In de dikke zwarte tekst? of gewoon over de hele paginaquote:Op zondag 25 december 2005 12:44 schreef PV het volgende:
heb 'm al![]()
Woutey, zoek naar aanwijzingen in de tekst.
In de vetgedrukte tekst idd. Die foto is niet echt van belang.quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Woutey het volgende:
[..]
In de dikke zwarte tekst? of gewoon over de hele pagina
vage shit
nog nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef PV het volgende:
[..]
In de vetgedrukte tekst idd. Die foto is niet echt van belang.
ZEG NOU ZEG NOUquote:Op zondag 25 december 2005 13:21 schreef kwintenstraler het volgende:
Hmm, ik krijg wel zo'n bijna goed schermpje
(tevens tvp)
je antwoord is 1 woordquote:Op zondag 25 december 2005 13:17 schreef Woutey het volgende:
moet ik nou meerdere woorden splitsen met _ <-?
Begrijp van de eerste nog nixquote:Op zondag 25 december 2005 13:24 schreef PV het volgende:
[..]
je antwoord is 1 woord![]()
en dan vul je het in als antwoord_1-1
quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef PV het volgende:
Waar moet je op letten volgens de tekst. En nu verraad ik het eigenlijk al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom? Met diequote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef PV het volgende:
Waar moet je op letten volgens de tekst. En nu verraad ik het eigenlijk al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zat ik al die tijd al in gedachten, maar wat moet ik er mee
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:46 schreef lovebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:03 schreef PV het volgende:
[..]zó ver was ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik dan al dan niet met hoofdletters moet typen is voor mij een raadsel. (of geef ik nu het antwoord?
)
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zó ver was ik dus ookMaar wat ik dan al dan niet met hoofdletters moet typen is voor mij een raadsel. (of geef ik nu het antwoord?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 15:27 schreef Woutey het volgende:
wat een kutantwoord, heb em nu.Amen to thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op zondag 25 december 2005 15:27 schreef Woutey het volgende:
wat een kutantwoord, heb em nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:10 schreef kwintenstraler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef kwintenstraler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe simpel eigenlijk.Thanks
2.12.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |