quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Geen he, klonen mag nietquote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef Lu_uK het volgende:
Hey dribbel onder welke accounts heb jij allemaal gepost?
Uiteraard.quote:
misschien zegt de OP je iets. Echter mag ik bepaalde mensen op het volgende uitspraak wijzen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef Avani het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Jij vast ook wel. Dit is een slowchattopic neem ik aan.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Gezellig hequote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
Dit is weer eens wat anders dan de gebruikelijke users in dit topic
Met kerst is alles anders he? Behalve het bier natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
ok ! dat wist ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
misschien zegt de OP je iets. Echter mag ik bepaalde mensen op het volgende uitspraak wijzen.
[..]
Soms.quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gezellig he!
ben jij een BEFFER ??!!
So treuquote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Met kerst is alles anders he? Behalve het bier natuurlijk
Geslapen en gegourmet.quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat hebben jullie gedaan vandaag![]()
Ik heb net het jaarlijkse familiedagje achter de rug![]()
Ik lees niet altijd de OP's hè.quote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
misschien zegt de OP je iets. Echter mag ik bepaalde mensen op het volgende uitspraak wijzen.
[..]
Verstandig.quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok ! dat wist ik niet
zal het onthouden !
Ik mag graag wat BeF'en ja...quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eeeeeey jij bent de opperbeffer he!
Eten, veel films kijken, saai dus.quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het is wat he ieder jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
My god, de kerstamnestie.
Drib ik heb je zo gemist hequote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Kerstfilmsquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
My god, de kerstamnestie.
ik heb ook kaas gefonduet! met paps en mamsquote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohja eeeeeeh ja familiedag enzo he had ik en gekaasfondueet
ik ookquote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb ook kaas gefonduet! met paps en mams
Bridget Jones was goed te doen voor de derde keer...quote:
Dat is niet orgineel,quote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb ook kaas gefonduet! met paps en mams
Dat wordt feesten morgen op de plee.quote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook!
maar mn zusje zei dat het keigevaarlijk was omdat de kaas gaat stollen en dan gaat het heel raar worden in je buik en zij kan het weten want ze is zuster
oh ja ik zag het voorbij komen en ik dacht ja dat is een echte lenny film hequote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef Avani het volgende:
[..]
Bridget Jones was goed te doen voor de derde keer...![]()
ikke bangquote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat wordt feesten morgen op de plee.
Idd!!!quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Nou weet ik dat het bij jullie niet de gewoonte is ook maar naar de OP te kijken, maar er was geloof ik een soort met van afspraak dat GcSc niet hier verder zou gaan.
Heel onzinminnend fokquote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
Ik vind deze TT ruk trouwens.. wie de neuck interesseert dat nou??!
Wat loop je nou te zeiken man? Ik zie behalve de aanwezige users weinig verschil met de vorige 300 episodes BeF...quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Nou weet ik dat het bij jullie niet de gewoonte is ook maar naar de OP te kijken, maar er was geloof ik een soort met van afspraak dat GcSc niet hier verder zou gaan.
Nou verzin is een leuk onderwerp dan ipv zeuren hele tijdquote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
Paultjuhhh je bent een sukkel.. en een irritante for that..quote:
Tjah, de vaste nachtploeg denkt daar toch anders over.quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken man? Ik zie behalve de aanwezige users weinig verschil met de vorige 300 episodes BeF...
Aaaww, andere SC topics in ONZ worden anders regelmatig gesloten met een verwijzing naar BeF, als zijnde het ONZ SC topic. Dat jij en je kliekje daar niet blij mee zijn kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah, de vaste nachtploeg denkt daar toch anders over.
hoe zorgen we dat paultjuhh de trein haalt?quote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou verzin is een leuk onderwerp dan ipv zeuren hele tijd
idd sta is open voor andere mensen, remlof en ik zijn gewoon vaste onzin fokkersquote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaww, andere SC topics in ONZ worden anders regelmatig gesloten met een verwijzing naar BeF, als zijnde het ONZ SC topic. Dat jij en je kliekje daar niet blij mee zijn kan ik ook niet helpen.
Kom hier gerust posten, maar pas je dan wel aan aan de regelsquote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaww, andere SC topics in ONZ worden anders regelmatig gesloten met een verwijzing naar BeF, als zijnde het ONZ SC topic. Dat jij en je kliekje daar niet blij mee zijn kan ik ook niet helpen.
Joh lul niet, er mag geen verdere SC plaatsvinden, je kunt hier wel slowchatten, maar dan wel [BeF].quote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
hij spreekt voor zichzelf dat je dat ff weetquote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd sta is open voor andere mensen, remlof en ik zijn gewoon vaste onzin fokkers![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom hier gerust posten, maar pas je dan wel aan aan de regels
geven jullie dan het voorbeeldquote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom hier gerust posten, maar pas je dan wel aan aan de regels
heb je hier anders heel erg lang niet gezien?quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd sta is open voor andere mensen, remlof en ik zijn gewoon vaste onzin fokkers![]()
Gezien het niveau van de rest van onzin kan ik dat niet echt positief noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ban hequote:Op maandag 26 december 2005 00:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb je hier anders heel erg lang niet gezien?
Had om te beginnen eens een normale TT verzonnenquote:Op maandag 26 december 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geven jullie dan het voorbeeld![]()
Dan kan ik zien hoe het moet
Stil nou maar ik zeg nou ff nix meer en laat jullie hier BEFfen kan ik zien hoe het moetquote:Op maandag 26 december 2005 00:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
wegens baggeren als ik het niet verkeerd had toch?
na 3 dagen bezopen thuis komen was ik dat vandaag wel van plan jaquote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef remlof het volgende:
Ok, nou ja omdat het kerst is ging het meer over fonduen, is een soortkerstfrituurEn het bier consumeer ik nu, howel ik zo ook nog even hier bij een van de weinige open kroegen ga drinken.... Blijven jullie gewoon thuis?
dan heb je tenminste een soort van routinequote:Op maandag 26 december 2005 00:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
na 3 dagen bezopen thuis komen was ik dat vandaag wel van plan ja
Fondue is prettig.. Bier consumeer ik momenteel ook..quote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef remlof het volgende:
Ok, nou ja omdat het kerst is ging het meer over fonduen, is een soortkerstfrituurEn het bier consumeer ik nu, howel ik zo ook nog even hier bij een van de weinige open kroegen ga drinken.... Blijven jullie gewoon thuis?
lees de op, lul gezelig mee en nobody gives a fuckquote:Op maandag 26 december 2005 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stil nou maar ik zeg nou ff nix meer en laat jullie hier BEFfen kan ik zien hoe het moet
je bent hier welkom hoorquote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fondue is prettig.. Bier consumeer ik momenteel ook..
Tja, je kan zo weinig hiervandaan als iedereen naar huis is met de kerst he?
Ik voelde me slecht dit weekend, hoofdpijn enzoquote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef remlof het volgende:
tt verandering inquote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
lees de op, lul gezelig mee en nobody gives a fuck
al kan het me nog steeds geen reet schelen of dribbel wel of niet terug is
Liever niet dan wel eigenlijk..quote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
al kan het me nog steeds geen reet schelen of dribbel wel of niet terug is
quote:
maagpomp bij de hand?quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik voelde me slecht dit weekend, hoofdpijn enzo
Maar er is nu een Amerikaanse vriend die een jaar in America heeft gewoond en in die tijd nog nooit een druppel alcohol op heeft
Ik help hem van de week om de nodige schade weer in te halen
We bouwen het rustig op.quote:
ff ons bef modje zoekenquote:Op maandag 26 december 2005 00:43 schreef remlof het volgende:
Bier en Fondue was ook wel een goeie TT geweest trouwens
Nou ja, misschien de volgende
quote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef ma_jojo het volgende:
Kankerkerst.
quote:
En Jd heeft tegenwoordig een social lifequote:Op maandag 26 december 2005 00:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
tt verandering in
[BeF] # 301 Beffende users uit alle hoeken van Fok!
aangevraagd
Pauper!quote:Op maandag 26 december 2005 00:48 schreef DeLeider het volgende:
En Jd heeft tegenwoordig een social life
Mwoah als ik iemand had om te nuecken had ik het ook gedaanquote:
ja hij neukt een of ander wijf uit enschede, maar wil niet zeggen wiequote:Op maandag 26 december 2005 00:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[..]
En Jd heeft tegenwoordig een social life
quote:Op maandag 26 december 2005 00:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hij neukt een of ander wijf uit enschede, maar wil niet zeggen wie
wat ik opzich wel weer een teken vind
Een frikan, of een gewone?quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb zin in een delleke!
Of beide..quote:
Ja maar dan anders.....quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
oh dus zo moet je hier posten , nog ergere SC dan ik doe!!
ja maar hier mag hetquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
dat wou ik jou nou ook vragenquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef boertie het volgende:
wie?
Zo dus niet:quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
eenschquote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo dus niet:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kerst!!~! 1quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou janetje die laatste posts van jullie waren ook niet zo bijzonder , sjuchthet is toch SC doe eens lief het is kerst
Hoi olsentwinnetjequote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou janetje die laatste posts van jullie waren ook niet zo bijzonder , sjuchthet is toch SC doe eens lief het is kerst
Ja hé!quote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:damn olsentwinnetje jij gaat wel erg ver he
Sorry.. ik heb gewoon iets persoonlijks tegen je.. nofi...quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja mamaquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb gewoon iets persoonlijks tegen je.. nofi...
olsentwinnetje doe fucking normaal of tyf op
Als jij normaal post.quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef olsentwinnetje het volgende:
Doe is lief
quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah heb je eindelijk weer een mama gevonden?
Ga ergens anders spelen..quote:
ik ben olsentwinnetje nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb gewoon iets persoonlijks tegen je.. nofi...
olsentwinnetje doe fucking normaal of tyf op
quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
You wish your mamma was as hot like her.....
Aangezien jij een uitwerpsel bent van de maatschappij zou je er niet misstaan.quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ja maar in de zandbak hebben de katten gepoept
quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
was zeker wel zwaar voor je toen je moeder je aan een boom vastbond en hard weg reed
Neuh.. dat was even een extra mededeling voor iemand die onder je postte.. sorry.. had er eentje te weinig gequote..quote:
Dat moet jij zonodig zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Aangezien jij een uitwerpsel bent van de maatschappij zou je er niet misstaan.
Ja als jij ook weer lief doetquote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dat was even een extra mededeling voor iemand die onder je postte.. sorry.. had er eentje te weinig gequote..Vriendjes?
je moeder wou niet?quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
nah..het viel eigenlijk wel mee..ik kon eindelijk gaan neuken en bier zuipen
Dat zie je goed ja.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dat moet jij zonodig zeggen
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom post je 3x achter elkaar![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wow dribbel ga je opeens doen alsof je geen baggeraar bent
Doe geen moeitequote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik moet nog 300 delen in halen
ik vind dat je extra chromosoom dat wel compenseerd hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik moet nog 300 delen in halen
Vind jequote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vand dat je extra chromosoom dat wel compenseerd hoor
Doe even normaal zeg.. kom op..quote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef olsentwinnetje het volgende:
Ik haal ze denk ik toch maar in hoor
Goed hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef pindapepsil het volgende:
haiii hoe is t met de befklanten ?
![]()
Wellicht omdat je posts weinig toevoegen?quote:
Neequote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
holy fuck hebben ze de rest van fok gesloten ofzo
wat is er met je ondertitel gebeurd??quote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
OLSENTWINNETJE RUSTIG AAN NU HE !
sorrry alleen ik kan olsentwinnetje tot bedaren brengen![]()
Postopkrikken...nu we het er toch over hebben...BEF is toch volgens mij echt het postopkrik topic hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht omdat je posts weinig toevoegen?
Postkrikken wordt hier niet op prijs gesteld
quote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
OLSENTWINNETJE RUSTIG AAN NU HE !
sorrry alleen ik kan olsentwinnetje tot bedaren brengen![]()
hoezo ? wat is er gebeurdquote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
wat is er met je ondertitel gebeurd??![]()
shit paulus![]()
![]()
Zal ik hepen het wat actiev/fer te maken?>quote:Op maandag 26 december 2005 01:33 schreef pindapepsil het volgende:
en stil gelijk![]()
nou truste allemaal doeiiii![]()
ow ja dit was m-m![]()
Nu jij er bent wel jaquote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Postopkrikken...nu we het er toch over hebben...BEF is toch volgens mij echt het postopkrik topic hoor
Dat zag ik aan je postgeschiedenis..quote:Op maandag 26 december 2005 01:33 schreef pindapepsil het volgende:
en stil gelijk![]()
nou truste allemaal doeiiii![]()
ow ja dit was m-m![]()
Ik zou zeggen...lees de eerst 150 topic van BEF ff door...dan snap je het misschienquote:
doorzichtig hequote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zag ik aan je postgeschiedenis..
OHJA WIST IK VEEEL dat jij m-m bentquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
nou zeg gelijk eensmiley!
![]()
ik bedoel dat halve msn gesprek van ons![]()
lees jij de 150 laatste eens door en kijk eens wat er verandert isquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...lees de eerst 150 topic van BEF ff door...dan snap je het misschien
Ik weet best hoe het er eerst aan toeging. Maar dat is allang niet meer het geval, dus kap effe met dat zinloze gespam van je. Alsjeblieftquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...lees de eerst 150 topic van BEF ff door...dan snap je het misschien
Nee...eens een postopkriktopic altijd een postopkriktopicquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
lees jij de 150 laatste eens door en kijk eens wat er verandert is
Hoe komt het dan dat er ineens zo veel veranderd is?quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet best hoe het er eerst aan toeging. Maar dat is allang niet meer het geval, dus kap effe met dat zinloze gespam van je. Alsjeblieft
Mothermother ik mis je op msnquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
doorzichtig he![]()
nah ja iig truste![]()
De eerste 150 topics zat ik ook al in..quote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dus je weet dat dit een postopkriktopic is?quote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
De eerste 150 topics zat ik ook al in..
Normale mensen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat er ineens zo veel veranderd is?
Dus ik weet dat jij achtelijk doet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dus je weet dat dit een postopkriktopic is?
quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dus je weet dat dit een postopkriktopic iswas?
achtelijk?quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus ik weet dat jij achtelijk doet.
Dit is geen postopkriktopic meer.. en zoals al eerder gezegd is.. als je niet normaal kan doen ga je maar..
DDquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dead-Doll..AMD64..wat doe je
AMD is een zomogelijk nog grotere randmongool dan jij.. dus dat zegt wat..quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Does aardig
AMD is ook aardig hoor
Dat moet jij zonodig zeg tering tyfus randdebiel...en ga nu maar verder konten likken jijquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is een zomogelijk nog grotere randmongool dan jij.. dus dat zegt wat..
Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Sterker nog, ik heb hier helemaal niks aan toe te voegen! J., je bent geweldigquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is een zomogelijk nog grotere randmongool dan jij.. dus dat zegt wat..
Niet meer toch?quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
nou nou nou jongens het is kerst
Hahahaha.. je laat je wel kennen he?quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dat moet jij zonodig zeg tering tyfus randdebiel...en ga nu maar verder konten likken jij [afbeelding]!
quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Niet meer toch?![]()
Of is maandag ook kerst zooi
sure als jij hem graag zo zietquote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Does aardig
AMD is ook aardig hoor
Dus het is wel zo.quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dat moet jij zonodig zeg tering tyfus randdebiel...en ga nu maar verder konten likken jij [afbeelding]!
eeuuhh waar heb jij de laatste paar duizend jaar gezetenquote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Niet meer toch?![]()
Of is maandag ook kerst zooi
Ga jij nou maar weer konten likken jij (van o.a.D-D dus) .quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahaha.. je laat je wel kennen he?
Gedraag je eens normaal.. misschien dat je dan van dat AMD niveau afkomt..
Sorry dat ik niet christen ben hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh waar heb jij de laatste paar duizend jaar gezeten
AMD is een gore leugenaar die alles zegt om een beetje aandacht te krijgen.. maar als jij niet door die leugens heen ziet is dat jouw probleem..quote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer konten likken jij (van o.a.D-D dus) .
AMD is een heel aardige gozer maar door dat hoerige kut kuddegedrag van velen op FOK! word hij vaak afgezeken
AMD wilt aandacht omdat hij word afgezeken door randdebielen zoals jijquote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is een gore leugenaar die alles zegt om een beetje aandacht te krijgen.. maar als jij niet door die leugens heen ziet is dat jouw probleem..
En sinds wanneer lik ik ook maar iemands kont?
Wat jij wilt geloven, beste vrind. Maar AMD weet donders goed dat hij zich hier niet meer hoeft te wagen, omdat hij de hele boel bij elkander heeft gelogen hier. Het is hem alleen maar te doen om de aandacht, maar als jij 'm die wilt geven, wie ben ik om je tegen te houden.quote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer konten likken jij (van o.a.D-D dus) .
AMD is een heel aardige gozer maar door dat hoerige kut kuddegedrag van velen op FOK! word hij vaak afgezeken
dat er een eerste en tweede kerstdag is heeft geen fuck met christen zijn te maken, das gewoon algemene kennisquote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet christen ben hoor
Ik vier geen kerst oid.
AMD wordt afgezeken door mensen zoals ik, omdát ie leugens verkocht. Voor dat ie begon met die onzin had ik hem nog in mijn msnlijst, kon ik het best met hem vinden.. dus ga het hier nu niet een beetje zitten omdraaien..quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
AMD wilt aandacht omdat hij word afgezeken door randdebielen zoals jij
O..en dan konttenlikken was eigenlijk richting killswitch
Het is zielig van jullie dat jullie hem masaal afkrakenquote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat jij wilt geloven, beste vrind. Maar AMD weet donders goed dat hij zich hier niet meer hoeft te wagen, omdat hij de hele boel bij elkander heeft gelogen hier. Het is hem alleen maar te doen om de aandacht, maar als jij 'm die wilt geven, wie ben ik om je tegen te houden.
Het is maar fok hoor,quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat jij wilt geloven, beste vrind. Maar AMD weet donders goed dat hij zich hier niet meer hoeft te wagen, omdat hij de hele boel bij elkander heeft gelogen hier. Het is hem alleen maar te doen om de aandacht, maar als jij 'm die wilt geven, wie ben ik om je tegen te houden.
Nee sorryquote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat er een eerste en tweede kerstdag is heeft geen fuck met christen zijn te maken, das gewoon algemene kennis
kijk en nu draai je het dus een beetje omquote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef remlof het volgende:
oh het is weer erg gezellig hier, bijna vanouds
Dan ga jij toch morgen fijn boodschappen doen..quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik vier GEEN kerst dus ik hoef de datums NIET te weten
Ik hoef geen boodschappen te doenquote:Op maandag 26 december 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ga jij toch morgen fijn boodschappen doen..
quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Daar heeft hij dus zelf om gevraagd door mensen voor de gek te houden die hem serieus namen. Zat ik niet echt lang bij, gelukkig.quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Het is zielig van jullie dat jullie hem masaal afkraken
dus jij wil zeggen dat je de afgelopen paar weken niets gemerkt hebt van alle reclames en brieven en weet ik veel wat?quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik vier GEEN kerst dus ik hoef de datums NIET te weten
Ik merk er wel wat van maar dat hoeft dus niet te betekenen dat ik de data weetquote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je de afgelopen paar weken niets gemerkt hebt van alle reclames en brieven en weet ik veel wat?
veel plezier onder je steen
Oh wacht ja.. dat hoeven kleuters nog niet natuurlijk..quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik hoef geen boodschappen te doen
En BrauN dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heeft hij dus zelf om gevraagd door mensen voor de gek te houden die hem serieus namen. Zat ik niet echt lang bij, gelukkig.
Wat een disssssssssssquote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht ja.. dat hoeven kleuters nog niet natuurlijk..
Dat heb je correct...quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht ja.. dat hoeven kleuters nog niet natuurlijk..
Hij verkondigt geen dingen met de intentie mensen het te laten geloven.quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En BrauN dan?
Houd hij niet mensen voor de gek?
En D-D dan?
Met haar "geile" gesprekjes
quote:
Geen dis.. de waarheid..quote:
Who caresquote:Op maandag 26 december 2005 01:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij verkondigt geen dingen met de intentie mensen het te laten geloven.
dus jij wil zeggen dat je nog nooit van je leven gehoord hebt dat er een 1e en 2e kerstdag is?quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik merk er wel wat van maar dat hoeft dus niet te betekenen dat ik de data weet
Nee.quote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Who cares
Hij houd ook mensen voor de gek en daar gaat het toch allemaal om?
idd...ik neem aan dat niemand kleuters naar de supermarkt stuurtquote:
Ik heb wel gehoord van een 1e en 2e kerstdagquote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je nog nooit van je leven gehoord hebt dat er een 1e en 2e kerstdag is?
sorry dat ik zo over doorzaag hoor maar het komt niet vaak voor dat je zo een wereldvreemd persoon tegen komt
geloof niet alles van het internet mien jongquote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je nog nooit van je leven gehoord hebt dat er een 1e en 2e kerstdag is?
sorry dat ik zo over doorzaag hoor maar het komt niet vaak voor dat je zo een wereldvreemd persoon tegen komt
Dat is wel effe wat anders dan mensen vertellen dat je een operatie staat te wachten die je maar 10% kans van overleven geeft. Of dat je oom & tante zijn omgekomen in de Tsunami.quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En BrauN dan?
En D-D dan?
oke van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En BrauN dan?
En D-D dan?
Dribbel doe nou niet opeens alsof je normaal bent geworden en post zonder komma's / hoofdlettters en smilies op de goeie plaatsen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey, ik heb je gemisthoe gaat het met de aanstormend PTA mod
hebben ze je al gevraagd ?
Gaat je niks aanquote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke van wie ben je eigenlijk een kloon?
gewoon ff voor het totaal plaatje zeg maar
doe ik ook niet, maarja je verveelt je wel eens hequote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geloof niet alles van het internet mien jong![]()
hij heeft van z'n ban geleerd.... kan ik van jou niet echt zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dribbel doe nou niet opeens alsof je normaal bent geworden en post zonder komma's / hoofdlettters en smilies op de goeie plaatsen.
Jij bent dribbel gewoon niet he!
Nee hij moet zn ware ik laten zienquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
hij heeft geleerd.... kan ik van jou niet echt zeggen
Ik ga ook niet meer baggeren hé,quote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dribbel doe nou niet opeens alsof je normaal bent geworden en post zonder komma's / hoofdlettters en smilies op de goeie plaatsen.
Jij bent dribbel gewoon niet he!
Dacht altijd dat je van DJdev was..quote:
Avani is vrij preuts hoor...verwacht maar niet dat je geile gesprekjes met d'r hebt ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Leuk hoor! grappen maken over m'n dwangneurose!
wie zegt dat dit niet zen ware ik isquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee hij moet zn ware ik laten zien!
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je van DJdev was..
nouuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Avani is vrij preuts hoor...verwacht maar niet dat je geile gesprekjes met d'r hebt ofzo
je bent een kloon van steijn?quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Avani is vrij preuts hoor...verwacht maar niet dat je geile gesprekjes met d'r hebt ofzo
nee, maar ze zijn beide erg druk, dus ik maak een kansquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey, ik heb je gemisthoe gaat het met de aanstormend PTA mod
hebben ze je al gevraagd ?
Nehquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent een kloon van steijn?
Jaaaaaaaaaaa daar is die danquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
Paul, Remlof en al dat domme baggervolk.
Ontwikkel een enorme tumor in elke holte in jullie lichaam.
Al dat verschrikkelijke puberale geneuzel van jullie is geen ene rooie rotcent waard.
Ga godverdomme eens een hobby zoeken en rot op.
Oh God...quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer baggeren hé,want dan gaat yvonne zo boos worden
. En dat moet ik neit hebben want ik vind yvonne lief (inlikt)
!
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Reageer eens op de post daarvoor!
Die dus!quote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is wel effe wat anders dan mensen vertellen dat je een operatie staat te wachten die je maar 10% kans van overleven geeft. Of dat je oom & tante zijn omgekomen in de Tsunami.
Tofquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ze zijn beide erg druk, dus ik maak een kans
ik heb jou ook gemist
kan jij niet gewoon voor een trein springen cerror? gaat sneller dan een gezwelquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
Al dat verschrikkelijke puberale geneuzel van jullie is geen ene rooie rotcent waard.
Weer zulcks een wijze woorden C. Bier?quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
Nouja doe eens normaal, je bent zo te zien nix meer waard hierquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh God...
Dribbel_ ik vond je een kutuser.. maar dit is erger..
Hahahaha, elke godverdomde cliché gooi je er net in.quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon voor een trein springen cerror? gaat sneller dan een gezwel
Ga je gang.quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Zal ik jan1.jpg is ff posten
hahahahaquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hahahaha, elke godverdomde cliché gooi je er net in.
Grow up domme baggerhomo.
nee jij hebt leuke bijdragen op dit forumquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hahahaha, elke godverdomde cliché gooi je er net in.
Grow up domme baggerhomo.
ga je gangquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
fok..die had ik niet verwacht..
Ik heb um niet meer
Read PI's cameraman.quote:
In ieder geval 1 TTT en betere credits dan jij.quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nee jij hebt leuke bijdragen op dit forum
quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik lach vaker om c. dan om jou, dus ga maar niet op die toer.quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nee jij hebt leuke bijdragen op dit forum
Niet bij jullie baggeraartjes neen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef olsentwinnetje het volgende:
cerror is niet meer geliefd ofzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |