In de dikke zwarte tekst? of gewoon over de hele paginaquote:Op zondag 25 december 2005 12:44 schreef PV het volgende:
heb 'm al![]()
Woutey, zoek naar aanwijzingen in de tekst.
In de vetgedrukte tekst idd. Die foto is niet echt van belang.quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Woutey het volgende:
[..]
In de dikke zwarte tekst? of gewoon over de hele pagina
vage shit
nog nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef PV het volgende:
[..]
In de vetgedrukte tekst idd. Die foto is niet echt van belang.
ZEG NOU ZEG NOUquote:Op zondag 25 december 2005 13:21 schreef kwintenstraler het volgende:
Hmm, ik krijg wel zo'n bijna goed schermpje
(tevens tvp)
je antwoord is 1 woordquote:Op zondag 25 december 2005 13:17 schreef Woutey het volgende:
moet ik nou meerdere woorden splitsen met _ <-?
Begrijp van de eerste nog nixquote:Op zondag 25 december 2005 13:24 schreef PV het volgende:
[..]
je antwoord is 1 woord![]()
en dan vul je het in als antwoord_1-1
quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef PV het volgende:
Waar moet je op letten volgens de tekst. En nu verraad ik het eigenlijk al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom? Met diequote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef PV het volgende:
Waar moet je op letten volgens de tekst. En nu verraad ik het eigenlijk al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zat ik al die tijd al in gedachten, maar wat moet ik er mee
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:46 schreef lovebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:03 schreef PV het volgende:
[..]zó ver was ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik dan al dan niet met hoofdletters moet typen is voor mij een raadsel. (of geef ik nu het antwoord?
)
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zó ver was ik dus ookMaar wat ik dan al dan niet met hoofdletters moet typen is voor mij een raadsel. (of geef ik nu het antwoord?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 15:27 schreef Woutey het volgende:
wat een kutantwoord, heb em nu.Amen to thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op zondag 25 december 2005 15:27 schreef Woutey het volgende:
wat een kutantwoord, heb em nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:10 schreef kwintenstraler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef kwintenstraler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe simpel eigenlijk.Thanks
2.12.
![]()
Cijfer raadsels ben ik nooit zo goed inquote:Op zondag 25 december 2005 21:18 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik vond het 't makkelijkste om gewoon een woord in één van de zinnen te raden/proberen (bv de 2e) en vandaaruit verder te puzzelen/proberen...
Even kijken hoor...quote:Op zondag 25 december 2005 20:41 schreef kwintenstraler het volgende:
Nou, als je nog een hintje hebt voor (het eerste deel van) de rebus bij hut 13..![]()
Check je PM op Puzzelkolder eensquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef kwintenstraler het volgende:
lovebear, die nummers daar zijn tamelijk willekeurig. Elke letter heeft wel zijn vaste nummer, maar andersom is het (bijna) niet op te lossen. Dus als je eerst een woord hebt, en dan de letters omzet in cijfers, en daarmee verder gaat proberen of je het goede woord genomen hebt....
(ik vertel het wat lastig, maar het werkt toch zo)
Tnx ik heb mquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef kwintenstraler het volgende:
lovebear, die nummers daar zijn tamelijk willekeurig. Elke letter heeft wel zijn vaste nummer, maar andersom is het (bijna) niet op te lossen. Dus als je eerst een woord hebt, en dan de letters omzet in cijfers, en daarmee verder gaat proberen of je het goede woord genomen hebt....
(ik vertel het wat lastig, maar het werkt toch zo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar is nog niet goed![]()
Maar kom er wel![]()
Hoe kom ik nou bij die 2de dat klopt toch niet vaag
[ Bericht 10% gewijzigd door lovebear op 25-12-2005 23:00:01 ]
Ik vind zomers altijdquote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef kwintenstraler het volgende:
Het 1e vindt bijma iedereen lekker! (vooral 's-zomers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heerlijk![]()
Ik wel met uitjesquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef kwintenstraler het volgende:
Nou, ik houd absoluuuuut niet van haring![]()
Ben ook met die 3 bezig alleen met KTW zit ik ff vastquote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, een soort .....(met een link naar het 1e woord)
Ben nu bij Traverse 3, alleen morgen visite
en dan de rest van de week ook weinig tijd
![]()
Waarom brengen ze ook allemaal puzzels tegelijk uitIk kan toch niet en de KWT doen en de dr Denker en Mzteriax tegelijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When in panic or in doubt:
quote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef kwintenstraler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When in panic or in doubt:
quote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik zeg nog 3 dingen en dan ga ik
Ahh tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder kom ik niet
quote:Op maandag 26 december 2005 13:54 schreef lovebear het volgende:
Kom niet uit hut 1.5![]()
de enigste stroom die ik er uit haal isGeen bijbel bij de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder kom ik niet
quote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik zeg nog 3 dingen en dan ga ik
Ik denk hem te weten maar doe vast iets fout met invullen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de komma tussen de antwoorden neer gezetquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik denk hem te weten maar doe vast iets fout met invullen...
Ja...quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je de komma tussen de antwoorden neer gezet![]()
na de komma geen spatie zettenquote:
Dan zal ik wel iets fout doen. Maar als ik naar de hints kijk ben ik warm...quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
na de komma geen spatie zetten![]()
Als je dat ook goed heb dan heb je waarschijnlijk een antwoord fout
Die groente soort is redelijk hard en heeft een bittere smaak.quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets fout doen. Maar als ik naar de hints kijk ben ik warm...
Ah, thnx!!! Zie je wel dat ik warm was...quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die groente soort is redelijk hard en heeft een bittere smaak.
en het woord van antwoord 1 zit erin![]()
Mooi, is t nu geluktquote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ah, thnx!!! Zie je wel dat ik warm was...
Kom nog steeds niet uit hut 5 vraag 1.6 dusquote:
Zo ver ben ik nog nietquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kom nog steeds niet uit hut 5 vraag 1.6 dus![]()
die is echt moeilijk die nu komen zijn wel makkelijk als je goed leest
hehe, is goed...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wil je dan een gil geven als je er bent en m snap![]()
Same here...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen morgen weer verder
Ja. Met Google kun je ze vast wel vinden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik zit muurvast op traverse 1 - hut 4
moet je daar nou noten voor kunnen lezen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben ook bij hut 7, maar ik weet juist de eerste niet
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef lovebear het volgende:
[..]Ja dat heb ik ook bij de tweede.. maar die eerste, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook bij de tweede.. maar die eerste, geen idee![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef lovebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]Nee idd maar moet volgens mij wat leuks zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 01:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik zit al vast bij de eerste puzzel. Toch 30 seconden plezier gehad, waarvoor mijn dank.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]En al wat verder ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi beertje......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef lovebear het volgende:
Kom nou niet uit hut 11
wat is daar de bedoeling van![]()
hoi hoiquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi beertje......
Zoooooo kan jij het beter dan ik, ik kom niet uit die hut 1
Rechts stuk is een dingbat , die moet je eerst oplossenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef lovebear het volgende:
Kom nou niet uit hut 11
wat is daar de bedoeling van![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoi hoi
Dat was hut 0 die heb ik maar zit nu naar cijfertjes te staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
O diequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat was hut 0 die heb ik maar zit nu naar cijfertjes te staren.
Aha een dingbat tnx voor de tip ga er ff voor zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Rechts stuk is een dingbat , die moet je eerst oplossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg die 2e niet voldoende ingevuld. Ben dus geen Belgisch geöriënteerde puzzelaar, die plezante raadseltjes kan invullen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
Ik kom nogsteeds niet uit hut 11quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Wat zou je voor woord kunnen invullen bij de 2e zin? En ga dan vandaar uit verder puzzelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef TheDenialTwist het volgende:
Lovebear, wil jij me stiekem het antwoord van hut 10 geven?Ik ben zo slecht in wiskunde
Die tip was voor M-en-Aquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik kom nogsteeds niet uit hut 11![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]Zit jij nu snel de antwoorden letterlijk door te brieven guppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:01 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Die tip was voor M-en-A
Hut 11 is weer wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de weg gevondenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit jij nu snel de antwoorden letterlijk door te brieven guppie![]()
![]()
o van die schilderij met die vrouwquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Die is makkelijk! Ik heb 'm al.
oke ga ik eerst maar even wat te eten pakkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Wat zou je voor woord kunnen invullen bij de 2e zin? En ga dan vandaar uit verder puzzelen
Letterlijker kijken kan ni ga er zelfs scheel van kijken zie m nog nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ja, makkelijke dingbat. Gewoon letterlijk kijken wat er staat.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oke ga ik eerst maar even wat te eten pakken![]()
Zoek een jaartal!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Letterlijker kijken kan ni ga er zelfs scheel van kijken zie m nog niet![]()
Troost je ik ook niet hoor. Zit me compleet scheel te staren. Ik haat dingbatsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Letterlijker kijken kan ni ga er zelfs scheel van kijken zie m nog niet![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Troost je ik ook niet hoor. Zit me compleet scheel te staren. Ik haat dingbats![]()
Jaartal heb ik denk ik wel, maar wat ik daarmee moet![]()
Ja kwam wer op uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verder kom ik niet
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja kwam wer op uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verder kom ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]Ok dan krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok dan krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu letters maken.
edit: ah je hebt 'm al![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jeZoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]En nu letters maken.
edit: ah je hebt 'm al
Ben nog met hut 12 aan t rotzooienquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef kwintenstraler het volgende:
Zo, ik ben eindelijke na 3 dagen en veel tips langs hut 17![]()
mijn hemel, wat een droefheid![]()
Ik ook.. heb al allerlei hoge dingen geprobeerd maar nog niet de goedequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nog met hut 12 aan t rotzooien![]()
Je krijgt wel wat grappig als je daar raadselkoning neerzetquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:48 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ik ook.. heb al allerlei hoge dingen geprobeerd maar nog niet de goede
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
ihij was leuk
Maart antwoord weet ik nog ni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:34 schreef kwintenstraler het volgende:
D'as inderdaad een belachelijk ding
thx voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Ligt in hetzelfde genre....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik zit nog steeds in traverse 1 - hut 7
eerste woord lukt wel
maar 2 ontgaat me volledig
Blijf in dezelfde richting denken als de eerste, een lachwekkende vraag is dit om te hinten .quote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik zit nog steeds in traverse 1 - hut 7
eerste woord lukt wel
maar 2 ontgaat me volledig
Nou vind t een rot rebus kom er ni uitquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mwah, die rebus had ik vrij snel, behalve dat eerste ding maar daar heeft kwintenstraler hierboven een hint voor gegeven. Maar ben nu bij hut 17, en ik kom niet uit de laatste twee woorden..
Dat is nog wel het makkelijkste plaatjequote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef lovebear het volgende:
wat iseigenlijk dat ronde kleine ding daar in de rebus
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Dat is nog wel het makkelijkste plaatjeZag t echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Dat is nog wel het makkelijkste plaatjeNa dat had ik m dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rot steen
Tnx![]()
Ben er ook al bij hut 17quote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mwah, die rebus had ik vrij snel, behalve dat eerste ding maar daar heeft kwintenstraler hierboven een hint voor gegeven. Maar ben nu bij hut 17, en ik kom niet uit de laatste twee woorden..
Zit nog bij 17quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb 'm ondertussen al, ben nu bij 18
Zit nu bij hut 20quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef kwintenstraler het volgende:
Dit topic is wel opeens heeel rustig geworden![]()
Ben nu bij Traverse 5 Hut 39 met al dat sms-geneuzel, en daar zitten toch wel een paar bij die ik nog niet zo gauw kan vinden![]()
die heeft me ook heel veel moeite gekost. maar ik heb 'm.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Luuksor het volgende:
Jongens hut 14? Met al die getallen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand een tip voor hut 16? Heb al vanalles geprobeerd.
moet ik echt maar 3 letters invullen of meer?So Long and Thanks for All the Fish
ik kom er echt niet uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:21 schreef kwintenstraler het volgende:
Het zijn meer dan 3 letters (om precies te zijn 4, plus nog wat extra)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So Long and Thanks for All the Fish
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:56 schreef Selene45 het volgende:
Ik zit nu in hut 17 en zie in het rechter rijtje 4x het zelfde woord! En dat is niet goed natuurlijk. Heeft iemand een goede hint voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So Long and Thanks for All the Fish
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef zeeuwse het volgende:
Ik zit nou trouwens al een hele dag aan hut 24. Ik kom er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]en dat had ik zelf niet kunnen bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt!
So Long and Thanks for All the Fish
Zorgen moet je doen, niet maken
YW blij dat je eruit bentquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
en dat had ik zelf niet kunnen bedenken![]()
bedankt!![]()
Vertaal dat in de genoemde talen. Bij een van die talen zie je dan wat je rechts ziet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Selene45 het volgende:
Ik zit heel erg vast in hut 25.
Ik denk te weten wat er ontbreekt links, maar geen idee wat ik er mee moet doen.
Iemand een hint voor me?
Op de eerste en tweede pagina van dit topic staan vele hints over de eerstequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
Grappig
Zit nog vast bij het beginscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen moet je doen, niet maken
Weet ik, ik heb het hele topic doorgelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:49 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Op de eerste en tweede pagina van dit topic staan vele hints over de eerste![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het toch? Maar t werkt niet
Children of the night. What music they make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het hele topic doorgelezen.
Het heeft iets metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het toch? Maar t werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet 't niet, maar je ziet alwel iets. En dan nog drie letters erbijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:38 schreef INQIE het volgende:
Ik zit hier helemaal wanhopig naar hut 16 te staren. ik zie 't niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen moet je doen, niet maken
Dit zijn dingbats. Je moet hardoplezen wat je in aan de linkerkant ziet staan, als je kunt notenlezen, moet het niet zo'n probleem zijn. En ook aan de rechterkant lezen wat erstaat, en gebruik maken van oude vrienden...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef MzteriaX het volgende:
Wie kan mij helpen met traverse drie, puzzel 17? Ik loop muurvast, kom er echt niet meer uit. Zonde om nu op te moeten geven.
Help?
Ben je nog steeds bezig?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, zo zitten er nog een paar tussen![]()
Succes maar weer. Mocht je bij 39 belanden, gooi hier dan maar een hele zooi tips neer![]()
Tsja...het grootste probleem is om van 6 plaatjes 8 letters te maken....heb je al enig idee hoe?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik ben inmiddels bij Hut 49na wat vriendelijke hulp bij mijn probleemgeval 39 kruip ik langzaam verder...
Je hebt nog gelijk ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef kwintenstraler het volgende:
Dat was Hut 48![]()
Maar als je ook een tip hebt voor 49..![]()
noteert *missie geslaagd*quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Moet daar hetzelfde antwoord uitkomen![]()
Ik geloof dat ik nu nog wat meer in de war ben![]()
Tis ook een beetje een vergezochte puzzel ...al zeg ik hetzelf......behalve de standaard X / + en - tekens heb je nog een aantal andere rekentekens...in dit geval zelfs nog niet eens een ander rekenteken, maar meer een alternatief; benoem dat alternatieve teken bij zijn juiste naam!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:28 schreef Selene45 het volgende:
Heeft iemand een hint voor 45?
Dat is met die lucifers...ik heb geen idee wat de oplossing is.
Nope...1ste is een dier...2e is een voorwerp.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef kwintenstraler het volgende:
Oh, duidelijker![]()
Ik zal er eens over gaan filosoferen, tot nu toe heb ik het licht nog niet gezien. Moet je trouwens 2 dieren als antwoord krijgen?
Ik heb geen idee wat de alternatieve tekens zijn. Wel denk ik te weten dat * er iets mee te doen heeft, maar hoe heet die? en wat doe je ermee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook een beetje een vergezochte puzzel ...al zeg ik hetzelf......behalve de standaard X / + en - tekens heb je nog een aantal andere rekentekens...in dit geval zelfs nog niet eens een ander rekenteken, maar meer een alternatief; benoem dat alternatieve teken bij zijn juiste naam!!
denk aan een ander naampje, en doorgaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de alternatieve tekens zijn. Wel denk ik te weten dat * er iets mee te doen heeft, maar hoe heet die? en wat doe je ermee?
Precies....ennuh...wat dacht je van invullen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef Selene45 het volgende:
Wel denk ik te weten dat * er iets mee te doen heeft, maar hoe heet die? en wat doe je ermee?
Yupzz. 4 ..de slager zou er blij mee zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef kwintenstraler het volgende:
En heeft jouw dier ook 4 pootjes, of meer?
Ik voel me steeds blonder wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies....ennuh...wat dacht je van invullen ?![]()
![]()
Ach...als dat blonde haar maar goed zit zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Ik voel me steeds blonder wordenIk heb echt geen idee
Heb je voor het tweede woord wel een idee...zo ja uit hoeveel letters bestaat dat woord ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Dat beest in jouw keuken blijft me toch een raadsel..
Tsja...dan word het nog een lang verhaal ben ik bang....quote:
Dier...boerderij...3 letters....je vind um ook op het leesplankje...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:59 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik ploeter wel verder dan. Sinds die keukentip zat ik steeds maar aan mier (mier + x = mixer in de keuken) te denken, maar ik kan me misschien beter weer gaan richten op de originele vraag...
Ik zie net dat ik me 1 cijfertje verteld heb...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, maar wat heeft dat te maken met:
Verhoog de kop van het beest met tien,
dan word ik in menig keuken gezien.
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef kwintenstraler het volgende:
Oh, dat boeit nietHet is alleen als je zolang over iets na zit te denken, dat eh...
![]()
Doe eens een google search op "leet" ...dan kom je een hoop tegen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Selene45 het volgende:
Ik had al eens ergens geleze dat dat geen spelfout is..
Ook weet ik dat je er letters in moet zien, maar dat zie ik dus niet![]()
Ga terug naar de vorige puzzel.....vul daar opnieuw het goede antwoord in en kijk dan zonder al iets anders te proberen naar de tekst van het invoerveld !!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef kwintenstraler het volgende:
Zit nu al weer een tijdje op 54. Heb wel het 1e deel kunnen ontcijferen, maar hoe je daar dan verder mee moet![]()
Nee, heb ik net ontdektquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Selene45 het volgende:
hoezo zoek jij in noord en zuid holland?
Dat word nl. niet bedoeld in de vraag
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Selene45 het volgende:
Misschien ff gaan knippen nu Merkie?
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Hier zit ik kompleet vast. Kan geen woorden meer bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wolkendek, hemel, ruimte, hoogte, lucht, uitspansel, atmosfeer, heelal, dak, top, zenith, toren, oneindigheid en nog honderd andere geprobeerd.
![]()
Edit: zit wel niet helemaal vast, heb hier voldoende info gevonden om hut 15 te bereiken
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Doderok op 15-01-2006 01:12:18 ]
nou ik ben echt dom ofzo, zie het nog niet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef Doderok het volgende:
Ah! heb em eindelijk, hut 3!
"De families proberen altijd zo dicht mogelijk bij elkaar te wonen.": ik zat te denken aan inteelt en incest ... terwijl het er haast letterlijk staat...
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef mayolein het volgende:
[..]
nou ik ben echt dom ofzo, zie het nog niet...
Het handigste is dan, de symbolen omzetten naar cijfers en een site zoeken die hem voor je oplost. Die zijn er zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Selene45 het volgende:
hmm...58 is zo'n puzzel waar ik dus al helemaal niks mee heb.
ben al voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, maar krijg em niet goed.
en ik vraag me af wat ik moet invullen als ik em opgelost heb.
Is er iemand die me verder kan helpen met deze?
Bedankt gluemanquote:Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef glueman het volgende:
[..]
Het handigste is dan, de symbolen omzetten naar cijfers en een site zoeken die hem voor je oplost. Die zijn er zat.
Dan weer terug omzetten naar de symbolen en naar de onderste rij kijken.
Ik schat zo in dat je vanaf het begin een idee heb gehad in welke hoek je het moet zoeken....nu alleen nog een synoniem vinden waardoor de 2de en 4de alinea nog steeds worden afgedekt, maar tevens de 1e en 3de alinea kloppend worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Bedankt glueman![]()
Snap ondertussen alweer niets van 60![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |