Ja. Met Google kun je ze vast wel vinden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik zit muurvast op traverse 1 - hut 4
moet je daar nou noten voor kunnen lezen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben ook bij hut 7, maar ik weet juist de eerste niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef lovebear het volgende:
[..]Ja dat heb ik ook bij de tweede.. maar die eerste, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook bij de tweede.. maar die eerste, geen idee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef lovebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]Nee idd maar moet volgens mij wat leuks zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 01:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik zit al vast bij de eerste puzzel. Toch 30 seconden plezier gehad, waarvoor mijn dank.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]En al wat verder ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi beertje......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef lovebear het volgende:
Kom nou niet uit hut 11
wat is daar de bedoeling van![]()
hoi hoiquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi beertje......
Zoooooo kan jij het beter dan ik, ik kom niet uit die hut 1
Rechts stuk is een dingbat , die moet je eerst oplossenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef lovebear het volgende:
Kom nou niet uit hut 11
wat is daar de bedoeling van![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoi hoi
Dat was hut 0 die heb ik maar zit nu naar cijfertjes te staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
O diequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat was hut 0 die heb ik maar zit nu naar cijfertjes te staren.
Aha een dingbat tnx voor de tip ga er ff voor zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:33 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Rechts stuk is een dingbat , die moet je eerst oplossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg die 2e niet voldoende ingevuld. Ben dus geen Belgisch geöriënteerde puzzelaar, die plezante raadseltjes kan invullen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
Ik kom nogsteeds niet uit hut 11quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Wat zou je voor woord kunnen invullen bij de 2e zin? En ga dan vandaar uit verder puzzelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef TheDenialTwist het volgende:
Lovebear, wil jij me stiekem het antwoord van hut 10 geven?Ik ben zo slecht in wiskunde
Die tip was voor M-en-Aquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik kom nogsteeds niet uit hut 11![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]Zit jij nu snel de antwoorden letterlijk door te brieven guppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:01 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Die tip was voor M-en-A
Hut 11 is weer wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de weg gevondenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit jij nu snel de antwoorden letterlijk door te brieven guppie![]()
![]()
o van die schilderij met die vrouwquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Die is makkelijk! Ik heb 'm al.
oke ga ik eerst maar even wat te eten pakkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef kwintenstraler het volgende:
Wat zou je voor woord kunnen invullen bij de 2e zin? En ga dan vandaar uit verder puzzelen
Letterlijker kijken kan ni ga er zelfs scheel van kijken zie m nog nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ja, makkelijke dingbat. Gewoon letterlijk kijken wat er staat.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oke ga ik eerst maar even wat te eten pakken![]()
Zoek een jaartal!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Letterlijker kijken kan ni ga er zelfs scheel van kijken zie m nog niet![]()
Troost je ik ook niet hoor. Zit me compleet scheel te staren. Ik haat dingbatsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Letterlijker kijken kan ni ga er zelfs scheel van kijken zie m nog niet![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Troost je ik ook niet hoor. Zit me compleet scheel te staren. Ik haat dingbats![]()
Jaartal heb ik denk ik wel, maar wat ik daarmee moet![]()
Ja kwam wer op uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verder kom ik niet
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja kwam wer op uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verder kom ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]Ok dan krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok dan krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu letters maken.
edit: ah je hebt 'm al![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jeZoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |