanneer ), maar nog niet aan de pil. Weet ook niet of ik dat nog wel wil...

A.s. woensdag heb ik een etentje van m'n werk, dus dan laat ik Robin weer achter. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:23:55 #52
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_33781883
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:35 schreef Anitra het volgende:
Renzell hoe gaat het met jou?

Hier een minder leuke update. Gezien het verlopp van herstel kunnen we nu na ruim 4 weken zeggen dat de operatie niet geslaagd is. Of de cyste toch groter is geworden ondanks de drain of dat er een zenuw beschadigt is dat weten we nog niet. Dat word allemaal 23 januari pas duidelijk wanneer dat uit gezocht kan worden. Ik kan nu nog minder dan voor de operatie. Toen kon ik nog redelijk met veel medicijnen de dag zittend door brengen. Momenteel is dat onmogelijk. Het is een behoorlijke klap en wat de toekomst hier brengt moeten we afwachten.
Wel wil ik iedereen bedanken voor de steun, tijdens en na de operatie!!!
arme jij. wat ontzettend Naar. met een hoofdletter ja. Knuf dame...
..en laat gaan...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:30:18 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33786340
Jdee hoe gaat het nu eigenlijk met je moeder?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:01:26 #54
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_33806888
niet al te best. chemo nr 4 deed meer kwaad dan goed (dus moeite voor niets, eigenlijk, en hoop gehad voor niets, maar ook dubbel want ze IS er tochimmers nog dus waar zeiken we over...) en chemo nr 5 waar ze nu net mee begonnen is slaat op haar vaten: alle extremiteiten doen zeer en ook de armen en benen. Even aanzien hoe dat de komende week gaat, dan rustweek en evaluatie. Maar zo hoeft het voor haar niet. en dat is het dan. en dan? welke weg dan? moeilijk allemaal, maar toch o zo simpel; de balans kwaliteit vs kwantiteit begint door te slaan naar kwaliteit. en dat is maar een heftig keerpunt als patient, maar toch ook als liefhebbende. |Maar vooralsnog ben ik erg dankbaar dat ze er nog is. En zo gelovig ben ik echt niet, maar ergens is het gewoon geweldig dat ze er zeker nog een maand is. En dan door naar de volgende mijlpaal (30jarig huwelijk in maart). Kijken hoe dat gaat.

dat je niet weet of het karretje waarin je zit een duikvlucht gaat maken of nog even lekker doorkart rechtdoor, dat maakt het zo moeilijk allemaal. En ik ben nu eenmaal toch zelf ook een muts die toch het liefste alles in de handheeft, dus dat helpt ook niet. ach. We hebben toch een geweldig intens jaar achter de rug, een jaar waarin ik toch mijn moeder beter heb leren kennen. en dat is echt ook wat waard.

thnx for asking
(hoe bevalt het in het dreumustopic?)
..en laat gaan...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:27:42 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33817208
Wat ontzettend heftig en dubbel allemaal lijkt me. Wat een tegenvaller dat ze zo'n last heeft van de chemo's. Aan de andere kant inderdaad geweldig dat ze er nog is! En dat ze Ela's 1e verjaardag nog mee zal maken! Daar hadden jullie toen jullie er net achter kwamen -als ik het me goed herinner- niet op durven hopen... Hopelijk zullen er nog (veel) meer mijlpalen komen!

Ik voel me nog niet heel erg thuis in het dreumestopic eigenlijk Ik lees ook altijd eerst het babietjes topic bij en dan pas het dreumestopic Maar goed, Maxim en Luuke komen ons nu al gezelschap houden, en als er nog meer babietjes tot dreumes gepromoveerd worden zal het allemaal wel weer wat vertrouwder worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33825763
Ik moet deze week nog op controle bij mijn huisarts voor mijn bloeddruk. Zal maar alvast beginnen met een waslijst van klachten te maken omdat ik van verschillende dingen last heb.

Zo heb ik door de bevalling last van aambeien, zo erg dat ik eigenlijk niet eens meer naar de wc durf. Ook heb ik wat last van mijn bekken volgens mij, wil eigenlijk toch wel graag weten waar ik op moet letten. Zal meteen ook maar naar anticonceptie vragen, hoop dat ik toch weer aan de implanon mag ook al geef ik borstvoeding. De pil is een te groot risico voor mij, omdat ik die altijd vergeet. Verder heb ik een allergie rond mijn tepels, jeukt zo lekker. Jeeh, ben benieuwd of ik een afspraak kan krijgen van een half uur.

Een paar dagen na de bevalling zat ik al onder het gewicht dat ik had voor mijn zwangerschap, alleen mijn heupen zijn (nog) zo breed dat mijn oude broeken mij toch niet passen. De aankomende week kan Magneet mij nog lekker verwennen en als hij volgende week weer aan het werk gaat komt mijn moeder twee weken op bezoek om tijd door te brengen met haar kleinzoon.
  Jubileum moderator zondag 8 januari 2006 @ 20:04:02 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33841873
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:08 schreef Randa_v het volgende:

Zo heb ik door de bevalling last van aambeien, zo erg dat ik eigenlijk niet eens meer naar de wc durf. Ook heb ik wat last van mijn bekken volgens mij, wil eigenlijk toch wel graag weten waar ik op moet letten. Zal meteen ook maar naar anticonceptie vragen, hoop dat ik toch weer aan de implanon mag ook al geef ik borstvoeding. De pil is een te groot risico voor mij, omdat ik die altijd vergeet. Verder heb ik een allergie rond mijn tepels, jeukt zo lekker. Jeeh, ben benieuwd of ik een afspraak kan krijgen van een half uur.
Randa ik kan je sperti aanraden. Werkte hier binnen 2 dagen al, echt een superoplossing tegen aambeien.
Allergie rond je tepels, zou het geen spruw kunnen zijn?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33843143
Randa, last van je heupen kan je 4 maanden na bevalling nog hebben. Je bekken heeft heel wat te verduren gehad tijdens en na zwangerschap. Dat gaat niet zomaar over.
Aambeien inderdaad sperti

Zo deze moeder en vader naast me zijn even helemaal uitgeblust. Het valt allemaal even heel zwaar op het moment. Drukke periode achter de rug en dan wil je wel even rust hebben. Maar integendeel is Joshua ziek van de doorkomende hoektanden. En Chantel wordt ook nog weleens wakker s'avonds. Weinig tijd voor jezelf dus. Gewoon even teveel allemaal
  zondag 8 januari 2006 @ 20:41:06 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33843625
he bah randa blij dat ik jou niet ben..

Hier gaat het goed
In een week tijd 10 kilo lichter al !! gaat hard.
Verders geen kwaaltjes of dingetjes alleen nog wat stuwing maar he is al een heeeel stuk minder

wel een vraagje gewoon uit nieuwschierigheid.. ik slik nu ferronogwattes en foliumzuur..
dat ferro snap ik.. maar waarvoor de foliumzuur? iemand die me dat even uit wil leggen ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 8 januari 2006 @ 20:41:55 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33843668
lewis sterkte hopenlijk gaat het snel beter
  zondag 8 januari 2006 @ 20:49:12 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_33844048
Lewis, sterkte meid! Ik hoop dat jullie snel aan een beetje rust toekomen!
Kunnen de kids misschien niet eens uit logeren zodat jullie samen wat kunnen doen?
stormy waters...
sailin'
  zondag 8 januari 2006 @ 20:49:16 #62
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33844053
Foliumzuur is alleen voor de eerste 3 mnd zwangerschap

Foliumzuur is een belangrijke B-vitamine, die een rol speelt bij de aanmaak van DNA.
pi_33844262
Oké Sperti, ga ik onthouden.

Trouwens mijn lijstje voor de huisarts is niet eens compleet. De pijn in mijn bekken, zijn de bekkenbodem spieren, want ik ben dus ook nog hartstikke incontinent.
pi_33844414
Oh nu ik Randa's lijstje zie, ik heb ook nog een vraagje! Ik heb nog steeds bij fietsen (en ik fiets veel, 13 km een, en weer 13 km terug naar werk) dat het na een tijdje pijn gaat doen waar ik gehecht ben geweest (maar 1 hechting). Hoe lang bleef dit bij jullie? En ook heb ik als ik hurk dat ik dan een nogal onaangename druk van onderen voel, echt een rotgevoel, klinkt dit bekend?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 8 januari 2006 @ 21:03:07 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33844691
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef Rottdog het volgende:
Foliumzuur is alleen voor de eerste 3 mnd zwangerschap

Foliumzuur is een belangrijke B-vitamine, die een rol speelt bij de aanmaak van DNA.
ik heb dta nooit gelikt maar nu dus op recept van de arts in het zkh.. ik vind het zo raar maar niemand weet waarom
pi_33844857
Evenstar ik kon alleen maar dit vinden
quote:
In een recent advies noemt de American Dietetic Association foliumzuursupplementen niet alleen nodig voor zwangere vrouwen, maar ook voor ouderen, strikte veganisten en iedereen die onvoldoende groenten en fruit eet. Foliumzuur zou namelijk ook een belangrijke rol spelen in de preventie van hart- en vaatziekten.
Lijkt me dus niet echt van toepassing op jou toch?
Fijn dat het verder zo goed met je gaat. Lekker genieten dus.

Alle moeie mama's heel veel sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33844878
Fuente dat drukgevoel klinkt een beetje als een verzakking, ik heb dat ook. Ook als ik lang gestaan heb trouwens. Het is op te lossen met bekkenbodemspier oefeningen.
pi_33844928
evenstar ik kreeg foliumzuur omdat dat de opname van ijzer zou bevorderen geloof ik. Misschien jij ook ?
  zondag 8 januari 2006 @ 21:11:59 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33845131
dat zou best wel eens kunnen najah ik slik het maar braaf de arts ook nog maar eens vragen
als ik op nacontrole moet
pi_33846361
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef Ladybos het volgende:
Fuente dat drukgevoel klinkt een beetje als een verzakking, ik heb dat ook. Ook als ik lang gestaan heb trouwens. Het is op te lossen met bekkenbodemspier oefeningen.
Wat voor soort oefeningen doe je dan? en kan het kwaad zo'n verzakking?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 8 januari 2006 @ 21:41:25 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33846429
Foliumzuur ondersteunt idd de opname van ijzer.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_33846659
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wat voor soort oefeningen doe je dan? en kan het kwaad zo'n verzakking?
Het aanspannen van de kringspieren van de blaas, anus en vagina is zo een oefening, dit moet je verschillende keren achterelkaar doen. Heb ik op de yoga gehad. Een verzakking kan oa incontinentie tot gevolg hebben volgens mij. Ik ga in iedergeval beginnen met deze oefeningen. Als het niet helpt, laat ik me doorverzijzen naar de fysio.

Een linkje naar de tena-site met oefeningen, zo zijn er wel meer sites, waar je oefeningen kunt vinden.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:59:25 #73
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33847149
Hmmmm, die druk naar onderen die voel ik ook nog regelmatig, zeker als ik lang gestaan heb. Toch meer bekkenbodemspier-oefeningen dus... (ik dacht dat ik de enige was )
pi_33847984
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef Randa_v het volgende:
Oké Sperti, ga ik onthouden.

Trouwens mijn lijstje voor de huisarts is niet eens compleet. De pijn in mijn bekken, zijn de bekkenbodem spieren, want ik ben dus ook nog hartstikke incontinent.
Tja ik heb daar ook last van en Chantel is nu al 8 maanden oud. Ik had dit probleem ook na de geboorte van Joshua. Het schijnt een verschijnsel te zijn dat komt van als je een bevalling gehad met zo'n zuignap of verlostang. Enige wat je hieraan kan doen is je bekkenbodemspier oefeningen doen. De dokter heeft daar helaas geen andere alternatief voor. Jij bent nog niet zo lang geleden bevallen. Doe je wel je oefeningen om al je spieren weer in werking te krijgen zoals buikspier oefeningen.
pi_33848279
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Het aanspannen van de kringspieren van de blaas, anus en vagina is zo een oefening, dit moet je verschillende keren achterelkaar doen. Heb ik op de yoga gehad. Een verzakking kan oa incontinentie tot gevolg hebben volgens mij. Ik ga in iedergeval beginnen met deze oefeningen.
Die oefeningen schijn je je hele leven elke dag te moeten doen, en dat is me verteld door een exper die ik had geraadpleegd. Ik schaamde me namelijk rot af en toe. Even in een deuk liggen eindigde dan in tranen bij mij, want ik moest hard naar boven lopen en de rest kan je wel raden. Het was niet zo heel erg hoor. Maar erg genoeg voor mijzelf.
pi_33857237
Thnx allemaal! Ga die oefeningen dus ook zeker doen! Incontinentie heb ik gelukkig geen last (meer) van, maar dat gevoel is gewoon erg rottig..
Dus dank jullie wel!
Sara
Merel
Ukje
pi_33857459
Je kan ook blaastraining doen dmv tijdens het plassen iedere keer even te stoppen. Wel zorgen dat je goed uitplast. Tenminste het werkte bij mij.
Randa die klachten die je hebt zijn vrij normaal na een vacuum. En met die bekken klachten kan je nog wel een tijdje lopen. Maar gelukkig word het wel steeds minder. Tis erg lastig inderdaad en je word er doodmoe van.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  dinsdag 10 januari 2006 @ 07:29:31 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_33893374
Ik heb na de (vaccuum pomp)bevalling van Liam ook veel last gehad van mijn bekken bodemspier Dat duurde vrij lang maar is wel weer over gegaan.
stormy waters...
sailin'
pi_33895419
quote:
Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef Quinny het volgende:
Je kan ook blaastraining doen dmv tijdens het plassen iedere keer even te stoppen. Wel zorgen dat je goed uitplast. Tenminste het werkte bij mij.
Dat werd mij toen bij zwangerschapsmensendieck juist afgeraden. Gewoon plassen en dat aanspannen beter op andere momenten oefenen. Ik weet niet meer precies waarom maar goed was het iig niet.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:25:32 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33895447
Zoiets heb ik ook ooit gehoord snoopy.
Het schijnt juist heel slecht te zijn als je gaat plassen om dan steeds te stoppen. Als ik het me goed herinner krijg je dan nooit je blaas helemaal geleegd wat weer risico's mee brengt. Beter is om dat aanspannen gewoon te doen als je even TV zit te kijken of zo.
pi_33895910
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat werd mij toen bij zwangerschapsmensendieck juist afgeraden. Gewoon plassen en dat aanspannen beter op andere momenten oefenen. Ik weet niet meer precies waarom maar goed was het iig niet.
Oh dat wist ik niet. Nouja niet meer doen dus
Wij leerde dat namelijk vroeger aan de kraamvrouwen. Dus het is een prehistorische oefening.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_33898988
tijdens yoga leerde ik "de lift". Bekkenbodemspieren in fases aanspannen. Eerst heel licht (de 1e etage), dan iets steviger (de 2e etage) en dan volledig aanspannen (de 3e etage) en dan langzaam los, van 3e naar 2e, naar 1e etage en dan los.

Ik heb de laatste dagen zo'n last van mijn rug, niet normaal meer. Vriendje blijft smeren met midalgan. Mag straks weer naar de fysio voor nek en schouders maar kaart rug nogmaals aan. Verleden week ook gedaan en toen kwam de manueeltherapeut ook even langs m te kraken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33899628
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef Vicky het volgende:
tijdens yoga leerde ik "de lift". Bekkenbodemspieren in fases aanspannen. Eerst heel licht (de 1e etage), dan iets steviger (de 2e etage) en dan volledig aanspannen (de 3e etage) en dan langzaam los, van 3e naar 2e, naar 1e etage en dan los.
Ja, die oefening heb ik ook gehad, alleen gebruikte wij 6 verdiepingen en hadden we ook nog een kelder. Gelukkig heb ik de incontinentie goed onder controle, alleen het gevoel van mijn blaas nog niet echt. Maar dat komt nog wel goed.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:24:48 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33920846
Hier is vandaag het navelstompje afgevallen en uiteraard net op de dag dat mannetje er niet was
Al met al viel het me toch reuze mee nachtmerries gehad voor niks
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:34:38 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33921302
Aggos Evenstar! Heb jij weer!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:41:09 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33921584
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Evenstar! Heb jij weer!
mijn gedcahte was dan ook: heb ik dat Ach ik leef nog steeds

zo maar eens poging doen tot me bevallingsverhaal te typen
pi_33929890
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is vandaag het navelstompje afgevallen en uiteraard net op de dag dat mannetje er niet was
Al met al viel het me toch reuze mee nachtmerries gehad voor niks
Whahaha Ik weet nog dat ik Sara verschoonde, en mannetje zat beneden. En ik naar beneden brullen dat 't stompje eraf was We hebben er zelfs nog foto;s van gemaakt hahahaha
Sara
Merel
Ukje
pi_33930316
Hier was het navelstompje er in één keer vanaf. We zagen dat het er niet meer aan zat. Waarschijnlijk is het in een luier terecht gekomen, maar Magneet heeft het compleet gemist. Erg hoor er pas achteraf achterkomen dat het eraf is.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 09:09:56 #89
81992 Githa
pi_33930334
Zat er bij jullie niet zo'n klem aan dan Randa ? die lijkt me namelijk moeilijk te missen
pi_33930488
Nee, de klem is na 48 uur verwijderd, is hier standaard. De rest valt er dan rond dag 8 of 9 vanzelf af. En dat moment en het hele stompje hebben wij dus gemist.
pi_33937019
Ik heb maandag voor het eerst weer gewekt!!!! Raar hoor na zo ongeveer een half jaar thuis zitten.
Ik heb zo ongeveer elke vijf minuten aan Emma gedacht en maar een keer naar huis gebeld hoe het ging. Het was wel heel erg gezellig om weer met mijn collega's te kletsen en al die lieve kindjes te knuffelen. Ik had het er met een collega over dat er nu wel weinig verschil zit tussen thuis en werk. Ik had ook al bedacht dat ik toch langzaam naar ander werk ga uitkijken al heb ik geen idee wat ik dan wil doen. Eerst maar weer eens goed in een werkritme komen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 15 januari 2006 @ 10:19:16 #92
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34076543
Jelief, fijn dat het zo bevallen is en wat goed dat je maar 1x hebt gebeld

Ik ben zo moe Vriendje is al 2 weken thuis in afwachting van een nieuwe opdracht en ik ben daardoor zo uit m'n ritme (we gaan veel later naar bed en staan veel later op), dat ik gewoon doodmoe ben
Donderdagavond had ik een etentje van m'n werk. Ik heb even gehuild, omdat Robin zo ontzettend aan het huilen was toen ik wegging, maar verder was het een geslaagde avond. Gisteravond zijn vriendje en ik de schouwburg geweest en was Robin bij mijn schoonouders. Ik heb geen traan gelaten Ik miste Robin wel en dacht ook wel af en toe aan hem, maar liet er niet m'n avond door beïnvloeden. Robin had toen we hem ophaalden een mooie nieuwe pyjama aan met rendiervoetjes Nog één weekje te gaan en dan eens kijken hoe het gaat als ik weer ga werken.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34126235
Vandaag mijn eerste dag "alleen" thuis gehad. Althans, mijn schoonzusje en mijn neefje van 5 hebben Merlijn nog in bad gedaan. Maar de rest van de dag was ik alleen.

Vandaag is de huisarts op kraamvisite geweest om Merlijn te bewonderen en voor mij anticonceptie voor te schrijven. Volgende week kan ik de implanon laten zetten, hoef ik er daar na niet meer over na te denken. Gelukkig kon die in combinatie met de borstvoeding geven. De huisarts zei dat er vanaf week 5 na de bevalling weer een eisprong kon komen en dat ik dan helemaal veilig zou zijn als ik hem volgende week krijg.

Ik vloei eigenlijk (nu al) bijna niet meer. Erg prettig. Morgen komt mijn moeder, dus vanaf morgen zal ik verplicht meer de deur uit moeten. Op zich ook wel fijn om dan samen stukjes te gaan wandelen met Merlijn. Misschien dat ik vrijdag nog even ga stadten in Eindhoven als ik me goed voel, maar ja, het kan zijn dat het daar toch nog te vroeg voor is.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:59:11 #94
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34136020
Randa, woon je ook in Eindhoven? Hihi.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34136560
Nee, naar het zuiden toe, in Budel Schoot. Kom oorspronkelijk uit Weert!!
  maandag 16 januari 2006 @ 21:10:15 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34136595
Ha, daar werkt mijn man. Zink enzo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34136623
Ah ja, die rookpluim hier vlakbij
pi_34138832
Deze mama is geen kleinkind meer... Mijn oma is vanmorgen overleden (die van die lieve foto met Emma) Ik ben zo ontzettend dankbaar dat we nog met Emma bij haar zijn geweest... Raar hoor dat opschuiven in de generatieladder.
En verder? Het werken valt mij lichamelijk zwaar, ik ben echt op na een dag werken. Gelukkig is er dan een lief klein meisje dat thuis op mij wacht
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_34141750
gecondoleerd jelief, wat verdrietig. was het erg onverwacht?
en hoeveel dagen per week werk je? ik heb 't gevoel dat het ook pas heel kort geleden is dat emma geboren is, al heb ik in de fototopics wel gezien dat ze al echt niet meer dat pasgeboren bolletje is. succes ermee, het is vast ook even weer opbouwen van een soort werk-conditie. je dagen zien er dan ineens weer zo anders uit. en je werkt toch op een kdv, niet? lijkt me ook heel gek om dan wel de hele dag met kindjes van andere mensen bezig te zijn, en niet met je eigen emma.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:43:01 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34143603
jelief gecondoleerd

vraag je aan de KS mama's vanaf wanneer mag je fietsen althans kleine stukjes dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')