Op de eerste en tweede pagina van dit topic staan vele hints over de eerstequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
Grappig
Zit nog vast bij het beginscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen moet je doen, niet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ik heb het hele topic doorgelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:49 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Op de eerste en tweede pagina van dit topic staan vele hints over de eerste![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het toch? Maar t werkt niet
Children of the night. What music they make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het hele topic doorgelezen.
Het heeft iets metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het toch? Maar t werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet 't niet, maar je ziet alwel iets. En dan nog drie letters erbijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:38 schreef INQIE het volgende:
Ik zit hier helemaal wanhopig naar hut 16 te staren. ik zie 't niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen moet je doen, niet maken
Dit zijn dingbats. Je moet hardoplezen wat je in aan de linkerkant ziet staan, als je kunt notenlezen, moet het niet zo'n probleem zijn. En ook aan de rechterkant lezen wat erstaat, en gebruik maken van oude vrienden...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef MzteriaX het volgende:
Wie kan mij helpen met traverse drie, puzzel 17? Ik loop muurvast, kom er echt niet meer uit. Zonde om nu op te moeten geven.
Help?
Ben je nog steeds bezig?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, zo zitten er nog een paar tussen![]()
Succes maar weer. Mocht je bij 39 belanden, gooi hier dan maar een hele zooi tips neer![]()
Tsja...het grootste probleem is om van 6 plaatjes 8 letters te maken....heb je al enig idee hoe?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik ben inmiddels bij Hut 49na wat vriendelijke hulp bij mijn probleemgeval 39 kruip ik langzaam verder...
Je hebt nog gelijk ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef kwintenstraler het volgende:
Dat was Hut 48![]()
Maar als je ook een tip hebt voor 49..![]()
noteert *missie geslaagd*quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Moet daar hetzelfde antwoord uitkomen![]()
Ik geloof dat ik nu nog wat meer in de war ben![]()
Tis ook een beetje een vergezochte puzzel ...al zeg ik hetzelf......behalve de standaard X / + en - tekens heb je nog een aantal andere rekentekens...in dit geval zelfs nog niet eens een ander rekenteken, maar meer een alternatief; benoem dat alternatieve teken bij zijn juiste naam!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:28 schreef Selene45 het volgende:
Heeft iemand een hint voor 45?
Dat is met die lucifers...ik heb geen idee wat de oplossing is.
Nope...1ste is een dier...2e is een voorwerp.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef kwintenstraler het volgende:
Oh, duidelijker![]()
Ik zal er eens over gaan filosoferen, tot nu toe heb ik het licht nog niet gezien. Moet je trouwens 2 dieren als antwoord krijgen?
Ik heb geen idee wat de alternatieve tekens zijn. Wel denk ik te weten dat * er iets mee te doen heeft, maar hoe heet die? en wat doe je ermee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook een beetje een vergezochte puzzel ...al zeg ik hetzelf......behalve de standaard X / + en - tekens heb je nog een aantal andere rekentekens...in dit geval zelfs nog niet eens een ander rekenteken, maar meer een alternatief; benoem dat alternatieve teken bij zijn juiste naam!!
denk aan een ander naampje, en doorgaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de alternatieve tekens zijn. Wel denk ik te weten dat * er iets mee te doen heeft, maar hoe heet die? en wat doe je ermee?
Precies....ennuh...wat dacht je van invullen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef Selene45 het volgende:
Wel denk ik te weten dat * er iets mee te doen heeft, maar hoe heet die? en wat doe je ermee?
Yupzz. 4 ..de slager zou er blij mee zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef kwintenstraler het volgende:
En heeft jouw dier ook 4 pootjes, of meer?
Ik voel me steeds blonder wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies....ennuh...wat dacht je van invullen ?![]()
![]()
Ach...als dat blonde haar maar goed zit zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Selene45 het volgende:
[..]
Ik voel me steeds blonder wordenIk heb echt geen idee
Heb je voor het tweede woord wel een idee...zo ja uit hoeveel letters bestaat dat woord ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Dat beest in jouw keuken blijft me toch een raadsel..
Tsja...dan word het nog een lang verhaal ben ik bang....quote:
Dier...boerderij...3 letters....je vind um ook op het leesplankje...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:59 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik ploeter wel verder dan. Sinds die keukentip zat ik steeds maar aan mier (mier + x = mixer in de keuken) te denken, maar ik kan me misschien beter weer gaan richten op de originele vraag...
Ik zie net dat ik me 1 cijfertje verteld heb...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, maar wat heeft dat te maken met:
Verhoog de kop van het beest met tien,
dan word ik in menig keuken gezien.
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef kwintenstraler het volgende:
Oh, dat boeit nietHet is alleen als je zolang over iets na zit te denken, dat eh...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |