Doe eens een google search op "leet" ...dan kom je een hoop tegen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Selene45 het volgende:
Ik had al eens ergens geleze dat dat geen spelfout is..
Ook weet ik dat je er letters in moet zien, maar dat zie ik dus niet![]()
Ga terug naar de vorige puzzel.....vul daar opnieuw het goede antwoord in en kijk dan zonder al iets anders te proberen naar de tekst van het invoerveld !!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef kwintenstraler het volgende:
Zit nu al weer een tijdje op 54. Heb wel het 1e deel kunnen ontcijferen, maar hoe je daar dan verder mee moet![]()
Nee, heb ik net ontdektquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Selene45 het volgende:
hoezo zoek jij in noord en zuid holland?
Dat word nl. niet bedoeld in de vraag
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Selene45 het volgende:
Misschien ff gaan knippen nu Merkie?
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Hier zit ik kompleet vast. Kan geen woorden meer bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wolkendek, hemel, ruimte, hoogte, lucht, uitspansel, atmosfeer, heelal, dak, top, zenith, toren, oneindigheid en nog honderd andere geprobeerd.
![]()
Edit: zit wel niet helemaal vast, heb hier voldoende info gevonden om hut 15 te bereiken
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Doderok op 15-01-2006 01:12:18 ]
nou ik ben echt dom ofzo, zie het nog niet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef Doderok het volgende:
Ah! heb em eindelijk, hut 3!
"De families proberen altijd zo dicht mogelijk bij elkaar te wonen.": ik zat te denken aan inteelt en incest ... terwijl het er haast letterlijk staat...
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef mayolein het volgende:
[..]
nou ik ben echt dom ofzo, zie het nog niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het handigste is dan, de symbolen omzetten naar cijfers en een site zoeken die hem voor je oplost. Die zijn er zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Selene45 het volgende:
hmm...58 is zo'n puzzel waar ik dus al helemaal niks mee heb.
ben al voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, maar krijg em niet goed.
en ik vraag me af wat ik moet invullen als ik em opgelost heb.
Is er iemand die me verder kan helpen met deze?
Bedankt gluemanquote:Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef glueman het volgende:
[..]
Het handigste is dan, de symbolen omzetten naar cijfers en een site zoeken die hem voor je oplost. Die zijn er zat.
Dan weer terug omzetten naar de symbolen en naar de onderste rij kijken.
Ik schat zo in dat je vanaf het begin een idee heb gehad in welke hoek je het moet zoeken....nu alleen nog een synoniem vinden waardoor de 2de en 4de alinea nog steeds worden afgedekt, maar tevens de 1e en 3de alinea kloppend worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Bedankt glueman![]()
Snap ondertussen alweer niets van 60![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |