Op mijn groep is de jongste een maand of vijf. Emma had mee gekund maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen als ik op de ene groep werk en Emma huilt op de andere. Daarnaast heb ik niet zo'n vertrouwen in de collega's van de groepen waar ze eventueel zou komen en staat het voedingsbeleid mij niet aan. Het kdv waar ze nu heen gaat is bij ons aan de overkant dus makkelijk met halen en brengen. Het voedingsbeleid sluit beter aan bij wat ik voor Emma wil, geen tot weinig suiker en o.a. geen varkensvlees (dusook geen smeerworstquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Ladybos het volgende:
Jelief gecondoleerd![]()
Werk je op het kdv ook met zulke kleine kindjes ? Kan je Emma niet meenemen ?
Fijn! dankjewel, ik kijk uit naar bezoek van Amber en LadySquote:Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef Githa het volgende:
Jelief, de slaapzakjes zijn met LadyS mee
Dat had ik ook de eerste paar weken.. en tevens de gedachte.. "waar ben ik mee bezig, wat doe ik hier?!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:02 schreef Wennie het volgende:
Ik zit nu op me werk. Ben vanaf 8 uur bezig en ik heb eigenlijk nog niks gedaan. Ik weet het allemaal niet meer zo goed
Ow Wennie het is zo herkenbaar! Echt de eerste week weer op mijn werk heb ik als een wezeloos vrouwtje voor me uit zitten staren, beetje mailbox lezen en wat rondlopen. Er kwam echt geen jota uit mijn handen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd![]()
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen![]()
![]()
Gaat wel weer over hoor Wennie, ik heb de eerste 2 weken nodig gehad om alleen maar m'n mailbox door te worstelen en alle nieuwsbrieven te lezen, dus ik vind nog dat je aardig wat gedaan hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd![]()
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen![]()
![]()
Dankjewel voor je zorgen, lief van je. Depressief ben ik gelukkig alleen als ik zwanger ben (en hoogst waarschijnlijk ook in de overgang straks). Normaal ben ik het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef m@x het volgende:
Beterschap zieken!
Fijn om te lezen dat het zo lekker gaat Tink. Ik schrok een beetje van je stukje in het hormonen en depressie-topic. Ik heb me nooit gerealiseerd dat het zo heftig was. Gelukkig gaat het nu beter![]()
Haai tink, fijn dat alles goed gaat met je! Klinkt idd als een fijn evenwicht zo, precies zoals ik het ook hebben wilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap allemaal!
Voor wie het interesseert: hier gaat alles zo als het moet. De kindjes slapen op het moment zowaar eens allebei, ik heb plezier in mijn werk, voor het schoonmaken heb ik een schoonmaakster gevonden, de dagen dat ik thuis ben doe ik leuke dingen met de kinderen, de zon schijnt..... Ja, ik ben tevreden.
Voor mij werkt de combinatie werk-thuis dus heel goed. Drie dagen fijn werken zorgt ervoor dat ik van de 4 dagen thuis echt kan genieten. Voor mij is dit het perfecte evenwicht.
Duur is relatiefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:34 schreef Jdee het volgende:Tink> wat eeng eweldig idee, een schoonmaaksteris dat duur eigenlijk?
Is voor een stichting die bemiddeld in kinderopvang, als consulente. Lekker flexibel, je gaat bij mensen thuis langs. Lijkt me dus echt helemaal geweldig. Ik ben met de brief bezig (zit 'm telkens rond te sturen voor feedback) en ben gewoon nu al zenuwachtigquote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef renzell het volgende:
Idd snel Randa... ik ben ook pas net weer ongesteld geworden. Maar wel fijn dat je lichaam zich blijkbaar zo snel weer heeft 'hersteld' van de zwangerschap.
Oeh, spannend Fuente!!! Wat voor baan is het?
Dat is kl*te!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook gemenstrueerdmaar vloeide in die vijf dagen 10 keer zoveel als de afgelopen 10 jaar bij elkaar
![]()
Mannetje en ik zijn nogal ziek geweest, frieten verkeerd gevallen vier mand beroerd van de frietenons meisje is naar opa vanaf vanmiddag en blijft daar slapen zodat wij wat uit kunnen zieken en aan kunnen sterken..
Maar mijn god was mis ik mijn meissie![]()
Fuente Succes!!!!
ik dacht dat het trouwens met bv geven veel langer duurde voor je menstrueerdeof ligt dat er aan omdat je niet volledig bv gegeven hebt in den beginne?
Ja, als je volledige borstvoeding geeft is de kans heel groot dat het een half jaar duurt voor je menstrueerd. Maar ik heb in de eerste weken geen vlledige borstvoeding gegeven. De keren dat ik kolfde waren er maar 5 op een dag, terwijl volledige borstvoeding in beginsel zelfs om de 2 a 3 uur is. Maar ik ben blij dat ik het heb gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
ik dacht dat het trouwens met bv geven veel langer duurde voor je menstrueerdeof ligt dat er aan omdat je niet volledig bv gegeven hebt in den beginne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |