Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]En nu letters maken.
edit: ah je hebt 'm al
Ben nog met hut 12 aan t rotzooienquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef kwintenstraler het volgende:
Zo, ik ben eindelijke na 3 dagen en veel tips langs hut 17![]()
mijn hemel, wat een droefheid![]()
Ik ook.. heb al allerlei hoge dingen geprobeerd maar nog niet de goedequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nog met hut 12 aan t rotzooien![]()
Je krijgt wel wat grappig als je daar raadselkoning neerzetquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:48 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ik ook.. heb al allerlei hoge dingen geprobeerd maar nog niet de goede
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
ihij was leuk
Maart antwoord weet ik nog ni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:34 schreef kwintenstraler het volgende:
D'as inderdaad een belachelijk ding
thx voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Ligt in hetzelfde genre....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik zit nog steeds in traverse 1 - hut 7
eerste woord lukt wel
maar 2 ontgaat me volledig
Blijf in dezelfde richting denken als de eerste, een lachwekkende vraag is dit om te hinten .quote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik zit nog steeds in traverse 1 - hut 7
eerste woord lukt wel
maar 2 ontgaat me volledig
Nou vind t een rot rebus kom er ni uitquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mwah, die rebus had ik vrij snel, behalve dat eerste ding maar daar heeft kwintenstraler hierboven een hint voor gegeven. Maar ben nu bij hut 17, en ik kom niet uit de laatste twee woorden..
Dat is nog wel het makkelijkste plaatjequote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef lovebear het volgende:
wat iseigenlijk dat ronde kleine ding daar in de rebus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Dat is nog wel het makkelijkste plaatjeZag t echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Dat is nog wel het makkelijkste plaatjeNa dat had ik m dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rot steen
Tnx![]()
Ben er ook al bij hut 17quote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mwah, die rebus had ik vrij snel, behalve dat eerste ding maar daar heeft kwintenstraler hierboven een hint voor gegeven. Maar ben nu bij hut 17, en ik kom niet uit de laatste twee woorden..
Zit nog bij 17quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb 'm ondertussen al, ben nu bij 18
Zit nu bij hut 20quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef kwintenstraler het volgende:
Dit topic is wel opeens heeel rustig geworden![]()
Ben nu bij Traverse 5 Hut 39 met al dat sms-geneuzel, en daar zitten toch wel een paar bij die ik nog niet zo gauw kan vinden![]()
die heeft me ook heel veel moeite gekost. maar ik heb 'm.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Luuksor het volgende:
Jongens hut 14? Met al die getallen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand een tip voor hut 16? Heb al vanalles geprobeerd.
moet ik echt maar 3 letters invullen of meer?So Long and Thanks for All the Fish
ik kom er echt niet uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:21 schreef kwintenstraler het volgende:
Het zijn meer dan 3 letters (om precies te zijn 4, plus nog wat extra)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So Long and Thanks for All the Fish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:56 schreef Selene45 het volgende:
Ik zit nu in hut 17 en zie in het rechter rijtje 4x het zelfde woord! En dat is niet goed natuurlijk. Heeft iemand een goede hint voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So Long and Thanks for All the Fish
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef zeeuwse het volgende:
Ik zit nou trouwens al een hele dag aan hut 24. Ik kom er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]en dat had ik zelf niet kunnen bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt!
So Long and Thanks for All the Fish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorgen moet je doen, niet maken
YW blij dat je eruit bentquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
en dat had ik zelf niet kunnen bedenken![]()
bedankt!![]()
Vertaal dat in de genoemde talen. Bij een van die talen zie je dan wat je rechts ziet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Selene45 het volgende:
Ik zit heel erg vast in hut 25.
Ik denk te weten wat er ontbreekt links, maar geen idee wat ik er mee moet doen.
Iemand een hint voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |