abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:25:02 #101
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34149613
Jelief gecondoleerd
Is ook niet vreemd dat het werken je zwaar valt. Ik had vorige week een etentje en was compleet kapot daarna, gewoon omdat het zo buiten je ritme is van de laatste maanden. Gelukkig doet Emma al het leed verzachten
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34149685
Ik vind Merlijn eigenlijk erg rustig af en toe. Omdat ik nog niet zo mobiel ben, heb ik me gistermiddag alleen thuis, heel erg zitten vervelen. Merlijn lag rustig te slapen. Ik had verwacht dat ik het veel drukker zou hebben, maar het is me de dag alleen zo mee gevallen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:47:20 #103
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34149840
Randa, geniet ervan! Een druk kindje is ook niet alles en zo heb je lekker nog wat tijd voor jezelf!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34149927
Jelief, gecondoleerd

Mijn omaatje heeft Amber helaas niet meer mee kunnen maken, ze overleed afgelopen maart. Heb haar nog wel op tijd kunnen vertellen dat ze een 5e achterkleinkind kreeg

[ Bericht 48% gewijzigd door Vicky op 17-01-2006 09:36:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:04:35 #105
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34150101
Jelief, gecondoleerd. Fijn dat je toch nog mooie momenten met oma en achterkleinkind hebt gehad. Sterkte.....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2006 @ 09:32:40 #106
81992 Githa
pi_34150628
Jelief, gecondoleerd !
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:43:54 #107
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34150844
Jelief gecondoleerd, lijkt me verschrikkelijk om mee te maken en hoop t niet mee te maken, maar dat kan natuurlijk niet ik heb dan ook een moeder dochter relatie zo ong met mijn oma

en Evenstar, ze zeggen dat je 6 weken echt rustig aan moet doen na een ks, maar anders probeer je het gewoon even, ik denk dat je snel genoeg merkt of je het wel of niet aan kan. nu niet gelijk 5 km gaan fietsen he
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:54:04 #108
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34151062
ja ik weet dat ik niet mag stofzuigen e.d. maar ik voel me hartstikke fit en rust eigenlijk ook niet meer heb het gevoel dat ik alles wle gewoon were kan.. maar het is nog maar een goeie 2 weken terug.. vind het dus een beetje lastig.. want nu voel ik me wel fit.. maar wat voor gevolgen kan het hebben als ik teveel doe lastig hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:57:40 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_34151147
ik zou nog maar even voorzichtig doen evenstar...
stormy waters...
sailin'
pi_34151183
JeLief gecondoleert
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:16:38 #111
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34154978
@o.a. Bix: Ik werk nu twee dagen per week, maandag en vrijdag op een kdv idd. En het is heel raar om andere kindjes te verzorgen ipv Emma, af en toe druist het echt helemaal tegen mijn gevoel in, ik bedenk mij dan maar dat ik wel geld in het laatje breng om weer aan haar te kunnen besteden.

Mijn oma is heel plotseling overleden 88 jaar oud en eigenlijk alleen maar wat stijf en warrig verder behoorlijk gezond. Ze hebben haar gevonden dat ze op haar bed zat met de rollator voor zich, waarschijnlijk is haar hart er gewoon mee opgehouden.

Evenstar, alle huidlagen (en ik dacht ook spieren) die gehecht zijn moeten weer goed herstellen, Dat gaat het beste als je je buikspieren niet te veel belast.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:18:59 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_34155062
Jelief, gecondoleerd. Wel fijn dat je toch nog foto's van haar hebt met Emma.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:47:45 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34155964
Jelief, gecondoleerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34156045
Jelief sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34156135
Jelfief gecondoleerd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:11:56 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34156785
Jelief, gecondoleerd...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:25:07 #117
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34157181
Dank allemaal, ben nu niet zo verdrietig eigenlijk, de echte tranen zullen met de uitvaart wel komen denk ik zo.
pi_34157473
Jelief, gecondoleerd Fijn dat ze toch je kindje nog heel even heeft mogen meemaken.
pi_34200707
Jelief gecondoleerd

Werk je op het kdv ook met zulke kleine kindjes ? Kan je Emma niet meenemen ?
pi_34208039
Jelief gecondoleerd met het verlies van je oma.

Evenstar ik zou het toch nog even rustig aan doen hoor.
pi_34212741
Jelief, gecondoleerd en een *knuf* meis.. sterkte...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 22 januari 2006 @ 11:27:22 #122
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34337561
Morgen werken

Kan je mentruatie trouwens in het begin wat onregelmatig zijn na je bevalling?
Mijn afvalstrijd!
pi_34339809
* Vicky moet morgen ook weer werken

ik ben nog steeds niet ongesteld geworden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34340256
Wennie, je cyclus kan inderdaad van slag zijn een tijdje!

En Wennie en Vicky, jullie allebei veel succes morgen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 22 januari 2006 @ 14:52:02 #125
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_34343921
Jelief !

Vicky en Wennie werkse meiden!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 22 januari 2006 @ 14:55:06 #126
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34344029
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef Ladybos het volgende:
Jelief gecondoleerd

Werk je op het kdv ook met zulke kleine kindjes ? Kan je Emma niet meenemen ?
Op mijn groep is de jongste een maand of vijf. Emma had mee gekund maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen als ik op de ene groep werk en Emma huilt op de andere. Daarnaast heb ik niet zo'n vertrouwen in de collega's van de groepen waar ze eventueel zou komen en staat het voedingsbeleid mij niet aan. Het kdv waar ze nu heen gaat is bij ons aan de overkant dus makkelijk met halen en brengen. Het voedingsbeleid sluit beter aan bij wat ik voor Emma wil, geen tot weinig suiker en o.a. geen varkensvlees (dusook geen smeerworst )

oja, vrijdag was een mooie dag, afscheid van oma was goed en het was erg fijn om al die familie te zien.
  maandag 23 januari 2006 @ 07:44:31 #127
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34368592
Ik ga naar m'n werk
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 08:52:08 #128
43556 miss_dynastie
pi_34369096
Werk ze Wennie, 't komt vast goed
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 08:53:37 #129
81992 Githa
pi_34369109
Wennie werkse, komt allemaal goed

Vicky, moest jij ook niet vandaag ? ....jij ook werkse !
  maandag 23 januari 2006 @ 09:09:35 #130
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34369280
Werkze dames! Ik had destijds hetzelfde gevoel en ging na mijn verlof echt met superveel tegenzin terug naar mijn werk. Het was even wennen, maar het is ook wel erg lekker om even niet "mama" te zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 23 januari 2006 @ 19:39:25 #131
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34388240
Vicky en Wennie, goede eerste werkdag gehad?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 20:20:56 #132
81992 Githa
pi_34389888
Wennie is het je erg tegengevallen vandaag , of viel het allemaal wel mee
en hoe deed Robin het op het KDV ?

Vicky ook jij hebt je eerste werkdag erop zitten alles goed gegaan ? ...en met Amber ook

Jelief, de slaapzakjes zijn met LadyS mee
  maandag 23 januari 2006 @ 21:31:08 #133
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34393017
Jeej, we werken weer
Een collega van me was superlief en probeerde me op te beuren, maar desondanks miste ik Robin superveel. Ik vond m'n werk maar erg onïnteressant en onbelangrijk en kon me moeilijk concentreren. Het scheelde wel dat m'n vriend vandaag nog thuis was en voor Robin zorgde i.p.v. dat hij bij m'n schoonouders was. Woensdag gaat m'n vriend weer werken en gaat Robin voor het eerst een hele dag naar m'n moeder.
Githa, Robin gaat pas vanaf 2 maart naar het kdv.

Vicky, hoe was het bij jou?
Mijn afvalstrijd!
  maandag 23 januari 2006 @ 22:44:32 #134
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_34396181
Jelief gecondoleerd en sterkte... gek inderdaad als je opschuift in de generatieladder, dat voelt inderdaad een beetje onherroepelijk-speciaal. terwijl het ook leuk is en geweldig dat t zo werkt, op andere momenten dan deze.

Wennie> kopop, je hebt de eerste dag overleefd! Well done...
..en laat gaan...
pi_34403778
Wennie, het is ontzettend wennen he? Gelukkig kun je nog even wennen voordat Robin echt naar het kdv gaat

Vikcy, hoe ging het bij jou?
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:48:24 #136
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34405075
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef Githa het volgende:
Jelief, de slaapzakjes zijn met LadyS mee
Fijn! dankjewel, ik kijk uit naar bezoek van Amber en LadyS
pi_34406427
Zondagavond kwamen we terug van het zh.. migraine..

Gister mocht ik weer gezellig aan het werk. Het duurde eerst 2 uur voordat ik eindelijk een computer had. Verder heb ik gewoon mijn ding gedaan en om half 5 ging ik weer naar huis

Vanmorgen werd ik wakker en ja hoor... weer migraine.. AARRGGHH. Gelijk de huisarts gebeld en mocht er om 9.50 zijn. Ben die migraine zooo zat. Gelukkig heb ik een medicijn dat ik in mag nemen op het moment dat ik migraine op voel komen en dan is de uitwerking niet zo heftig, maar toch... die kopijn word je echt gestoord van. Hij heeft nu iets extra's voor geschreven dat ik 2 weken moet gaan proberen. Is iets profylactisch (meot de aanval voor zijn zeg maar). Moet over 2 weken terug om bloeddruk te controleren... ben benieuwd, want dit is ook geen doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_34437404
Vicky, jeetje wat rot van die migraine.. Heb je ook last van een hoge bloeddruk dan?
Sara
Merel
Ukje
pi_34437414

[ Bericht 100% gewijzigd door Fuente op 25-01-2006 09:18:39 ]
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:02:02 #140
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34438365
Vicky, gaat het alweer wat beter met je migraine?

Ik ben gelukkig weer ongesteld geworden. En voor het eerst weer gefietst en dat ging goed, nergens last van

Ik zit nu op me werk. Ben vanaf 8 uur bezig en ik heb eigenlijk nog niks gedaan. Ik weet het allemaal niet meer zo goed
Mijn afvalstrijd!
pi_34438533
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:02 schreef Wennie het volgende:

Ik zit nu op me werk. Ben vanaf 8 uur bezig en ik heb eigenlijk nog niks gedaan. Ik weet het allemaal niet meer zo goed
Dat had ik ook de eerste paar weken.. en tevens de gedachte.. "waar ben ik mee bezig, wat doe ik hier?!"

Vicky succes met je migraine!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 10:17:20 #142
81992 Githa
pi_34438735
Komt omdat je gedachtens nog helemaal niet bij je werk zijn Wennie.
Helemaal niet gek hoor en komt vanzelf goed

Renegate, alles goed met jou en de kleine Aron? Ben wel benieuwd hoe het je vergaat, zeker omdat je nu tijdelijk alleen voor hem moet zorgen.
en fotoooooooos willen we
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:32:37 #143
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34444846
Daan precies dat gevoel. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik me er voor m'n zwangerschapsverlof zo druk over heb gemaakt Het is allemaal zo onbelangrijk nu Robin in mijn leven is

Githa, dat ik zit te fokken helpt natuurlijk ook niet
Mijn afvalstrijd!
pi_34445576
met de migraine is het helemaal bagger. Vanmorgen weer een aanval terwijl ik op mijn werk zat. Collega's hebben met thuisgebracht. Het is nu wel iets minder maar ga zo weer me bed in.. dit is geen leven zo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:34:34 #145
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34446792
Jeetje Vicky Wat k*t joh!
Mijn afvalstrijd!
pi_34452223
Ik heb vandaag Merlijn voor het eerst bij iemand anders dan Magneet achtergelaten. Namelijk bij schoonmoeder. Erg hoor. Ik moest naar de dokter om de implanon te laten zetten en ik zat maar op die klok te kijken. Ik wilde weer naar Merlijn.

De implanon zit weer voor drie jaar op zijn plaats. En mag er januari 2009 weer uit misschien eerder als hier een tweede komt. Verder meteen ook even naar de opgezette schildklier laten kijken. Deze is tijdens de zwangerschap groter geworden. Ik moet dus binnenkort naar het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken. Ben ik toch benieuwd wat daar uit komt.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:26:20 #147
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34454683
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd
Hoop wel dat dit snel verandert, anders kan ik m'n baantje dagdag zeggen
Mijn afvalstrijd!
pi_34455043
Lijkt me ook heel moeilijk om weer te gaan werken.

Ik moet nog verzinnen wat ik wil doen na mijn verlof. Ik moet tegen het eind van mijn verlof weer mijn ww aanvragen. Ik denk dat ik voor maar 24 uur ww aanvraag omdat ik geen baan meer zou willen van 32 uur. Ik bekijk dan het komende halfjaar of ik werk kan vinden. Mocht dit namelijk niet zo zijn of niet rendabel genoeg, wil ik misschien er voor kiezen om thuis te blijven. Maar dat wil ik niet direct na mijn verlof beslissen, ik wil eerst weten wat ik zou kunnen.
  Jubileum moderator woensdag 25 januari 2006 @ 19:44:08 #149
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34457255
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Het was een vruchtbaar dagje op mijn werk.. heb welgeteld 1 contract, 1 brief en een lijstje reiskostenvergoedingen nagekeken in 8 uur tijd
Ow Wennie het is zo herkenbaar! Echt de eerste week weer op mijn werk heb ik als een wezeloos vrouwtje voor me uit zitten staren, beetje mailbox lezen en wat rondlopen. Er kwam echt geen jota uit mijn handen.
Het word beter hoor, echt waar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34462064
brrr als ik dit zo lees, denk ik waar ben ik aan begonnen nu ik terug ga werken

Nee ik heb er dus echt onwijs veel zin in, beetje terug onder de mensen komen, terug het geen doen waar ik altijd zo dol op was
Alleen wat minder uurtjes, want thuis wacht dan een lieve kleine grote vent op me

de muren kwamen op het laatst echt op me af, werd echt gek van het aldoor thuis zitten en alleen maar huishouden doen, ik heb er geen hekel aan, maar niet dagelijks idere keer weer het zelfde
dan is het hier niet groot en snel klaar dus dan he....

Maar alle mama's die er moeite mee hebben sterkte het word echt wel weer fijn lijkt me
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34462383
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef Wennie het volgende:
Gaat wel weer over hoor Wennie, ik heb de eerste 2 weken nodig gehad om alleen maar m'n mailbox door te worstelen en alle nieuwsbrieven te lezen, dus ik vind nog dat je aardig wat gedaan hebt . En zelfs nu na 3 maanden heb ik weleens van die momenten (lees dagen) dat ik met m'n hoofd thuis zit. Vooral als ze ziek is ofzo.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:49:55 #152
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34477498
Alle dames die net weer aan het werk zijn: (Het wordt beter, echt waar!!!)
Ik vond het overigens juist heerlijk om weer te gaan werken! Voor mijn gevoel was ik zo lang 'uit de roulatie' geweest. Ik vond dat maar niks.

Hiero gister ellende troef. Ikke ziek, Juul ziek en nu (tot overmaat van ramp) ook Sander ziek! Heb gister de hele dag boven de pot gehangen en Juul heeft wel 20 luiers volgespoten. Toch een virusje mee naar huis genomen van de meet denk ik. Man o man.... het is lang geleden dat ik me zo veerschrikkelijk slecht heb gevoeld zeg! Gelukkig gaat het alweer ietsje beter.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:40:32 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34481464
O, ooo, nog een zieke na de meet. Snel beter worden hoor, het is zo'n beroerde buikgriep!

Werkende mama's, het komt helemaal goed. Soms een dagje niet hoor, maar dat geeft lekker niks. Het wordt vanzelf weer gewoon, en dan is het heerlijk ook weer eens iets anders te doen dan te zorgen. Succes!
pi_34481640
Bij jullie ook het hele huis aan gestoken Renzell?
Het is een hele beroerde buikgriep, gemeen zelfs!
Ik heb de visite voor morgen afgebeld, de taart komt wel op, die geef ik wel aan de buuv ofzo
iemand trouwens enig idee hoelang deze griep ongeveer duurt?
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:56:13 #155
105888 renzell
pi_34482076
Volgens LadyBos 1 dag! En ik moet zeggen.... al voel ik me nog behoorlijk slap, het gaat inderdaad al weer een stuk beter dan gisteren. Jij dus ook Anitra? Dat had ik ff gemist. wat klote zeg! Ja, het is echt een zeer gemeen en geniepig virus. Beterschap!
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:57:40 #156
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34484400
Hier ook 1 dag bij mij en vriendje. Luuke heeft er een stuk langer last van gehad... Beterschap
pi_34487228
Ik begin me al beter te voelen! dus idd die ene dag klopt! Djulian is al vanaf maandag bezig.
Mijn moeder heeft door haar lage imuunsysteem precies wat Djulian heeft, dus die ligt nog wel ff plat.
Rick is inmiddels begonnen met rennen naar de wc, die heeft de dunne. Dan hebben we alles gehad hier in huis geloof ik
Alleen die pijn in de gewrichten en spieren willen niet weg na 1 dag
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:34:14 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_34487684
Allemaal beterschap! Wat een ellende zeg, als ik het zo lees.
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:38:31 #159
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34487805
Nou, inderdaad beterschap allemaal
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:04:16 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34488644
Ik heb ook buikgriep En Noah nu ook denk ik. Ik had gisteren steeds buikpijn en voelde het al aankomen, hele avond op de wc gezeten... Micha had Loperamide voor me gehaald waar ik even nog beroerder van werd, heb daarna één keer flink moeten spugen en vandaag al bijna nergens last meer van.
Noah heeft vandaag ook al een paar diarreebroeken gehad.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:17:06 #161
105888 renzell
pi_34492973
Jezus, we hebben het echt allemaal! wat kut zeg. Die pijn in spieren en gewrichten wil hier ook niet echt weg. En vriendje ligt momenteel kotsmisselijk op de bank met 41 graden koorts.
Tex en Noah; ook een dikke kus voor jullie. He bah zeg! K-griep!
pi_34510287
Jippie, ik pas mijn oude broeken weer Kan ik de zwangerschapskleding gaan opruimen.

Beterschap aan alle zieken.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:06:02 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34516329
Beterschap allemaal!

Voor wie het interesseert: hier gaat alles zo als het moet. De kindjes slapen op het moment zowaar eens allebei , ik heb plezier in mijn werk, voor het schoonmaken heb ik een schoonmaakster gevonden, de dagen dat ik thuis ben doe ik leuke dingen met de kinderen, de zon schijnt..... Ja, ik ben tevreden.

Voor mij werkt de combinatie werk-thuis dus heel goed. Drie dagen fijn werken zorgt ervoor dat ik van de 4 dagen thuis echt kan genieten. Voor mij is dit het perfecte evenwicht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:14:45 #164
3142 m@x
pi_34516610
Beterschap zieken!

Fijn om te lezen dat het zo lekker gaat Tink. Ik schrok een beetje van je stukje in het hormonen en depressie-topic. Ik heb me nooit gerealiseerd dat het zo heftig was. Gelukkig gaat het nu beter
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:30:20 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34517047
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef m@x het volgende:
Beterschap zieken!

Fijn om te lezen dat het zo lekker gaat Tink. Ik schrok een beetje van je stukje in het hormonen en depressie-topic. Ik heb me nooit gerealiseerd dat het zo heftig was. Gelukkig gaat het nu beter
Dankjewel voor je zorgen, lief van je. Depressief ben ik gelukkig alleen als ik zwanger ben (en hoogst waarschijnlijk ook in de overgang straks). Normaal ben ik het zonnetje in huis
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:34:57 #166
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_34542795
tjemig, ik begin een beetje minder spijt te hebben dat we er niet bij konden zijn bij de meet :S. Arme jullie! en ook allemaal he? gemeen griepje zeg. beterschap!

Tink> wat eeng eweldig idee, een schoonmaakster is dat duur eigenlijk?

ik zat er gisteravond even een beetje oorheen, alhoewel, nou nee, het was gewoon allemaal vreselijk emo allemaal. goede film gezien (bin jip) met Neelix op de bank, was toch wat later geworden dan gewenst, en hup, dan melodramatiseert Jdee erop los hoor. pfff... ik had een reply gemaakt voor een nietsvermoedende 'hee hoe gaat het met je'-vriendin, en toen ik dat terug las dacht ik "hoe overleef ik dit allemaal?!". maar vandaag is mn glas weer halfvol, zo ff taart bakken, en dan morgen verjaardag vieren met vriendjes en vriendinnetjes van en voor Ela.

stemmingswisselingen zijn stom.
..en laat gaan...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:37:29 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_34542837
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
Beterschap allemaal!

Voor wie het interesseert: hier gaat alles zo als het moet. De kindjes slapen op het moment zowaar eens allebei , ik heb plezier in mijn werk, voor het schoonmaken heb ik een schoonmaakster gevonden, de dagen dat ik thuis ben doe ik leuke dingen met de kinderen, de zon schijnt..... Ja, ik ben tevreden.

Voor mij werkt de combinatie werk-thuis dus heel goed. Drie dagen fijn werken zorgt ervoor dat ik van de 4 dagen thuis echt kan genieten. Voor mij is dit het perfecte evenwicht.
Haai tink, fijn dat alles goed gaat met je! Klinkt idd als een fijn evenwicht zo, precies zoals ik het ook hebben wil Toevallig krijg ik binnenkort ook een schoonmaakster voor een paar uurtjes... heerlijk!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:58:05 #168
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34543168
tot nu toe zijn wij ook de dans ontsprongen misschien een net iets betere weerstand gehad maxim is alleen verkouden, en ik begin nu een klein beetje te snotteren. verder hebben wij (nog) nergens geen last van *afklopt*
  zondag 29 januari 2006 @ 21:13:32 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34593677
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:34 schreef Jdee het volgende:Tink> wat eeng eweldig idee, een schoonmaakster is dat duur eigenlijk?
Duur is relatief Wij betalen 8 euro per uur en ze heeft 3-4 uur nodig om het huis door te werken (we wonen groot, dat heb je namelijk al snel als je in Duitsland woont). Voor een normaal Nederlands huis heb je aan 2,5 uur wel genoeg. Samen met de kinderopvang gaat op deze manier wel mijn hele salaris op, maar daarvoor ben ik gelukkig en heb ik een schoon huis dat ik niet zelf hoef te schoonmaken. Ik vind het dus een koopje
pi_34594551
Tink, fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat

Gewoon even een vraagje voor de moeders met 2 of meerdere kinderen. Hoe vinden jullie het nou om er nog eens een parttime baan bij te hebben met de zorg voor de kinderen en het huishouden bij. Ik kan er mijn draai niet echt in vinden eigenlijk.
  maandag 30 januari 2006 @ 08:26:47 #171
3142 m@x
pi_34604556
Oh, een schoonmaakster *droom*. Ik wil er ook zo graag eentje maar degenen die ik via via ken zitten allemaal vol en ik durf niet zo goed een vreemde binnen te laten. Mocht iemand er eentje in de regio Den Haag kennen.........

Goede vraag Lewis. Ik weet het niet. Wel weet ik dat ik met één kleintje mezelf helemaal voorbij aan het rennen ben. Ik zie mijn huis langzaam verstoffen maar zou gewoon niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om alles goed bij te houden. Momenteel is het glas hier trouwens behoorlijk halfleeg. Ik heb vandaag maar een dagje vrij genomen zodat ik even bij kan tanken/schoon kan maken/ tijd voor mezelf heb.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:05:29 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34605991
Mag ik hem inkoppen?
Waar zijn jullie echtgenoten dan in het schoonmaakverhaal?
  maandag 30 januari 2006 @ 10:10:25 #173
3142 m@x
pi_34606085
Kop maar door hoor Manlief werkt fulltime en volgt daarnaast nog een studie. Hij doet zijn best en steekt regelmatig de handen uit de mouwen maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet bij te benen.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:12:24 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34606130
Ah ok.
Ik vind het namelijk wat unfair klinken dat jij een dag vrij moet nemen van je werk om te gaan schoonmaken.
Maar goed, daar maak je natuurlijk ook zelf afspraken over met elkaar.
Ik vond alleen de verhalen van jou en Lewis zo op jezelf gericht 'ik krijg het niet voor elkaar' en dan denk ik gelijk 'er loopt nog iemand rond'.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:15:31 #175
3142 m@x
pi_34606200
Die vrije dag is voornamelijk bedoeld om wat tijd voor mezelf te hebben. Dat het huis niet schoon is is vervelend, maar wat me momenteel het meeste opbreekt is het gebrek aan 'eigen tijd' en een 'eigen plek'. Vandaag kan ik lekker doen waar ik zin in heb en dat is wel een heel lekker idee.
pi_34606375
Hier ook dat probleem...... Wij hebben de "afspraak" dat vriend de beneden verdieping doet. Maar aan alleen de was heb ik een week taak
Mijn vriend werkt ook zich de drie slagen in de rondte voor een carriere. Vind het daarom ook niet fair om hem nog meer te laten doen. Maar ja... soms moet ik dan maar niet zo pietluttig doen en wat "makkelijker" worden.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:52:10 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34606982
Waar mijn man is in het schoonmaakverhaal? We doen het samen. Hij werkt fulltime en 10 weken per jaar is hij niet thuis. Maar zodra hij uit zijn werk komt zijn de kinderen voor hem zodat ik in alle rust kan koken (vind ik leuk en koken zonder kinderen om je heen is echt ontspannend). Hij stofzuigt meestal (ookal hebben we hulp, er moet nog steed gezuigd worden helaas). De was doen we samen. We strijken allebei onze eigen kleding. Opruimen doen we een keer per week en ik probeer iedereen aan te wennen de spullen weer op zijn plaats te leggen (lukt niet). De tuin is voor mij (heel veel gras helaas) en hij doet de 'grote' klussen. Ik doe wel iets meer dan mijn man, maar dat is logisch omdat ik ook iets meer thuis ben. Máár, het gebeurt ook vaak dat ik nog werk heb liggen in het weekend. DAn ga ik naar onze vakantiewoning in Nederland en 'doet' hij de kinderen en het huishouden. Met heftig carriere maken moet hij maar even wachten tot de kinderen wat groter zijn. Doe ik ook.
pi_34610771
Bah, vandaag dus naar het ziekenhuis. Bloedprikken en echo laten maken van de schildklier. Heeft iemand daar al ooit last van gehad? Ik heb waarschijnlijk een vergrote schildklier door de zwangerschap, niet echt prettig en ik hoop dat er ook niet iets ernstigs uitkomt. Gelukkig heb ik nergens last van. Maar toch.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:24:37 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34611049
succes en ik meen dat leah dat had maar durf k niet zeker te zeggen

hier een baal ochtend..
s ochtends vroeg kleine meldt zich om te eten dus ik haal der uit bedje en ga naar beneden en leg haar in de box
kook het water voor de voeding en giet het in het flesje.. wil de waterkoker terug zetten.. bats.. kokend heet water over me voet heen en wat doet deze taart.. eerst even wate ropdoen en niet even koelen .. totdat het ineens heel pijn ging doen en mannetje maar uit bed geroepen heb..
wil k daarna de kruik maken.. vergeet ik dat dus de kruikenzak helemaal opgeblazen.. dus wil hem ontluchten draai heeeel voorzichtig plok schiet die dop ineens weg weer heet water over me heen ditmaal mijn hand .. toen maar wel gelijk gekoeld.. man wat een shitdag
pi_34611224
Ja ik betrek het ook op mijzelf, dat besef ik me ook wel. En nou moet ik zeggen dat Paul ook een behoorlijke hand uitsteekt hoor. Daar hebben we een tijdje geleden wel even over moeten praten. Maar als ik nu dingen vraag voor hem om te doen, dan doet hij ze ook.

Ik denk dat het op het moment veel meer aan mij ligt. Ik ben best wel chaotisch en zodra het een troep wordt in huis of ik moet dingen laten, lijkt het wel alsof ik mijzelf verlies. Ik werk dus 3 dagen achter elkaar en zodra we dan dus op de donderdag zitten is er zoveel te doen, dat ik het dan soms even helemaal niet zie zitten. Ik wil dan graag met mijn kinderen bezig zijn en leuke dingen doen, maar om die troep te laten liggen steekt me dan ook weer. En een overdosis vermoeidheid van een dochter die momenteel s'nachts tig keer per nacht wakker word, maakt het dan nog net even wat erger allemaal.

Maar zo te lezen, ben ik dus geen mietje. Zo voel ik me namelijk op het moment. Ik eis veel van mezelf en wil het ook allemaal kunnen redden, en als dat dan niet lukt dan baal ik van mijzelf.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:33:01 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34611278
je bent nooit ene miejte.. je doet wat je kan.. en mensen vergissen zich vaak erin dat er bij kindjes behoorlijk wat werk komt kijken.. misschien af en toe iemand van de familie vragen die eens kan inspringen wara nodig is ? een lekker stukje gebak voor bij de thee erbij doet al snel wonderen..
pi_34611302
En om het dan nog aan te vullen. Ik heb wel mijn kappersopleiding af inmiddels, *toch ook wel een beetje trots is opzichzelf*. Dat was wel even hard aanpoten omdat dat dus op een dinsdagavond was terwijl ik overdag werkte. Dat zal ook wel een stukje lichter voelen denk ik als dit helemaal over is.

Het was beslist niet de bedoeling om te klagen hoor, wilde gewoon graag andere ervaringen horen zodat ik mijn eigen ervaring kan relativeren
  maandag 30 januari 2006 @ 13:34:47 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34611334
al zou je wle klagen.. mama's mogen soms best even klagen en papa's ook wel
t scheelt vaak al een hele hoop als mensen zich begrepen voelen..
pi_34611340
Mijn schoonmoeder staat in het weekend altijd klaar om op te passen op de kinderen. Dus wat dat betreft hebben we daar al helemaal geen klagen over.
pi_34611436
Joh Lewis, het is toch ook best zwaar soms? Is een druk leven, werken met kids. Kan me je gevoelens wel indenken. Ik werk 32 uur, manlief 40 uur en soms weet ik niet meer waar ik het moet zoeken. Mannetje volgt op een opleiding op zaterdag, we zijn nooit een dag samen thuis want op zondag werk ik, en vaak voel ik me ontzettend rot dat ik het niet netjes kan houden, niet genoeg tijd voor alles heb.
Ik heb 1 kindje, dus wil er nog niet eens aan denken hoe het is met 2 kindjes . Al hoop ik wel dat wij dan financieel wat beter zitten en ik dus 24 uur kan werken ipv 32. Maar denk dat het dan nog ontzettend schipperen is met het huishouden en tijd voor de kindjes.
Fijn dat je zo'n lieve schoonmoeder hebt!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 30 januari 2006 @ 14:40:57 #186
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34613257
Klopt, ik heb schildklier problemen gehad. Wat wil je weten Randa?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_34624644
Tja, ik weet nu nog niet echt wat ik wil vragen. De huisarts krijgt as vrijdag de uitslag. Maar ik heb wel de echo gezien wat ze gemaakt hebben. Zoals de echografiste zag zit er een vergroting in de schildklier wat op de echo wel lijkt alsof het hetzelfde weefsel is. Dus eigenlijk alleen een vergrote schildklier. Denk dat ik maar eens ga googlelen misschien dat de vragen wel een keer komen, maar nu maak ik me nog niet echt zorgen.
pi_34674696
Ik heb mijn eerste menstruatie na de zwangerschap te pakken. Ik vind het nog redelijk vroeg, maar eigenlijk ben ik ook wel blij. Vorige week nog heb ik de implanon laten zetten en nu mijn eerste menstruatie. Mijn lichaam herstelt zich goed. Het vloeien was ook al zo snel afgelopen bij mij. Fijn.
pi_34674774
dat is zeker snel Randa.

ik zit nog steeds te wachten op de mijne
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:42:12 #190
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34682290
Randa Wat snel! Ik was toen nog aan het nabloeden van de bevalling
Hier nog steeds geen besluit over de anti-conceptie Ik wil niet aan de pil, omdat ik dan veel klachten heb, maar ik wil ook niet ongi zijn als ik ga trouwen en dat kun je met de pil natuurlijk beïnvloeden.. Dilemma's

Verder ben ik doodmoe M'n werkritme heb ik nog niet teruggevonden en het heen en weer brengen van Robin hakt er behoorlijk in. Ook werk erg fijn dat m'n vervangster een berg werk voor me heeft achtergelaten Kan morgen niet eens fatsoenlijk vrij nemen om in ondertrouw te gaan

Vicky nog niet? Misschien eens naar de huisarts?

[ Bericht 8% gewijzigd door Wennie op 01-02-2006 15:51:15 ]
Mijn afvalstrijd!
pi_34792665
Hoe gaat het nou Wennie?

Ik ben aan het solliciteren voor ander werk. Heb een superleuke baan gevonden maar ben zooo zenuwachtig! Het heeft op zich allemaal helemaal geen haast, ben mijn huidige werk alleen zo ontzettend zat (helpdeskmedewerkster voor een internetprovider). En de baan die ik gevonden heb lijkt me zo ontzettend leuk!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 februari 2006 @ 13:52:31 #192
105888 renzell
pi_34792889
Idd snel Randa... ik ben ook pas net weer ongesteld geworden. Maar wel fijn dat je lichaam zich blijkbaar zo snel weer heeft 'hersteld' van de zwangerschap.

Oeh, spannend Fuente!!! Wat voor baan is het?
pi_34793807
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef renzell het volgende:
Idd snel Randa... ik ben ook pas net weer ongesteld geworden. Maar wel fijn dat je lichaam zich blijkbaar zo snel weer heeft 'hersteld' van de zwangerschap.

Oeh, spannend Fuente!!! Wat voor baan is het?
Is voor een stichting die bemiddeld in kinderopvang, als consulente. Lekker flexibel, je gaat bij mensen thuis langs. Lijkt me dus echt helemaal geweldig. Ik ben met de brief bezig (zit 'm telkens rond te sturen voor feedback) en ben gewoon nu al zenuwachtig
Sara
Merel
Ukje
pi_34793838
dubbel
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 februari 2006 @ 14:29:58 #195
105888 renzell
pi_34793925
Klinkt heel leuk!!! Ik hoop echt dat het je lukt! Succes.
pi_34799845
Je kunt merken dat ik niet volledige borstvoeding heb gegeven in het begin, gelukkig is de menstruatie al bijna voorbij. Al met al heeft het dadelijk een week geduurd, net als vorig jaar voor de zwangerschap, alleen dit keer met veel minder pijn. Ik hoop dat de implanon nu goed zijn werk kan gaan doen zodat ik niet meer ongesteld wordt de komende drie jaar.
  maandag 6 februari 2006 @ 23:23:23 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34814047
Hier ook gemenstrueerd maar vloeide in die vijf dagen 10 keer zoveel als de afgelopen 10 jaar bij elkaar

Mannetje en ik zijn nogal ziek geweest, frieten verkeerd gevallen vier mand beroerd van de frieten ons meisje is naar opa vanaf vanmiddag en blijft daar slapen zodat wij wat uit kunnen zieken en aan kunnen sterken..
Maar mijn god was mis ik mijn meissie

Fuente Succes!!!!

ik dacht dat het trouwens met bv geven veel langer duurde voor je menstrueerde of ligt dat er aan omdat je niet volledig bv gegeven hebt in den beginne?
  maandag 6 februari 2006 @ 23:33:27 #198
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34814423
Randa, ik ben sinds de Implanon niet meer ongesteld geweest, dus dat is in ieder geval hoopvol.

Evenstar, succes zo alleen. Ik kan me voorstellen dat jullie haar missen. Hopelijk kan ze snel weer terugkomen. Ik geloof trouwens niet dat mijn vader zo'n klein babietje aan zou durven voor een logeerpartij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34819490
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook gemenstrueerd maar vloeide in die vijf dagen 10 keer zoveel als de afgelopen 10 jaar bij elkaar

Mannetje en ik zijn nogal ziek geweest, frieten verkeerd gevallen vier mand beroerd van de frieten ons meisje is naar opa vanaf vanmiddag en blijft daar slapen zodat wij wat uit kunnen zieken en aan kunnen sterken..
Maar mijn god was mis ik mijn meissie

Fuente Succes!!!!

ik dacht dat het trouwens met bv geven veel langer duurde voor je menstrueerde of ligt dat er aan omdat je niet volledig bv gegeven hebt in den beginne?
Dat is kl*te!
Hopenlijk zijn jullie snel beter!
pi_34820017
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja, als je volledige borstvoeding geeft is de kans heel groot dat het een half jaar duurt voor je menstrueerd. Maar ik heb in de eerste weken geen vlledige borstvoeding gegeven. De keren dat ik kolfde waren er maar 5 op een dag, terwijl volledige borstvoeding in beginsel zelfs om de 2 a 3 uur is. Maar ik ben blij dat ik het heb gehad.
Evenstar, Wel raar dat het bij jou zo erg is de menstruatie? Beterschap.

Livelink dit is voor mij al de derde keer dat ik implanon heb dus ik verheug me echt op die bijwerking, geen bloedingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')