Ja maar dan anders.....quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
oh dus zo moet je hier posten , nog ergere SC dan ik doe!!
ja maar hier mag hetquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
dat wou ik jou nou ook vragenquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef boertie het volgende:
wie?
Zo dus niet:quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
eenschquote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo dus niet:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kerst!!~! 1quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou janetje die laatste posts van jullie waren ook niet zo bijzonder , sjuchthet is toch SC doe eens lief het is kerst
Hoi olsentwinnetjequote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou janetje die laatste posts van jullie waren ook niet zo bijzonder , sjuchthet is toch SC doe eens lief het is kerst
Ja hé!quote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:damn olsentwinnetje jij gaat wel erg ver he
Sorry.. ik heb gewoon iets persoonlijks tegen je.. nofi...quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja mamaquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb gewoon iets persoonlijks tegen je.. nofi...
olsentwinnetje doe fucking normaal of tyf op
Als jij normaal post.quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef olsentwinnetje het volgende:
Doe is lief
quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah heb je eindelijk weer een mama gevonden?
Ga ergens anders spelen..quote:
ik ben olsentwinnetje nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb gewoon iets persoonlijks tegen je.. nofi...
olsentwinnetje doe fucking normaal of tyf op
quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
You wish your mamma was as hot like her.....
Aangezien jij een uitwerpsel bent van de maatschappij zou je er niet misstaan.quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ja maar in de zandbak hebben de katten gepoept
quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
was zeker wel zwaar voor je toen je moeder je aan een boom vastbond en hard weg reed
Neuh.. dat was even een extra mededeling voor iemand die onder je postte.. sorry.. had er eentje te weinig gequote..quote:
Dat moet jij zonodig zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Aangezien jij een uitwerpsel bent van de maatschappij zou je er niet misstaan.
Ja als jij ook weer lief doetquote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dat was even een extra mededeling voor iemand die onder je postte.. sorry.. had er eentje te weinig gequote..Vriendjes?
je moeder wou niet?quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
nah..het viel eigenlijk wel mee..ik kon eindelijk gaan neuken en bier zuipen
Dat zie je goed ja.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dat moet jij zonodig zeggen
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom post je 3x achter elkaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |