AMD is een zomogelijk nog grotere randmongool dan jij.. dus dat zegt wat..quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Does aardig
AMD is ook aardig hoor
Dat moet jij zonodig zeg tering tyfus randdebiel...en ga nu maar verder konten likken jijquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is een zomogelijk nog grotere randmongool dan jij.. dus dat zegt wat..
!
Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Sterker nog, ik heb hier helemaal niks aan toe te voegen! J., je bent geweldigquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is een zomogelijk nog grotere randmongool dan jij.. dus dat zegt wat..
Niet meer toch?quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
nou nou nou jongens het is kerst
Hahahaha.. je laat je wel kennen he?quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dat moet jij zonodig zeg tering tyfus randdebiel...en ga nu maar verder konten likken jij [afbeelding]!
quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Niet meer toch?![]()
Of is maandag ook kerst zooi
sure als jij hem graag zo zietquote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Does aardig
AMD is ook aardig hoor
Dus het is wel zo.quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dat moet jij zonodig zeg tering tyfus randdebiel...en ga nu maar verder konten likken jij [afbeelding]!
eeuuhh waar heb jij de laatste paar duizend jaar gezetenquote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Niet meer toch?![]()
Of is maandag ook kerst zooi
Ga jij nou maar weer konten likken jij (van o.a.D-D dus) .quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahaha.. je laat je wel kennen he?
Gedraag je eens normaal.. misschien dat je dan van dat AMD niveau afkomt..
Sorry dat ik niet christen ben hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuhh waar heb jij de laatste paar duizend jaar gezeten
AMD is een gore leugenaar die alles zegt om een beetje aandacht te krijgen.. maar als jij niet door die leugens heen ziet is dat jouw probleem..quote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer konten likken jij (van o.a.D-D dus) .
AMD is een heel aardige gozer maar door dat hoerige kut kuddegedrag van velen op FOK! word hij vaak afgezeken
AMD wilt aandacht omdat hij word afgezeken door randdebielen zoals jijquote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is een gore leugenaar die alles zegt om een beetje aandacht te krijgen.. maar als jij niet door die leugens heen ziet is dat jouw probleem..
En sinds wanneer lik ik ook maar iemands kont?
Wat jij wilt geloven, beste vrind. Maar AMD weet donders goed dat hij zich hier niet meer hoeft te wagen, omdat hij de hele boel bij elkander heeft gelogen hier. Het is hem alleen maar te doen om de aandacht, maar als jij 'm die wilt geven, wie ben ik om je tegen te houden.quote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer konten likken jij (van o.a.D-D dus) .
AMD is een heel aardige gozer maar door dat hoerige kut kuddegedrag van velen op FOK! word hij vaak afgezeken
dat er een eerste en tweede kerstdag is heeft geen fuck met christen zijn te maken, das gewoon algemene kennisquote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet christen ben hoor
Ik vier geen kerst oid.
AMD wordt afgezeken door mensen zoals ik, omdát ie leugens verkocht. Voor dat ie begon met die onzin had ik hem nog in mijn msnlijst, kon ik het best met hem vinden.. dus ga het hier nu niet een beetje zitten omdraaien..quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
AMD wilt aandacht omdat hij word afgezeken door randdebielen zoals jij
O..en dan konttenlikken was eigenlijk richting killswitch
Het is zielig van jullie dat jullie hem masaal afkrakenquote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat jij wilt geloven, beste vrind. Maar AMD weet donders goed dat hij zich hier niet meer hoeft te wagen, omdat hij de hele boel bij elkander heeft gelogen hier. Het is hem alleen maar te doen om de aandacht, maar als jij 'm die wilt geven, wie ben ik om je tegen te houden.
Het is maar fok hoor,quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat jij wilt geloven, beste vrind. Maar AMD weet donders goed dat hij zich hier niet meer hoeft te wagen, omdat hij de hele boel bij elkander heeft gelogen hier. Het is hem alleen maar te doen om de aandacht, maar als jij 'm die wilt geven, wie ben ik om je tegen te houden.
Nee sorryquote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat er een eerste en tweede kerstdag is heeft geen fuck met christen zijn te maken, das gewoon algemene kennis
kijk en nu draai je het dus een beetje omquote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef remlof het volgende:
oh het is weer erg gezellig hier, bijna vanouds
Dan ga jij toch morgen fijn boodschappen doen..quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik vier GEEN kerst dus ik hoef de datums NIET te weten
Ik hoef geen boodschappen te doenquote:Op maandag 26 december 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ga jij toch morgen fijn boodschappen doen..
quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Daar heeft hij dus zelf om gevraagd door mensen voor de gek te houden die hem serieus namen. Zat ik niet echt lang bij, gelukkig.quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Het is zielig van jullie dat jullie hem masaal afkraken
dus jij wil zeggen dat je de afgelopen paar weken niets gemerkt hebt van alle reclames en brieven en weet ik veel wat?quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik vier GEEN kerst dus ik hoef de datums NIET te weten
Ik merk er wel wat van maar dat hoeft dus niet te betekenen dat ik de data weetquote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je de afgelopen paar weken niets gemerkt hebt van alle reclames en brieven en weet ik veel wat?
veel plezier onder je steen
Oh wacht ja.. dat hoeven kleuters nog niet natuurlijk..quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik hoef geen boodschappen te doen
En BrauN dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heeft hij dus zelf om gevraagd door mensen voor de gek te houden die hem serieus namen. Zat ik niet echt lang bij, gelukkig.
Wat een disssssssssssquote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht ja.. dat hoeven kleuters nog niet natuurlijk..
Dat heb je correct...quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht ja.. dat hoeven kleuters nog niet natuurlijk..
Hij verkondigt geen dingen met de intentie mensen het te laten geloven.quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En BrauN dan?
Houd hij niet mensen voor de gek?
En D-D dan?
Met haar "geile" gesprekjes
quote:
Geen dis.. de waarheid..quote:
Who caresquote:Op maandag 26 december 2005 01:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij verkondigt geen dingen met de intentie mensen het te laten geloven.
dus jij wil zeggen dat je nog nooit van je leven gehoord hebt dat er een 1e en 2e kerstdag is?quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik merk er wel wat van maar dat hoeft dus niet te betekenen dat ik de data weet
Nee.quote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Who cares
Hij houd ook mensen voor de gek en daar gaat het toch allemaal om?
idd...ik neem aan dat niemand kleuters naar de supermarkt stuurtquote:
Ik heb wel gehoord van een 1e en 2e kerstdagquote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je nog nooit van je leven gehoord hebt dat er een 1e en 2e kerstdag is?
sorry dat ik zo over doorzaag hoor maar het komt niet vaak voor dat je zo een wereldvreemd persoon tegen komt
geloof niet alles van het internet mien jongquote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je nog nooit van je leven gehoord hebt dat er een 1e en 2e kerstdag is?
sorry dat ik zo over doorzaag hoor maar het komt niet vaak voor dat je zo een wereldvreemd persoon tegen komt
Dat is wel effe wat anders dan mensen vertellen dat je een operatie staat te wachten die je maar 10% kans van overleven geeft. Of dat je oom & tante zijn omgekomen in de Tsunami.quote:Op maandag 26 december 2005 01:56 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
En BrauN dan?
Houd hij niet mensen voor de gek?
En D-D dan?
Met haar "geile" gesprekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |