oke van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En BrauN dan?
Houd hij niet mensen voor de gek?
En D-D dan?
Met haar "geile" gesprekjes
Dribbel doe nou niet opeens alsof je normaal bent geworden en post zonder komma's / hoofdlettters en smilies op de goeie plaatsen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey, ik heb je gemisthoe gaat het met de aanstormend PTA mod
hebben ze je al gevraagd ?
Gaat je niks aanquote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke van wie ben je eigenlijk een kloon?
gewoon ff voor het totaal plaatje zeg maar
doe ik ook niet, maarja je verveelt je wel eens hequote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geloof niet alles van het internet mien jong![]()
hij heeft van z'n ban geleerd.... kan ik van jou niet echt zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dribbel doe nou niet opeens alsof je normaal bent geworden en post zonder komma's / hoofdlettters en smilies op de goeie plaatsen.
Jij bent dribbel gewoon niet he!
Nee hij moet zn ware ik laten zienquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
hij heeft geleerd.... kan ik van jou niet echt zeggen
Ik ga ook niet meer baggeren hé,quote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dribbel doe nou niet opeens alsof je normaal bent geworden en post zonder komma's / hoofdlettters en smilies op de goeie plaatsen.
Jij bent dribbel gewoon niet he!
Dacht altijd dat je van DJdev was..quote:
Avani is vrij preuts hoor...verwacht maar niet dat je geile gesprekjes met d'r hebt ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Leuk hoor! grappen maken over m'n dwangneurose!
wie zegt dat dit niet zen ware ik isquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee hij moet zn ware ik laten zien!
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je van DJdev was..
nouuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Avani is vrij preuts hoor...verwacht maar niet dat je geile gesprekjes met d'r hebt ofzo
je bent een kloon van steijn?quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Avani is vrij preuts hoor...verwacht maar niet dat je geile gesprekjes met d'r hebt ofzo
nee, maar ze zijn beide erg druk, dus ik maak een kansquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey, ik heb je gemisthoe gaat het met de aanstormend PTA mod
hebben ze je al gevraagd ?
Nehquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent een kloon van steijn?
Jaaaaaaaaaaa daar is die danquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
Paul, Remlof en al dat domme baggervolk.
Ontwikkel een enorme tumor in elke holte in jullie lichaam.
Al dat verschrikkelijke puberale geneuzel van jullie is geen ene rooie rotcent waard.
Ga godverdomme eens een hobby zoeken en rot op.
Oh God...quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer baggeren hé,want dan gaat yvonne zo boos worden
. En dat moet ik neit hebben want ik vind yvonne lief (inlikt)
!
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Reageer eens op de post daarvoor!
Die dus!quote:Op maandag 26 december 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is wel effe wat anders dan mensen vertellen dat je een operatie staat te wachten die je maar 10% kans van overleven geeft. Of dat je oom & tante zijn omgekomen in de Tsunami.
Tofquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar ze zijn beide erg druk, dus ik maak een kans
ik heb jou ook gemist
kan jij niet gewoon voor een trein springen cerror? gaat sneller dan een gezwelquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
Al dat verschrikkelijke puberale geneuzel van jullie is geen ene rooie rotcent waard.
Weer zulcks een wijze woorden C. Bier?quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
Nouja doe eens normaal, je bent zo te zien nix meer waard hierquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh God...
Dribbel_ ik vond je een kutuser.. maar dit is erger..
Hahahaha, elke godverdomde cliché gooi je er net in.quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon voor een trein springen cerror? gaat sneller dan een gezwel
Ga je gang.quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Zal ik jan1.jpg is ff posten
hahahahaquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hahahaha, elke godverdomde cliché gooi je er net in.
Grow up domme baggerhomo.
nee jij hebt leuke bijdragen op dit forumquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hahahaha, elke godverdomde cliché gooi je er net in.
Grow up domme baggerhomo.
ga je gangquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
fok..die had ik niet verwacht..
Ik heb um niet meer
Read PI's cameraman.quote:
In ieder geval 1 TTT en betere credits dan jij.quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nee jij hebt leuke bijdragen op dit forum
quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik lach vaker om c. dan om jou, dus ga maar niet op die toer.quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nee jij hebt leuke bijdragen op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |