Als het goed is niet. De bult van de vacuum wat rond 18.00 ( ben om 13.39 bevallen) alweer zo goed als verdwenen, alsof ze helemaal niet zo hard hebben hoeven trekken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:44 schreef pinquit het volgende:
hopen dat merlijn het ook niet al te heftig heeft ervaren![]()
![]()
![]()
Oh nee, dat is het niet. Het lopen gaat prima. Alleen met dit regenweer en Merlijn langs de akkers moeten lopen van het ene dorp naar het andere is niet alles. Een paraplu houdt het dan niet en overal zeiknat aankomen, niet echt prettig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa 30 minuten wandelen is voor jou nog erg zwaar.. is het beneden daar nog zo'n rommeltje dan? of is het meer een angst voor eventuele pijn.
Misschien een beetje lomp/raar maar ik zou toch verwachten dat je nu wel langer als 30 minuten kon wandelen.
Argh hoop dat dit niet verkeerd overkomt.. en beetje me vraag duidelijk is.. tis iig niet geen aanval of kritiek ofzo![]()
Maakt niet uit, maar ik woon dus echt buiten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:21 schreef _evenstar_ het volgende:
ah oke dan had ik het verkeerd negrepenoops
En hoe beviel de eerste werkdag. Lijkt me wel moeilijk om juist na zo een nacht voor het eerst aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier gaat het lekker, ben wel moe maar komt door de eerste werkdag en de nacht ervoor Thijs die niet lekker kon slapen ivm verkoudheid.
Ja maar jij woont in groot durup vergeleken bij mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe was het gegaan randa?
Bar leuk dt je werk zo bevalt![]()
en Anitra een durrupke is niet altijd slechtdit dorp heeft hier van alles en dat op loop afstand
![]()
Vandaag de nacontrole gehad, was binnen 2 minuten weer wegstelt ook geen reet voor
![]()
Wel heel trots op mezelf, ik ben snel iemand die geen nee durft te zeggen en over zich heen laat walsen, met heel dat geziekenhuis e.d. rondom ons meissie laat ik dus niet over me heen walsen ook toen de arts niet zelf begon over de heupfoto vroeg ik daar zelf om ioets wat ik voorheen echt nooit durfdede komst van de kleine heeft mij al heel wat zekerder gemaakt
en dan mag ik toch best wel eens trots op mezelf zijn
![]()
Hehe, dat alles op loopafstand is ook in het dorp hier naast, maar daar woon ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef _evenstar_ het volgende:
en Anitra een durrupke is niet altijd slechtdit dorp heeft hier van alles en dat op loop afstand
![]()
Heftig Anitra, hoop dat het snel iets beter gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef Anitra het volgende:
Ik ben 23 januari al terug geweest bij de neurochirurg, maar het was zo heftig dat ik er niks over verteld heb. Het kan zijn dat de pijn minder gaat worden maar dan moet er over termijnen van ongeveer een jaar gedacht worden. De kans dat de pijn minder word is heel klein iig. Sinds vandaag hogere medicatie gekregen en dat moeten we een week aan kijken. Doordat ik die nierstuwing tijdens de zwangerschap van Djulian heb gehad is het oppassen met mijn nieren en daarom durft de arts de medicatie ook niet zomaar te verhogen.
Wel druk bezig met cesartherapie om toch voor Djulian te kunnen zorgen en deze week gaat mij dat redelijk af![]()
Randa: ik denk dat die slechte stoelgang juist voortkomt uit jouw eetpatroon. Als ik bovenstaande zo lees krijg je te weinig vezels binnen. Als je die kitkat's nu eens vervangt door fruit, de snoepjes door kleine pakjes musli (die je ook zonder melk kunt eten), 's morgens brood (volkoren) smeert voor de hele dag zodat je altijd brood kunt eten zonder dat je het extra tijd kost en ervoor zorgt dat je goed drinkt en beweegt, dan is een verstopping ook zo verdwenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef Randa_v het volgende:
Drinken heb ik wel altijd in de buurt staan. Naast de bank staat een mand gevuld met sultana's, snoepjes en kitkat chunky's, zodat ik altijd wat kan eten. Maar iets te vaak schiet het ontbijt of de lunch erbij in, terwijl het echt nodig is. ...........KNIP ........ Verder heb ik nu dus een hele slechte stoelgang, mag blij zijn als het lukt om om de dag naar de wc te gaan.En dat zou bij mij dus echt iedere dag moeten zijn. Nu het zo gaat levert het veel krampen op. Als het zo doorgaat toch maar weer bij de dokter aan de bel trekken.
Het zou eigenlijk wel moeten kunnen ja en dat is gewoon een ritme dat ik niet kan vinden en ik dus verschrikkelijk van baal. Tijdens het voeden eet ik liever niet want dan zit Merlijn onder de kruimels en ik moet mijn handen vrij hebben om hem opnieuw aan te kunnen leggen omdat hij veel loslaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef Sugar het volgende:
Maar Randa, je kunt toch wel 2 keer op een dag een half uur vinden om te eten?Lukt zelfs dát niet? Desnoods tijdens het voeden dus? Of als Merlijn net slaapt?
Ja maar dat is het dus, ik dacht al dat ik raar was.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef Vicky het volgende:
Je moet goed aan jezelf denken. Ik ben soms zo met Amber bezig dat ik er om 16.00 uur achter kom dat ik nog moet lunchen... ook niet echt goed...
ik zeg neit dat je je moet verdedigen, maar ik heb geen darmproblemen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus, ik dacht al dat ik raar was.En dan moet ik mij verdedigen.
tis geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef _evenstar_ het volgende:
pinquit hoe beval het moederschap jou intussen? en hoe is het met max
![]()
Dat komt bijna niet voor, Evenstar (dat er niet genoeg voedingsstoffen in de melk zitten) dus dat kan het eigenlijk niet zijn...ik denk dat het heel normaal is dat Randa nog niet in een ritme is, dat komt echt vaak voor. Was bij mij ook zo toen ik Noa kreeg, ik kwam bijna niet aan slaap toe, was voor m'n gevoel constant met haar bezig en at ook heel weinig toen. Dat komt vanzelf wel goed, denk ik persoonlijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:02 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het eerlijk gezegd ook wel "raar" dat je niet twee keer een half uurtje kunt nemen .. misschien heel onlogisch gedacht, maar kan het niet zijn dat merlijn zovaak komt en huilt omdat hij niet genoeg voedingsstoffen binnekrijgt doordat jij die ook niet altijd genoeg krijgt?
dus er minder goede voedingsstoffen in de melk zitten.
en die smiley reeks dat geeft nou precies weer hoe ik me voel. dankbaar, blij, triest, ongelukkig... alles tegelijk. Vermoeiend, maar wel ok. En ik schaam me er niet echt voor, maar toch een beetje: i mis Ela niet nu. het is goed dat ze in goede handen is maar ik ben blij dat ik niet ook haar nu heb om voor te zorgen. Die roze wolk heb ik niet lang gehad, maar ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt Lishe, ik donderde er na haar geboorte van af. Sterkte en inderdaad: neem de dag hoe ie is en kijk naar je dametje als ze leuke dingen doet, dat doet goed. En de tijd gaat vanzelf voorbij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef renzell het volgende:
Ik was nog een heel verhaal aan het typen.... maar nee, toch niet. Heb het weg gehaald. Wat valt er te zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Pfffff! Nee, gewoon alleen een dikke kus.
Je kan het, Emma kan het ook, en Mike ook. Jullie doen t geweldig nu, en volhouden betekent ook jezelf toestaan af en toe toe te geven. Dat mag. Hup hup!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef Jelief het volgende:
Jemig wat moeilijk, Mike geeft Emma een flesje boven, en ik hoor haar huilen...
Ik wil eigenlijk naar boven rennen en haar lekkerde borst gevenmaarja ze moet het leren hè
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |